Şimdi Ara

Type R fn2 nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sürmüş, sahibi olmuş/olanlarınız varsa fikirlerinizi merak ediyorum. Arabanın 2 litre olması, yüksek devir çevirmesi, egzos sesi, sert sürüşe imkan vermesi beni cezbediyor açıkcası.

    Fakat bu tip arabaları araştırınca ileri seviye modifiyeci arkadaşların lisanını anlamadığımdan kendi aralarında yazdıkları şeylerden hiç anlamıyorum. Ben diyorum ki alayım stok arabayı, hiç ellemeden orjinal haliyle kendi halimde keyfim için cicili bicili kullanayım. Ne roll yaparım, ne milletle yarışırım, bana gelmez öyle şeyler. Sürüş keyfi için yani. Daha önceden lancer evo'lara niyetlenmiştim ama buradaki arkadaşlar ne kadar pahalı bakımları ve parçaları olduğunu yazdıklarında vazgeçmek zorunda kalmıştım.

    fn2'de durum nasıl? Bakımı, parça fiyatları ne alemde? Parçaları bulunuyor mu aylarca bekliyor muyuz? Bir yerde şanzımanın hassas olduğunu biraz zorlayınca 2.-5. vites senktromeçlerinin can verdiğini, viteslerin iyi geçmemeye başladığını okudum. Bu kronik bir sorun mu, şanzıman kutusu toplamak gerekir mi ikinci elde? Şehir içi sakin kullanım 9-10 denmiş beni hiç zorlamaz. Daha ziyade yürütme, parça, bakım masrafları düşündürüyor. Bunun da iki balatası evo gibi 1000 lira ise hiç bulaşmam, ama makul fiyata hızlı keyif aracı derseniz düşünmeye başlayacağım.

    75bine kadar fazla eskimemiş güçlü, sürüşü keyifli araçlar bakıyorum ama type r'dan daha makul bir şey göremedim. Hem 2 litre büyük motor olması keyfi var, hem yüksek devri var, hem motor sesi var, hem hızlı, hem nadir. Öyle 200 beygirlik düdük hacimli turbo arabalardan değil. Onlar bana keyif vermiyor, tamam hızlılar ama motor küçük olduğundan aracı sarsmıyor, bunda canavar motor var dedirtmiyor.







  • Stok stok binemezsin ben sana söyliyeyim. 1-2 gazladıktan sonra, o keyfi aldıktan sonra kimse tutamaz
  • Techturkey de 2 ay takılın sanayiye vali yaparlar

    Arabaların geçmişini tutmalarını geçtim plakaların kazalarını bile aklinda ezbere tutan var.

    Yani o tuning dili için biraz takılın az cok anlamaya başlarsınız.sonra güzel bir tane denk getirirsiniz yine ora vasıtasıyla.full stock bulunur mu bilmem ama sizde stock binmezsiniz gibime geliyor

