Şimdi Ara

Uzun yolda segment farkı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
4.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celil4334

    C segmentinde yan destekler daha iyi oluyor jettada durum böyle passatta baldir desteği yetersizken jettada gayet yeterli baldir destegi var focusun yalitim konusundaki yetersizligine pek deginmemissiniz ama

    Hangi passattan bahsediyorsunuz trendline passatta daha düz koltuklar varken, comfortline ve highline passatta golfteki kuvvetli destekli ortopedik koltuklar var ve şımartıcı derecede rahatlar.
  • Trendlineden bahsetmiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celil4334

    C segmentinde yan destekler daha iyi oluyor jettada durum böyle passatta baldir desteği yetersizken jettada gayet yeterli baldir destegi var focusun yalitim konusundaki yetersizligine pek deginmemissiniz ama

    Evek çok haklısın focusun en büyük sorunu yalıtım gerçi titanyum paket iyidi ama yinede gürültü yorucu oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatrros

    Kesinlikle katılmıyorum son focus hariç focus larin hiçbiri rahat ve konforlu değildir.Ford araçları bizim ülke yollarına uygun araçlar değiller...haaa her yer otoban olsa hakli olabilirsiniz bir nebze.

    Ama çok iddialı birşey yazacağım mesela e5 karayolunda en konforsuz en rahatsız en keyifsiz araçlar Ford araçlarıdır.hatta ayni yıl üretilen bütün araçlardan da kötüdür bu konuda.
    Kaymak gibi otobanda iyi olabilir orada da hepsi iyi zaten.Yani son kasa hariç focus vs Ford yaramaz ve alinmaz.

    Saçmalıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hele şehir içi hafif stabil hafif boyle bozuk bakın KASİS felan demiyorum boyle yıllarda arıyorum 2011-12 focus işkence yaşatır...zip zip ziplatir ,yol sesini alır ,tikirtisi eksik olmaz vs..amaan yaramaz 5 para etmez bir arabadır bizim ülke yollarına gelmiyor fordlar.iri kaba ve gösterişli gövdesine kanip alıyor insanlar iste...
    Eski de olsa
    Safgan Alman araçlarından şaşmamak lazim bu konuda ama özellikle almanya sınırları içinde üretilen araçların kalitesi bambaşka oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C sinifi icin uzun yolun tartismasiz lider
    i golf.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakmayın ben boyle düşünüyorum.odun gibi araba.bir kütüğün üstünde gidiyor hissi ile ilerliyor araba...yol tutuşu iyi olabilir ama kacimiz araclari son limitler de kullanıyoruz ki?ford bence rahat bir araba değil bizim yollarimizda ne olursa olsun dusuncemin arkasindayim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatrros

    Hele şehir içi hafif stabil hafif boyle bozuk bakın KASİS felan demiyorum boyle yıllarda arıyorum 2011-12 focus işkence yaşatır...zip zip ziplatir ,yol sesini alır ,tikirtisi eksik olmaz vs..amaan yaramaz 5 para etmez bir arabadır bizim ülke yollarına gelmiyor fordlar.iri kaba ve gösterişli gövdesine kanip alıyor insanlar iste...
    Eski de olsa
    Safgan Alman araçlarından şaşmamak lazim bu konuda ama özellikle almanya sınırları içinde üretilen araçların kalitesi bambaşka oluyor.

    ford focus 2 konusunda kısmen haklısınız. ancak yeni focus o yazdıklarınızdan arınmış durumda.

    safkan alman araçlarından saşmamak lazım derken? malum 3 marka zaten kıyas edilemez premium araçlar. geriye vw ve opel kalıyor. şu an ford focusun golf ve astra dan eksiği yok bence. golfe göre çok daha keyifli ve stabil, süspansiyonları da hiç rahatsız etmiyor. astrayla kıyaslamam zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan


    quote:

    Orijinalden alıntı: celil4334

    Avensisi begenmemenizdeki sebep nedir?

