Şimdi Ara

TurkNet Yaklaşık 1 aydır İnternet problemimi çözmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 aydır sürekli aynı problemi yaşıyorum ve turknet bana hiç bilgi vermiyor ve yardımcı olmuyor. Siz söyleyin ben ne yapayım ? Nereye şikayet edeyim adamlar şikayetlerimi bile önemsemiyor. Arıza kaydı ile ilgili bilgi istediğinizde bilgi vermiyorlar.

    Öncelikle zamanında açtığım şu konudahttps://forum.donanimhaber.com/turknet-ile-ilgili-bir-problemim-var--126371462#126371462 şikayetlerimi belirtmiştim ondan sonraki süreçte hiç bir şekilde sorunum düzelmedi.

    Artık çileden çıkardılar beni o açtığım konudan sonra olan olayları bir özet geçeyim dostlar ;

    27.05.2017 tarihinde gelen Türk Telekom elemanı kablodan şüphe ederek kablomu kesti sonrasında hiç bir çözüm olmadı yeniden ev içi kablo tesisatımı yenilettim. Kontrol etti kabloyu çeken elektrikçi problem gözükmüyor dedi. Modemi değiştirdim yine aynı problem devam ediyordu. Aradığımda Turkneti sizin sorununuz altyapı kaynaklı ben size bir ekip daha göndereyim dedi cuma günü. ekipler gelmedi sonra pazartesi bir baktım şikayetim bana bilgi vermeden kapatılmış birden fazla açtığım şikayetler ile birlikte. Tabi sonra süreç yeniden baştan başladı bu sefer daha sinirli olduğum için detaylarını aktarmalarını istedim yeniden kayıt oluşturuldu yine kağıttan okunan cümleler hiç bir detay verilmedi dikkatinizi çekerim. Yeni kaydı oluşturduktan bir süre sonra yine aradım ve bana dedikleri şey Yapa alt yapı çalışması var 1 aydır sizin internetiniz o yüzden böyle oluyor olabilir dedi, dedim o zaman beni geçici olarak Türk telekom alt yapısına geçirin bu isteğinizi de aktarıyorum diye sözde arızaya ekledi. Geçen hafta çarşamba günü yine aradılar sorun çözülmüş görünüyor diye ekipler geldi mi? dedi. Gelmediler dedim sorunum devam ediyor ve 4mb e sabitlemişler internetimi bu kabul edilemez olduğunu belirttim , ekipleriniz hiç bir şekilde gelmiyor sürekli işimi aksattıklarını söyledim fakat geçen cumartesi aradığımda öğrendim ki hiç bir şekilde randevu alınmamış Türktelekomdan Turknet çalışanı öyle söyledi tabi ben artık sinirden gerilmiş haldeyim, daha yetkili birini istedim bağlayamayız dedi bağrış çağrış ile bağlattırdım ama hiç bir şekilde cevap vermiyorlar o yetkili çalışanlarda birde o telefonda ki çalışan o kadar fevri cevaplar veriyor ki detaylarına değinmeyeyim onunda; şikayetimi bitirmeden 2 iş günü diye cümlemi bölüp duruyor 1 ay oldu dedim. Ne zaman çözecekler dedim çözerler dedi, dalga geçiyor herif resmen benle dedim dalgamı geçiyorsun Hayır diyor yeniden bağla beni yetkiliye sitemli şekilde tamam diyor. Açamayınca yetkili beklemeden alıp bana şunu diyor ben not aldım sizi bugün içinde arayacaklar dedi 48 saat geçti ne arayan ne destek ekibi ne yardımcı olan nede gelen bir eleman yok.

    Şimdi Böyle bir tutum sergileyen bir firmadan internet almaya devam etmeli mi yoksa iptal işlemlerini artık başlatmalı mı ? Boşu boşuna taahhüt de bozduk şimdi ateş pahası Türk Telekom başkada altyapı yok burada.

    Eğer benim gibi alt yapınız ipliğe bağlı ise benim nacizane önerim Türknet'e yapa var diye geçmeyin. Ama altyapınız sağlam ise gerçekten güzel bir fırsat ,unutmayın ki böyle problemleri her firmada yaşabileceğiniz gibi bu firmada da yaşıyorsunuz. Öyle Türk Telekomdan iyi Super online dan iyi servisleri denilmekteydi çevremde ama ben böyle bir davranışı böyle bir sorumsuzluğu Türk Telekomda hiç yaşamadım.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.