Şimdi Ara

Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    1.8 hybrid bile power modda her türlü rahat çıkar yokuşu, şanzıman ve motor karakteristiği gereği biraz bağırır ama zorlanmadan çıkar, 2.5 hybrid mi çıkamayacak. Tüm Dünya'da olduğu gibi normal bir vergi sistemin olsa, emisyona göre vergi sistemi olsa, ülkenin ekonomisi bitik olmasa 2.4 turbo Camry de gelir, Mazda vs motor hacmi yüksek olan diğer Japonlar'da.

    Nüfusun %65'i bütükşehirde yaşıyor, yılda 1-2 kez uzun yola çıkıyor. Maksimum 70-80 hızlara çıkılabilen yerde yoğun trafiğe ve sıcağa dayanmayan çift kavrama vs şanzımanlı aracı ne yapayım. Trafiksiz köy gibi ufak şehirde, Karadeniz gibi dağlık bölgede yaşayana birşey diyemem tabi, onların seçeneği daha çok.

    Sonra resimdeki gibi çift kavrama şanzıman arıza yapsın vitesli 1,3,5,7 diye çalışsın uğraş dur. Benim vaktim kıymetli, yılda 1-2 sefer uzun yolda basacam diye sanayide vakit kaybedemem.

    Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Ağustos 2024; 10:17:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    dizel yoğun trafiğe, sıcağa gelmiyor mu? buna anca oha derim yeğen. sallamışsın da sallamışsın. dizel avrupa'da -küçük motorlar için- bitti. sebebi de bahsettiğin zehirli gazlar. benzinli araçlarda da sera etkisi sorunu var. bu yüzden benzinlileri de paketliyor onlar.



    biz türkiye'de yaşıyoruz, avrupa'da değil. her ülkenin şartları farklıdır. camry ne burda ne avrupa'da tutmadı, tutamaz. motorları çok yakıyor. daha çok amerika ve vergi olmayan arap ülkelerine uygun. konuyu açan arkadaş neden kafaya takmış bunu anlamadım. tipsiz bi araba işte.

  • Motoru, teknik özellikleri... vs. Türkiye için hikaye. Türkiye'de D segmenti araba imajı için alınıyor.


    Camry, Accord, Insignia, Giulia... gibi arabalar da burdaki Passat'çılara fazla. Adamlar Doblo falan kullanırken yemiyor içmiyor borç harç parayı denkleştiriyor, önemli adam gibi görünmek için boylarını aşan D segmenti arabaları öyle alıyorlar zaten. O parayı da bulundukları çevrede kimsenin tanımadığı Camry'e yatırmak istemiyorlar, ya Passat ya 2. el 3 serisi alıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerakar -- 8 Ağustos 2024; 10:32:55 >
  • ilkerakar İ kullanıcısına yanıt
    👏👏👏 İşte aradığım yorum, genel olarak gösteriş için yaşıyoruz halk olarak. Kredi ile en pahalı akıllı telefonu almaya çalışan milletiz daha ötesi var mı, buradan genel mantığımız belli zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    www.sikayetvar.com
    Adblue - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/adblue




    www.sikayetvar.com
    Partikül Filtresi - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/partikul-filtresi




    Euro 6 çıktı mertlik bozuldu dayım benim, bana inanmıyorsan, bu şikayetleri oku vaktin olursa. Hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Ağustos 2024; 10:40:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Bizimkilerin passatıyla ne zaman sanayiye gitsem daha arabadan iner inmez abi çekmeye başlıyorlar. Kesin bilgidir passatla saygı görürsünüz. Camry ne ya kim tınlar camry'i. Ayrıca dpf'yi kafanıza takmayın ecufastta 10dk'da çözüyorlar. Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor? 

  • oKsyqeN kullanıcısına yanıt
    Camry size sanayide ustalarla iyi eğlenceler diliyor hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    Passatla arkadaşın corollasına bakmaya gitmiştik aslında çünkü bir günde çözülemeyen sorunlar hep japonda fransızda oluyor vw'de değil Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor? 

  • akaryakıt sorunu olmayan ülkeler için üretiliyor bu araçlar. arap ülkelerinde de corolla camryden daha az görülür. leş gibi kirlenmiş, bakımsız, toz toprak içinde ama hala dimdik ayakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    90bine geldim, tık yok. Hem de şehir içi, gerçek şehir içi (ist).

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    bak vw kullanmaya başlamadan önceki araçlarımda sigorta kutusunun yerini ezbere bilirdim ve daima her çeşitten yedek bir (popüler olanlardan 2-3 tane) sigortam olurdu. her sene ampullerden biri illa ki patlardı. 9 senedir vw kullanıyorum bir tane ampul patlamaz mı? sanayi de neymiş? senede bir periyodik bakım, o kadar.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    üstadım yazmiim yazmiim dedim de, sigorta kutusu deyince dayanamadım.

