Şimdi Ara

Uzun yolda soforu ve yolculari en az yoran ,konforlu arac ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
0
Favori
9.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Çok sağolun hocam. Allah herkese gönlündeki aracı keyifle kullanmayı nasip etsin.



    Arkasındaki koltuklar çok basit çıkabiliyorlar. Biraz ağırlar ama tak çıkar basit, taban kaplaması iç trim kaplamaları arka havalandırma ızgaraları olsun, yani yaz aylarında içinde yatabilmesi de çok mümkün



    Tabii kışın biraz zor, webasto var gerçi ama yine de içerinin sıcaklığını yaşanabilir derecede tutmaya yetmeyebilir bir deneme yapmak lazım



    Sevmediğim yönleri olarak; şehir içinde kullanımı zor, ilk kalkış hareketinde sanki biraz gecikmeli, nasıl desem biraz homurdanıyor yani DSG'nin çalışma prensibinden kaynaklı bir durum olabilir bilmiyorum... Geri vitese aldığımda gaz tepkisini beğenmiyorum baya isteksiz davranıyor. Yokuş kalkış desteğini beğenmiyorum, bazen dik yokuşlarda geri kaçırma yapabiliyor.

    Şuan yaklaşık 13bin km de olduğu için zannediyorum şimdiye kadar içersinde montajdan kaynaklı yada herhangi bir kısmından trim sesi duymadım. Yalnız kapı içi cepleri kuru plastik, içersinde bişeyler koyunca onlar takırtı yapıyor bozuk yollarda yada müziğin sesini biraz açtığınızda...

    Onun dışında bozuk yollarda genelde içeride süspansiyonların çalışma sesi oluyor. O da içerinin genişliğinden olsa gerek böyle biraz yankılanıyor gibi oluyor.

    Yokuş kalkış desteğinde prblem yaşıyan birtek sizi gördüm.Arabanın için dolu olmasına rağmen hiç problem yaşamadım(Kafa sallaması dışında).O kapı cepleri ve konsol üstü yeri için size kesinlikle önereceğim şey kaymaz raf örtüsündür.Ben onu kullanıyorum.Gerçekten sesi kesti denecek kadar aşağıya indirdi.

    Uzun yolda soforu ve yolculari en az yoran ,konforlu arac ?



    Not:Konu sahibi arkadaşa benimde önerim Caravelladır.Vizesi 2 yıl bandrolü normal otomobille aynı diye biliyorum.Herhangi belge falanda alamasına gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senyour


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Çok sağolun hocam. Allah herkese gönlündeki aracı keyifle kullanmayı nasip etsin.



    Arkasındaki koltuklar çok basit çıkabiliyorlar. Biraz ağırlar ama tak çıkar basit, taban kaplaması iç trim kaplamaları arka havalandırma ızgaraları olsun, yani yaz aylarında içinde yatabilmesi de çok mümkün



    Tabii kışın biraz zor, webasto var gerçi ama yine de içerinin sıcaklığını yaşanabilir derecede tutmaya yetmeyebilir bir deneme yapmak lazım



    Sevmediğim yönleri olarak; şehir içinde kullanımı zor, ilk kalkış hareketinde sanki biraz gecikmeli, nasıl desem biraz homurdanıyor yani DSG'nin çalışma prensibinden kaynaklı bir durum olabilir bilmiyorum... Geri vitese aldığımda gaz tepkisini beğenmiyorum baya isteksiz davranıyor. Yokuş kalkış desteğini beğenmiyorum, bazen dik yokuşlarda geri kaçırma yapabiliyor.

    Şuan yaklaşık 13bin km de olduğu için zannediyorum şimdiye kadar içersinde montajdan kaynaklı yada herhangi bir kısmından trim sesi duymadım. Yalnız kapı içi cepleri kuru plastik, içersinde bişeyler koyunca onlar takırtı yapıyor bozuk yollarda yada müziğin sesini biraz açtığınızda...

    Onun dışında bozuk yollarda genelde içeride süspansiyonların çalışma sesi oluyor. O da içerinin genişliğinden olsa gerek böyle biraz yankılanıyor gibi oluyor.

