Kullandığım paket Dönemsel Internet 6 ay paketiydi ve 03.07.2023 tarihinde taahüttü bitti ve taşıma işlemi başlattım. Taşıma yaptığım firma geçişin karşı firma tarafından onaylanmadığını cevap verilmediğini söyledi ve bende TürkTelekomu aradım geçişi neden yapmadıklarını sorduğumda bana internetimin dönemsel olduğunu ve bittiğini söyledi başka firmaya geçmek için iptal edip öyle başvurmam gerektiğini söyledi ben böyle olduğuna inanmıyorum böyle bir şey var mı müşteri temsilcisi beni mi yanıltmaya çalışıyor çünkü yeni paket teklifi falan zırvaladı bende teşekkür edip kapattım geçiş işlemini firma yeniden başlattı. |
TürkTelekom İnternetimi Başka Firmaya Taşımıyor!!!
-
-
Taşıma işlemi yapmadığını varsayalım, aboneliğin iptal mi oluyor mu? Dönemsel tarifen bittikten sonra tarifenin taahhütsüzü üzerinden abonelik devam edilip faturalandırma yapılmıyor mu? Tuhaf, sözleşmede böyle birşey görmedim (pdf)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sözleşmeler standart olur yüzde 90, sözleşmede yazmayan şeyler kampanya taahhütnamesinde/detayında yazar.
-
Kampanya taahhütnamesine baktım bu konuyla ilgili birşey göremedim. Arkadaş ne yapmalı bu durumda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet bağlantınız sabit hat üzerindeyse geçiş işlemlerinde mutlaka sabit telefon numaranızı belirtmeniz gerekiyor telekom onay vermez. Yalın hatlarda ise hizmet numaranızı belirmeniz yeterli. Bunun dışındaki durumlarda telekom evraklarda herhangi bir eksiklik olmaması durumunda 2 iş günü içinde onaylaması gerekiyor.
Taahhüt bittikten sonra standart tarife ücretleriyle ücretlendirilmeye başlarsınız, herhangi bir geçiş işlemine engelleme yapamaz telekom. Sorun devam ederse BTK üzerinden şikayet kaydı oluşturun aksi halde haksız şekilde onay verilmeyen söz konusu durum için iade/tanzim alamazsınız. İptal ederseniz de ayrınca aktivasyon ve kurulum ücreti ödemek durumunda kalırsınız yeni bağlantılarda.
-
Bir saçmalık da online işlemlerden taahhütlü ttnet paketi alıp üyelik başlatırsanız önceki fiber hattınızı otomatik taşımıyorlar, bugün bu saçmalıkla uğraşıyordum.
Diyorlar ki ya online paketlerden faydalanırsınız ya da bizi telefonla arayıp geçiş yaparsınız, daha yüksek fiyatla kullanırsınız.
Online işlemlerden alırken hiçbir bilgi yok, hat naklinizi yapmayız falan demiyor. Ben bunu nereden tahmin edip bilebilirim ki...
Şu an fiber hattımda hem Turknet hem TTnet bağlı 2 yerden birden hizmet devam ediyor saçmalık. Umarım Turknet'e iptal ettirebilirim.
-
Dönemsel internetlerde taşıma yapılamaz, sabit telefon eklenemez, adres değiştirilemez, dondurma yapılamaz, hattın açılış ve kapanış tarihleri değiştirilemez.
-
Seçtiği paketin detaylarında bahse konu bir işlem yazmıyor siteden gördüğüm kadarı ile. Bu durumda tuketici.btk.gov.tr adresine durumu yazmaktan başka seçenek yok şu an.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 13 Temmuz 2023; 13:24:25 > -
Dönemsel internet 6 ay süreli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biliyorum baktım, detayında herhangi bir kısıtlamadan söz etmiyor.
-
forumda taşma yapanlar vardı yazlık internet
-
Evet hatırlıyorum ben de tam bilmiyorum bu kampanya detayları farklı olabiliyor bazen.
Benzer içerikler
- türk telekom port başvurusu
- ev internet taahhüt bitince ne olur
- türk telekom internet dondurma
- türk telekom alt yapı yoksa ne yapılır
- zyxel vmg3312-b10b arayüz şifresi
- zyxel modem kurulumu
- en hızlı internet
- wifi hızlandırma
- türk telekom internet çekmiyor
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X