TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (712. sayfa)



-
-
Kararınızı verin ona göre hareket edin ilk sayfada bilgi var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam uygulamanız da çıkan tekliflerden başka bir şey sunmuyorlar malesef, bilginiz olsun:(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 GB 260 TL verilen son teklifti. Kafama yatmayınca faturasıza geçip 115 TL'ye HOŞ 25 paketi yaptım. Konudaki bilgiler için teşekkürler.
-
İlk sayfada yazılanı yanlış anlamış olabilirim arkadaşlar bi sorum olacak.
Mevcut taahhütüm 26 haziranda sonlanacak. Ekranda çıkan tekliflerden birini kabul edersem 26 hazirandan sonra mı devreye girer yoksa kabul ettiğim an eski taahhütüm devre dışı kalıp yenisi mi çalışır?
Nedir detayı?
Yeni Değerli Prime 45 için 400TL teklif var. Daha mantıklısınıda göremedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu hoş 25 faturalı versiyonu varmı faturasızmı hep sunuluyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Neyini yanlış anladınız açık yazılı .
26 Sında kabul edip taahhüt verirseniz 1 ayınız mundar olur .
27 sinde 00:01 den sonra kabul edebilirsiniz .
Taahhüt günü bitince silinecektir .
-
Anlatamadım sanırım. İleri tarihli işlem yapılabiliyomu? Haziranda biticek taahhütüm ama ben bugün ınay versem haziranda bitince devreye girme olur mu? Yoksa mevcutu direk sonlandırıp yenisi mi başlar demek istedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam selamlar. Şöyle bir ibare yazmışsınız;
SORU:12 fatura döneminde güzel teklif gelmezse Verilen Teklifler bana uymaz ise ne yapabilirim
CEVAP:Kullanığınız tarifenin taahhütsüz ücretini(Müşteri hizmetlerinden veya yeni fatura dönemine girdiğinizde güncel tutardan, son gelen faturanızın alt kısmından ) öğrenip uygunsa devam edebilirsiniz. Tarife ücretine zam yapma durumları oluyor .
Verilen teklifleri de kabul etmezseniz müşteri hizmetlerini arayarak (444 1500 arayıp güvenlik adımını geçtikten sonra 2 ve ardından 0 a basarak bağlanabilirsiniz)faturasız hatta geçebilirsiniz.
Faturasıza hemen geçiş yapılıyor .Fatura kesim tarihine göre 9-22-26 .Günü geçebilirsiniz
(Standart tarife seçtirmeyin yararlanamazsınız)
Standart tarife yerine hangi tarifeye geçmek lazım. Faturasız tarifelerde zaten standart tarife yok görünüyor. Hangi tarife uygun olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bununda cevabı yazılı
yapılmıyorum kabul ettiğin anda geçiş işlemi başlıyor; eski tarifen iptal olup tarifen değişiyor ve yeni tarifenden ücretlendirmeye başlıyorsun .
mevcut taahhüttün de son güne kadar devam ediyor .
-
Yeni taahhüt başlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetlerine söyleyin yeterli
Müşteri hizmetleri ayarlıyor siz seçmiyorsunuz zaten .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X