    4 yıl passat kullandım sırf dsg ile uğraşmayayım diye manuel aldım. devirdaim motoru, bujisi, bobini, boğaz kelebeği, epc lambası hepsini yaşadım 0dan 50bin kmye kadar. ha bu arada çakmaklığın sigortasını da 2 kez değiştirdim araç kamerasından dolayı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    bir takım forum zevatında kendi halkının zekasını küçümsemek bir erdem sayılıyor. arkadaşın söyledikleri içinde tek bir elle tutulur argüman yok:


    -passat sadece türkiye'nin değil avrupa'nın da sınıfında en çok satılan arabası, yani konu türkiye ile alakalı değil

    -motoru, teknik özellikleri zaten camry için en büyük handikap. büyük ve atmosferik. ancak motora göre vergi alınmayan ve benzinin ucuz olduğu ülkeler için uygun. türkiye'de büyük bir handikap camry'nin motoru yani. o kadar büyük bir motora o vergiyi vereceksin, benzini su gibi içecek, mantıklı değil.

    -insignia, giulia yahu bunlar satmıyor ki. satmadığı için üretimi bile bitti insignia'nın. giulia da neymiş yahu o kadar parayı o tenekeye kim gömer. accord da tüm avrupa'da olduğu gibi türkiye'de de tutulmuyor. motordan kaybediyor yine.

    -passat hacmiyle, yakışıyla, düşük vergisiyle, makul servis ücretleriyle sınıfında tek. bu yüzden de 2. elde çok tutuluyor. bizim insanımız arkadaşın iddia ettiği gibi bir modele saplanıp kalmıyor. eğer öyle olsaydı insignia kral olurdu, zira vectra bir zamanların passat'ıydı türkiye'de. d sınıfında başka araç satmıyordu -premiumlar hariç-. ama sonraki kasaları yeterince başarılı olmayınca insanlar başka modellere yöneldi. yani türk insanı gayet açık kaliteli bir araca geçmeye.





  • kamyonlarkavuntaşır kullanıcısına yanıt

    ne diyeyim, benimki dsg ve dsg'de bile tık çıkmadı. ben hiç çakmak kullanmam, ama başka yerde de sigortam atmadı hiç. yalnız kamerada veya kamera soketinde bir sorun varken çakmaklığı suçlamanın sebebini anlayamadım. bir kısa devre olmadıkça sigorta atmaz. çakmaklığa bağladığın aygıt aracın dışındadır, araca dahil değildir.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    ironiydi çakmak sigortası :)

    eşimin aracında kullandım passatta olmadığı için ve şu anki aracımda da sorunsuz çalışıyor bu arada.


    daha önce de bikaç konuda yazmıştım yineleyeyim, passat asla kötü bir araç değil ancak abartmamak gerekiyor. c sınıfında corolla d sınıfında passat anlamsız yüceltildi yıllardır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Dayıcım çok eskide kalmışsın sen Passat massat kalmadı kaç yıldır üretiliyor, 5 yıl önce bitecekti sırf Türkler havada kapıyor diye 3 yıl fazladan ürettiler. Sadece SW üretiliyor ve onu da anca bizim Almancılar alır.

    Camry'nin Avrupa ve Türkiye'de sadece hybrid olarak satışı olduğunu yakıt tüketiminin 4.3lt olduğunu bilmiyorsun daha.

    Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor?

    Avrupa'da bizim gibi memleketine arabayla kavimler göçü yapan yok. Hızlı,tren var, uçak var. Onlar için en büyük sorun park yeri, ve SUV ve Hatcback pratikliği, o yüzden sedan modeller fazla satmıyor Avrupa'da. Küçük olduğundan Yaris Cross en fazla satılan Toyota. Ayrıca Avrupalılar miliyetçidir, çok üstün ve avantajlı yabancı marka model yoksa, Fransız kendi malını alır, Alman kendi malını, sadece bizde var yabancı mal hayranlığı, Alman hayranlığı.

    Geçen yıl Avrupa'da en çok satan 40 model bak bunlar.

    Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor?
    Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor?
    Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Camry yokuşun tillahini çıkar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Ne passatmış be! Dandik aracı ne övdün be dayı . Allah daha çok kazandirsında daha kaliteli araçların fanı ol inşallah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    hayaller, hayaller. biraderde hibrit corolla var, o bile 4.3 yakmıyor. satışta olmak başka şeeey satmak başka şey.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.