Şimdi Ara

Üç SUV arasından hangisi? | Subaru Forester, Honda CRV, VW Tiguan (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
1
Favori
17.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Hangisini isterseniz onu kıyaslayın tabii ki detayları ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru gerçek bir SUV.Diğer hepsini ezer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    VW modellerinin Subaru modellerine göre avantajlarını detaylarıyla açıklar mısınız?


    Hangi araçlarını kıyaslıyım?

    İlker bey sizde cevap verin madem ne cevap vereceğimi biliyorsunuz?

    Sevgili arkadaşım, 1970'li yıllardan beri 4 çeker araçlar üreten ve bu teknolojiyi de kendisi geliştiren ve üreten bir firmadan bahsediyoruz.

    Hem de bu firmanın ralli tecrübeleri dahil olmak üzere, bütün bilgi birikimini aktardığı, en iddalı modelinin karşısına daha 6-7 yıl önce, küçük suv pazarından ben de pay alayım diye yaratılmış Tiguan'ı koyduğunuz için forumdaki VW fanatiklerinden bile destek alamadan yazıyorsunuz.

    Yazdıklarınız da sadece parasal şeyler, Tiguan da dahil olmak üzere otomobillerin niteliğine dair hiç bir argümanınız olmadı.

    Öncelikle Golf'ün yükseltilmişi olan Tiguan'ın rakibi, Impreza'nın yükseltilmişi olan XV'dir.

    Forester'ın 2008'den sonraki kasası eskiye göre hayli büyüdü ve daha çok suv diye nitelendirilebilirken, XV ve Tiguan crossover sınıfına yakındır.

    Bu duyguyu Forester ve Tiguan'a binen bir kişi rahatlıkla anlayabilir.

    Bu yüzden daha fazla uzatmaya gerek yok, arada açık açık sınıf farkı var zaten.

    Forester gibi 4x4'ün üstadı, kendi sınıfının en iddaalı ve öncü modeli, bir mühendislik harikası karşısında Tiguan'ı daha fazla ezdirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 18 Aralık 2013; 11:14:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizde rav-4 var hem konfor hem performans olarak çok memnunuz. Ona da bir bakın isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    VW modellerinin Subaru modellerine göre avantajlarını detaylarıyla açıklar mısınız?


    Hangi araçlarını kıyaslıyım?

    İlker bey sizde cevap verin madem ne cevap vereceğimi biliyorsunuz?

    Sevgili arkadaşım, 1970'li yıllardan beri 4 çeker araçlar üreten ve bu teknolojiyi de kendisi geliştiren ve üreten bir firmadan bahsediyoruz.

    Hem de bu firmanın ralli tecrübeleri dahil olmak üzere, bütün bilgi birikimini aktardığı, en iddalı modelinin karşısına daha 6-7 yıl önce, küçük suv pazarından ben de pay alayım diye yaratılmış Tiguan'ı koyduğunuz için forumdaki VW fanatiklerinden bile destek alamadan yazıyorsunuz.

    Yazdıklarınız da sadece parasal şeyler, Tiguan da dahil olmak üzere otomobillerin niteliğine dair hiç bir argümanınız olmadı.

    Öncelikle Golf'ün yükseltilmişi olan Tiguan'ın rakibi, Impreza'nın yükseltilmişi olan XV'dir.

    Forester'ın 2008'den sonraki kasası eskiye göre hayli büyüdü ve daha çok suv diye nitelendirilebilirken, XV ve Tiguan crossover sınıfına yakındır.

    Bu duyguyu Forester ve Tiguan'a binen bir kişi rahatlıkla anlayabilir.

    Bu yüzden daha fazla uzatmaya gerek yok, arada açık açık sınıf farkı var zaten.

    Forester gibi 4x4'ün üstadı, kendi sınıfının en iddaalı ve öncü modeli, bir mühendislik harikası karşısında Tiguan'ı daha fazla ezdirmeyin.



    Öncelikle forumdaki vw'lerin desteğine ihtiyacım yok onlarla bir alakamda yok. ne VW fanıyım ne de VW marka aracım var sadece kendi yorumum budur. Konu sahibinin verdiği seçenekler arasında CR-V ve Tiguan'ı Forester'a kesinlikle tercih ederim. Size nasıl saygı duyuyorsam aynı saygıyı sizlerden bekliyorum.

