< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Turknet Yapa'dan Vae geçiş internet ve telefon yok (4. sayfa)
-
-
Alın bakın vdsl yazmış kendisi. Bütün temsilcileri yanlış bilgi veriyor.quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, ekiplerimiz sistemde VDSL olarak görüntülemektedir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ekşi sözlükte de rezalet başlığı açma zamanı geldi sanırım. Başka çare bırakmadınız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İşin ilginç yanı olay bayramın 1. Günü telefonumun bozulmasıyla başladı. İnternet sıkıntım yoktu yani. Onu bildirdim telefonda arıza var sanırım diye. Sonrasında böyle olaylar gerçekleşti. Benim amacım yapa'dan vae'ye geçmek değildi. Sadece telefonumu yapın diye kayıt açmıştım. Kendi kendilerine bir şeyler yaptılar 20 gündür çile çekiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_exorcist -- 8 Mayıs 2023; 11:2:46 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, şikayetinizi ilgili ekiplerimizle paylaştım. En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz. -
Sayın Türknet. Arkadaşın bulunduğu mahallede yan apartmanda boş vdsl port var gözüküyor. Vdsl port yoksa yan apartmandakine niye var. Arkadaşımız niye adsl hizmeti alıyor, vdsl hizmeti verdiğinizi belirttiğiniz halde. Arkadaşın adsl- vdsl dönüşümü yapılmamış gözüküyor. Ayrıca telefon sorunuda var. Burada hizmetten mahrumiyet durumu var. Taahhüt edilen hizmet sağlanamadığından Türknet kaynaklı hizmet kusuru doğuyor. Arkadaşın maddi (yaptığı parasal masraf) ve manevi (zaman, hizmet mahrumiyeti) kaybı ne olacak. Saygılar.
-
Merhaba, ekiplerimiz hat değerlerini kontrol ediyor, hatta uygun port olması halinde gerekli müdahale sağlanacaktır. Arıza ile ilgili kayıt aktif, ben de ayrıca ekiplerimize müşterimizin şikayetini ilettim. Kullanım yapılamayan günler için gerekli düzenleme yapılacaktır. -
Bugün mahallede çalışma olduğu söylendi. 10 Mayıs'a kadar çalışma sürecekmiş. Bekleyin dediler. Daha sonrasında da 70mbps hız alabileceğim söylendi. Bakalım artık.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çalışma tamamlandıktan sonra ekiplerimiz gerekli müdahaleyi sağlayarak hattın alabildiği maksimum hızı tanımlayacaklar. -
10 mayıs a 2 gün var, bekle hocam. Sorunun en kısa sürede çözülmesini temenni ederim.
-
Teşekkür ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Altyapı bilgilerinin çıkması iyi yönde işaret.
-
-
-
Merhaba, hattınızda çalışmalar devam etmektedir. Süreç tamamlandıktan sonra stabil hız alabileceksiniz, çözümleyerek size bilgi vereceğiz. -
Sayın Türknet, vdsl port bulmamız ne kadar sürecek acaba. Tarih vermek yerine uygun port vermek daha doğru bir destek olmaz mı? Saygılar.
-
Merhaba, port müsaitliği anlık değişiklik gösterebildiği için net tarih bilgisi maalesef paylaşamıyorum. Arka planda ekiplerimiz port uygunluğunu sürekli kontrol etmektedir, uygun porta geçiş yapılması hakinde bilgilendirme sağlanacaktır. -
Resimde görüldüğü gibi vdsl port varken tekrar adsl e dönmek biraz şüpheli. Kesin tarih veremiyorsanız 10 mayıs diye aboneyi niye umutlandırıyoruz. Kurban bayramına kadar uzar herhalde bu süreç. Sanki aboneye en düşük hızdan hizmet vermek için oyalama gibi geliyor. Forumda 3 aydır sorun yaşayıp modemini alamayanlar, belirli saatlerde fiberde hız düşmesi yaşanlar var. Arka planda değil ön planda sahada sorunun çözümüne çalışmak daha mantıklı gibi. Tarih vermek yerine vaat edilen hizmeti vermek kurumsal kimliğin gerekliliğidir. Hizmet yok ama fatura var.
Bir umutdur Türknet ; sorunsuz hizmet hızlı internet...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X