Şimdi Ara

Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu lanet firma kafayı yedirtecek bana.. 2 ay önce yoğun uğraşlarım sonucu btk'ya şikayet etmemle birlikte hattımdaki sinyal zayıflamasını ve hız düşmesini çözmüşlerdi ki ben biliyordum sorunun onlarda olduğunu uğraşmasam, konuşmasam umurlarında değilsiniz. 2 ay önceki zar zor hallettiğim durumu bu 2 haftadır tekrar yaşatmaya başladılar. Ve yeni bir şey uydurulmuş bulunduğunuz bölgede güncelleme çalışması yapılıyor denilerek ulaşamıyorsunuz artık kendilerine. Şuan 2 ay önceki aynı sinyallere beni sabitlediler ve 11.01.2021 günü kendilerini aradığımda genel bir güncellemenin olduğunu ve 14.01.2021 14:44 gibi sallama bir zamanda bitebileceğini söylüyor otomatik mesaj... Ve tabi ki şuan 24.01.2021 ve hala sorun devam ediyor belli ki yine bunlarla uğraşacağım gazam mübarek olsun .. Bu süreçte her gün aradım ve her gün 3'er gün aralıklarla genel güncelleme diyerek sorunu uzatıyorlar, böyle bir şey başına gelmiş olan varsa bilgi almak istiyorum. Hat değerleri aşağıdaki gibidir :


    12 mb hat 0.1 upload verilmiş sayfa yüklemiyor, var gibi olsun ama kullanamasın :)


    Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....


    Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....
    Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....







  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    tabi ki yok :) hocam beni hatırlarsın bunu sana sormuştum özelden ben seni hatırladım çünkü :D

  • asparagas999 A kullanıcısına yanıt

    Anımsıyorum hocam sizi.  


    Hocam bu sayfa daha detaylı, bir de buradan bakar mısınız bölgenize?


    https://gibir.net.tr/planli-calisma-duyurulari

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam bunlar ileri tarihli çalışmalar ben bu sorunu, bu ayın 10unda yaşamaya başladım.

  • asparagas999 A kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Siz çağrı merkezini aradığınızda bölgenizde çalışma var olarak anons geçiyor, doğru mudur?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Arıyorum hattınız sistemden kontrol ediliyor diyor otomatik ses, daha sonra bölgenizde şu şu tarihler arasında genel bir arıza bulunmaktadır internet hizmetinizde kesinti yaşanacaktır diyor ve kapatıyor :D ve düşün 2 haftadır takip ediyorum normalde 2 hafta önce bitmesi gerekiyordu bu arızanın sanki santralin yükü benim 12 mblik hattın sırtında saçma sapan işler.. sabrım kalmadı vallahi 2 ay önceki olayı tekrar yaşatıp bu şekilde geçiştiriyorlar.

  • asparagas999 A kullanıcısına yanıt

    Twitter TTDESTEK hesabına da yazın hocam dilerseniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    yazdım talebiniz iletilmiştir tarafınıza dönüş sağlanacaktır tarzı otomatik konuşuyorlar. Dedim tamam bekliyorum 1 hafta bekledim çıt yok :D tekrar mesaj attım dedim neredesiniz diye, yine aynı oto mesajla döndüler sinirlendim, sinirlenince bu sefer arayıp bana hattaki oto mesajı tekrarlıyor :D ona da bir şey demek istemiyorum çocugu önüme atıyolar yazık, başındaki kimse artık derdim onunla .. ben şimdi ne yapayım bunlara sanki keyfimden uğraşıyorum işim gücüm var zarar ettirdiler telefondan aldığım harcadığım paketin hesabı yok ama bıkmadım uğraşıcam.

  • asparagas999 A kullanıcısına yanıt
    Düzelir insallah hocam.
  • güncelleme...


    03.02.2021 tarihi itibaren sorunum düzeltilmiştir. Genel bir arıza olduğu söylendi ama artık ne döndüğünü bilemiyorum ama 12 mb hizmeti sağlıklı alabiliyorum, tabi bununla ilgili bana açıklama zahmetinde de bulunmadılar hayırlısı bakalım gökten bir arıza düştü ve düzeldi yine..


    Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....
    Türktelekomun hızımı yavaşlatıp güncelleme var demesi....




  • asparagas999 A kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun. İyi günlerde kullanın hocam.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.