Şimdi Ara

ÜNLEM İŞARETİ ile İNTERNET KOPMA SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
84.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Airties rt206 v2tt (ttnet'in verdiği) modemi, windows 7 kullanıyorum. Modemi açtığımda 4 ışıkta yanıyor ve internete sorunsuzca giriyor. Bir süre sonra (sıklıkla);

    1 – ışıklarda değişiklik olmadan, wireless simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve nete girmiyor.
    2 – internet ışığı sönüyor, wireless simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve nete girmiyor.
    3 – internet ve adsl ışığı sönüyor, wireless simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve nete girmiyor.

    Bu sorunlar, evdeki 2 laptop ve masaüstündede aynı anda oluyor. Gün içerisinde 10'larca kez bile olabiliyor. Ayrıca bu sorun olduğu anda iphone'umda, wireless'a bağlı gözüktüğü halde nete girmiyor.
    Kopmaya neyin neden olduğu konusunda bir fikrim yok, birtek dikkatimi çeken torrent ile çok fazla dosya indirirken kopma daha sık oluyor gibi geldi. Ama torrent açık değilkende kopma oluyor.


    Çözüm için neler denedim :
    1 – modemi fabrika ayarlarına döndürüp tüm ayarları tekrar girdim.
    2 – wpa2 şifreleme kullanıyordum. wpa, wep ve şifresiz de denedim sonuç aynı.
    3 – modemimin son firmware'ini ve ttnet için olanınıda denedim sonuç aynı.
    4 – kanal olarak 6 ve 11 i denedim sonuç aynı
    5 - Ünlem işareti varken, ethernet kablosu taktığımda da nete girmiyor.


    İşe yarayan ama kullanışsız tek çözüm :
    Bu ülem işareti olduğunda kendiliğinden asla internet gelmiyor. Modemi açıp kaparsam (ki bazen fişini çekip takmam gerekiyor) internet geliyor ve sonra aynı sorunlardan biri tekrar oluyor.

    Konuyla ilgili çok başlık okumuşumdur ama işimi çözecek sonuca ulaşamadım. Farklı bir öneri yada gözümden kaçan bir çözüm öneriniz olursa çok sevinirim. Vakit ayırdığınız için şimdiden teşekküler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zatt -- 12 Mart 2012; 12:48:09 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Wi-Fi'nin Ünlem İşaretiyle Gösterdiği İnternet Kopma Sorunu

    Wi-Fi bağlantınızda ünlem işaretiyle gösterilen bir sorunla karşı karşıyaysanız, internet kopmalarınız olabilir. Bu durum, cihazınızın Wi-Fi ağına bağlı olduğunu ancak internet erişiminin olmadığını gösterir.

    Ünlem işaretinin birkaç farklı nedeni olabilir:

    • Zayıf veya Kararsız Wi-Fi Sinyal: Wi-Fi sinyaliniz zayıfsa veya kararsızsa, cihazınız ağa bağlı kalsa bile internet erişimi sağlayamayabilir.
    • Yanlış Wi-Fi Parolası: Wi-Fi parolanız hatalıysa, cihazınız ağa bağlanamayacak ve dolayısıyla internet erişimi olmayacaktır.
    • Güvenlik Duvarı veya Antivirüs Yazılımı: Güvenlik duvarınız veya antivirüs yazılımınız, bazı internet bağlantılarına engel olabilir. Bu ayarları kontrol etmeniz ve gerekirse istisnalar eklemeniz gerekebilir.
    • Modem veya Yönlendirici Sorunları: Modeminiz veya yönlendiriciniz düzgün çalışmıyorsa, internet erişimi sağlayamayabilir. Cihazlarınızı yeniden başlatmayı veya güç döngüsü yapmayı deneyin.
    • İnternet Sağlayıcı Sorunları: İnternet servis sağlayıcınızda bir kesinti veya arıza olabilir. Bu durumda, sorunun çözülmesi için sağlayıcınızla iletişime geçmeniz gerekebilir.

    Wi-Fi'nizin ünlem işaretini gidermek için şu adımları takip edebilirsiniz:

    • Wi-Fi sinyalinizi kontrol edin ve gerekirse yönlendiricinizi daha merkezi bir konuma taşıyın.
    • Wi-Fi parolanızı kontrol edin ve gerekirse güncelleyin.
    • Güvenlik duvarı ve antivirüs yazılımı ayarlarınızı kontrol edin ve gerekirse istisnalar ekleyin.
    • Modeminizi ve yönlendiricinizi yeniden başlatın veya güç döngüsü yapın.
    • İnternet sağlayıcınızla iletişime geçerek sorunları olup olmadığını kontrol edin.

