Şimdi Ara

Türknet VDSL'e geçişte hattın tamamen kopması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ADSL'den VDSL'e geçtim, fakat geçişim sağlanmadı halen. Üstüne internet hızım o kadar arttı ki şu an gözden kayboldu kendisi. Dsl/link ışığı yanmıyor artık, bina içi tesisatta bir sıkıntı yok. Turk telekom calisanlari eve geldiklerini soyluyor telefonda fakat zil calinmadi, tekrar ariza kaydi acmam gerektigini soyluyorlar.



  • Merhaba, tekrar arıza kaydı açmanıza gerek yok. Kaydınız açık ve takibini yapıyoruz. Saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • hani nerede yaptığınız takip? hani saha ekiplerinden gelen bilgi? nerede bizimle paylaştığınız güncel bilgi? 6 gündür haber bekliyoruz. 7 gündür internetimiz yok, ondan önceki 4 gün de yok denecek kadar düşük bir hız. Ben bunun için para ödemiyorum size.

    siz istiyorsunuz ki cıngar çıksın, sağda solda insanları örgütleyelim burada, twitter'da, ekşisözlük'te başlıklar açalım firmanız hakkında yaşadıklarımızı anlatalım; çünkü bu ilgisiz ve yetersiz müşteri hizmetlerinin başka bir açıklaması yok. bu ay ödeyeceğim fatura haram zıkkım olsun 1 kuruşunu helal etmiyorum, allah da belanızı versin bundan sonra hiç kimseye önermem. varolan kaç aboneliğim varsa hepsini iptal ettirip başka firmaya geçireceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihicret -- 10 Nisan 2020; 16:23:27 >
  • Yaşadıklarınızın birebir aynısını yaşıyorum , Telekom çalışanlarının hiçbir suçu yok Turknet müşterisini sallamıyor , Telekom ekipleri kabine geldiler bugün fakat turknetin açtığı iş emrinde ben yapa görünüyorum , vae geçiş için talep oluştursalardı adamlar kabloyu takıp gidecekti fakat kabinde karşılığını bulamadılar , Telekomdan bir yetkiliyi aradılar hoporlere verdiler " turknetin saçma sapan iş emirlerinden birisi yine yanlış iş emri açmışlar bu abonenin o kabinde karşılığı yok birşey yapmadan bırakın orayı işinize devam edin" dedi. Turknet kadar saçma sapan bir firma görmedim
  • ihicret kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili arkadaşlarım bugün sizi aramış ancak ulaşamamıştır. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Sistemde kayıtlı numaradan sizi aradım fakat ulaşamadım.Arıza kaydınız aktif durumda ve çalışmalar devam etmektedir.Kontrol ettiğimde vdsl geçtiğinizde sinyalinizin gittiğini görmekteyim.Modeminizin vdsl uyumlu olup olmadığını kontrol etmenizi ve bize bildirmenizi rica ederim. Arızanızla ilgi gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağım.Modeminizi açık tutmanızı rica ederim."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili arkadaşlarım bugün sizi aramış ancak ulaşamamıştır. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Sistemde kayıtlı numaradan sizi aradım fakat ulaşamadım.Arıza kaydınız aktif durumda ve çalışmalar devam etmektedir.Kontrol ettiğimde vdsl geçtiğinizde sinyalinizin gittiğini görmekteyim.Modeminizin vdsl uyumlu olup olmadığını kontrol etmenizi ve bize bildirmenizi rica ederim. Arızanızla ilgi gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağım.Modeminizi açık tutmanızı rica ederim."
    Kesinlikle dalga geçiyor olmalısınız!!! 10 gündür adsl modem ile vdsl bağlantı bekliyor olamam değil mi? Madem bu kadar ilgileniyorsunuz modemle modemim TD-W9970. Buraya birisinin gelip mevcut port bağlantısının doğrulanması gerekiyor. Vdsl geçiş talebim üzerine kendi sorumluluğumda olan kablo mu bozuldu? Online işlem merkezine de yazdım. 10 günlük yazışmaların üstüne hala modeminiz vdsl uyumlu mu diye konudan habersiz gibi soruyor olmanız bile verdiğiniz desteğin kalitesini gösteriyor. Aramayın kardeşim gelmesin de biri ben zaten uygun bi zamanda başka bir servis sağlayıcıya geçişimi ayarlayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihicret -- 12 Nisan 2020; 4:41:28 >




