Şimdi Ara

Ürün değişimi hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 Sene önce aldığım laptobum G580, 1 yıl içerisinde toplam 3 defa garantiye gitti. 1 Ölü piksel, 2, Batarya sıkıntısı ve ürün düşüp parçalandı fiyatı verilip yaptırıldı, 3 Fandan aşırı ses çıkması ve çok çabuk ısınması.
    Bu sıkıntılardan ötürü dediğim gibi 1 yıl içerisinde 3 defa gitti, ben bu bilgisayarı ne yaptımsa adam edemedim. bellek boyutunu 8 gb yaptım düzelmedi, gittim ssd taktım yine düzelmedi. Hep bir donanımsal sorun, yazılım garantileri zaten yok. Bugün aradım dedim değişim istiyorum ben ne olacak falan diye.
    Dediklerine göre garantiye bi varsın sonra ona göre değişim hakkınızı konuşuruz dediler, sizce oluru nedir ?



  • Düşüp parçalandı diye yazmışsınız. Muhtemelen bu sebeple cihazınız garanti dışına çıkarılmıştır. Fazla bir şey beklemeyin değişim konusunda.
  • siyau kullanıcısına yanıt
    teknik servis bana garanti dışı değil dedi ?
  • Dostum daha önce ücretli onarım görmesi değişime girmeyeceği anlamına gelmez.
    Garanti dışı ürünlerde değişime giriyor...
  • arkadaş öyle deyince benimde kafama takıldı garantiyi aradım değişim alabilirsiniz dedi bana. pc orda kaldı ben baya upgrade yapmıştım ram ssd falan nasıl alicam acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.