    Ha ama şunu da söyleyim fn2 satıp ep3 alan çok kişi var.ep3ün temizi az kaldı fiyatı daha fahiş ama yapıyor iste bazıları.yutupta ep3 ve fn2 roll videoları falanda var specleri falan yazılı şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madcow165 -- 1 Haziran 2015; 20:14:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çoğu ağır hsarlı veya pert.rapçi cezada bile vardı techturkey otomobil forumu vardır çok fazla teknik detay içerir kafanız karışmasın hondaturkey forumundada bakabilirsiniz
  • fiyatlarının ne kadar uçuk olduğunu kasko değerine bakarak anlayabilirsiniz, golf V gti daha mantıklı olur hem daha az paraya daha çok güç alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag grubuna kılım, almam arabasını, şu an golf 5 sahibiyim zaten. Sahibindende değişensiz boyasız type r'lar da mevcut arkadaşlar. Type r düşünmemin bir sebebi de honda olmasından dolayı sağlamlık anlamında psikolojik güven vermesi, bulunduğum şehirdeki honda bayisinin müşteri memnuniyetinin yüksek olması ve servis müdürünün arkadaşımız olması. Bunlar beni rahatlatıyor açıkcası. Ama sahiplerinden dönüşlere ihtiyacım var.
  • Araba cidden efsane ama honda piyasasi uçmuş. Alternatif olarak Megane 2 rs 2.0 turbo 225 hp bakabilirsiniz ama yakıtı biraz fazla gibi gözüküyor. 1.6 180lik astra j gtcler var, kasasi güzel 1.6 204 hplik proceed gtler var, 2.0 ecoboost mondeolar var. 2.0 t s60 olabilir ama parçaları pahalıdır. Çok çok daha ucuza citroen c4 vts var 2.0 180 hp stock lpg ile tam uyumlu 20 25 kuruş yakıyor. Mini jcw bulabilirsiniz 1.6 218 hp baya baya güçlü motoru var r56 cooper s olur seçenek çok. Size typer almayın demiyorum alternatif sunuyorum, typeri bilen arkadaslar anlatsinlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • "kendi halimde keyfim için cicili bicili kullanayım. Ne roll yaparım, ne milletle yarışırım, bana gelmez öyle şeyler. Sürüş keyfi için yani." Adam aslanla evcilik oynamak istiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stock bulamassın bırak oynanmamışı kazasız,boyasızı bile bulunmuyor.O Paraya bence en ideal seçenek 2004-2007 Civarı WRX veya WRX STİ'dır hatta bende düşünüyorum aksilik olmassa bu yaz çıkınca evin önüne 500 HP STİ döşeyeceğim
  • 2.0 Ecoboost 240ps Mondeo alın bence de. Yazılımla 290PS yapar, 0-100'ü 6 saniye şeklinde keyifli keyifli D segment sürüşü zevkli bir Spor Sedanınız olur.

    Bu tarz TypeR, Megane RS vb araçların önceki sahipleri adam gibi araba kullanmadıkları için, 15-20 tane kazalı araçlarla başbaşa kalırsınız. Önceki sahibi kazma kazma bulduğu boş yere bindirmiştir genelde.

    Mondeo alın geçin. Selective donanım da standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-hikmet-otomotiv%2C%2C58.000-km%2C%2Cselective-2.0-ecoboost-240-bg-212861023/detay

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Stock ve düşük kilometreli bir ilan vardı sahibinden de ama fiyatlar yüksek. Stock olması önemli değil zaten bence, ya turbo vs uygulanmamışsa, motor açılmamışsa, kazasıda yoksa yeterlidir bence.

    Honda piyasası yüksek, siz bir de s2000 piyasasınını görün sıfırı çıksa 6-7 yaşındaki ikinci elinden ucuz olabilir o derede. fn2 stockda çok hızlı değil turbo olmadığı için öyle yazılımla vs. falan 3 kuruşa 5 köfte modifiyede olmuyor.

    Bu tarz araçları alanlar genelde yetkili servise gitmez, sanayide yaptırır bakımını vs. O yüzden servis fiyatları o kadar önemli aslında. Evo için de geçerli bu dediğim.

    Evo ve Sti için stock ya da temiz bulman çok çok daha zor, bulsanda sağlam fiyat çekerler muhtemelen.