  • ihicret kullanıcısına yanıt
    İlettiğiniz bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda tekrar kontrol sağlanacaktır. Gelişmeleri www.turk.net/oim sayfamızdan takip edebilirsiniz.
  • Abonelik için 2 kez aradım ve 2 kez altyapı kontrolü oldu, gayet güzel olduğunu söylediler. İşlemlerin 3-6 iş günü içinde tamamlanıp, internet bağlantısının geleceğini hatta eğer talepte bulunursam daha kısa sürede gerçekleşebileceğini söylediler. 30 martta abonelik için belgelerimi yolladım. 31 martta ulaştı. 48 saat içinde aktivasyonun gerçekleşeceğini belirttiler. 4 gün boyunca her gün aradım hala işlemde olduğunu, 4. Gün sonunda aktivasyon için işleme koyduklarını söylediler. Daha sonra beni arayıp sürecin uzamasının Türk Telekom'dan onay beklemelerinden dolayı olduğunu, onay geldikten sonra kurulum için arayacaklarını söylediler. 5-6 gün sonra kurulum için ekip geldi ve bağlantıda hiçbir sorun olmadığın, ı 48 saat içinde internetin geleceğini söyledi. 48. Saatin sonlarına doğru yaklaşmışken mail atıldı ve altyapıda sorun olduğunu, giderilmesi için 36 saat beklemem gerektiğini söylediler. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise otomatik çıkıyor ve canlı desteğe hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Ben böyle bir şey yaşamadım! Madem altyapı sorunu vardı neden başta söylenmedi? Virüsten dolayı yoğunluk varmış (! ) Virüs daha yeni sorun teşkil etmedi. Ben aradığımda zaten virüsle ilgili yoğunluk varsa yine vardı. Aradığım zaman neden virüsten dolayı yoğunluk olduğunu ve gecikme olacağını söylemek yerine 3-6 iş gününde geleceğini ve dahi istersem erken geleceğini söylediler? Yaptıkları insanı kandırmak! Bilseydim eski aboneliğimden asla çıkmazdım. Fiyat konusunda Türk netten daha ucuzdu sadece hız konusunda daha iyi olursa diye Türk nete güvenmiştim fakat tam bir hayal kırıklığı! Ben 2 haftadır internet bekliyorum. Benim 2 haftadır internet üzerinden olan işlerim kaldı. Daha kaç hafta bekleyeceğim internetin gelmesi için meçhul. Kesinlikle pişmanım!Abonelik için 2 kez aradım ve 2 kez altyapı kontrolü oldu, gayet güzel olduğunu söylediler. İşlemlerin 3-6 iş günü içinde tamamlanıp, internet bağlantısının geleceğini hatta eğer talepte bulunursam daha kısa sürede gerçekleşebileceğini söylediler. 30 martta abonelik için belgelerimi yolladım. 31 martta ulaştı. 48 saat içinde aktivasyonun gerçekleşeceğini belirttiler. 4 gün boyunca her gün aradım hala işlemde olduğunu, 4. Gün sonunda aktivasyon için işleme koyduklarını söylediler. Daha sonra beni arayıp sürecin uzamasının Türk Telekom'dan onay beklemelerinden dolayı olduğunu, onay geldikten sonra kurulum için arayacaklarını söylediler. 5-6 gün sonra kurulum için ekip geldi ve bağlantıda hiçbir sorun olmadığın, ı 48 saat içinde internetin geleceğini söyledi. 48. Saatin sonlarına doğru yaklaşmışken mail atıldı ve altyapıda sorun olduğunu, giderilmesi için 36 saat beklemem gerektiğini söylediler. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise otomatik çıkıyor ve canlı desteğe hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Ben böyle bir şey yaşamadım! Madem altyapı sorunu vardı neden başta söylenmedi? Virüsten dolayı yoğunluk varmış (! ) Virüs daha yeni sorun teşkil etmedi. Ben aradığımda zaten virüsle ilgili yoğunluk varsa yine vardı. Aradığım zaman neden virüsten dolayı yoğunluk olduğunu ve gecikme olacağını söylemek yerine 3-6 iş gününde geleceğini ve dahi istersem erken geleceğini söylediler? Yaptıkları insanı kandırmak! Bilseydim eski aboneliğimden asla çıkmazdım. Fiyat konusunda Türk netten daha ucuzdu sadece hız konusunda daha iyi olursa diye Türk nete güvenmiştim fakat tam bir hayal kırıklığı! Ben 2 haftadır internet bekliyorum. Benim 2 haftadır internet üzerinden olan işlerim kaldı. Daha kaç hafta bekleyeceğim internetin gelmesi için meçhul. Ne türk Telekom ne türk net kimse yardımcı olmuyor




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.