Ülkemizde Toyota Camry Neden Tutulmuyor? (2. sayfa)
-
-
dizel yoğun trafiğe, sıcağa gelmiyor mu? buna anca oha derim yeğen. sallamışsın da sallamışsın. dizel avrupa'da -küçük motorlar için- bitti. sebebi de bahsettiğin zehirli gazlar. benzinli araçlarda da sera etkisi sorunu var. bu yüzden benzinlileri de paketliyor onlar.
biz türkiye'de yaşıyoruz, avrupa'da değil. her ülkenin şartları farklıdır. camry ne burda ne avrupa'da tutmadı, tutamaz. motorları çok yakıyor. daha çok amerika ve vergi olmayan arap ülkelerine uygun. konuyu açan arkadaş neden kafaya takmış bunu anlamadım. tipsiz bi araba işte.
-
Motoru, teknik özellikleri... vs. Türkiye için hikaye. Türkiye'de D segmenti araba imajı için alınıyor.
Camry, Accord, Insignia, Giulia... gibi arabalar da burdaki Passat'çılara fazla. Adamlar Doblo falan kullanırken yemiyor içmiyor borç harç parayı denkleştiriyor, önemli adam gibi görünmek için boylarını aşan D segmenti arabaları öyle alıyorlar zaten. O parayı da bulundukları çevrede kimsenin tanımadığı Camry'e yatırmak istemiyorlar, ya Passat ya 2. el 3 serisi alıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerakar -- 8 Ağustos 2024; 10:32:55 > -
👏👏👏 İşte aradığım yorum, genel olarak gösteriş için yaşıyoruz halk olarak. Kredi ile en pahalı akıllı telefonu almaya çalışan milletiz daha ötesi var mı, buradan genel mantığımız belli zaten.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Euro 6 çıktı mertlik bozuldu dayım benim, bana inanmıyorsan, bu şikayetleri oku vaktin olursa. Hayırlı günler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Ağustos 2024; 10:40:36 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bizimkilerin passatıyla ne zaman sanayiye gitsem daha arabadan iner inmez abi çekmeye başlıyorlar. Kesin bilgidir passatla saygı görürsünüz. Camry ne ya kim tınlar camry'i. Ayrıca dpf'yi kafanıza takmayın ecufastta 10dk'da çözüyorlar.
-
Camry size sanayide ustalarla iyi eğlenceler diliyor hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Passatla arkadaşın corollasına bakmaya gitmiştik aslında çünkü bir günde çözülemeyen sorunlar hep japonda fransızda oluyor vw'de değil
-
akaryakıt sorunu olmayan ülkeler için üretiliyor bu araçlar. arap ülkelerinde de corolla camryden daha az görülür. leş gibi kirlenmiş, bakımsız, toz toprak içinde ama hala dimdik ayakta.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
90bine geldim, tık yok. Hem de şehir içi, gerçek şehir içi (ist).
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bak vw kullanmaya başlamadan önceki araçlarımda sigorta kutusunun yerini ezbere bilirdim ve daima her çeşitten yedek bir (popüler olanlardan 2-3 tane) sigortam olurdu. her sene ampullerden biri illa ki patlardı. 9 senedir vw kullanıyorum bir tane ampul patlamaz mı? sanayi de neymiş? senede bir periyodik bakım, o kadar.
-
üstadım yazmiim yazmiim dedim de, sigorta kutusu deyince dayanamadım.
4 yıl passat kullandım sırf dsg ile uğraşmayayım diye manuel aldım. devirdaim motoru, bujisi, bobini, boğaz kelebeği, epc lambası hepsini yaşadım 0dan 50bin kmye kadar. ha bu arada çakmaklığın sigortasını da 2 kez değiştirdim araç kamerasından dolayı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bir takım forum zevatında kendi halkının zekasını küçümsemek bir erdem sayılıyor. arkadaşın söyledikleri içinde tek bir elle tutulur argüman yok:
-passat sadece türkiye'nin değil avrupa'nın da sınıfında en çok satılan arabası, yani konu türkiye ile alakalı değil
-motoru, teknik özellikleri zaten camry için en büyük handikap. büyük ve atmosferik. ancak motora göre vergi alınmayan ve benzinin ucuz olduğu ülkeler için uygun. türkiye'de büyük bir handikap camry'nin motoru yani. o kadar büyük bir motora o vergiyi vereceksin, benzini su gibi içecek, mantıklı değil.
-insignia, giulia yahu bunlar satmıyor ki. satmadığı için üretimi bile bitti insignia'nın. giulia da neymiş yahu o kadar parayı o tenekeye kim gömer. accord da tüm avrupa'da olduğu gibi türkiye'de de tutulmuyor. motordan kaybediyor yine.
-passat hacmiyle, yakışıyla, düşük vergisiyle, makul servis ücretleriyle sınıfında tek. bu yüzden de 2. elde çok tutuluyor. bizim insanımız arkadaşın iddia ettiği gibi bir modele saplanıp kalmıyor. eğer öyle olsaydı insignia kral olurdu, zira vectra bir zamanların passat'ıydı türkiye'de. d sınıfında başka araç satmıyordu -premiumlar hariç-. ama sonraki kasaları yeterince başarılı olmayınca insanlar başka modellere yöneldi. yani türk insanı gayet açık kaliteli bir araca geçmeye.
-
ne diyeyim, benimki dsg ve dsg'de bile tık çıkmadı. ben hiç çakmak kullanmam, ama başka yerde de sigortam atmadı hiç. yalnız kamerada veya kamera soketinde bir sorun varken çakmaklığı suçlamanın sebebini anlayamadım. bir kısa devre olmadıkça sigorta atmaz. çakmaklığa bağladığın aygıt aracın dışındadır, araca dahil değildir.
-
ironiydi çakmak sigortası :)
eşimin aracında kullandım passatta olmadığı için ve şu anki aracımda da sorunsuz çalışıyor bu arada.
daha önce de bikaç konuda yazmıştım yineleyeyim, passat asla kötü bir araç değil ancak abartmamak gerekiyor. c sınıfında corolla d sınıfında passat anlamsız yüceltildi yıllardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Camry yokuşun tillahini çıkar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne passatmış be! Dandik aracı ne övdün be dayı . Allah daha çok kazandirsında daha kaliteli araçların fanı ol inşallah
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hayaller, hayaller. biraderde hibrit corolla var, o bile 4.3 yakmıyor. satışta olmak başka şeeey satmak başka şey.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X