    Yokuş kalkış desteğinde prblem yaşıyan birtek sizi gördüm.Arabanın için dolu olmasına rağmen hiç problem yaşamadım(Kafa sallaması dışında).O kapı cepleri ve konsol üstü yeri için size kesinlikle önereceğim şey kaymaz raf örtüsündür.Ben onu kullanıyorum.Gerçekten sesi kesti denecek kadar aşağıya indirdi.

    Uzun yolda soforu ve yolculari en az yoran ,konforlu arac ?



    Not:Konu sahibi arkadaşa benimde önerim Caravelladır.Vizesi 2 yıl bandrolü normal otomobille aynı diye biliyorum.Herhangi belge falanda alamasına gerek yok.

    Ne carevellasi arkadaslar BMW diyorum mercedes diyorum jaguar diyorum carevella oneriyorsunuz

    Sakaysa hic komik degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hahaha konuyu volvo çetesi basmış içinde gerekli gereksiz volvo geçen her yazıyı like a boğmuşlar geçin bu işleri arkadaşlar volvoyu bilmesek bizi kandırıcaksanız s90 ya da xc90 olmadıkdan sonra diğer premiumlar volvonun içinden geçer daha yeni yeni rekabet etmeye başladılar son yıllar bi süre öncesine kadar ölüydü volvo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacklotus01 -- 13 Mayıs 2017; 10:48:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes e serileri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senyour


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Çok sağolun hocam. Allah herkese gönlündeki aracı keyifle kullanmayı nasip etsin.



    Arkasındaki koltuklar çok basit çıkabiliyorlar. Biraz ağırlar ama tak çıkar basit, taban kaplaması iç trim kaplamaları arka havalandırma ızgaraları olsun, yani yaz aylarında içinde yatabilmesi de çok mümkün



    Tabii kışın biraz zor, webasto var gerçi ama yine de içerinin sıcaklığını yaşanabilir derecede tutmaya yetmeyebilir bir deneme yapmak lazım



    Sevmediğim yönleri olarak; şehir içinde kullanımı zor, ilk kalkış hareketinde sanki biraz gecikmeli, nasıl desem biraz homurdanıyor yani DSG'nin çalışma prensibinden kaynaklı bir durum olabilir bilmiyorum... Geri vitese aldığımda gaz tepkisini beğenmiyorum baya isteksiz davranıyor. Yokuş kalkış desteğini beğenmiyorum, bazen dik yokuşlarda geri kaçırma yapabiliyor.

    Şuan yaklaşık 13bin km de olduğu için zannediyorum şimdiye kadar içersinde montajdan kaynaklı yada herhangi bir kısmından trim sesi duymadım. Yalnız kapı içi cepleri kuru plastik, içersinde bişeyler koyunca onlar takırtı yapıyor bozuk yollarda yada müziğin sesini biraz açtığınızda...

    Onun dışında bozuk yollarda genelde içeride süspansiyonların çalışma sesi oluyor. O da içerinin genişliğinden olsa gerek böyle biraz yankılanıyor gibi oluyor.

    Yokuş kalkış desteğinde prblem yaşıyan birtek sizi gördüm.Arabanın için dolu olmasına rağmen hiç problem yaşamadım(Kafa sallaması dışında).O kapı cepleri ve konsol üstü yeri için size kesinlikle önereceğim şey kaymaz raf örtüsündür.Ben onu kullanıyorum.Gerçekten sesi kesti denecek kadar aşağıya indirdi.

    Uzun yolda soforu ve yolculari en az yoran ,konforlu arac ?



    Not:Konu sahibi arkadaşa benimde önerim Caravelladır.Vizesi 2 yıl bandrolü normal otomobille aynı diye biliyorum.Herhangi belge falanda alamasına gerek yok.

    Ne carevellasi arkadaslar BMW diyorum mercedes diyorum jaguar diyorum carevella oneriyorsunuz

    Sakaysa hic komik degil

    Ben sadece başka öneri yaptım.Bu atarın ne anlama geliyor anlamadım.İşine gelmiyorsa cevap vermiceksin.Senin dediklerin arasında tercihin volvodan yana kullanmalısın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senyour -- 13 Mayıs 2017; 11:3:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Avensis fena kiralayın deneyin :D olan 200 liranıza olur
  • anasını satayım bu volvolar bu kadar iyiyse neden piyasada yok

