Şimdi Ara

Üst Kapak Rektefiye - Subaplarda Erime

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Benzinli motorlarda (180-200 bin km için) Silindir üst kapağı rektefiyesi ve sübablarda erime olmasının temel sebepleri nelerdir. ?

    Aracımda Çekişte düşme, tekleme ve stop etme problemi vardı. Y.servise götürdüm. 2. silindirde hiç kompresyon yok 3. silindirde 8 bar. (normali 11 bar olmalıymış.) ve bikaç subapta erime varmış. Piston - sekmanların durumlarını sordum gayet iyi dediler.

    Sonuçta üst kapak rektefiye oldu. 16 subap ve gaz kontrol ünitesi değişti. Şu anda Aracın çekişi, performansı çok iyi maşallah.
    Tabii müşteri temsilcisi bayan olduğu için arızanın sebepleri hakkında detaylı bilgiler alamadım. Yanlız Senin aracının motoru fabrikasyon modifiyeli gibi. (1,4 - 100hp olduğu için.) o yüzden 75 hp lere göre ömrü haliyle daha az olur dediler. Durum böyle işte.

    (Bu arada aracım 97 model Polo 1,4 16v 101hp )

    Not: Serkes hocam ilginden dolayı teşekkür ederim.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: outlaw13

    Arkadaşlar Benzinli motorlarda (180-200 bin km için) Silindir üst kapağı rektefiyesi ve sübablarda erime olmasının temel sebepleri nelerdir. ?

    Aracımda Çekişte düşme, tekleme ve stop etme problemi vardı. Y.servise götürdüm. 2. silindirde hiç kompresyon yok 3. silindirde 8 bar. (normali 11 bar olmalıymış.) ve bikaç subapta erime varmış. Piston - sekmanların durumlarını sordum gayet iyi dediler.

    Sonuçta üst kapak rektefiye oldu. 16 subap ve gaz kontrol ünitesi değişti. Şu anda Aracın çekişi, performansı çok iyi maşallah.
    Tabii müşteri temsilcisi bayan olduğu için arızanın sebepleri hakkında detaylı bilgiler alamadım. Yanlız Senin aracının motoru fabrikasyon modifiyeli gibi. (1,4 - 100hp olduğu için.) o yüzden 75 hp lere göre ömrü haliyle daha az olur dediler. Durum böyle işte.

    (Bu arada aracım 97 model Polo 1,4 16v 101hp )

    Not: Serkes hocam ilginden dolayı teşekkür ederim.


    Arkadasım her aracın kullanıma üretime gore belirli ömürleri vardır parcalarında aynıs sekilde.Silindir kapagı motorda yanma odalarını icinde barındıran motor tibine gore yine subap mekanizmasını üstünde barındıran kısma denir.Eger aracın hararet yapmıssa,uygun calısma sıcaklıgında calısmıyorsa(sogutma sisteminde sorun varsa),daha önce silindir kapagı sökülmüş ve yanlıs takıldıysa ve eskime gibi sebepler bu tip arızalara yol acabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noss -- 16 Ocak 2007; 1:24:43 >




  • Bu arada bu işlemler sana kaca mal oldu ögrenebilir miyim?
  • Yine motorun uzun sure fakir karisimla calismasi silindir icerisindeki sicakligi artiracagindan subaplara,yuvalara ve silindir kapagina zarar verir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.