10 gündür yükske paket kaybı nedeniyle online tv, canlı yayın ve görüntülü görüşmelerde sıkıntı yaşıyorum. Müşteri hizmetlerine konuyu 6 gün önce destek kaydı açarak bildirdim. Hertürlü hız testi, ping testi, trace route testlerini sisteme yükledim. Karşılığında sadece 1 mesaj aldım. Sorun çözüldü diye. HAYIR ÇÖZÜLMEDİ. 3 gündür günlük testlerimi sisteme yüklememe rağmen 1 cevap bile verilmedi müşteri hizmetleri tarafından. Şimdi ise yüksek paket kaybına ek olarak yüksek ping sorunu başladı. Hop 2 de 10 ms ping almam gereken yerde 77 ping alıyorum. Target Name: www.twitch.tv IP: 199.232.18.167 Date/Time: 21.10.2020 20:07:44 - 21.10.2020 20:17:44 Hop Sent PL% Min Max Avg Host Name / [IP] 1 200 0 0,01 27,17 1,21 192.168.1.1 [192.168.1.1] 2 200 6 76,04 91,00 78,31 172.17.1.227 [172.17.1.227] 3 200 8 76,93 94,00 81,32 193.192.119.57 [193.192.119.57] 4 200 8 75,97 91,00 78,46 193.192.119.58 [193.192.119.58] 5 200 6 76,79 96,74 82,11 61.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.61] 6 200 24 76,39 121,00 82,51 22.100.146.159.srv.turk.net [159.146.100.22] 7 200 5 77,00 108,00 79,93 hu0-5-0-0.rcr21.ist01.atlas.cogentco.com [149.14.44.17] 8 200 5 84,70 103,48 88,44 be2549.ccr31.sof02.atlas.cogentco.com [154.54.36.137] 9 200 9 90,30 109,26 93,55 be3421.ccr51.beg03.atlas.cogentco.com [130.117.0.94] 10 200 6 104,98 118,00 107,28 be3464.ccr52.vie01.atlas.cogentco.com [154.54.59.189] 11 200 10 104,66 133,27 107,32 fastly.demarc.cogentco.com [149.6.174.26] 12 200 8 103,68 121,00 106,37 www.twitch.tv [199.232.18.167] < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prerogative -- 26 Ekim 2020; 16:0:53 > |
TÜRKNET Sorunları çözüm bulmak yerine giderek artıyor.
-
-
Turknet'in sponsoru olduğu Twitch yayıncılarını ancak 284x160 piksel (180 Kbps) kalitesinde izleyebiliyorum.
Tam emin olmamakla birlikte, sanırım şuan Jahrein'i izliyorum. Sağ alttaki piksel ona benziyor
-
bir kabloyu bile çekemiiyorlar ülke de başka diyeceğim yok ...
-
Upupupup!!! -
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam etmesi halinde tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan kapatılan kaydı aktif etmeniz durumunda arkadaşlarım tekrar kontrol ederek bilgi verecektir. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam etmesi halinde tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan kapatılan kaydı aktif etmeniz durumunda arkadaşlarım tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.destek kaydım hiç kapatılmadı fakat bir bilgi ve çözümde sunulmuyor. destek kaydım 7 gündür aktif ve bekliyorum.
-
bugünde hiç bir bilgi verilmedi. an itibariyle twitch felç. turknet kalitesi.
-
Yukarı
-
Ablamların 2 gündür interneti yok. Çoçuklarının EBA'dan ders alması gerekiyor derslerinden geri kalıyorlar. 2 Gün önce destek kaydı açtık Türk Telekom'dan bir eleman göndermişler kutudan 79MB alıyorsunuz demiş eve gitmiyor diye kablolamanız kötü demiş. Kabloyu modem'den kutuya eksiz CAT6 döşedik ama nafile internet gene gelmedi. 1200Mbps'lik TP-Link Modem var santralin vereceği en yüksek hızıda destekliyor.
Destek No: 37616942
Lütfen hızlıca çözüme ulaştırın.
@TurkNetDestek @Türknet mağduru @Turknet
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Merhaba, saha ekiplerine iş emrini ilettik ve çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız. -
Bekliyorum. Bugün 8. gün. artık birşeyler yapılsın.
-
Merhaba, işlemlerin önceliğini kaydınızla ilgilenen teknik arkadaşıma ilettim. Kontrollerini tamamlayarak size bilgi verecek. -
@TurkNetDestek Abone Numaralı 1078703 olan internetimi extra pakete gecirebilirmisiniz ?
-
9.gün ve yine hiç bir bilgi verilmedi. online işlemler üzerinden hiç bir cevap alamadım. sorun devam ediyor.
19:00 ve 00:00 arasında online tv, canlı yayın ve görüntülü görüşme servisleri sıkıntı yaratmaya devam ediyor.
-
Merhaba, 35 Mbps'e kadar VDSL geçişinizi yaptım. Ekstra pakete geçiş işlemleri için destek kaydınızı oluşturdum. -
Merhaba, arızanın önceliğini tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yaşadığınız sorun ile ilgili kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arızanın önceliğini tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yaşadığınız sorun ile ilgili kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.10.Gün
Sorun devam ediyor. Teknik uzmanlarınız hiç bir müdahelede bulunmadı veya bana bilgi vermedi.
Twitch.tv de özellikle bu saatlerde yayın izlemekte sorun yaşıyorum.
An itibariyle tracertım aşağıda
-
An itibariyle sağladığınız internet ile izleyebildiğim en iyi twitch video kalitesi
640x360 çözünürlük
500-600 Kbps yani 0,5 Mbit (YARIM Mbit) bilmem anlatabildim mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: PrerogativeAn itibariyle sağladığınız internet ile izleyebildiğim en iyi twitch video kalitesi
640x360 çözünürlük
500-600 Kbps yani 0,5 Mbit (YARIM Mbit) bilmem anlatabildim mi?
hocam crc hatalarını atar mısın ( modem arayüzünden bakabilirsin)
bende anlık donma yaşıyordum ( paket loss )
Benzer içerikler
- internet ışığı yanıp sönüyor
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- ev interneti başka operatöre taşıma
- modemden cızırtı gelmesi
- pon ışığı yanmıyor
- statik ip
- zyxel modem kurulumu
- turknete geçiş
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X