Şimdi Ara

USR 9105 - Hat yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar,

    modemi aldığım günden beri bazen ya bilgisayarı açınca ya da nete bağlı iken bağlantıyı keserek "hat yok - kabloların doğru şekilde takıldığından emin olun" şeklinde bir hata veriyor.

    daha sonra modemi defalarca açıp kapatmama ve easy config.'den bağlantıyı defalarca yenilememe rağmen bazı akşamlar hiç bağlanamıyorum.

    forumda daha önce buna benzer bir hata ile ilgili bir arkadaş telekom'dan kaynaklandığını, hatta aşırı voltaj geldiğini ve modemin kendini korumaya alıp kapattığını söylemişti. evim telekom'a 20 mt uzaklıkta, karşı karşıya. sorun aşırı voltaj olabilir mi bilmiyorum ama modem korumalı bir ups kullanıyorum ondan sorunun bu olacağını zannetmiyorum.

    bu soruna nasıl çözüm bulabilirim, artık sinir hastası etme konumuna getirdi olmazsa modemi iade edip başka bir marka modem alacağım.







  • bu sorunun onlarca nedeni olabilir, direk modeme yüklenmek yanlış bence, bende o modemden var ve gayet memnunum.

    bence birinden başka bir adsl modem bul, bakalım onunla bağlanabilecek misin, yok onunla da bağlanamazsan modem de sorun yoktur, başka sorunlara eğil. eğer bağlanırsan usr modemi başka bir bilg. ve hatla dene, bu şekilde modem internete bağlanırsa konfigürasyonda problem vardır. iki yöntemle de usr modem int. bağlanmazsa çöpe at.

    yukarıdakileri yap ve yorumlarını belirt ayrıca easy konfig. programının screen shotlarını koy o zaman daha detaylı bilgi verebilirim.
  • sorun genelde bağlandıktan 15-20 dakika bağlantının kesilmesi.
    wan ip ışığı sönüyor, adsl lambası da yanıyor sönüyor.
    kesildiğinde e.config çalıştırıyorum bağlantıyı test ediyor, ve sonra "hat yok" yazısı çıkıyor en altta da bağlantılarınızı kontrol edin diyor.

    anakart epox 9 npa ultra, win firewall aktif, antivir pe, spybot, ad-aware falan yüklü bunların herhangi biri ile ilgili olabilir mi bilmiyorum.
  • bu programlar surf yapmana olumsuz etki edebilir ama wan ip yi etkilemez,
    yani wan ip led inin kırmızı yanması firewall çakışmasından kaynaklanmaz.

    bence bu kesinti %90 bağlı olduğun şebeke ile ilgili. farklı bi lokasyondan modeminle internete bağlanmayı dene derim ben. bir de başka bi tel. kablosu ile bağlantı kurmayı deneyebilirsin.
    çok ufak bi ihtimal ama firmware upgrade işe yarayabilir.
  • wan ip kırmızı yanmıyor, direk sönüyor.
    bağlı olduğum şebeke ile ilgili derken neyi kast ettin, yani telekom'dan gelen hatta mı sorun var sence.
    kullandığım firmware en sondan bir önceki sürüm son sürümde pek bir değişiklik yoktu ondan yüklemedim.
    farklı bir lokasyondan bağlanma şansımda olamayacak çünkü çevremdeki tanıdıklarımdan herhangi birinde adsl bağlantısı yok.
    telekom'un adsl hattına telefonla ulaşabilsem derdimi anlatacağım ama bir türlü sıra gelmiyor.
  • bu sorunu yaşayan başka kimse yok mu arkadaşlar ???
  • son kez up
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sorun hattan gibi görünüyor

    modeme bağlı olan telefon kablosunda da bi tür temazsızlık falan oluşuyor olabilir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.