Şimdi Ara

Unity c#

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Enum ile iki ayrı obje tipleri için abstrac class oluşturdum bunların öğelerine değerler atadım bunlar referans değeri olarak geçiyor sanırım merak ettiğim get componente erişip bu değerlerle destroy işlemi yapılabilir mi?


    Misal birinden 5 diğer objeden de 5 tane var..Bu obje tiplerinden herhangi ikisi karşılaşınca bunların hangi tipler olduğunu ve sahip oldukları değeri nasıl bilip ona göre küçük sayıda olanı destroy edebilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7D430CD60 -- 28 Ocak 2021; 20:36:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yokmu yardımcı olabilecek birileri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha açıklayıcı yazıp kod örneği atar mısın

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Syntax Erol

    Daha açıklayıcı yazıp kod örneği atar mısın

    Parça ve plank adında iki ayrı enum sınıfı var

    Her öğesine enum satırında int değeri atadım 10, 20, 45 gibi


    public void CapturePlankAt(Vector2Int gridPoint)

    {

      GameObject plankToCapture = PlankAtGrid(gridPoint);

      

      currentPlayer.capturedPlanks.Add(plankToCapture);

      planks[gridPoint.x, gridPoint.y] = null;

      Destroy(plankToCapture);

    }

    burdaki kodla parça plankın olduğu kareye geçince destroy ediyor ama bu iki sınıfın öğeleri misal b1 =10  d2 = 20 tipi ile karşılaştı program bunların int değerlerine göre değeri küçük olanı destroy etsin istiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.