Türknetten satın aldığım Asus modem arızalandı. Asus iade/değişim belgesi gönderdi ve Türknetten değişim yapılacağını belirtti. Aldığım belgesi ve faturayı 24 Ağustos'ta Türknet'e kargo ile teslim ettim. Tam 1,5 aydır değişim beklemekteyim. Her gün, modem değişimi yapılacak fakat covid nedeniyle süreç uzayacaktır diye mail atıyorlar sadece. Ne buradaki yetkili çözüm olabildi ne de defalarca destek kaydı açmam. En sonunca Tüketici hakem heyetine müracaat etmek zorunda kaldım. Kendilerini Türkiyenin en hızlı internet sağlayıcısı olarak tanıran Türknet, bir modem değişimini 1,5 ayda yapamayacak kadar yavaş. Kısacası asla asla asla Türknetten modem almayın. Sakın... |
Türknetten asla modem almayın
-
-
servis sağlayıcılarının modemini almamak daha mantıklı galiba. bende TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970 vardı.garanti süresi bitince muhatap bulamadım
-
Merhaba, konuyu ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
-
-
Hocam 1 yılda zar zor alabildim modem ücretini. Modem göndermediler. Modem 219 tl ye almıştım arızalandı ve 6 ay bekledim gönderecekler diye yinede göndermediler. en son boşluğuma geldi ve dedimki o zaman para iadesini yapın adamlar benden bu kelimeyi bekliyormuş iade işlemlerini başlatıyorum dedi kapattı. MODEM O TARİHLERDE 375 TLYDİ En son .alet olsun dedim Tüketici mahkemesi kararıyla 1 yıla yakın sürede zar zor alabildim. 219TL yatırdılar ama defalarca uğraştım. Ayrıca modem olmadığı için 2 ay internet kullanamamıştım onun parasını da aldılar. TEK ÇÖZÜM BUNLARDAN UZAK DURUP HİÇ BİR ŞEKİLDE HİZMET ALMAYA ÇALIŞMAMAK.
-
Ulaşabilsek söyleyeceklerim var ama ulaşamıyoruz ki... Anca destek kaydı açıyoruz, ben de tüketici hakem heyetine başvurdum. Savunması istenmiş Türknet'in, bakalım ne olacak.
-
Merhaba, şu anda içinde bulunduğumuz durum nedeniyle bir gecikme yaşanıyor. Ancak değişim modeminizi gönderdiğimiz zaman ilgili ekibimiz bilgi verecek.
-
şimdiye kadar parçaları toplanıp sıfırdan modem üretilirdi. Covid ile modem değişiminin uzaktan yakından hiçbir ilgisi yok. Modem gönreremiyorsanız modem alacak tutarda iade yapılmalı. Ama öyle pratik zekalı bir çalışanınız ya da sisteminiz yok sanırım. Kimlerden hizmet almak zorunda kalıyoruz, yazık çok yazık.
-
Beni de vae geçiş için bi hanım abla aramıştı geçiş yapılamıyor diye bende farklı sağlayıcılar 72mbit veriyor siz neden geçiş yapmıyorsunuz diye vae geçişiniz yapılamamaktadır diyip durdu neden dedim vae geçişiniz yapılamamaktadır dedi yine en son sinirlendim tamam aboneliğimi iptal etmek istiyorum dedim oda aboneliğiniz iptal etmek istediğiniz için şikayet kaydınızı kapatıyorum dedi ve öyle de yaptı
-
En sonunda kapattıracağız son çare olarak. Ama mahkeme ile de olsa o modemi ya da parasını alacağım.
-
Covid salgını ile modemin ne alakası var???
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, modem konusunda arama yapılarak bilgi verilmesini talep ettim. İlgili birimimiz kısa süre içerisinde dönüş yapacaktır. -
quote:
Orijinalden alıntı: jademugla
Covid salgını ile modemin ne alakası var???Teşekkür ederim, aklın yolu bir... Ben de birebir aynısını söyledim, yazdım ama anlatamadık bir türlü. Bahane üretiyorlar sadece.
-
Ne bilgi talep ediyorum ne aranmak istiyorum. Ben çözüm istiyorum. Muhtemelen içinden olduğumuz koşullardan dolayı çıkışını sağlayamadık, en kısa sürede göndereceğiz, diyecekler. Bu laflara karnım tok. Her gün aynı maili gönderiyorlar zaten. Aynı şerleri konuşarak duyunca ne farkedecek çözüm bulunmadıktan sonra?
Size iki soru :
1- Tüm Türkiye'de internet hizmeti veren bir şirket nasıl olur da bir modem dğişimi yapamaz 50 gündür?
2- Yan komşum modemi Türk telekomdan almıştı. Bozuldu servise gönderdi, toplam 4 gün içinde yenisi elindeydi. Bu covid şartları başka firmaları etkilemiyor mu? Ya da bir tek sizi mi etkiliyor?
İşini yapan yapıyor. Çözüm çözüm çözüm...
-
nereye baksam türknet ile ilgili şikayet başlıkları, üzüldüm açıkçası 1,5 ayda modem yeniliyemiyorsan bu işi yapma bırak...
-
Çin'den ürün alsan 2haftaya geliyor ne çok beklemişler. İlginç bir olay covidde bahane olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşanan gecikme nedeniyle özür dilerim. Konuyu üst birime ilettim. Bu konuda bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.quote:
Orijinalden alıntı: asi1227Ne bilgi talep ediyorum ne aranmak istiyorum. Ben çözüm istiyorum. Muhtemelen içinden olduğumuz koşullardan dolayı çıkışını sağlayamadık, en kısa sürede göndereceğiz, diyecekler. Bu laflara karnım tok. Her gün aynı maili gönderiyorlar zaten. Aynı şerleri konuşarak duyunca ne farkedecek çözüm bulunmadıktan sonra?
Size iki soru :
1- Tüm Türkiye'de internet hizmeti veren bir şirket nasıl olur da bir modem dğişimi yapamaz 50 gündür?
2- Yan komşum modemi Türk telekomdan almıştı. Bozuldu servise gönderdi, toplam 4 gün içinde yenisi elindeydi. Bu covid şartları başka firmaları etkilemiyor mu? Ya da bir tek sizi mi etkiliyor?
İşini yapan yapıyor. Çözüm çözüm çözüm...
-
bende 13 gündür aktivasyon işleminin tamamlanmasını bekliyorum şu daha internet gelmeden pişman olmaya başladım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
şimdiye kadar parçaları toplanıp sıfırdan modem üretilirdi. Covid ile modem değişiminin uzaktan yakından hiçbir ilgisi yok. Modem gönreremiyorsanız modem alacak tutarda iade yapılmalı. Ama öyle pratik zekalı bir çalışanınız ya da sisteminiz yok sanırım. Kimlerden hizmet almak zorunda kalıyoruz, yazık çok yazık. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X