Nakil ettiğim yerde 1 haftadır internet yok, superonline ile görüştüğümde bağlantıyı türktelekom çektiğini söyledi ve portlar yanlış takılmış. İş bize kaldı bu port numaralarını nasıl bulacağız? Daireye göremi yapılıyor?
Normalde dairelerden kabloların hangi daireye ait olduğu işaretlenir( etiketlenir). Bu etiketleme yok ise teker teker denemekten başka şansınız yok...
Teknik servis ne işe yarıyomuş onlarda?
Telekom bina içi bağlantı sorunlarına karışmıyormuş...
quote:
Orijinalden alıntı: pedlar
Telekom bina içi bağlantı sorunlarına karışmıyormuş...
Hocam biraz dil döksen gelirler belki.
quote:
Orijinalden alıntı: Matrix Prisoner
Hocam biraz dil döksen gelirler belki.
Alıntıları Göster
Geçen yaz benim hatta sorun oldu. Kablo bina dışından geliyordu , dareye kadar kabloyu değiştirip gitttiler. Ancak aynı sorun arkadaşımın başına geldi. Binanın telefon kutusuna kadar getirmişler hattı , bundan sonrası size ait deyip gitmişler ...