Şimdi Ara

TurkNet uzak durun. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
1
Favori
7.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bigdesigner kullanıcısına yanıt

    Senin yerinde olsaydım çoktan abonelik sözleşmesini tek taraflı fesih etmiş, ödenen fatura bedelleri ile modem kiraları için THH'ye başvuru yapmıştım.


    Abonelik sözleşmesi iki taraflı bir sözleşme, bir taraf edimlerini ifa edecek, diğer taraf ifanın karşılığını ödeyecek.


    Ancak burada, ayıplı hizmet var ve ek olarak sözleşmeye bağlı internet hizmetinin alınması için zaruri olan modemin de ücreti alınmasına rağmen teslim edilmemesi var.


    Bu haliyle sözleşme feshin haklı bir nedene dayanıyor. Tüketici kanunu gereği, sözleşmenin diğer tarafı olan Turknet senden aldıklarını iadeyle yükümlü olduğu gibi EK OLARAK VARSA UĞRADIĞIN TÜM ZARARI DA KARŞILAMASI gerekiyor :))


    İşin en enteresanı ise forumda Turknet yetkilisi arkadaşımız var, onun da bir şey yapamadığını üzülerek izliyorum. ALTI ÜSTÜ BİR ADET MODEM.


    Keşke elimde VDSL modem olsa da sana göndersem, en azından namım yürür Turknetin veremediğini, bireysel olarak verdi diye :)





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Müşterimiz kobi hizmetimizden yararlanıyor ve kobi hizmetlerinde süreçler değişiklik gösterebiliyor. Kontrol ettikten sonra kobi ekibimiz kullanıcımız ile iletişime geçecek.
  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Valla aynen katılıyorum üstat söylediklerinize. Aslında 1800-1900TL verip güzel bir modem alacak gücüm var çok şükür. Ama mesele modem almak temin etmek değil. Mesele burada TurkNet'in yaptığı ayıbı sindiremiyorum. 25-35tl fark etmez. 1TL bile olsa tamamen ücretsiz bile olsa (sözde öyleydi) sonuca bakalım. Sonuç Modem yok :)

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Onu da teklif ettim ama olumlu sonuç alamadım. Siz bulamıyorsanız stok sorunu yaşıyorsanız ben temin edeyim dedim bu şekilde bir çözüm yoluna yanaşmıyorlar :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigdesigner -- 19 Mayıs 2023; 22:38:34 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın ilgili. İnternet kopma sorunum hala devam etmekte. Ayrıca "söz" verilen modemim gelmedi. Ücretini ödemeye devam ediyorum.


    Burası bir iş yeri. Dediğiniz gibi kobi hizmetinizden yararlanıyorum maalesef. Grafik Tasarım ve Yazılım şirketim var. İnternet bizim için gerçekten çok önemli. Büyük bir umutla TurkTelekom dan TurkNet'e geçiş yaptım ama yağmurdan kaçıp doluya tutulmak oldu bizimkisi.


    Daha ne kadar bekleyeceğim bu sorunların çözülmesi için tahmini bir süre ön görebiliyor musunuz?


    Modem temin etmek ve internet kopma sorununu çözmenizi istiyorum bu arada. Tıkanan lavabomu açmanızı falan istemiyorum. Satmış olduğunuz hizmetin karşılığını almak istiyorum.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Üstat ücretsiz modem olayı tamamen şöyle gelişti. Geçiş için TurkNet'i aradığımda bilgi veren arkadaş "isterseniz ücretsiz bir modem yönlendirebilirim kobi müşterilerine özel" benzeri bir tabir kullandı bende hay hay neden olmasın modemim de eskimişti dedim. Ses kayıtları dinlenebilir.


