Şimdi Ara

Uzantısı .FBX olan dosyalar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
2.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3D Studio Max ile aldığım max ve 3ds uzantılı bazı dosyaları .fbx uzantılı hale çevirdim. Ancak doğru çalışmıyorlar. İnternet üzerinden modellemeyi yapanların kendileri tarafından da doğrudan çevrilmiş .fbx uzantılı dosyalar yine kullanımda düzgün çalışmıyor.

    C#'ta XNA kütüphanelerini kullanarak araba modelleri alıp onları farklı bir texture ile kaplamak, yani arabanın rengini değiştirmek istiyorum. Bunu da bazı .fbx uzantılı modellere uygulayabildim. Ama hem modeli, hem de modelin camlarını ayrı ayrı renge boyamak istediğimde sorun yaşıyorum zira camların rengi kesinlikle değişmiyor.

    .FBX uzantılı dosyalardan anlayan bir arkadaş varsa ve bana yardımcı olursa gerçekten minnettar kalacağım.



  • benim bildiğim XNA .fx uzantılı dosyalara destek veriyor. Yani HLSL ile yazılmış shader dosyaları.. Eğer onları .fx e çevirebiliyorsan birde öyle dene derim..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.