    Bu adımları takip ederek ünlem işaretini gidermeyi deneyebilir ve internet bağlantınızı geri yükleyebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aynı sorun bende de var ama çok sık kopmuyor internet, 2. pc ile internete girmek istediğimde kabloyu takıyorum ve bu hata karşıma geliyor modemin fişini çekip yeniden taktığımda düzeliyor sanırım bir çözüm yolu yok yeni bir modem almaktan geçiyor çözüm.
  • aynı sorun bende torrent kullandığımda oluyor. Modeme baktığımda diger pcden ve telefondan giriyor sorun yok. sadece indirme yaptığım makinada oluyor.
  • aynı sorun bende de var ve sadece notebook da torrent programı açılınca bi 5-10 dk indirdikten sonra kopuyor. sonra ağ bağlantısını devre dışı bırakıp tekrar etkinleştirince normale dönüyor.
  • modeminin internet işikları sönüyorsa modeme gelen telefon hattı ters olabilir eğer ters bağlantı varsa 5 10 dk da bir modem internetten düşer bi kontrol et istersen
  • Cihazdan adsl baglantisi kesiliyor. Kablosuz baglanti degil. Adsl modlarinda adsl2+ ve g.dmt yi secili birakip digerlerini kaldirin. Sorun devam ediyorsa eger farkli bir modem denemesi yapiniz. Sorun isp kaynaklımı modem kaynakli oldugunu bu sekilde cozersiniz.
  • bende aynı sorunları yaşıyorum hem kablolu hemde wireless ta bir türlü çözüm sağlayamadım
  • biz de aynı sorunla karşı karşıyayız. ama ünlem çıkan pc hafta da bir değişiyor. bayağı uğraştık ve şu sonuca vardık.

    superonline kullanıcı sınırlaması koymuş.. galiba 5 kişiden fazlası aynı anda giremiyor. 6. makina ban yiyor..
  • @mikail13
    @GhostEagle
    @ccnablade
    @lazx_53
    @lifes
    @Hykr0
    @ZarakiKenpachi_
    @Zatt


    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • iyi gümler arkadaşlar benim sorunum şu? ben interneti komşudan cekiyoruz ve 3 ortagız benm bilgisayarda leptop ve bendede fazldan mdem var komşudan gelen ethernet kablosunu modemin ethernet girişine taktım ve >>>KABLOSUZ SİMGESİ ÇIKTI VE KABLOSUZUN İSTÜN ÜNLEM ÇIKIYOR VE İNTERNETE GİREMİYORUM SONRA ETHERNET KABLOSUNU ÇIKARIYORUM VEL LEPTOPA TAKIYORUM EKRAN SİMGESİ CIKIYOR VE ONUN ÜSTÜNDEDE ÜNLEM VAR İNTERNETE GİREMŞYORUM VE İKİ BUÇUK SAAT SONRA İNTER NET GELİYO BİLİGİSAYARA BİLİYORUM ÇOK KARIŞIIK Bİ OLAY AMA BİLEN ARKDAŞLAR VARSA YARDIM EDERSE ÇOK DUA EDERİM ONA LÜTFEN YARDIMM İYİ GÜNLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkancan16

    iyi gümler arkadaşlar benim sorunum şu? ben interneti komşudan cekiyoruz ve 3 ortagız benm bilgisayarda leptop ve bendede fazldan mdem var komşudan gelen ethernet kablosunu modemin ethernet girişine taktım ve >>>KABLOSUZ SİMGESİ ÇIKTI VE KABLOSUZUN İSTÜN ÜNLEM ÇIKIYOR VE İNTERNETE GİREMİYORUM SONRA ETHERNET KABLOSUNU ÇIKARIYORUM VEL LEPTOPA TAKIYORUM EKRAN SİMGESİ CIKIYOR VE ONUN ÜSTÜNDEDE ÜNLEM VAR İNTERNETE GİREMŞYORUM VE İKİ BUÇUK SAAT SONRA İNTER NET GELİYO BİLİGİSAYARA BİLİYORUM ÇOK KARIŞIIK Bİ OLAY AMA BİLEN ARKDAŞLAR VARSA YARDIM EDERSE ÇOK DUA EDERİM ONA LÜTFEN YARDIMM İYİ GÜNLER

    Dns ayarlarına baksan iyi olur . Bende benzer bı sorunla karşılaşmıştım Dns ayarlarını ilk haline çevirdim sorun düzeldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kriger

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkancan16

    iyi gümler arkadaşlar benim sorunum şu? ben interneti komşudan cekiyoruz ve 3 ortagız benm bilgisayarda leptop ve bendede fazldan mdem var komşudan gelen ethernet kablosunu modemin ethernet girişine taktım ve >>>KABLOSUZ SİMGESİ ÇIKTI VE KABLOSUZUN İSTÜN ÜNLEM ÇIKIYOR VE İNTERNETE GİREMİYORUM SONRA ETHERNET KABLOSUNU ÇIKARIYORUM VEL LEPTOPA TAKIYORUM EKRAN SİMGESİ CIKIYOR VE ONUN ÜSTÜNDEDE ÜNLEM VAR İNTERNETE GİREMŞYORUM VE İKİ BUÇUK SAAT SONRA İNTER NET GELİYO BİLİGİSAYARA BİLİYORUM ÇOK KARIŞIIK Bİ OLAY AMA BİLEN ARKDAŞLAR VARSA YARDIM EDERSE ÇOK DUA EDERİM ONA LÜTFEN YARDIMM İYİ GÜNLER

    Dns ayarlarına baksan iyi olur . Bende benzer bı sorunla karşılaşmıştım Dns ayarlarını ilk haline çevirdim sorun düzeldi

    peki kardeş bunu nasıl yapcz bi yardımcı olurmusun ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.