Şimdi Ara

uzmanlardan yardım bekliyorum acil durum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar hepinize sevgiler saygılar... ben uzun yıllardır teknik servis personeli olmama rağmen bir konuda takılı kaldım çözüm üretemedim profesyonel önerilirinizi bekliyorum... konu şu ; hp yazıcı larla ilgili model hp 3745 ve hp 3845 .. bu yazıcılardan müşterilerime sattım fakat şöyle bir sorun yaşıyoruz herhangi bir uygulamadan print etmeye çalışdığımızda ilk başlangıçda sorunsuz çıktı alınıyor kağıda gayet güzel yazıyor fakat belli bir zaman aşımından sonra print etmeye çalışdığımızda belgeyi kuyruğa atıyor ve orada biriktiriyor sistemi yeniden başlattığımda kuyrukdakileri yazmaya başlıyor. sistemler yeni kurulmuş olup tüm güncellemeler yapılmış durumda driver ve windows yamaları dahil... bu iki yazıcı modelide basit ev ofis ihtiyacı için tasarlanmış cihazlar. hp nin diğer ürünlerinde bugüne kadar hiç böyle bir sorun çıkmamışdı.. tespitlerime göre intel anakartlardan kaynaklandığını düşünüyorum çünkü 2 müşterimin anakartlarını değiştirdim ve sorun düzeldi ama anakart değiştirmeden bunu halletmek gerekir çünkü müşteri bayağ yadırgıyor durumu... usb pci kart da pek çözüm gibi görünmüyor sonuç da oda 15$ civarında maliyet gerektiriyor. bu durumda hp genel merkezi telefonla aradım durumu anlattım bana gazel okudular yani hava cıva usb sürücülerini update yap dediler cihazlarda usb uyumsuzluğu varmış koca hp ye yakışmayan bir açıklama bu bence... acaba power supply yetmezliği olabilirmi birde aklıma gelen bu. hp nin sitesinde baya araştırma yaptım yama ve güncel sürücü varmı diye ama nafile. napmalıyım bunu nasıl çözmeliyim tecrübeli teknik arkadaşlardan yardımcı olmalarını rica ediyorum... hepinize hayırlı günler dilerim...







  • Yazınızı ilk okuyunca aklıma gelen ilk ihtimal Jefoo virüsü olacaktı. Çünkü bu problem yazıcı ve\veya usb donanımsal problemlerden değil, ole32.dll sistem dosyasının bozulmasından kaynaklanan bir problem. Ayrıca hpxxx.exe gibi uygulama modüllerini de etkileyerek stabil çalışmasını engelliyor.

    Anakartı değiştirdiğine göre sanırım kurulumları yeniden yapmış olman gerekiyor. Ancak elindeki kurulum cd leri yada programları başka bir Hdd de olur, Usb cihazında olur, iyi bir antivirüs testinden geçirmeni tavsiye ederim.

    Maalesef biz buna benzer bir hatayı yapmış ve tam 122 adet pc ve yazıcıyı tekrar elden geçirmiştik. ( Devlet kuruluşu olmasından dolayı isim veremiyorum ) Sorun nereden kaynaklanıyor tam olarak bilgi vermek yada çözüm önermek çok zor. Çünkü tüm delilleri imha etmişsin anladığım kadarı ile.

    Diğer olası sorunlar için olay görüntüleyicisinden hata mesajlarını en azından not ederseniz sanırım elimizde az da olsda ip ucu olur ve benim gibi ihtimal ve afaki bir çözüm önerisinde en azından bulunulmaz...




  • Selam belki ben bu gün anlayışsız bir günümdeyim fakat yazını 4 kere okuduğum halde Arıza tehşisini çok net anlayamadım ama hatayı anladım ..

    Şimdi bu kuyruğa atma olayı "tespitlerime göre intel anakartlardan kaynaklandığını düşünüyorum " demişsin fakat alt satırlardada "bu durumda hp genel merkezi telefonla aradım durumu anlattım bana gazel okudular yani hava cıva usb sürücülerini update yap dediler cihazlarda usb uyumsuzluğu varmış koca hp ye yakışmayan bir açıklama bu bence " demişsin ..

    Teknisyen yada teknik adam olduğun için daha rahat düşüncelerimi aktarabilirim..

    1-) Sorunun ana karttanmı yoksa yazıcıdanmı geldiğini benim için netleştirimisin
    2-) Bağlantı noktası hatasımı
    3-) Sorun çıkaran ürün (anakart veya yazıcı) başka bir yazıcı veya bilgisayarla çalışıyormu...


    Kolay Gelsin...
    Saygılarımla..




