Şimdi Ara

Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
2.414
Cevap
86
Favori
203.654
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ysahin2000 Y kullanıcısına yanıt
    Evet Hocam, bugün geldiler normal şişe.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SerÇel kullanıcısına yanıt

    Hocam telefondan ve pc den sipariş vermeye çalışıyorken merchantsafeunipay hatası veriyor, bu aşamayı nasıl geçtiniz acaba?

  • MUTAF kullanıcısına yanıt
    Hocam 6 ay 50 gb fiyatı için 250 TL dediler ama, sistemde 215 görünüyor internet sitesinde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • flintstones F kullanıcısına yanıt

    Evet, bayi yaparsa 250

    Telekom mobil uygulamadan satın alınırsa eski fiyat gecerli... İkinci bir hat taşımada Bayi bu konuda benimle inatlaştı, hat taşıdım yine 215 ₺


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar akdar ağır firma yok vodafone online başvurum ile sim kartın gelmesi arasında 1 saat yoktu. 20 gün oldu sim geldi daha bilgi yok :=)

  • mcx kullanıcısına yanıt

    Aradım 3 ayrı müşteri temsilcisine aktardılar sonuç böyle bir başvurunuz yok.


    Dedim sim kart geldi nasıl yok :=) resmen merdiven altı firma.

  • Tears0fDevil kullanıcısına yanıt

    ben daha taahhüt veremedim. her gün bir sms atıyorum , aynı cevap geliyor Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü)  acele etmiyorum. şu an sonuçlanmasını beklediğim bir işlem var. kayıt açılınca yapılıyormuş taahhüt. sistem bizi vestelcell'li olarak görmüyor şu anda, sorun bu. taahhüt verince geriye bir şey kalmıyor. istediğiniz zaman başka bir operatöre numara taşıyabilirsiniz. endişelenecek bir durum yok bence

  • eranyumm kullanıcısına yanıt

    Hocam ben iki hat aldım ikisinde de ret sms'i geldiği halde taahhüt sağlanmıştı. Bunu da uygulamada verilen hediye 3gb ile anladım.


    MH'ye sorduğumda o da onaylamıştı. Sizde hediye GB gözüküyor mu?

  • Concordato kullanıcısına yanıt

    evet hediye 3gb görünüyor ama tarife ve taahhüt işlemlerinden bakınca hattınıza taahhüt bulunmamaktadır yazıyor. ayrıca güncel faturam da taahhütsüz fiyat üzerinden görünüyor şu anda.. sizin güncel faturanız ne kadar görünüyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 3 Ağustos 2022; 2:16:58 >
  • eranyumm kullanıcısına yanıt
    Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü)

    Geçiş tamamlandıktan 10 gün sonra geldi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taşımak için şubeye gittim ama sistemde sorun varmış, işlemi yapamadı.

  • wehby W kullanıcısına yanıt

    150 Liralık çekle ne alınabilir ki?

  • Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü)


    Geçen hafta çarşamba basvurmustum dün Türk Telekom aradı bugün kurye geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıdemli Yarbay kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam.


    İki sorum olacaktı.


    Tarife seçimi mağazada mı yapılıyor?

    Fatura nereden ödenebiliyor?

  • musti35 kullanıcısına yanıt

    Ben mağazada Turkcell den geçiş yaptım. Tarife seçimini söyledim 2-3 sonra hat açıldı. Turk Telekom uygulaması üzerinde, tarife ve fatura bilgileriniz görebiliyorsunuz. 1 hafta sonra sil süpür açılıyor. Faturayı enpara üzerinden Telekom seçerek ödedim. Hediye çekini olarak verilen kodu, Vestel sitesinde kullandım.

  • manager79 kullanıcısına yanıt

    Çekle ne aldınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    https://www.vestel.com.tr/vestel-mixgo-mavi-buyuk-sise-p-1967

  • manager79 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • (Degerli musterimiz, Online numara tasima basvurunuza ait isleminizde kargo surecinin hizlandirilmasi adina imzali evraklarinizi ,kimlik on yuz ve arka yuzunu osk@assistt.com.tr mail adresine iletmeniz gerekmektedir.)

    Beni aradılar ve bu maile fotoğrafları atmami istediler ve iş yoğunluğu nedeniyle unuttum dün de bu mesaj geldi.

    (Degerli musterimiz, basvuru evraklariniz ulasmadigi icin numaranizi tasima talebiniz durdurulmustur.)

    Müşteri hizmetlerini aradım tekrardan başvurmanız gerek dediler hattı da yollamışlar di oysa ki acayip saçma geldi.
    Böyle bir durumla karşılaşan varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.