    Daha sonra bana gönderilen sözleşmeleri okumadım bile imzaladım gönderdim. Daha sonra modem ücreti yansıtıldığında itiraz ettim. Onlarda bunun sözleşmede olduğunu söylediler. Online işlemler panelimde "Kullanıma Tahsis 25TL" yazdığını gördüm. Sözleşmeleri kontrol ettim 25TL sözleşmede de var. Geri aradım tamam haklısınız o zaman modemimi verin dedim parasını alıyorsunuz onlarda Stok sorunu yaşadıklarını ilettiler  


    2. ay "Kullanıma Tahsis 25TL" ibaresi kaldırılmıştı bu sürecin üzerine gitmeye başlayınca. Orada Sadece modem ismi görünüyor ve 35TL yazmaya başladı online işlem merkezinde. Aradım ona da itiraz ettim. Bu seferde yanlış gördüğümü en başından beri 35TL yazdığını falan söylediler  


    Valla o kadar yoruldum ki aramıyorum da mesaj da göndermiyorum. Bir arkadaşım DH'de TurkNet yetkilisi var oraya şikayetini dile getir çok hızlı çözüm alırsın dedi. Çözümden ziyade yaşadığım sıkıntının başkaları tarafından yaşanmaması adına buraya konu açmaya karar verdim. İyi de oldu. Herkes bilsin ne kadar üstün hizmet sattıklarını, Müşterinin yanında durduklarını  





  • Kobi hizmetinden yararlanmanız bir şey değiştirmez, Tüketici mevzuatı yerine Borçlar kanunu devreye girer.


    Hizmet sözleşmelerinde ayıplı ifa ve hiç ifa etmeme olayları birlikte yaşanır, aynı şekilde hizmet alanın tüm zararlarından yine hizmet verme taahhüdü altında olan şirket sorumludur.


    Bu noktada "tedarik edemedik" falan gibi bir gerekçe makul bir gerekçe olarak ortaya da konulamaz. Dünyadaki tüm modeler yok olsa dahi bu durumda tahsil edileni iade etmekle yükümlü olduğunuz gibi varsa sözleşme tarafının ek zararlarını da karşılamak zorundasınız.


    Üstad siz en iyisi sözleşmeyi haklı nedenle fesih edin, akabinde işyeriniz kobi olduğundan varsa ticari zararlarınız onu da maddi yönden talep hakkınız doğmuştur. Grafik tasarımıyla uğraştığınıza göre muhtemelen mobil veri kullanıyorsunuzdur işlerinizin yürümesi için, bu yönde mobil hatlarınızda oluşan aşımlar ve kullanımların bedeli ile varsa müşteri kaybınızdan doğan zararları Turknet gidermek durumundadır. Bir avukat meslektaşımdan yardım almanızı öneririm.


    üç beş demeyin, sustukça hal ortada.





  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Merhaba, Avukatımla görüşmüştüm konuyu. Çözülmediği takdirde gerekli işlemleri başlatacağını söylemişti zaten durumu izah ettiğimde. Tüm ekran görüntüleri sözleşmeler vs. ilettim kendisine zaten. Ben hala iyi niyetimi koruyorum ama Mayıs ayı içerisinde de sorun çözülmediği takdirde başka bir operatöre geçiş yapıp TurkNet ile olan sürecimi de Avukatıma devredeceğim zaten. İlginiz için çok teşekkür ederim.

  • hocam yok mu başka bir iss bölgenizde? Zaten TTnet ile sorun yaşamışsınız, neden yine aynı altyapıyı kullanan firma tercih ettinizki?

  • bigdesigner kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi anlıyorum. İlgili birimlere şikayetinizi ve öncelikliğinizi iletmiştim. Henüz konuyla ilgili dönüş alamadım, tekrar ekiplerle iletişime geçerek size en kısa sürede dönüş yapılması için bilgilendirme yapacağım.
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşterimizin yaşadığı durumu arka planda kayıtlar üzerinden yakından takip etmekteyim. Ekiplerimiz müşterimizle gün içinde iletişime geçecek, fatura ile ilgili gerekli düzenleme mutlaka yapılacaktır.
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    İlgili ekiplerimiz, konuyu çözümlemek için çalışmalara devam etmektedir. Müşterimize eş zamanlı olarak bilgi vermekteyiz, her zaman iletişimde olup müşterimizin talebini karşılacayacağız.
  • berkbozkus kullanıcısına yanıt
    Maalesef yok. Turktelekom heryeri parsellediği için diğer sağlayıcıların alt yapısı yok olduğum bölgede. Kayseri’nin göbeğindeyim bu arada.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bana da dönmüyorlar artık bende sizi anlıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Üstat sizin burada yazdığınız cevaplardan başka kimse beni aramıyor veya mesaj göndermiyor bilgin olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vodafonedan kacın

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.