Şimdi Ara

Türknete Geçiyorum Endişeliyim.... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
1.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    IP alamasan modem buluşuyor yazmaz teknik bilgilerde modem buluşmuyor yazar bir yerde hata var kesin bilgisayar muhendisi olabilirsin gözden kaçan bir hata senin için zaman kaybi demek.
    Teknik bilgilerde ip adresi yazıyorsa kurulumda sıkıntı var demek yada ankastreye bir bakma şansınız varsa kendi kablonuzu kontrol edin isterseniz bazen reglet iletmiyor.Başkada akla birşey gelmiyor turknet destek desen gelecekte bakacakta keyfine göre cevap verecek gidecek.
    Ev telefonun çalışıyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Modem içinde superonline tarafından saglanan bir yazılım var. Siz resetleseniz de kuracagınız bir şey yok, kendisi herşeyini kendi ayarlıyor. Sadece kullanıcı adını dogru bölüme girmelisiniz. Modemde kullanıcı adı için ayrılan iki bölüm var, VDSL bölümüne kullanıcı adı ve şifrenizi girdiginizde ip alması lazım.

    WAN_İNTERNET_AD => ADSL
    WAN_İNTERNET_VD => VDSL
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Kendi modemine o turknet kullanıcı adı şifresini gir bakayım online olacak mı ? (Kullanıcı adı port eşleşmesi yok)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan bağlandım ping 22-55 arasi 24 Mbps download 3 Mbps upload alıyorum. Mh aradı hız ile ilgili kayıt olusturdular.Suan bekliyorum 35 Mbps için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerinize bakarak görüşümü iletmiştim. SNR zaten sınırda. Lokal sorun olabileceği gibi, genel bir sorun da olabilir. Türknet, Telekom saha ekibine iletecektir talebinizi.
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Merhaba sizin sorunda benim başıma gelen sorun gibi olabilir fiziksel sorun olabilir telekom da 75 mbit ulaşılabilir hız ve hat değerlerim iyiydi sonra turknette ulaşılabilir hız 26 mbit geçmiyor hat değerleri çok kötü idi bende türknet destek kayıtı oluşturup burdaki Türknetdestek yetkikisinede bildirdim hattı incelediler fiziksel sorun varmış telekoma bildirdiler 3 gün içinde sorunu çözdüler şuan ulaşılabilir hizim 75mbit ve hat değerlerim iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknete Geçiyorum Endişeliyim....

    hızım 24 mbps yavaş dedikten sonra tekrar kayıt oluştudular. Sonra böyle biildirimler geldi kayıttan altyapıda fiziksel arıza tespt edilmiştir diyo...
    Technologie senin dediğin mi çıkacak acaba....
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Evet aynen o şekilde olacak ve sorun çözülecek merak etmeyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hat değerlerinr tam olarak nasıl bakıyoruz. Ben de hg658 v2 var. Superonlinedan geçtim turknete. Hangi kısma bakmam gerekiyor veya ne türde bilgiler görmem gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Bakıma gir internet DSL Bilgileri gir orda yazar
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Bina içi tesisatta sorun varsa telekom müdahale etmeyecektir. Elektrikçiye yönlendirecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 19 Ocak 2020; 16:45:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Telekom tarafında fiziksel sorun var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun tespiti, hat muayene edilmeden yapılamaz.
    Türknet, yüksek hız tanımlayamadığı için telekom a order oluşturmuş. Telekom önce santral portu, ardından saha dolabı portu ve ardından lokal olarak inceleme yapacak. Eğer kendi tarafında bir sorun bulamazsa bina içi tesisatın sorunlu olduğunu türknet e bildirecek.
    Lokalden yapılan ölçüm ile alınabilecek hız belirlenecektir. Bugün pazar, yarın belli olur muhtemelen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Aynisi banada oldu o şekilde yazıyordu 1 veya 2 günde kendi taraflarında sorun vardı duzeltildi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza kodları aynı çünkü. Islah diye girilmiş. Yani onarın demek istemiş. Sizin durumunuzu bilmiyorum. Konuyu açanın da bilmiyorum ama ben sadece tahminlerimi ve süreci ilettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki bu hat çekilirken binadaki ankastre kutusuna sanırım bir şey etketliyiolar kabloya ve elektrici ile halletmemiz gerekiyor bu konuyu. Ben biraz önce aşşağı baktığımda ankastre kutusunun açık olduğunu ve bir etiket olduğunu gördüm ama kötü haber şu ki etiketde yazan ad bi üst komşumuzundu. Ve turk telekom etiketine sahipti. Sizce saha ekibi hata yapmış olabilir mi? Yanlış insanın hattına kablo çekmiş olabilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan Türktelekom saha ekibinden biri aradı kardeşim sen 35 mbps istemişsin ama biz bunu veremeyiz altyapı kötü dedi.Çok kopma vs yaşarsın dedi hızını 25 mbps sabitliyorum dedi.Olmazsa vdsl den adsl geç dedi tavsiyem de Adsl e geçmen dedi.Biz dedi 35 mbps o hızları veremeyiz dedi. Cevaplarınızı bekliyorum...

    Türknete Geçiyorum Endişeliyim....
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Modem hat bilgilerinde atarsanız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alipltc kullanıcısına yanıt
    Ankastre den ölçüm yapman lazım. (Modem i ankastreye direk bağla, iç tesisat mi yoksa genel altyapı mi diye anlamak için)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknete Geçiyorum Endişeliyim....


    Modem hat blgileri..... Adam benim hat hakkkında bişi demedi genel bu bölgede vermemiz çok zor dedi.
    şimdi arıza kaydını baktım suçu telekom bana atmış arıza müşteri kaynaklıdır diye ... Şaka mı bu ... Adam arıyo altyapımızda bu hızı veremiyoz diye şimdi gelmiş suçu bana atmış :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alipltc -- 20 Ocak 2020; 12:30:23 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.