    Stock binerim, roll vs. yapmam benzin önemli değil diyorsan Farklı bir alternatif olarak, bmw e46 330ci'de bakabilirsin. Senin istediğin tarza daha uygun bir araç olabilir. type-r, cupra, rs, gti tarzı araçları alıp stock keyfine aheste aheste binmek bana çok mantıklı gelmiyor doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 1 Haziran 2015; 21:39:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim 2008 model fn2'im vardı. 3 sene keyif alarak kullandım aracı. Kıbrısta öğrenciydim, türkiyeye gelince benzinden ve bozuk ara yollardan dolayı sattım aracımı. Aradan 4 sene kadar geçti ve çok sayıda araç değiştirdim ve şuan mercedes A200amg kullanıcısı olmama rağmen hiç bir araçtan fn2 zevkini alamadım.hep tertemiz aracımı satmış olmamın bir pişmanlığı vardır içimde. Yani ben aracı almanı kesinlikle tavsiye derim.istediğinde tın tın sessizce ve asil bir şekilde ilerlersin,istediğinde gazlarsın. 5400 devri geçip vtech patlamasını yaşamak paha biçilemez ☺. Aracında içi yani yaşam alanı fn2 kasalarda gayet geniş. Birkaç sorunu yanıtlıyayım, araç sehir içinde 11-12 yakar.9 litreler çok zor.benim aracım stop ve deli gibi gazlayan biride.değildim ama aracın doğasi gereği gerek kalkışlarda gerek arkanda sıkıştıran arabalar nedeniyle sıkça gaza basıp uzama eğilimi doğuyo ve buda benzini arttırıyo. Benim aracımda 40bin km.civarlarında baskı balata sıyırmaya başladı.kıbrısta ellerinde olmadığı ve gelem süreci uzun olduğundan o şekilde trye gelene kadar sürmek zorunda kaldım ve volanda da hasar oluştumsene 2010 da servis orjinal baski balata ve volan için 4bin küsür tl istemişti.bende dısardan spor japon malı alıp servise taktırım 2binlere halletmiştim. Genelde birçok parçası ellerinde olmayıp dışardan getirtiliyordu.aklımda kalanları uzunca yazdım.sormak istediklerini yaz cvplarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gençler yazdıklarım tam okunmuyor sanırım, verilen cevaplara bakıyorum sorduklarıma bakıyorum herkes kendine göre uçmuş. Bir kere stok niye binilmezmiş onu açıklayın önce? Her spor araç isteyenin modifiye edip sokakta terör estirmesi mi gerekiyor? Ben böyle bir kültürle yetişmedim. 6.6 saniye 0-100 yavaş mı? Şu an kullandığım araca göre her türlü çok hızlı benim için. Stok, kazasız vs bulamazsın demişsiniz bu araçlar stok değil mi, gayet diri de geldiler bana, istendikten sonra her türlü bulunur önemli olan alınır mı alınmaz mı, masrafı ne.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-emsalsiz-temizlikte-ve-orjinallikte-2010-fn2-201ps-188861256/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-kirmizi-fn2-type-r-44700-km-de-yetkili-servis-bakimli-boyasiz-206374884/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-stock-type-r-215175836/detay

    e46 çok eskidi gibi artık, e92'leri beğeniyorum onlarında 100bin kmyi geçmişlerine absürd fiyatlar çekiyorlar. Yani sahibi olan, olmuş olan varsa diye umdum ama rastgele herkes yazıyor. Benzinlikle, sanayiyle kanka olursun diyen çıkmadı daha hayret. Neyse o citroen c4ler çok tipsiz bence, megane 2 de eski kalıyor, megane 3 rsler bütçem dışında, mondeo dinamiklikten ziyade lüks ile öne çıkan iri bir araç. Bu tarz bir şey istemiyorum. Proceed gtlere zamanında bakmıştım kağıt üstündeki verileri reelde hissettirmiyor deniliyor, piyasası hiç yok, type r hadi niş market arabası, proceed gt'de o da yok. Ayrıca honda gibi sportif geçmişi olan markanın tyoe r'ı ile kia gibi doğru düzgün araç geçmişi olmayan markanın güncel şekil bir arabası kıyaslanamaz bence. Görünüşe göre type r'ın sert karakteristiğine benzer bir tek bmwler var onlar da bütçe dışı. O yüzden type r geldi aklıma nasıldır diye. Alternatiflerden ziyade, aracın bizzat kendisi nasıldır onu söylesin bilgisi olan arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasko2348

    Benim 2008 model fn2'im vardı. 3 sene keyif alarak kullandım aracı. Kıbrısta öğrenciydim, türkiyeye gelince benzinden ve bozuk ara yollardan dolayı sattım aracımı. Aradan 4 sene kadar geçti ve çok sayıda araç değiştirdim ve şuan mercedes A200amg kullanıcısı olmama rağmen hiç bir araçtan fn2 zevkini alamadım.hep tertemiz aracımı satmış olmamın bir pişmanlığı vardır içimde. Yani ben aracı almanı kesinlikle tavsiye derim.istediğinde tın tın sessizce ve asil bir şekilde ilerlersin,istediğinde gazlarsın. 5400 devri geçip vtech patlamasını yaşamak paha biçilemez ☺. Aracında içi yani yaşam alanı fn2 kasalarda gayet geniş. Birkaç sorunu yanıtlıyayım, araç sehir içinde 11-12 yakar.9 litreler çok zor.benim aracım stop ve deli gibi gazlayan biride.değildim ama aracın doğasi gereği gerek kalkışlarda gerek arkanda sıkıştıran arabalar nedeniyle sıkça gaza basıp uzama eğilimi doğuyo ve buda benzini arttırıyo. Benim aracımda 40bin km.civarlarında baskı balata sıyırmaya başladı.kıbrısta ellerinde olmadığı ve gelem süreci uzun olduğundan o şekilde trye gelene kadar sürmek zorunda kaldım ve volanda da hasar oluştumsene 2010 da servis orjinal baski balata ve volan için 4bin küsür tl istemişti.bende dısardan spor japon malı alıp servise taktırım 2binlere halletmiştim. Genelde birçok parçası ellerinde olmayıp dışardan getirtiliyordu.aklımda kalanları uzunca yazdım.sormak istediklerini yaz cvplarım

