Ne oldu da talep olmadan bilgi vermeden yalına çevrildi kimse anlamış değil. Eski haliyle de sadece telefonu başka firmaya taşıyabiliyordunuz. Şu an ki durumda ikisi birden taşınmaya çalışıldığında ne olur hiç bilmiyorum. İş te bunun cevabını veremediler. Sadece geçirtirdiler. |
Turknet Talebim Olmadan Sabit Telefon Hizmetimi Kapamış (3. sayfa)
-
-
Hocam Türknetten bir kişi geldi, sizin internet ve telefon için 2 ayrı kablonuz var ama normalde tek kablo olmalıydı dedi, birkaç gün sonra telekom ekipleri gelip bina içinde aşağıdan 2 ayrı kabloyu tek kablo şeklinde yaparlar, yaparken sizin evinize bile çıkmazlar bina içinden hallederler böylece hem interneti hem telefonu bu tek kablo ile kullanırsınız dedi. Yetkili servis için imza gerekiyor deyip imza aldı gitti ama yalın İnternete geçeceksiniz artık telefon hizmeti olmayacak demedi sadece sorun tek kablo ile çözülecek dedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir üstteki mesaja ilaveten az önce bir gelişme daha oldu Türk Telekom'dan birisi aradı Elektrikçiye telefon kablosu çektirin dedi, Türk Telekom olarak biz bina içinde evinize kadar kablo çekmiyoruz dedi, Türknette çekmiyor diye biliyorum dedi ama saha dolabında 2 kabloyu birleştirelim sorununuzu çözelim falan demedi ne yapıcan bilmiyorum Türknet onlara onlar Türknete suçu atıyor. Sizce ne yapmalıyız?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satem -- 6 Ağustos 2024; 14:26:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam "Türk Telekom görevlisi binadaki kutudan evinize giden başka bir çift kabloya hattı bağlamaya çalışacak" şeklinde yazmışsınız ama bir üstteki mesajda yazdığım gibi Türk Telekom görevlisi bunu hiç söylemiyor sürekli türk telekom bina içinden evinize kadar olan kabloya karışmaz deyip duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an Türk Telekom altyapısında yalın internet ve sanki sonradan telefon abonesi olmuşuz gibi ayrı ayrı görünüyoruz. Aslında böyle değildik. Sorun da burada başlıyor zaten.
Binalarda ankastre kutularından eve kadar olan kablolar genelde en az 2 ayrı çift ya da daha fazla çift kablo şeklinde oluyor. Eğer eve gelen kablo tek çiftse dedikleri gibi ayrı bir kablo çektirilmesi lazım ve bu Türk Telekom sorumluluğunda değil. Sorumlulukları ankastre kutusunda bitiyor.
Gelen Türk Telekom görevlisine eskiden telefon+internet abonesi olduğunuzu ve telefonu iptal edip yeniden açtıklarını söylerseniz (eskiden evde splitter ile ayırarak kullanıyorduk diye) TurkNet'ten gelen kişinin dediği gibi ya ankastre kutusunda (bu dsl sinyalinde düşüşe sebep olur) ya da bölgenizdeki duruma göre saha dolabından (eskiden olduğu gibi) birleştirir.
Genelde Türk Telekom görevlileri yardımcı olmaya çalışıyor ama çoğu zaman uğraşmazlar bilginiz olsun. Çünkü TurkNet'liyiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ckk -- 6 Ağustos 2024; 18:16:8 >
-
Selamlar, konu sahibinin sürecinin önceliğini ilgili birimlere ilettik. @ckk sizlere de TurkNet Forum üzerinden ilettiğiniz bildirime istinaden dönüş yapıyoruz. Farklı bir talebi olan var ise konu içerisine destek kayıt numarasını iletmesini rica edeceğiz. -
Bu sorunu yaşanlar tek faturada tel + internet olup taşıyanlarda mı oluyor.
Benim tel misal Telekom'da ayrı fatura, internette farklı firmadan fatura.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destek Numarası: 78051313
Nerdeyse 1 aydır uğraşıyoruz resmen yılan hikayesine döndü. Sürekli olarak Türknet Türk Telekoma, Türk telekom Türknete topu atıyor. Türk Telekomun evimin hemen önündeki saha dolabında 2 ayrı kabloyu tek kablo şeklinde birleştirerek sorunu çözmesini İstiyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acaba hizmet bedel iadesi yapacaklar mı? Merak ediyorum.