    İki aracı karşılaştırdığımda bana göre Forester'ın Tiguan'a göre artıları dört çeker çekiş sistemi, LPG takılabilmesi ve boyutlarındaki büyüklük. Gerçi bu büyüklük normal şartlarda avantaj olsada sıkışık şehir trafiği, dar sokaklar, park sıkıntısı ve eşinizde arabayı kullanma zorunluluğu var ise dezavantaja dönüşebiliyor. AWD sistem ise zaten vw'nin 4 çekerini havada karada yer. Lakin Bu segmentte araç alanların belkide yüzde 90'ı için bu birşey ifade etmiyor. Gerçekten araziye girilecek ise tabi ki forester iyidir ama şehir içi ve şehir dışı yollarda kurallara uyulur uygun lastik kullanılır ise AWD'ye gerek kalmıyor. Onun için benim gibi arazi ile alakanız yok ise yüksek dürüş, park kolaylığı, bozuk yollarda daha rahat gezme gibi öncelikleriniz var ise 2 çekerler bile yetiyor zira bu segmentteki araçların büyük çoğunluğu 2 çeker.

    Gelelim Forester'in Tiguan'a göre dezavantajlarına. İlk olarak malzeme kalitesi geliyor. Eğer arabaya bu kadar para yatırıyorsanız insan içeride lüks istiyor biraz ve subaru klasik japon arabası kalitesindeki malzemeler ile tiguan'ın gerisinde kalıyor. Bir diğer dezavantaj hala downsizing motora geçilmemiş olması. Performansda bir diğer dezavantaj. 2013 senesinde 2.0 motordan 156 beygir almak ve 0-100 hızlanması 11.8 saniye olması bana göre rezalet. 100 bin tl para vereceğim ve bu kadar kötü bir performans verilerine sahip olacak bana göre kabul edilemez. Aynı şekilde 6 ileri şanzımanda çift kavramaya geçilmediği için bence kötü. Turbo'da kullanılan 8 ileriye laf yok. Tiguan'daki dsg'nin arıza çıkarması ihtimalinide göz ardı etmemek lazım. Her ne kadar şanzıman süper olsada, Eğer uzun süre kullanacaksanız arıza çıkarma ihtimali bulunuyor. (gerçi 2.eldeki değer kaybı farkı ile 2.tane dsg şanzıman alınır)

    Lafın kısası daha çok şey yazılabilir ama 2 gündür laf anlatmaktan yoruldum buda bu konuya son mesajımdır. Benim gibi arazi ile alakanız yok ise otoyol süründe kullanacaksanız Tiguan daha iyi seçimdir. Siz dağ bayır gezmek için alıyorsanız tartışmasız Subaru daha iyidir. Ama benim gibiler için 20-25 bin fazla para vermek, her sene 1.500 tl fazla vergi ödemek, 2.elde fahiş bir zarar etmek çok saçma geliyor bir subaru almak için. Onun için Ben Tiguan'ı satın alırdım.

    Gelelim kendi durumuma bende 1 sene içinde aracı değiştirmeyi planlıyorum ve bu araç ne tiguan ne de forester olacak. Kısmet olursa CR-V 1.6 dizel ya da Yeni Qashqai 1.6 dizel almayı planlıyorum. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Bu da benim araç
     Üç SUV arasından hangisi? | Subaru Forester, Honda CRV, VW Tiguan

    başka yerde sormayın forestermi crvmi tiguan mı diye bi ton fırça yersınız...