    özel bir örgüt mü kullanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beynemaz kullanıcısına yanıt
    içine hiç binmedim ama mercedes'ten 2 kat daha rahat olduğuna adım gibi eminim.
  • Volvo bokumu yesin,jaguar bmw nin cakmasi bu seceneklerde ya c180 ya a4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binmesek, kullanmasak, forumda volvo s60 diyenlere inanıcaz valla. Tamam yalıtımı iyi, koltuğu vs de iyi. Ama o süspansiyonla uzun yolda ne ana kucağı olur ne de başka bi kucak. F30 3 serisi, audi a4, passat, mondeo, s60 dan daha konforlu arabalar. O süspansiyonla olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    F30 3 serisi ile 600 kilometre gibi uzun yol yaptım, konfor olarak fena değildi, üstünde 18 jantlar vardı ve onun etkisi fazlaydı ancak ne bulutların üstünde konforu var ne kağnıda gider gibi rahatsız eden bi konforu var....

    Ancak işin şurasına gelmek gerekir ise; araba yolda giderken abi beni kullan gaza bas abi diyor, 110 ile gitmek o araba ile işkence çünkü araba yol tutuş olarak çok istekli çok güzel viraj alıyor, aracın optimum sürüş hızı 160 kilometre, yakıtı&cezayı problem etmez isen tabi...

    Bende de f30 3 serisi var.
    Uzun yolda yüklü müthiş iş çıkardı.
    4 kişi, 120 kilo ekstra bagaj yükü ile 90-100 arası hızla 4.5 litre
    110 ve üstünde 5.5-6 yaktı.

    Müthiş memnun kaldım. Onca yükle ne hızlanması ne freni hiç bir sorun yaşamadım. Yolcular da vay be filanla döndüler.
    Volvo s60 bagaj sorunu yaşatıyor. Biz 4 kişi de Çanakkale'den organik gıdalar aldık. Aldığımız gıdalar 120-140 kiloyu buldu. (80 kilo domates sadece bir anneye kışlık sos için)

    Kısacası f30'u tavsiye ederim. Ama güçlü bir outback filan müthiş oluyor.




  • parezer kullanıcısına yanıt
    Sanırım konudaki birçok insan dışarıdan gördüğüyle yada fabrika verilerine bakarak yorum yazıyor . Maalesef insanımızın tipik özelliği araştırmadan denemeden test etmeden ezbere konuşuyor.



    Kısa bir anekdot geçeyim. Zamanında r12 tsw ile Mersin İstanbul Edirne gidiş dönüş yaptığımı bilirim . Hem de 8 kişi Demem o ki geçelim tartışmaları gücünüze ve aldığınız arabayı yürütüp yürüyemeyeceğinize bakın. Yok rüzgar sesi yok şu yok bu deyip moralinizi bozmayın. Takıntıdan uzak durun. Şayet takıntınız var ise üzerine gidin ve onları yenin. Örneğin araç rüzgar sesi sizi rahatsız mı ediyor . Rüzgar sesine aldırış etmeyin ve durumu Leh'inize çevirip keyif almaya çalışın. Emin olun hepsi geçecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senyour


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Çok sağolun hocam. Allah herkese gönlündeki aracı keyifle kullanmayı nasip etsin.



    Arkasındaki koltuklar çok basit çıkabiliyorlar. Biraz ağırlar ama tak çıkar basit, taban kaplaması iç trim kaplamaları arka havalandırma ızgaraları olsun, yani yaz aylarında içinde yatabilmesi de çok mümkün



    Tabii kışın biraz zor, webasto var gerçi ama yine de içerinin sıcaklığını yaşanabilir derecede tutmaya yetmeyebilir bir deneme yapmak lazım



    Sevmediğim yönleri olarak; şehir içinde kullanımı zor, ilk kalkış hareketinde sanki biraz gecikmeli, nasıl desem biraz homurdanıyor yani DSG'nin çalışma prensibinden kaynaklı bir durum olabilir bilmiyorum... Geri vitese aldığımda gaz tepkisini beğenmiyorum baya isteksiz davranıyor. Yokuş kalkış desteğini beğenmiyorum, bazen dik yokuşlarda geri kaçırma yapabiliyor.

