Çarşamba günü internetim gitti ve saha dolabında arıza var dediler. Ama alt kattaki komşuyla internetimizin aynı yerden gelmesine rağmen onun internetinde bir sorun yoktu. O 16 Mbps ADSL ben 100 Mbps VDSL kullanıyorum. Dün arıza düzelmiş fakat bana internet gelmedi. Müşteri hizmetlerini aradım, ekip geldi evin içinden baktılar kendi cihazlarına taktılar kabloyu kırmızı yanıyordu. Ankastreden bir şeyler yapmışlar düzeldi. Fakat benim modemime gelen hız 88 Mbps. Arıza kaydı açtılar ama bu arıza kaydıyla olacak bir şey değil. Cimer'e yazdım, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına yolladım. Başka neler yapılabilir? |
TurkTelekom DSLAM Kilidi
-
-
TurkTelekomda tanıdık bir saha ekibi çalışanı bulmadığınız sürece işiniz zor. Kimse bunun ne olduğu bilmiyor. Bölge müdürlüğüne gidip arka kapısında bekleyin, telekom ekiplerini çevirin bol bol konuşun derdinizi anlatın belki yaparlar
-
Bunu neden yapıyorlar? Ne gereği var?
-
Aslında bunu TurkTelekom yapmıyor, kullanılan cihazların içinde bu teknoloji var. VDSL teknolojisi 90mbit üzerinde çok fazla abone olduğunda SNRler çok düşmeye hatlar kopmaya başlıyor.
bir dolapta 10 tane 100mbit abonesi varken kopma oluyor.
ama aynı dolapa 15-20 tane 90 mbit abone bağlandığında sorun olmuyor.
İşte bu yüzden 82-88 mbit gibi hızlarda limit olması aslında güzel bir şey.
-
Eğer bu zorunlu bir şeyse benim faturamı da düşürmeleri gerekir. Ben 100 Mbps için para ödüyorum.
-
'e kadar ödüyorsundur büyük ihtimal. Kimse 100 vermiyor çünkü kesin olarak. 51 alsan da o fiyatı ödersin. 50'ye indirirsen 50'ye kadar paketi ödersin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X