    4ever 4ester...

    makina da iceberg gibi olmuş ilker bey:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 18 Aralık 2013; 13:31:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    (Tiguan+CRV) X 2 ≠ Forester

    Kesinlikle Forester. Diğerlerinin hiç şansı yok.


    ikisini toplayıp iki ile çarpınca forester a eşit değil demek ki, hımm, bunu iddia eden olmuş mu ki :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eякαn -- 18 Aralık 2013; 13:42:33 >
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi her aracı kendi sınıfı içinde değerlendirmediğiniz için yine paradan bahsediyorsunuz. O zaman Tiguan da almayın, yerden yüksek ve Tiguan'dan ucuz, yani işinizi görebilecek bir sürü araç var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • crvnin suratina bakmazdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Dediğim gibi her aracı kendi sınıfı içinde değerlendirmediğiniz için yine paradan bahsediyorsunuz. O zaman Tiguan da almayın, yerden yüksek ve Tiguan'dan ucuz, yani işinizi görebilecek bir sürü araç var.

    Tiguan fln aldığım yok sanırım iyi okumadınız. Tiguan ve Forester'ın karşılaştırmasını yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Dediğim gibi her aracı kendi sınıfı içinde değerlendirmediğiniz için yine paradan bahsediyorsunuz. O zaman Tiguan da almayın, yerden yüksek ve Tiguan'dan ucuz, yani işinizi görebilecek bir sürü araç var.

    Tiguan fln aldığım yok sanırım iyi okumadınız. Tiguan ve Forester'ın karşılaştırmasını yaptım.

    Siz alacaksınız diye öyle söylememiştim.
    Önden çekişli ve dizel bir aracın, ihtiyaç ve beklentilerinizi karşılayacağına karar vermişsiniz ve buna yönelik 2 güzel araç arasında kalmışsınız. Hayırlı olsun şimdiden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Herkes kendi ihtiyaçlarına göre, bütçesine göre tercih yapabilir buna kimsenin itirazı olamaz saygı duyulur. Ama şu marka bu markadan kötüdür, geridedir tarzında karşılaştırma yapılırsa ve ortada yanlışlık varsa itiraz edilir ki bu forumları takip edenler karar aşamasında yanlış algıya düşmesin.

    AWD sisteminin üstünlüğünü kabul ediyorsunuz ama sizin anlayışınıza göre bu sadece arazi kullanımı dışında gereksiz demek değildir, VDC (Esp) ile beraber asfalt sürüşlerinde uygun lastikle kurallara uygun şekilde kullanılan iki çeker araçlara göre çok daha güvenli bir unsurdur. Buna ek olarak motor da dahil tamamen simetrik ve rijit bir şasi ile dengeli yapı, dayanıklı ve sorunsuz mekanik aksamlar ve 40-50 yıllık tecrübe de eklenince güvenlik konusunda Subaru adı ortaya çıkıyor ve bu yüzden tercih ediliyor, sizin için bir şey ifade etmese de başkaları için çok şey ifade edebilir. En kalitelisinden uygun lastik alsanız da kurallara uygun şekilde seyir halinde olsanız da beklenmedik ani durumlarda ya da kötü hava koşulları gibi durumlarda yetersiz kalabiliyor özellikle de yükseltilerek ağırlık merkezi yukarıya çıkan araçlar için risk daha da artıyor.

    Atmosferik motordan Cvt şanzıman ile alınabilecek verim neyse onu veriyor, performans isteyenler için de turbolu motor mevcut zaten. Tiguan'daki turbo ve kompresör beslemeli küçük hacimli motora ile atmosferik motor kıyaslanarak rezalet denilemez. Kıyas yapılacaksa aynı tip motorları kıyaslayın ve motor hacminden dolayı vergi avantajım ve yakıt avantajım var diyebilirsiniz haklı olarak. Turbo şarjlı motor ile atmosferik motorun 0-100 hızlanması karşılaştırılması bir yana kurallara uygun kullanım arasındaki çelişki de aklıma takıldı doğrusu.

    Malzeme kalitesi haklısınız çok üst düzey değil ama Tiguan'dan daha kötü değildir hele ki ön koltukların arkasındaki açılıp kapanan plastikleri gördükten sonra.

    Ayrıca ülkemizdeki özel tüketim vergi oranları bu şekilde olmasaydı fiyatları birbirine yakın olurdu. Bu durumda awd'li ve dünyada kalitesi kanıtlanmış bir araç, önden çekişli ve dsg şanzıman arızası gelir mi şüphesiyle kullanılan bir araçtan nasıl daha geride ve daha kalitesiz olabilir bunun cevabını henüz alamadım sizden?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    Herkes kendi ihtiyaçlarına göre, bütçesine göre tercih yapabilir buna kimsenin itirazı olamaz saygı duyulur. Ama şu marka bu markadan kötüdür, geridedir tarzında karşılaştırma yapılırsa ve ortada yanlışlık varsa itiraz edilir ki bu forumları takip edenler karar aşamasında yanlış algıya düşmesin.

