Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (671. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: SturmpioneeR Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
13.732
Cevap
310
Favori
691.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 669670671672673
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • memole M kullanıcısına yanıt

    8 gb yetiyorsa bitince güncel fiyata bakın ona göre devam edersiniz

    yüksek kalırsa arayıp teklif istersiniz

    eski tarife olduğundan fazla fiyatının artacağını sanmıyorum . Faturanızın altında da yazar güncel fiyat

    bu arada bitince de soz yazıp 5555 ye yollayın belki kabul eder taahhüt verirsiniz

    bu arada sadece aynı fiyata başka isimli tarifeye geçirmedikleri sürece değiştiremezler tarifenizi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt
    taahhütün varsa hakların ne ise bitene kadar kullanabilirsin sonrasında seni yeni abone gibi telekoma geçirecekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt
    8 Yıllıık fenercell abonesi annem benim o daha vahim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozandedebek kullanıcısına yanıt
    Ben çok memnundum 10+ yılım olmuştur. Bedava fiyata kullandım. Sil süpürle 10gb aylık yetiyordu

    Bu arada pdf faturama baktım gsmobile gözüküyor. Tam geçiş olmamış


    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt
    bizde 96tl+tkü kullanıyoruz şuan 25 gb 1000 dk 250 sms düşün iyiydi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt
    benim anlamadığım gs mobile çok oldu kapanalı taahhütün var diyemi devam etti gs sende

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozandedebek kullanıcısına yanıt
    2 yıl önce anlaştım. Tahminimce bana o dönem söylediler. Kapanacak gibi bir konuşma geçti. Benzer tarife şartları, farklı isim üzerinden devam etmişim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt
    uygulamada fenercell yazmıyor ama telefonda fenercell olarak yazıyor halen daha

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Çift hocam:) ilk sayfayı okudum, çıkmadığı için yazmıştım zaten..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Faturasızda online başvuru var bu arada, ben online dijital kurye ile faturasıza taşıdım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    Faturanın altındaki uzun açıklamaları kastediyorsanız ekledim. Orada güncel fatura fiyatını göremedim. Özel mesajınız kapalı olduğu için faturayı gösteremiyorum.

    Ben aslında bu tarifede kalmak isterim. Sil süpürle toplam 10gb yetiyor.

    2 yıl önce anlaştık gsmobilele alakalı kapanacaklarını söylemişlerdi, benzer şartlarda bir tarifeye geçmişim. Yüksek önermeye devam ederlerse 5555 i denerim. 40 günüm var ve 2. kez arandım. Yukarıya yazdım gelen tekliflerimi. Şartları data ve fiyat olarak yüksek istemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memole -- 15 Ocak 2025; 21:34:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Bugün gelmesi gerekliydi .

    programı silip yeniden kurup deneyin gelmiş olması lazım

    bana 2 günde ve 1 hafta içinde direk çıkmıştı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ideal tarife icin geçirdiğim faturasiz hatta 40gb 300tl prime teklifi geldi. Hala ideal gelmedi ama her an uyguna baska bir sey gelir diye bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Siz dijital kurye ile taşıdınız değil mi ?

    120 TL ücreti var

    bide uygulama üzerinden başvuru var

    ben yanlış yazmışım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    Faturayı PDF olarak indirip 2.sayfasına bakın orada yazması lazım .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt

    Tarife adı nedir şaşmaZ tarifeler mi ?

    ay sonuna doğru bende bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    Tablodaki 54 lira güncel fiyatı mı?

    Özetle ben bu tarifeden çıkmak istemezsem bana indirimli bir fiyat sunarlar mı bunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Evet dijital kurye, web sitesinden numaramı bıraktım, aradıklarında faturasıza taşımak istediğimi söyledim.

    Normal koşullarda faturasızda taşıma ücreti yok, faturalı taşırsanız 12x10₺ faturaya yansıtıyorlar. 250₺ kontör yükledim çat diye 120₺ çekti benden.

    Sonrasında şikayet kaydı oluşturdum, 120₺ yi bakiyeme geri yüklediler. Web sitesinde de özellikle faturalı tarifelere diye belirtilmiş.


    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    SilSüpür adımında dijital fatura talep et butonu var onu aktive etmen lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 669670671672673
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.