Arkadaş herkese merhaba urevo marka 2.5 hp lik koşu bandım var . Şuan hala garantisi devam etmekte fakat ithalatçı firma tam kolpa olduğu için gönderirsem daha beter halde ve daha yüksek bir fiyatla geri alabilirim bu sebep ile göndermiyorum. Bulunduğum bölgede elektrikçiler var fakat bundan anlarlar mı emin değilim bu sebep ile buraya da bir konu açmak istedim belki yardımcı olabilecek bir arkadaş vardır. Cihazın durumu sabah sakin sakin yürürken bir anda elektrik gitmiş gibi cihaz durdu ekran gitti fakat alttaki anahtarda elektrik vardı sonrada ne yaparsam yapayım çalıştıramadım. Sonunda cihazı söktüm devre kartına kontrol paneline kadar her yere kablolara detaylıca baktım. Cihazın devre kartına elektrik geliyor ve kırmızı bir ışık mevcut ve sigortası da atmamış detaylı incelediğimde yanan eriyen yada hasar gören şişen hiç bir devre elemanı göremedim detaylı baktım tek sorun olabilecek devre kartı baya yağlanmış sanırım palet kısmından sızan yağlardan dolayı baya yağlanmış harici gözlemlediğim bir durum yok tüm kabloları tek tek kontrol ettim zarar gören ezilen bükülen bir yer yok cihaz zaten 1 yıllık yerinden de hiç oynatılmadı yardımcı olabilecek var mıdır ? |
Urevo koşu bandı bir anda çalışmayı bıraktı cihaza elektirik geliyor fakat ekrana gelmiyor help !!
-
-
BEN
Garantisi devam eden cihaza el sürmezdim.
Garantiden onarımını isterdim
Kullanıcı hatasından olmadığı anlaşıldığından servis tarafından çıkarılacak ücret varsa kaymakamlık /tüketici hakem heyetine müracaat ederdim.
Servis bu aşamaları göze alamayacağından, cihazın ücretsiz onarımını yapmak durumunda kalırdı . -
Hangi kart nereye bağlı detaylı incelemek lazım. Soğuk lehim yani gözle ayırt edilemeyen kopmuş lehim ya da kırılmış kart olabilir. Bazen oynatılınca belli olur bu arıza.
Ölçü aleti ile nerelere enerji gelmiş nerelere gelmemiş tespit lazım. Her zaman kolay olmaz.
-
Yazmayı unuttum
Koşu bantları onarım için, servise gönderilmiyor. Yerinde onarım yapılıyor.
Bantı tekrar toplayıp servisi çağırın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsin kamer -- 21 Temmuz 2023; 21:31:23 > -
Hocam aldığım yer ile iletişime geçmiştim garanti olarak istech diye bir firma çıkıyor fakat firmadan daha memnun olan yok batarya için ürün gönderiyorlar ekranı kırıp ücretini istiyorlarmış daha olumlu hiç bir bilgi göremedim firma ile ilgili bu sebep ile garantiye göndermek istemiyorum. Hatta firmanın telefonuna ulaşılamıyor kapatmışlar bir tane wp numarası var oradan yazın diyorlar birde fatura ve fişte kesmiyorlarmış yapılan iş için sadece parayı atın diyorlar anlayacağınız çok sıkıntılı bir süreç olmaması adına göndermedim.
-
Servise tamirciye göndermediniz anladık da konuya neden detayları eklemiyorsunuz ?
-
Detay derken hocam anlamadım gördüğüm kadarıyla yazdım teknik bilgim yok herhangi bir ölçüm vs yapmadım görebildiğim kadar ekledim.
-
Ne nereye ait, uzaktan çekimler. Besleme güç unsurları az çok bellidir belki ama motora giden kısımlar 220 den gelen kısımlar vb
-
Çevremde bulunan bir televizyoncuya götürdüm devre kartını besleme diyotu arızalı dedi 400 TL ye yaptı sorunsuz kullanıyorum şuan.
-
Hayırlı olsun
konularda efekif iletişim olmadığında sonuç almak zorlaşabilir Ayrıca diyotların fiyatına baktığınızda biraz düşüncelere dalabilirsiniz
-
Ustalaşmak için emek verilen süre + diyot ücreti = 400 TL.
Doktor muayenesi+ ne rahatsızlığınız var? = 1.500 TL.
-
ustalaşma ücreti 400 ise, herkes havada kapar... Ustalaşmak usta yapmıştır onu ve işin anahtarını almıştır. ANcak müşterisinden sadece emeğini isteyebilir, tanımsız ücretleri değil.
Bu konuda bilgi paylaşılıp da bu tip sorunları çözememek üzücü... Katılımcılar konuda yeterlilik sağlamıyorlar ve çözümsüzlük çıkıyor...
-
Katılımcılar yardımcı olur da...
Konu sahibi "teknik bilgim yok" der.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsin kamer -- 8 Ağustos 2023; 21:8:29 > -
Teknik bilgi soran olmadı, yoksa o bize öğretirdi zaten. Devre resimleri vb eklenmişken kısmi ve ilk denenecek yöntemlerle incelemek gerek.
Görüldüğü gibi çözüm basit... Üstüne gitse bu sorun tam da forum konusu...
-
-
Usta emek harcar, hem arızayı bulmak için hem de çözmek için. AMa emeğinin üstünde ve hem de üretme felsefelerle, mecbur etmeye çalışarak haksız kazanç isteyemez. İşi hallolunca çirkefçe emektarın hakkını hiçe saymak isteyenler olabilir. Ama bu nasıl kötüyse müşterinin hakkını hiçe saymak da öyledir.
Sanayiden bunca şikayet varken neden haksızlığı savunalım_?
Ayrıca ustanın istediği para haricinde bu tip konularda katılanın yeterli iletişimi sağlamadığuından kaybettiği oluyor. Forum kalitesini arttırmak için bu kısmı aşmak lazım. Yoksa konuya mesaj yazanlar da bazen gelişim sağlayamadan sadece uzun yazıları okumuş olmakla kalıyor.
-
Çözümü yok maalesef. Bilgi paylaştıkça çoğalır ama kimisi de bunu gelir kaynağı olarak kullanıyor.
Zamanında çamaşır makinesinin kartını tamirciye götürmüştüm. Arıza tespit ücreti 50 lira yazıyordu. Adama verdim arıza tespiti yaptı ,tamam usta al 50 lira , bana arıza nerede onu söyle dedim. Adam yok öyle bir dünya dedi ,,, Eee nasıl olacak dedim ,, ben tamir edersem tamir ucreti alırım+ arızayı da sana söylerim dedi . Ben tamir etmezsem arıza nerde söylemem dedi. Yazıklar olsun dedim çıktım dükkandan. -
SUçtan mağdur olmamız suç işlemeye sebep olmasın. Biz kötülüklerle mücadele için varız.
Buradan öğrendiklerini gelir kaynağı yapabilen varsa Başarı sayarız. Kim ne kadar üstüne düşerse o kadar sonuç alır. Evvela kimi konularda konunu gereğini yapmadan uzaklaşanlar oluyor. Bu da mesaj yazan uzmanlarının emeğine yeteri saygı göstermemiş olunuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X