bunun önününe nasıl geçicem yanındaki nesneler 3310 gibi titriyor ayrıyeten nesneye gitip temas ettiğimde hala haraket etmeye kalkarsam zorlarsam yani karakteri ilerlesin diye tirtir tiriyor karakter fixedupdate içine yazınca karakter duvar çarptırınca titreme olmuyor ama yine yüürken başka nesneler titiryor akıcı olmuyor böylece nedeni nedir nasıl düzeltirim |
Unity Karakter Haraket Ederken Yanındaki Nesneler Hafif Titriyor
-
-
Karakteri nasıl hareket ettiriyorsun?
-
update nin içinde
// karakterin mouse takip etme kodu
var dir =(Input.mousePosition - Camera.main.WorldToScreenPoint(transform.position))*Time.deltaTime;
direction = (Mathf.Atan2(dir.y, dir.x) * Mathf.Rad2Deg) -90;
// karakter haraket kodu
transform.rotation = Quaternion.AngleAxis(direction, Vector3.forward);
transform.position = new Vector3(transform.position.x + speed * Input.GetAxis("Horizontal")*Time.deltaTime, transform.position.y + speed * Input.GetAxis("Vertical")*Time.deltaTime, transform.position.z);
-
titreme sorunu artık olmuyor yani çıktı olarak alınca oyunu açtım titremiyor orda fakat şöyle bişey var karaterle gidip bi tane colliderı olan nesneye çarptığımda eğer çarpmaya devam edersem çok fazla titriyor 3310 gibi çarpınca sabit kalmıyor ileri geri ileri geri hızlı hızlı oluyor nasıl düzltebilirim bunu
-
örneğin karakterin x ekseninde 4.99 noktasında ve çarptığın duvar da x = 5 noktasında. Varsayalım ki (speed * Input.GetAxis("Horizontal")*Time.deltaTime) = 0.03 olarak geldi. Bu durumda karakterinin pozisyonunu 5.02 olarak değiştiriyorsun, ancak x=5 noktasında duvar olduğundan onun içine girme ve titreme gibi bir durum oluyor, aslında düşününce karakter 0.03 birim ışınlanmış oluyor.
Bu durumda yapabileceğin ilk şey karakterin ışınlanmaktan ziyade bir noktadan, bir noktaya ilerlemesini sağlamak, bu videoda bu durumu farklı yöntemlerle karşılaştırmış.
-
videodaki arkadaş gibi yaptım ilk başta güzeldi fakat bir süre sonra karakter titremeye başladı haraket ederken çok fazla titriyor sanki bi yere takılıyor gibi ve daha sonra sanki uzay boşluğunda gibi çok ufak süzülmeye başlıyor çok garip
-
Collider'in OnCollisionEnter olayında hızı sıfırlamayı denediniz mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
anlamadım hocam nasıl
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X