Şimdi Ara

Türknet VDSL sorunu çözülemedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    12 Aralık 2018 Tarihinde Türktelekom servis sağlayıcısından Türknet VDSL 35MB sınırsız internete geçiş yaptım Modemim ASUS DSL-N16 VDSL destekli modem,13 Aralık 2018 Tarihinde Türknet ile internet bağlantımı yaptım ilk başlta internet kendisi Otomatik olarak ADSL olarak kurdu ve 16MB kadar hizmet aldım.Müşteri hizmetlerini aradığım zaman biraz zaman geçtikten sonra VDSL sinyali olarak internet alacağımı ve Hızımın artacağını belirtiler aradan 1 gün geçti Modem kurulumundan VDSL seçmeme rağmen hızım yine 13-16MB arası oluyor arıza kaydı açtırdım ama hala dönüş olmadı bu durumda ne yapılması gerekir böyle bir durum başına gelen TÜRKNET kullanıcılarından ve TÜRKNET den yardım bekliyorum.



  • Bende buna benzer bir dertten cekiyorum. TTnet yalın 50mbitten turknete geçtim. Su anda 35 alıyorum. Destek kaydı oluşturuyorum hızım artsın diye ama sallayan YÖK. Omh den yüksek hız icin talepde bulunuyorum 2 Aydır hala ayni. Destek kayıtlarını pek sallamıyorlar gibi geliyor artık bana.

    Akşam gerekli kontrolleri yapıp bu mesajı tekrardan düzenleyeceğim.

    Forumdaki destek ekibine teşekkürler. Hız yükseltmesi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEOjener -- 14 Aralık 2018; 18:50:14 >
  • LEOjener L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arka planda gerekli işlemlerinizi yaptım. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde modeminizin 50 Mbps ile download 4 Mbps ilşe upload hızları ile buluştuğunu görebiliyorum. PM üzerinden de iletişim içerisindeydik. Eve gittiğiniz zaman kontrol edin. Bir sorun varsa bana tekrar yazarsınız. İyi günler dilerim.
  • Selamlar, bu konuda size yardımcı olmak istiyorum. Hizmetinizi kontrol edebilmem ve size geri dönüş yapabilmem için rica etsem PM üzerinden GSM numaranızı veya müşteri numaranızı iletir misiniz?
  • 3 gündür internetim yok ve 3 gündür kimseye ulaşamıyorum. Size mesaj da attım ama dönüş yapılmadı. Hayatımda açık ara yaşadığım en kötü müşteri deneyimi ve en kötü hizmet. İşin kötüsü bunu düzeltmek için kimse hiçbir şey yapmıyor.
  • Merhabalar,

    VDSL Sorunum için sizinle paylaşıyorum,Konu ile alakalı ilginiz için teşekkürler inşallah sorunum çözülür.

    Tel 0554-383-17-31
    Destek no 21308926 mÜŞTERİ no 2322124
  • Merhabalar,
    Sorunum Dün itibari ile çözüldü VDSL Bağlantı için Türknet çağrı merkezinden aradılar Bağlantımı ADSL den VDSL e çevirdiler,Modem kurulumu sıfırdan yaptım ve sonunda 35MB olarak bağlantıya ulaştım..
  • Bende de aynı sorun var hocam bir akrabam benim tavsiyelerimle türknete geçti. Demişler 35 mbit vdsl açacağız ona göre gitti 400 küsür liralık modem falan aldı dün açılmış Adsl bana sorup duruyor. Ben muhattap oluyorum ama nereye yazsam bir geri dönen olmadı maalesef
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.