    Uzun yol deyince öyle abd deki gibi km lerce uzun ve düz otobanlar değilde tr deki sürekli virajlar inişler çıkışlar sonra bu göbekler var uzun yollarda sürekli etrafından geçmen gerekir benim uzun yoldan anladığım bu
    Bu şekilde bakıldığınsa süspansiyonu yumuşak olan araçlar düz yolda konforlu iken virajlarda falan yatma eğilimi gösterir bir süre sonra içinşz dışınıza çıkar bence avensis tr yol koşullarına göre uzun yolda konforlu bir araç değil golf ve passat bir tık önde 508 de bence yumuşak bir otomobil insignia da passattan bir tık öndedir ama uzun yolda en başarılı modeller focus sonra mondeodur premiumları hariç tutuyorum focus c sınıf bir model olmasına rağmen bence uzun yolda mondeodan daha başarılıdır tabi arkadaşların yazılarını okuyunca aracın geniş olması ve koltuk konforunu çok önemsemişler ama uzun yolda iyi bir koltuk yanlardan bel desteği sağlamasıdır koltuk çok rahat bile olsa yanlardan bel desteği yoksa karadeniz virajlarında 150 km hızla viraja girdiğinizde araç viraj alsa bile siz sağa sola yatmaktan aracı kullanamazsınız( başıma geldi)

    Aynen söylediğin savrulma konusu benim sürekli başıma geliyor. Aracım eski bir D segment ama koltuğunda yan desteği az ve kiloda olunca araba stabil şekilde virajı almasına rağmen ben bir sağa bir sola savrulmaktan perişan olmuştum Mersin- Antalya yolunda. Zaten bu yüzden spor araçlarda recaro gibi kenarlardan sarıp üstten çift emniyet kemeri takılabilen koltuklar kullanılıyor.
    Amortisör yumuşaklığı kasis ve çukurlarda iyi olsada virajlarda arabayı yatırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Uzun yolda ne kadar büyük o kadar konforludur ve iyidir, tercihim F segment olan Mercedes S, imkan varsa Bentley Mulsanne F segmentten daha iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    Valla benim de kendi tecrübeme göre focus 1 ve focus 2 bindiğim en konforsuz ve kötü izolasyonlu araçlardandı. Sanırım focus 2 sedan hayatımda bindiğim en kötü izolasyonlu araçtı(-renault 9 ile eş belki), yol bitsin diye dua ettim resmen kafam davul gibi olmuştu. O arabaya bir de bridgestone gibi sert hamurlu lastik takıp kullanmak saf mazoşistlik olur.
  • Kaç kişi taşıdığına bağlı olarak değişir, örnek 2 kişiyle B segmentiyle İst-Antalya yapılır ama 4-5 kişiyle arkadakiler için çok yorucu olur, C segmentinde de arkadakiler 2-3 saatte bir mola ister, D segmentinde de elinde tabletle rahat rahat takılırsın yorulmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 linea uzun yolda 2001 avensisi aratti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni focus bilmiyorum öyle diyorlar.o da sadece yeni kasa...şimdiye kadar olanlar en dandik arabalar bence yalıtım,izolasyon sifirdi Ford araçlarinda ve konfor vs eser yoktu...sin kasa hariç fordun hiçbirini VW ve opelle kiyaslamam...onların tek rakibi dacia olur ,efsane kasa Toyota olur diyecegim ama onlarda bence son kasa Ford harici diğerlerinden iyidir...zira babamda dacia var 2012 model...kesinlikle bozuk yolda 2013 focustan iyidir daha sessiz ve tikirtisizdir o facia...

    Son kasa hariç Ford bildiğin broadway tarzı bir araba.haaa piyasa yapmasında TDCİ 1.6 motor(1.6 dizel yoktu eskiden simdi çok var fordun bir numarası kalmadı) ve iri kaba gösterişli (bizim millet sever iri gösterişli şeyleri)
    Bundan ibarettir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.