    AWD sisteminin üstünlüğünü kabul ediyorsunuz ama sizin anlayışınıza göre bu sadece arazi kullanımı dışında gereksiz demek değildir, VDC (Esp) ile beraber asfalt sürüşlerinde uygun lastikle kurallara uygun şekilde kullanılan iki çeker araçlara göre çok daha güvenli bir unsurdur. Buna ek olarak motor da dahil tamamen simetrik ve rijit bir şasi ile dengeli yapı, dayanıklı ve sorunsuz mekanik aksamlar ve 40-50 yıllık tecrübe de eklenince güvenlik konusunda Subaru adı ortaya çıkıyor ve bu yüzden tercih ediliyor, sizin için bir şey ifade etmese de başkaları için çok şey ifade edebilir. En kalitelisinden uygun lastik alsanız da kurallara uygun şekilde seyir halinde olsanız da beklenmedik ani durumlarda ya da kötü hava koşulları gibi durumlarda yetersiz kalabiliyor özellikle de yükseltilerek ağırlık merkezi yukarıya çıkan araçlar için risk daha da artıyor.

    Atmosferik motordan Cvt şanzıman ile alınabilecek verim neyse onu veriyor, performans isteyenler için de turbolu motor mevcut zaten. Tiguan'daki turbo ve kompresör beslemeli küçük hacimli motora ile atmosferik motor kıyaslanarak rezalet denilemez. Kıyas yapılacaksa aynı tip motorları kıyaslayın ve motor hacminden dolayı vergi avantajım ve yakıt avantajım var diyebilirsiniz haklı olarak. Turbo şarjlı motor ile atmosferik motorun 0-100 hızlanması karşılaştırılması bir yana kurallara uygun kullanım arasındaki çelişki de aklıma takıldı doğrusu.

    Malzeme kalitesi haklısınız çok üst düzey değil ama Tiguan'dan daha kötü değildir hele ki ön koltukların arkasındaki açılıp kapanan plastikleri gördükten sonra.

    Ayrıca ülkemizdeki özel tüketim vergi oranları bu şekilde olmasaydı fiyatları birbirine yakın olurdu. Bu durumda awd'li ve dünyada kalitesi kanıtlanmış bir araç, önden çekişli ve dsg şanzıman arızası gelir mi şüphesiyle kullanılan bir araçtan nasıl daha geride ve daha kalitesiz olabilir bunun cevabını henüz alamadım sizden?

    Daha kötü ve geride diye söylerken kendi yorumumu söyledim siz tam tersini düşünebilirsiniz bana göre VW Subarudan çok ileride bir firmadır.

    30 yaşını geçmiş ve 13-14 yıldır nerdeyse hergün araba kullanan bir olarak defalarca söylediğim gibi uygun lastik ve kurallara uyarak yollarda başıma çekişle alakalı hiç bir sıkıntı durum gelmedi. Dediğiniz gibi esktrem durumlarda Subarunun awd'si işe yarayabilir ama benim gibi kullanıcılar için hiç bir anlam ifade etmiyor.

    Atmosferik ve cvt şanzımandan alınabilecek ne ise onu veriyor demişsiniz ama bana göre başarısız. Turbo motorlusunu kıyaslamaya katmıyorum zira onun fiyatı çok daha fazla. Eğer diğer üreticiler down-sizing'e geçmişken subaru hala eski teknolojide devam ediyorsa bende bu değerlere rezalet deme hakkını kendimde buluyorum. Sürüp kullanmaya gerek yok katalog verileri bile ortada üstüne birde kullanınca performansın kötü olduğunu iyice anlıyorsunuz. Kurallara uyarakta ara hızlanmalarda performans ihtiyacınız olabiliyor. Özellikle araç sollamalarında hayati bir duruma gelebiliyor bu performans değerleri.