  • bana kalirsa yazicinin software ayarlarinda bir problem var. cikti aliniyor derken, bir iki ya da uc bes cikti mi yoksa duzinelerce cikti mi.
    love memory mode? olayi nedir bir bakiver oralara. ya da driver ve software kurulum hatasi var gibi. printer bu ya, okuzdur ne versen ceker..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dejavu -- 14 Haziran 2005, 21:07:52 >
  • sorun hp 3745 ve 3845 yazıcıların bazı usb portlarla uyumsuzluk yaşaması yani anakartlarla desek daha iyi olur. yani normal de yazıcı uymadığı için değiştirdiğim anakartlar da hiç bir sorun yok ama sadece bu 2 model yazıcı stabil çalışmıyor... örneğin xp açıldı diyelim sonra exelden bir tablo açdık bunu print ettik gayet iyi çıkardı peş peşe 20 yada 30 çıkdı alabiliyoruz.. aradan 20 dakka geçti diyelim tekrar yazdırmak istdiğimizde gönderdiğimiz print i kuyrukda bekletiyor .. yani kuyruk meselesini bilirsiniz sağ alt köşede printer simgesi çıkar çift tıkladığınızda yazdırılmak üzere bekleyen veriler vardır... olay bu şekilde. neyse daha sonra bilgisayarı yeniden başlatıp yazıcıyı kapatıp açtığımda kuyrukdakileri printer yazdırmaya başlıyor önceden gönderdiğimiz verileri kağıda döküyor gerçekden sinir bozucu bir durum insanda sabır bırakmıyor önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...
  • bu arada tüm ilgilenen arkadaşlara değerli vakitlerini benim için ayıran kişilere çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: redkit57

    bu arada tüm ilgilenen arkadaşlara değerli vakitlerini benim için ayıran kişilere çok teşekkür ederim


    Yukarıda yazdım; tekrarlıyorum aynı sorunu bizler yaşadık, ve sorunun donanımsal zannettik. Ancak araştırmalarımız sonucu kullandığımız True Image programında Jefoo olduğunu tespit etmiştik. Tabi 122 makineye yeniden kurulıum yaptık. Bu sefer Ghost kullanmıştık.

    Aldığımız ders sonucu daha sonra başımıza gelen özellikle 1215 ve 1315 tipi yazıcılar ki genelede öğretmenler bu yazıcıları çok kullanıyor, aynı sorunlarda hep ole32.dll nin hata vermesinden dolayı bu yazdırma işlemini bir süre sonra durduruyor, Enteresan olan durum ise bu kez bu tip sistemlerde de hep Proçeviri gözümüze çarpmıştı. Proçeviri için "Desparate" tarafından yapılan yada yayımlanan crack dosyasının içinde de Jefoo tespit etmiştik...

    Yinede bu kadar emin konuştuğunuza göre olayın donanımsal bir problem ( Usb Uyuşmazlığı ) de olabileceğinide aklımızın bire kenarına yazalım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CoNeWaR


    quote:

    Orjinalden alıntı: redkit57

    bu arada tüm ilgilenen arkadaşlara değerli vakitlerini benim için ayıran kişilere çok teşekkür ederim


    Yukarıda yazdım; tekrarlıyorum aynı sorunu bizler yaşadık, ve sorunun donanımsal zannettik. Ancak araştırmalarımız sonucu kullandığımız True Image programında Jefoo olduğunu tespit etmiştik. Tabi 122 makineye yeniden kurulıum yaptık. Bu sefer Ghost kullanmıştık.

    Aldığımız ders sonucu daha sonra başımıza gelen özellikle 1215 ve 1315 tipi yazıcılar ki genelede öğretmenler bu yazıcıları çok kullanıyor, aynı sorunlarda hep ole32.dll nin hata vermesinden dolayı bu yazdırma işlemini bir süre sonra durduruyor, Enteresan olan durum ise bu kez bu tip sistemlerde de hep Proçeviri gözümüze çarpmıştı. Proçeviri için "Desparate" tarafından yapılan yada yayımlanan crack dosyasının içinde de Jefoo tespit etmiştik...

    Yinede bu kadar emin konuştuğunuza göre olayın donanımsal bir problem ( Usb Uyuşmazlığı ) de olabileceğinide aklımızın bire kenarına yazalım...

    verdiğin bilgileri gerçekden düşündüm sistemde spy ve virüs taraması yapmışdım aslında bişey bulamamışdı ama bu söylediğin jefoo virüsünü ve verdiği hasarı hafızama save ettim. artık heralde usb pci kart takma yoluna gidicem. hp artık gözümde bütün karizmasını bitirmiş durumda... ilgilendiğin için çok teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.