    İşte aradığım tarz mesaj, teşekkür ediyorum. Bu dediğiniz 11 litre sakin kullanım değil mi? Uzun yolda ne alemdi? Agresif sürüşle ne kadar ortalaması oluyordu?

    Baskı balata 40binde bitti demişsiniz, o zamanlar tecrübeniz mi azdı, yoksa araba mı çabuk bitiriyor yapısı itibarı? Parça fiyatları nasıldı mesela fren diskleri,balataları, ne bileyim hava filtreleri falan normal araçlara göre aşırı oranda pahalı mıydı hatırladığınız? Parçaların gelme süresi çok uzun oluyor muydu? Yani mesela bunu periyodik bakıma götürdüğünüzde kaç tane bayinin elinde hazır type r parçası vardır ki, ellerinde yoksa nasıl oluyordu bunu da merak ediyorum.

    Şanzımanı hassas diyorlar, o konuda dişlilerle, senkromeçlerle ilgili sorun var mıydı araçta? Son olarak satarken elden çıkarmanız zor oldu mu?




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bu zihniyete sahipsen al gitsin
  • Öncelikle benzine değineyim.sakin kullanımda 9 görürsün ama bu çok zor.şoyle zor arabanın zevki ve kuvbveti gereği gerek ışıklardan kalkarken gerek düz yolda giderken illa arabanın zevki gereği ara ara gazlamalar yapıyorsun.yapmamak mümkün değil.sen b7ndam dolayı sakin kullanımlar dahi 11 litreyi göze al derim.bende cok cok gazlamazdım ama kalkışlarda bir iki yapıp az uzamayı severdim.bende ortalamalar 12..13 arası geziyodu.uzun yolda cok iyi.ben kıbrıs-bursa arası cok seyahat ettim
    genelde ortaa hızım 130 dur ve ortalama 6-7 arası yakıyodu.bu araç için iyi.
    ben 8bin km.de ikinci el almıştım aracı. Acemi değilimdir fakat ilk aldığım zamanlar devri yülseltip kalkış yapma elve roling mi neydi 😀 onu yapma eğilimim vardı,arkadaşımda s200 vardı onla gaza getirirdik birbirimizi her ne kadar hep geçilede zevk olsun diye 😂. Ama genelde çok oynamam ve yüklenmem ama zamanında servisin dediği( kıbrıs hinda servisi ki orda type-r lar bolca olduğundan servis bu konuda bilgilidir) en iyi halde 50 bin km. Civarı balatanın sıyırmaya başlaması.
    ben aracı türkiyede son servise soktuğum da yağ ve filtre değişti,hava filtresine hava tuttular ellerinde yoktu.2 hafta sonra geldi ve taktılar.şuan stok yaygınlaştı mı ne halde bilemem ama az olan bir model olduğu için elde bulunduğunu sanmam.parça fiytları normale göre haliyle biraz pahalı ama uçuk değil. Benim firenlerde çok uğultu oluyodu kıbrıstaki servis genel sorun deyip firen disklerini kendi istekleriyle garantiden yenilemişlerdi.ordada 1 ay sonra parça gelmişti.
    Aracın şanzımanı dediklerimgibi hassas. 1 den 2.vitese geçişe geçmeme problemini bende çokça yaşadım.fajat öyle normal geçişlerde değil,devri kesicide veya kırmızı bölgede değiştirirken olan bir olydı ve bende 1.2 değişiminde tapıyodü. Vites geçmediği zamanlarsa bir süre vites geçişleri tekrardan alışana kadar vites geçişlerinde biraz zorlama oluşuyodu sonra tekrar kısa sürede düzeliyodu.ben satana kadar şanzımani degistirmemi gerektircek bir durum oluştuadı bana. Böyle yüksek devir çevie ve bunla ün yapmış bir araçta bunu olmaması gerekli bu bence bir