    Malzeme kalitesi Tiguan lehine çok bariz bi şekilde. İki aracada bindiğinizde aradaki farkı anlıyorsunuz bu konuda laf etmeye bile gerek yok Tiguan'ın üstünlüğünü kabul etmek gerekir.

    Hangi konularda geride olduğu konuları bir önceki mesajımda madde madde yazmıştım tekrar yazmama gerek yok diye düşünüyorum.




  • Kafenin önüne arabayı park edince kafe sakinleri sürünün aykırısı geldi , sonra başlıyorlar ya kardeşim bu arabayı niye aldın,nasıl satacağın benzin istasyonun mu var.vs.vsss. Buraya başka araçlarda geliyor neden benim arabama bu kadar çok dikkat kesiliyorsunuz, eee kardeşim bizim araçların hepsi bir birine benziyor. sürünün aykırısı senin aracın oluyor ister istemez dikkatimiz çekiyor. Kim başlıyor ya aslında sen en iyisin yaptın ucuza bizden çok konforlu ve güvenli araç sahibi oldun bizim gibi sanayi servis peşinde dolaşmıyorsun. Üzücü yol anılarını anlatan veya benim arabamla uzun yol yolculuğu yapanların kıyaslamaları hoş oluyor. Sürüden ayrıldığınız zaman insanlar her zaman kıskanır, korkar, tanımak ve anlamak istemezler. Subaru anlayabilmek için sürüden ayrılmanız gerekir. Merak etmeyin kurt filan kaptığı yok




  • Herkese selamlar. Ben de uzun zamandır benzer bir kıyaslamada idim. Alınabilir Crossover araçlara bakıyorum ve elemeler yapıyordum. Öncelikle söyleyeyim halen Subaru Legacy kullanıyorum.

    Öncelikle elma ile armut kıyaslamamak gerekiyor: Tiguan 1.4 TSI motor ile Subaru Forester ya da CRV 2.0 karşılaştırılamaz hem performans olarak hem de fiyat olarak.
    Ama gelin sizin için bir güzellik yapayım ve vakit ayırıp araçların vergisiz ham fiyatlarını ortaya koyayım. Bence vergisiz ham fiyatlar daha önemli tespitlerimiz için. Rakamlar mümkün olan en üst donanımlarda alındı ve liste fiyatlarından çekildi.

    1) Tiguan 1.4 160 BG Düz Vites 4*4 = 44.800 TL
    2) Tiguan 2.0 Dizel 4*4 = 48.000 TL
    3) Sportage 1.6 135 bg 4*2= 42.860 TL
    4) CRV 1.6 Dizel düz vites 4*2 = 56.235 TL
    5) CRV 2.0 Otomatik 4*4=51.800 TL
    6) CX 5 2.0 otomatik 4*4 =51.800 TL
    7) Outlander 2.0 Otomatik 4*4 = 52.730 TL
    8) Forester 2.0 150 bg 4*4=50.375 TL
    9) Forester 2.0 240 Bg 4*4= 58.960 TL
    10) Rav 4 2.0 4*4=59.800 TL

    Benim gördüğüm ya da düşündüğüm başkaca araç bu sınıfta yok (x3 -q5-GLK kıyaslamaya almadım rakamları nedeniyle)

    Görüleceği üzere 2.0 araçların baz fiyatları arasında çok ufak farklar. Honda bir uyanıklık yapıp 1.6 dizeli 2.0 benzinliden 5.000 TL pahalıya satmaya kalkıyor. Bu da bizim insanımızın nasıl bir müşteri potansiyeli çizdiğinin en güzel kanıtı. Dizel olsun ucuz olsun, ama adamlar bir güzel çakıyorlar ki neyse konumuz bu değildi.

    Eğer kıyaslamamız 2.0 ve 4*4 araçlar arasında ise bence alternatiflar Tiguan-CRV-Outlander-CX5-Forester-Rav 4 olacaktır. Ben bu listeye QQ yı dahil etmedim. Evet çok satan bir araç ama bence 2005 yıllarında Kia Sorento gibi ne parasının ne de sınıfının arabası şahsi kanaatim.