    Şuan yaklaşık 13bin km de olduğu için zannediyorum şimdiye kadar içersinde montajdan kaynaklı yada herhangi bir kısmından trim sesi duymadım. Yalnız kapı içi cepleri kuru plastik, içersinde bişeyler koyunca onlar takırtı yapıyor bozuk yollarda yada müziğin sesini biraz açtığınızda...

    Onun dışında bozuk yollarda genelde içeride süspansiyonların çalışma sesi oluyor. O da içerinin genişliğinden olsa gerek böyle biraz yankılanıyor gibi oluyor.

    Yokuş kalkış desteğinde prblem yaşıyan birtek sizi gördüm.Arabanın için dolu olmasına rağmen hiç problem yaşamadım(Kafa sallaması dışında).O kapı cepleri ve konsol üstü yeri için size kesinlikle önereceğim şey kaymaz raf örtüsündür.Ben onu kullanıyorum.Gerçekten sesi kesti denecek kadar aşağıya indirdi.

    Uzun yolda soforu ve yolculari en az yoran ,konforlu arac ?



    Not:Konu sahibi arkadaşa benimde önerim Caravelladır.Vizesi 2 yıl bandrolü normal otomobille aynı diye biliyorum.Herhangi belge falanda alamasına gerek yok.

    Ne carevellasi arkadaslar BMW diyorum mercedes diyorum jaguar diyorum carevella oneriyorsunuz

    Sakaysa hic komik degil

    Kimseye birşey önermiyoruz, siz bir soru sormuşsunuz bizde fikirlerimizi belirtip merak eden arkadaşlarla aramızda olumlu olumsuz yönlerini konuşuyoruz.

    Bu konunun sahibi olarak tutumunuz hiç hoş değil.

    Ayrıca caravella değil. CARAVELLE. Yanlış olmasın.





    @Senyour

    Tavsiye için çok teşekkür ederim hocam. Daha önce aklıma gelmemişti. Torpido içinde ve üst konsoldaki torpidoda kadife kaplama var ama kapı cepleri için çok iyi olacak.

    Doğrudur, ilk alışta vize 3 sene de daha Sonra iki senede bir. Ruhsatta otomobil olarak geçmekte. Hız sınırları vs. Herşeyi otomobil. Ekstra hiçbirşeye ihtiyacı yok. Motor 2 litre olmasına rağmen 6 aylık vergisi de 388 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla binek

    Ticari de Doblo Yen'i kasa ( 4 teker bağımsız olanı)

    Tecrübelerime göre bu iki araç az yoruyor ve konforlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla arkada da yolculuk olacaksa E sınıfı alman lazım.

    Ya da geniş bir D sınıf. Mondeo gibi.



    Ayrıca az yoran araba ayrıca güçlü, rampada yormayan üst hızlarda ve uzun rampa çıkışlarında fazla ve rahatsız edici motor gürültüsü almayan arabadır. Min 160-170 beygir olmalı.



    Tercihim 2.el, 5 veya E olurdu. Volvo da olabilir ama Volvonun bu sınıfta 5 veya E kadar geniş aracı var mı bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 13 Mayıs 2017; 13:15:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    anasını satayım bu volvolar bu kadar iyiyse neden piyasada yok

    özel bir örgüt mü kullanıyor

    Hocam masallah herkes volvo yazmış bi s60 mi alsak ne yapsak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda bir garip , ya mazda 3u över ya volvoyu ama sokağa bakıyoruz her yer f30,f10,c,e kaynıyor, bugün burada Volvo alırım diyenler yarın araba almaya kalksalar ilk alacakları f30,c180 olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnızaslan kullanıcısına yanıt
    Hocam takmayın böylelerine.Para bende diyen tiplrdendir bunlar.Biz Transporter kullandığımız için kötünün iyisi olanı kullanıyoruz.Bazı şeyleri resmen katıpla katmamak arasında kararsız kalmışlar gibi.Birdaha alacak olursam comfortline paket alıcam zaten.Dediğimide deneyin çok faydası var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu soru görecelıdır kıme gore neye gore belırledıgın araclar yuksek malıyetlı araclar A4 İLE JAGUAR aynı degıl onemlı olan alım gucunuz hepsını alacak gucunuz varsa o ayrı o zaman en pahalı olan en iyisidir :)
  • Volvo nedir la, çakma ford

    Mercedes e serisi gibi bir araç varken hiç volvo felan yazılmaz boş iş.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.