hata. Bazen başka araçla kalkış yapacam derken 1 den 2 ye girmeyince arabanın bütün forsü gidiyo.araç 500hp de olsa 100 hp lik bir araç uzar gider yanından.bence bu kabul edilemez.bu type-r ve atmosferik moturu ve sorunsuz devir çevirmesi ve kesiciye girmesiyle ünlü. Bu senin için sorun olmayabilir ama stok bir type-rda bu sorunu yaşama ihtimalin var ve yüzyılda bir gaza gelirsin ve bu durum okursa çok uyuz bir durum.bil istedim. Bir eski kasasına bindim ve çocuk 1.viteste kesicide öyle bir yürüdüki hiç ikinci vitese atmıycak sandım,bu arabaya ve motora bu ünü yaptıran işte bu dedim orda 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kısaca yazarsam bence aracı almalısın.sen stok binmesini seven ve ara sıra gazlayan biriysen araç tam senlik.günlük kullanımada tek kapı sorun değilse çok uygun.araçta bence çok gösterişli.
    Birde demeden edemiycem,araç gerçekten şuan ederinden çok pahalıya gidiyo çünkü sevdalısı çok ve sıfırı yok.almak isteyen ister istemez ikinci ele yönelecek diye fiyatlar yüjsek.belki yeni type-r cikinca ucuzlar.
    Ben aracı satarken 3 ayda cıkardım elden ama.zaten acelem yoktu. Bu araç sadece meraklısına satılabilecek bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok ilgili görülmeyecek belki ama yaz geç yapmaktan geri duramadım evo felan da geçtiğinden yazdıklarından şunu hatırlatayım fwd den gerçekte sport olmaz bu iş öğrenilecekse yüklemeden de keyf alınacaksa temel arayış rwd üzerinde olacak olmalı. Zaten honda piyasasıyla o işin muhabbet ortamıyla ilişiğin olmayacağını söylemişsin seni tanımıyoruz fn2 bir yerden sonra farklı şeyleri sorgulamaya sebep olur ek gaz piyasa lazım adama. :)
    Olmadı bütçe artıncaya kadar ucuz awd subarulara bakıcan keyfini alıcan. Alternatif dersen o bütçe rakamlarına güncel sayılırından fwd japon burada yok aklıma gelmedi model. rwd alman işin de zor. Meblağ oysa modeli düşük tutucaksın. Hacmi de yüksek tutmayı unutmayacan. steering'in temel keyfi rwd de öğrenilir alınır.
  • yasko2348 Y kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgiler için. Baskı balata erken bitirme problemini nette hemen her kullanıcıdan okudum. Çok km yapmadığım için fazla sıkıntı olmazdı bana ama bu şanzımanda vites geçmeme problemi benim çok çok sinir olduğum bir durumdur kıl oldum. Gerçi son devirlerde yapıyor diyorsunuz ama bu araçla da düzlük buldumu basılır sonuçta. Zamanında w124 300e kullanıyordum, onda da kendini tutmak imkansızdı, her boşlukta yapıştırıyordunuz, çok yakardı namussuz ama o kadar sürdüğüm araçtan bana onun keyfini veren başka araç çıkmadı hala. Şu anki aracımı almadan önce de w210 e320 almak üzere bakıyordum zaten, ama araçlar leş gibi çıkınca sinirden vazgeçmiştim. Bir de ülkede artık büyük motorlu araç fantezi haline gelince 2 litre motorlu araçlara kaldık işte. Neyse biraz daha araştırayım, şu servis müdür arkadaş ne diyecek ona da bakayım. Daha acelesi yok zaten ama aklıma yatarsa bir fn2 sahibi oluruz artık.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.