    Bu araçlar arasında hemen hepsini test ettim arkadaşlar. (Outlander dışında malum o yeni geldi)

    Beklentim ne? Öncelikle güvenlik. Sonra kışın beni ortada bırakmaması ve sonra da konfor.
    Güvenlik deyince sadece Euro Ncap değil IIHS verilerini de dikkate aldım ve şöyle bir sıralama çıktı:
    1) Forester
    2) Outlander
    3) CX 5
    4) CRV
    5) Rav 4
    6) Tiguan (sadece Euroncap olduğu için listenin en altında, euro ncap sonuçlarına göre 3. olacak)

    Kış ve arazi sürüşü deyince ise şöyle bir liste çıktı:

    1) Forester
    2) Outlander ve CX 5
    3) Tiguan
    4) Rav4
    5) CRV

    Konfor sıralaması göreceli olmakla bence:

    1) CX 5
    2) Outlander- CRV full verisyon
    3) Rav 4 (full verisyon)
    4) Forester
    5)Tiguan

    Bu halde benim için doğru seçim Forester olarak durdu ve inşallah Forester XT için hayırlı olsun dedim.

    Bir çok arkadaş araçlar arasında 2. el piyasa değerini paylaşmış. Ve bu nedenle de Subaru'nun çok fazla zarar ettireceğinden dem vurmuş ki haklılar. Ama unutmamak gerekir ki bu araçların hepsi 100 K üzerinde. Hepsi de 3 aşağı 5 yukarı aynı değer kaybına uğrayacaktır. Örneğin Subaru % 12-13 değer kaydebecekse 1 yılda en marka bilinirliği yüksek olan Tiguan'da en az %10 kaybedecek.

    Ben bir marka fanatiği değilim ama şimdiye kadar farklı araç kullanmak istedim. Kimse kusura bakmasın passat değil legacy kullandım, golf değil ceed kullandım. Vw maalesef ülkemizde hakettiğinden fazla değer görüyor. İnanılmaz bir satış stratejisi uygulanıyor, Doğuş burnundan kıl aldırmıyor ama adamlar yok satıyor. Bu halde helal olsun demekten başka bir şey söylenemez kendilerine.

    Benim ki biraz güvenlik ve sürüş öncelikli bir tercih oldu farkındayım. Ama diğer konuları da düşününce her aracın kendi içinde avantaj ve dezavantajları var. Son kararı konu başlığını açan arkadaş verecektir tabi ki.

    Son bir ekleme daha yine kimse kusura bakmasın ama Captiva bu araçların arasına dahil edilebilecek bir araç değil. Keza ben KUGA yı da 2.0 dizel versiyonu 130 K ya yaklaşan rakamı nedeniyle dahil etmiyorum. O rakama çıkınca insanın XC 60 alası gelir.

    Bu arada forumda bir arkadaş versen 100.000 TL gidip Subaru almaz kimse demiş. Ona cevaben valla bana bir iyilik yap 100.000 değil 50.000 ver arkama bile bakmam yine Forester alırım. Ama captiva yine de almam...

    Sevgiler saygılar.




  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Sen bir çarpta gore ssangin ne oldugunu tam saselı 2 tonluk bir arac karsısında direk çarpışmalarda hıc bır bınek aracın şansı yok dırek kamyonla çarpışmış gıbı olur ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    1 Forester
    2 CRV
    3 Yok

    1.Forester
    2.CX-5
    3.Yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Suv istiyorsaniz Forester tabi ki.

    Tiguan golfun yuksegi,crv de kendini SUV zannediyor.

    benim yorumum da aynen budur 2. el bile olsa diğer seçeneklerle kıyas götürmez bence ama tabi 2. eldir araç düzgün olmalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    1 Forester
    2 CRV
    3 Yok

    1.Forester
    2.CX-5
    3.Yok

    Hocam ben önerilen (konu başlığındaki)araçlar içerisinde sıralama yaptım . Yoksa benim tercihim şöyle CX5- Forester- Outlender bu 3 araç sınıfında bence en iyileri birbirlerine karşı artıları eksileri var ama diğerlerinden bariz açık ara öndeler bence.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.