Şimdi Ara

TV+ uygulamasına giriş yapamıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uygulamaya giriş yapmaya çalıştığımda sürekli aynı hatayı alıyorum uzun zamandır giriş yapamıyorum. Uygulamayı birkaç kez kaldırıp tekrar yükledim ama sonuç değişmedi aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı?

    TV+ uygulamasına giriş yapamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TV+ Uygulamasına Giriş Yapamıyorsan İşte Çözümler

    TV+ uygulamasına giriş yapamıyorsan bu sorunu gidermek için şu adımları deneyebilirsin:

    • Turkcell hesabına giriş yapamıyorum: TV+ uygulamasına, Turkcell hesabınla giriş yapıyorsun. Turkcell hesabına giriş yaparken sorun yaşıyorsan, şifreni sıfırlamayı dene veya Turkcell müşteri hizmetleriyle iletişime geç.
    • İnternet bağlantını kontrol et: TV+ uygulaması, sorunsuz bir şekilde çalışmak için istikrarlı bir internet bağlantısı gerektirir. İnternet bağlantının aktif ve güçlü olduğundan emin ol.
    • Uygulamayı güncelle: TV+ uygulamasının en son sürümünün yüklü olduğundan emin ol. Uygulamayı App Store veya Google Play Store'dan güncelle.
    • Cihazını yeniden başlat: Bazen cihazını yeniden başlatmak, uygulamayla ilgili sorunları giderebilir. Cihazını yeniden başlat ve uygulamayı tekrar açmayı dene.
    • Uygulama önbelleğini temizle: Uygulama önbelleğini temizlemek, bazı giriş sorunlarını çözebilir. Cihaz ayarlarına git ve TV+ uygulamasının önbelleğini temizle.
    • Uygulamayı kaldır ve yeniden yükle: Tüm diğer çözümleri denediysen ve hala giriş yapamıyorsan, uygulamayı kaldırmayı ve ardından App Store veya Google Play Store'dan yeniden yüklemeyi dene.

    Yukarıdaki adımları izleyerek TV+ uygulamasına giriş sorununu çözebilirsin. Sorun devam ederse, TV+ destek ekibiyle iletişime geçmen gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Cevap verebilecek, yardımcı olacak kimse yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki gün önce benimde oldu.. Sanırım ana paket bitmiş olabilir.
    Ben diğer hattımı denedim. Düzeldi.

    Lifecell



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lene -- 10 Şubat 2019; 18:3:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski sürümün apk sını bul yükle giriş yap güncelle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    Hayır hem TV+'da 5gb paket var hem normal internetimden 3gb var. Ama uzun zamandır hiç giremiyorum sürekli denememe rağmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Böyle bir şey mümkün mü yani eski sürümü bulabilir miyiz ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • apkmania sitesinde var googleda aratın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Bakıyorum deneyeyim bi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18FFC4468

    Bakıyorum deneyeyim bi
    Bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18FFC4468

    Bulamadım.

    Alıntıları Göster




  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Hayır denedim ama olmadı. Uygulamayı kaldırdım, yeniden başlattım telefonu, uygulamayı kurdum aynı sorun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.