Şimdi Ara

Turknet umursamazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Firmayı kullanan bir tanıdığım yoktu ama taahhütsüz olması ve alabileceğiniz hızı sabit fiyattan vermesi gibi vaatleri görünce denemek istedim. Geçen pazartesi abonelik işlemlerini başlatıp salı günü belgeleri kargoya verdim. Cumartesi günü ancak onaylayabildiler ve 24 saat içinde randevu almak için aranacaksınız dendi. Salı günü yazıyorum bunları hala ses yok. Uygulamaları üzerinden günde bir kez cevap yazarlarsa yazıyorlar işleminiz devam ediyor diye. Başka bir bilgi yok. Twitter’dan destek hesabına yazıyorum tweetlerimi görmezden geliyorlar. Bir telefon araması için bu kadar bekletiyorlarsa kurulum için gelmeleri ne kadar sürecek düşünmek bile istemiyorum. Yazılım mühendisliği öğrencisiyim final haftam başladı ve uzaktan çalışıyorum aynı anda. Telefon internetinin dayanma ihtimali yok. Şimdi iptal ettirip başka iss’ye başvursam iyice uzayacak süreç. Ne yapacağımı bilmiyorum.







  • Önceliğinizi arttırdık diye mesaj atıyorlar bir de şaka gibi gerçekten hala ilgilenen yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuraktheDentist -- 9 Haziran 2020; 17:35:12 >
  • BuraktheDentist kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde port yoksa mecbur bekletiyorlar.Kotalı günlerde kotalı interneti kaldıran firma , kaç yıldır kullanıyorum memnunum , hem tel hem net.Bölgemizde fiber olmasada.

    ALtyapılar ortak olduğundan , büyük balık , kalın parmak işleri yokuşa sürebiliyor.Biraz sabır , mennun kalırsınız diye düşünmekteyim.
  • Bugün bağlandı sonunda internetim ancak şöyle sorunlar var firmayla ilgili;

    Turknet için çalışan Teknofix teknik ekibi kuruluma çarşamba günü geldi. Antalya'nın bir ilçesinde yaşıyorum ve merkezden haftada bir gün geliyorlarmış sadece bu ilçeye. Bu durumda cumartesi günü bana teknik ekip sizi arayacak dendi ben çarşamba sabaha kadar kimseden bilgi alamadım twitterdan forumdan destek kaydından her yerden ulaşmaya çalıştım. İletişim sorunu büyük anlayacağınız.

    Çarşamba günü bina içi kurulumu yaptı firma ancak baktığımızda Türk Telekom'un binaya çekmesi gereken kablo ortalıkta yok. Teknik ekip çalışanı ben arıza kaydı oluşturacağım sizin bir şey yapmanıza gerek yok dedi. Türknetin verdiği bilgiye göre o kablo çoktan çekilmişti halbuki. Yani ezberden konuşmuşlar kontrol etmeden. Ben bu işin kendiliğinden olmayacağına adım gibi emin olduğumdan telekoma bizzat gidip durumu anlattım. Bizim haberimiz bile yok Türknetten alırsan interneti böyle olur diye bir cevap aldım. Sonrasında bölgemde çalışan personelle bizzat konuşarak her gün gide gele bağlattırabildim interneti. Perşembe, cuma günleri bölgemde çalışma vardı altyapı için zaten bağlayamadılar vs.

    Şimdi ise bana bu çalışmadan önce altyapı desteği 16mbps olduğundan adsl bağladılar. Altyapı çalışmasından sonra sorgulattığımda 75mbps desteği görünüyor. Ancak ben bu süreçten sonra başvurup yükselttirmeye korkuyorum. Ne kadar sürer allah bilir. Daha fazla internetsiz kalamam.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.