-
Hocam Turknet Talebimiz Olmadan Sabit Telefon Hizmetimi Kapamış ve sorunu yazılımla çözeceklerini söylediler ama çözemediler. İnsanları 1 aydır mağdur ettiler en iyi çözüm bildiğim kadarıyla telefon ile internet için olan 2 ayrı kabloyu tek kablo şeklinde saha dolabında birleştirerek sorunu çözmeleri. Çözemezlerse Btk ve Cimere hep beraber ayrı ayrı şikayette bulunalım. Sizin yada herhangi bir arkadaşımızın sorun çözüldü mü? Eğer çözüldüyse nasıl çözüldü acaba bu konuya yazarsa iyi olacaktır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satem -- 9 Ağustos 2024; 15:33:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destek Numarası: 78051313 üstte de belirttim halen bir dönüş olmadı.
Türk Telekom'dan Emre bey diye biri 4 ağustosta binaya gelmeye tenezzül bile etmeden beni aradı beni yanlış yönlendirerek Türknet size yanlış bilgi vermiş arıza kaydınızı kapatıyorum dedi. Türk Telekomla tekrar görüşerek o adamın binaya bile gelmeden kafasına göre kapattığı arıza kaydını açarak sorunu acilen saha dolabında çözmenizi istiyorum zaten saha dolabı evimin hemen önündedir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ekibimizle iletişime geçip bilgi ilettim. Mutlaka dönüş yapılacaktır. -
11 Temmuzda arıza kaydı açtım üzerine 30 iş günü eklendiğinde 23 Ağustosa denk geliyor, sorun çözülmezse 24 Ağustosta BTK'ya yazacağım.
-
@TurkNetDestek Destek kaydımı neden kapattınız? Sorunum çözülmedi ki.
-
Hocam ben 12 temmuzda Türknete şikayet kaydı açmıştım bu yüzden sizden 1 gün sonra bende hem Btk hem Cimere şikayet edicem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk'ya yazdım, Turknet'ten aradılar kendi sistemlerinde destek kaydım görülüyor ama kaydı açan abone göremiyor. Sorun kendi sistemlerinde, destek kaydına mesaj yazdıklarında da aboneye bildirim gelmiyor. Sabit telefonları kapatan da Telekom. Yazacaksanız bence Cimere yazın.
-
Selamlar, destek kaydınız aktif. Sistemsel bir hata nedeniyle görüntüleyemiyor olabilirsiniz. Gereken aksiyonların alınacağından şüpheniz olmasın. -
Selamlar, konu sahibi kullanıcımızda olduğu gibi sizin sürecinizi de ilgili birimlere aktardık. Öncelik ve hassasiyet talep ettik. Özel olarak takip ediyoruz. -
Hocam bugün sorun çözüldü. Türk Telekom'dan ekip geldi, Türknet telefonu iptal edip yeni hat çekmiş, bina içinde aşağıda biz şimdi onu birleştirdik dediler.
Türknetten bir yetkili arkadaş telefon ücreti aylık 75 TL oldu dedi geçen yıl aylık 25 TL’ idi sonra zam gelmiş 45 TL olmuş şimdi de 75 TL oldu dedi ona şaşırdım bu şartlarda telefon ve İnternet beraber kullanılır mı bilemedim telefon ücretine 1 yılda %300 zam gelmiş oluyor. Yada arayan yetkili hatalı bilgi mi verdi bilmiyorum çünkü başta sistemden baktım 45 TL demişti ardından 20 dakika sonra tekrar arayıp 45 TL değilmiş şu an 75 TL olmuş dedi.
Türk Telekomun kendi sitesinde ise alo paketleri şu şekilde yazıyor :İndirimli DK Paketleri: Kampanya ile birlikte Alo dakika paketleri indirimli olarak sunulmaktadır. 100DK --> 11,00 TL, 250DK --> 15,00 TL, 500DK --> 18,00 TL, 1000DK --> 25,00 TL ve Limitsiz Paket 46,00 TL'dir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satem -- 14 Ağustos 2024; 17:47:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Geçen yıl aylık 25 TL olan telefon ücreti bu yıl 75 TL mi oldu acaba? Bir Üstteki mesajda da yazdığım gibi tam anlayamadım 45 TL mi 75 TL mi? Eğer 75 TL ise bu %300 oranındaki aşırı zammın nedeni ne acaba? Yıllık taahhüt verince 75 TL × 12 ay yani 900 TL ek ücret mi ödenecek?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X