Şimdi Ara

ÜZERİNE GİZLİCE HAT AÇILANLAR VE YAPTIKLARI İŞLEMLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
1
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saygıdeğer forum sakinleri,



    Hepinizin bildiği gibi BTK aracılığı ile ülkemizde bulunan 3 büyük GSM operatöründe
    şahsımız üzerine kayıtlı hatların var olup olmadığını kontrol edebileceğimiz sistem hayata geçti.


    Ve bir çok insanın '' evrak sahtekarlığı '' suçu olarak sayılan ilgili suç ile kimlik fotokopileri çoğaltılarak üzerlerine hat çıkartıldı.


    Bu başlık altında bu mağduriyeti yaşayan tüm insanları izledikleri yollar, başvurdukları kanallar ve yöntemleri paylaşıma sunalım istedim.

    Birbirimize yol göstermiş olur ve yaşadığımız, yaşayacağımız süreçleri ve sorunları önceden bilmiş olmanın verdiği rahatlıkla birbirimize yardımcı olacağımızı düşündüm.

    Değerli paylaşımlarınızı bekliyorum.


    Bu konuda mağdurlardan biriside benim.

    3 GSM Operatöründe T.C. Kimlik numaram ile şahsım adına kayıtlı hatları tek tek sorgulattım.

    BTK'dan yaptığım sorgulamada AVEA, VODAFONE kurumlarında sorun ile karşılaşmadım fakat TURKCELL kurumunda adıma kayıtlı tanımadığım 1 hat olduğunu gördüm.

    Akabinde ilgili operatörü aradım 444 0 532 üzerinden ve görüşmeye başladım durumu izah ettim güvenlik teyidinden sonra hattın 2008 yılında açıldığını ve şuan halen daha aktif olduğunu belirtti. Bende konu ile ilgili şikayetçi olduğumu ve ilgili hat ile alakalı hiç bir yasal ve hukuksal sorumluluğu kabul etmediğimi beyan ettim.

    Bu sırada kontrolleri ve incelemeleri yapan ilgili temsilci XXXXX bey bu arada bu hatların dışında iptal konumda olan 11 farklı hat mevcut üzerinize dedi.

    Ve ben şok oldum emin misiniz dedim evet dedi.

    Bunun üzerine ben TURKCELL firmasında geçmişte kendim kullandığım ve iptal ettirdiğim hatları söyledim kontrolleri yaptık ve bana ait olan hatların dışında şahsım adına 7 tane sahtekarlık yapılarak çıkartılmış hat olduğunu tespit ettik ve numaraları tek tek teyit ettik hiç biri hakkında bilgim ve onayım yok ve 3 tanesi seri numara olarak çıkartılmış.

    Şikayet kaydını ilettim.

    Ertesi gün dönüş yaptılar kimlik fotokopimi talep ettiler kesinlikle kabul etmiyorum sizlere güvenmiyorum bakın zamanında üzerime hat alırken size verdiğim kimlik fotokopisini ne güzel harika emelleriniz için kullanmışsınız kurum olarak ve 7 tanımadığım hattı açıp insanlara kullandırtmışsınız dedim işte temsilci kurumunu savunmaya ve bizlere güvenin biz genel müdürlüğüz bizlere güvenerek fotokopinizi fax'layabilirsiniz dedi.

    Bende kapattım telefonu.

    Şimdi hafta başı dilekçemi yazıp Savcılığa Suç Duyurusunda bulunacağım.


    Benim şuanlık yaşadıklarım bunlar.

    Üzerinize BTK sitesinde sorgulattığınızda hat çıkmadı diye sevinmeyin bakın yaşamış olduğum gibi ilgili kurumda 7 bilgim dışı hat açılmış kullandırılmış ve iptal olmuş hatlar.

    Sizlere tavsiyem 3 operatörle tek tek görüşün bizzat telefonda sorgulattırın ilgili personellerin sicil numaralarını ve görüşme yaptığınız tarihi saati not alın.

    İlerde bir sorun olduğıunu şu tarihte şu sicilli kişi ile görüştüğümde bana bu bilgiyi verdi dersiniz.

    VODAFONE ve AVEA kurumları ile bizzat görüştüm telefonda ve temiz çıktı ilgili firmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Sen Olamam -- 19 Ocak 2013; 18:20:17 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.