Şimdi Ara

Turktelekom fiyat tutarsızlıgı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugun turktelekom a gittim faturalıya gecmek için bi tarife secin dedi. Super 500 4g olanı soyledim.selfy lilere 25 tl... Pc den sitesine girip baktı 65 tl dedi. Bi yanlıslık var dedim bi daha baktı 43 tl cıktı. ısrar ettim bi daha baktı 38 tl cıktı. Musteri hizmetleri aradım 43 tl dedi. Bu tutarsızlık neden acaba bilen varmı. Bide faturalıya gectım. Geçis suresi ne kadar suruyor. Personellere bisi demek istemiyorum ama bi insan bu kadar mı bilgisiz olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadaslar gittigim turktelekom bayisi yanlıs tarife secmis. gittim faks cekip duzelticeklerini soylediler.. musteri hızmetleri paket bi kere tanımlandıgı için 45 tl tarıfe ucretini yansıtıcaklardır dedi... elimde 'bireysel mobil hat satıs sonrası işlem formu' var onda dogru tarife yazıyor. bu 45 tllik ucreti yansıtırlarsa ne yapabilirim.
  • bartin744 kullanıcısına yanıt
    Faturayi yanlis tarife secen bayii yada sahisa odettir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayi mudurunu bulamıyorum ki ne zaman gitsem yok ... yanlıs tanımladıkmları tarifeyi kullanmıyorum. telefonu resmen kullanamıyorum yani... yapan kız yanlıs yaptıgını kabul ediyor. o yansımaz diyor musteri hizmetleri yansır diyor. fatura gelir mecbur oducem sonra nasıl alabılırım bu ucreti.......
  • Turktelekomdan aradılar bayi kaynaklı yankışlık oldu diyip ozurdilediler. Hattınızı yeniden actık ve eski faturayı iptal ettik dediler.
    Kanu kilit.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bartin744

    Bugun turktelekom a gittim faturalıya gecmek için bi tarife secin dedi. Super 500 4g olanı soyledim.selfy lilere 25 tl... Pc den sitesine girip baktı 65 tl dedi. Bi yanlıslık var dedim bi daha baktı 43 tl cıktı. ısrar ettim bi daha baktı 38 tl cıktı. Musteri hizmetleri aradım 43 tl dedi. Bu tutarsızlık neden acaba bilen varmı. Bide faturalıya gectım. Geçis suresi ne kadar suruyor. Personellere bisi demek istemiyorum ama bi insan bu kadar mı bilgisiz olur...

    Sevgili hocam neyden dolayı olacak tabiki ilgisizlik ve iletişim sorunundan kaynaklanıyor
    Ne müşteri hizmetlerinin nede bayilerin dünyadan haberi yok

    Bu tarimde SMS paketi varmı diyorum
    bayi : YOK diyor
    müşteri hizmetleri : VAR diyor
    Bir başka müşteri hizmetleri : ücretli olsa ekrandan görünür diyor
    bir başka bayi : bilmiyorum diyor

    Ruhh gibiler anlayacağınız

    HIRSIZ dendiğinde ilk aklıma nedense AVEA geliyor




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.