Şimdi Ara

TV IADESI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • n11 den aldigim vestel tv yi 14 gunluk iade hakkimi kullanarak iade etmek icin saticiya sordum dediki servisin iade raporu lazim urun acilmis ve kullanilmistir dedi bende servisi aradim dedim boyle boyle benden iade raporu istiyolar biz sadece ariza varsa size o raporu verebiliriz napmam lazim

    Tuketici hakem heyetinemi basvurmaliyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgizlix -- 13 Mayıs 2019; 0:1:32 >



  • hocam hangi modelini almıştınız şikayetiniz nedir bende vestel düşünüyorum onun için soruyorum
  • Siz cayma hakkını kullanarak n11 üzerinden iade talebi oluşturun. İade almak zorundalar. Satış işlemine onay verdiniz mi? Para satıcıya aktarıldı mı? Aktarılmış olsa bile iade almanız lazım. N11'i arayın ve bu sorunu çözmezlerse dava açarken onları davalı olarak yazacağınızı bildirin. Satıcı sizi vazgeçirmeye çalışabilir, öncelikle n11 ile çözmeye çalışın. Olmazsa n11 ve satıcıyı zincirleme sorumlu olarak göstererek THH başvurusu yapmanız gerekiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.