Şimdi Ara

--- VAG COM / VCDS Kullanicilar ve Kodlamalar Bölümü --- (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.176
Cevap
80
Favori
395.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • B6-MK5 kasalarda Araçta alarm olup olamdığını nasıl anlarız (Olupta aktif olmama olasılığı varmıdır?) VCDS ile valık testi veya kontrolu varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_turgay

    B6-MK5 kasalarda Araçta alarm olup olamdığını nasıl anlarız (Olupta aktif olmama olasılığı varmıdır?) VCDS ile valık testi veya kontrolu varmıdır?


    VCDS ile gereken Ünite´de Test yaptirabilirsin yada en kolay VCDS´siz. Camlari acik birak kapiyi kilitle ve aracin icine egilip Motor Kaputunu ac Alarm var ise 100% ötmesi gerekir
  • Denedim Fakat tık yok (Belki Yazılımdan kapatılmıştır diye sormuştum)Ne kadar saçma C segmenti bir aracta alarm yok arkadaş 50liralık alarm sistemini opsiyon diye satıyorlar yazık
    Arka tek sis lambasını uçakların kıçındaki flash yapan tip yapsak (Özel devreyle) acaba kanunen ceza yermiyiz olursa çok şık olur bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_turgay

    Denedim Fakat tık yok (Belki Yazılımdan kapatılmıştır diye sormuştum)Ne kadar saçma C segmenti bir aracta alarm yok arkadaş 50liralık alarm sistemini opsiyon diye satıyorlar yazık
    Arka tek sis lambasını uçakların kıçındaki flash yapan tip yapsak (Özel devreyle) acaba kanunen ceza yermiyiz olursa çok şık olur bence


    Komfor Ünitesi var ise adres 46´ya gir ve orada DWA isaretlenmis ise o zaman DWA Alarmsistemi vardir, isaretlenmemisse Kodla tekrar dene (eger silinebilir diyorsan deneyebilirsin).
  • "Camlari acik birak kapiyi kilitle ve aracin icine egilip Motor Kaputunu ac Alarm var ise 100% ötmesi gerekir "
    Tabi hemen yaparsan ötmez varsada bu normal.. Camlar açık kilitledikten sonra bi 2-3 dakika bekle öyle dene alarm kapı kilitlenir kilitlenmez kurulmuyor! :) Benim aracımda yok alarm ama vag ile açtım sadece 4lüleri yakıyor.. Ama dediğim gibi beklemen gerek 2-3 dakika ;) Hemen yaparsan olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Devvil

    "Camlari acik birak kapiyi kilitle ve aracin icine egilip Motor Kaputunu ac Alarm var ise 100% ötmesi gerekir "
    Tabi hemen yaparsan ötmez varsada bu normal.. Camlar açık kilitledikten sonra bi 2-3 dakika bekle öyle dene alarm kapı kilitlenir kilitlenmez kurulmuyor! :) Benim aracımda yok alarm ama vag ile açtım sadece 4lüleri yakıyor.. Ama dediğim gibi beklemen gerek 2-3 dakika ;) Hemen yaparsan olmaz.


    bende hemen oluyor
  • Senin aracında iç denetimde olabilir mi? Golf ve Sciroccolarda beklemek gerek az bir az...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Devvil

    "Camlari acik birak kapiyi kilitle ve aracin icine egilip Motor Kaputunu ac Alarm var ise 100% ötmesi gerekir "
    Tabi hemen yaparsan ötmez varsada bu normal.. Camlar açık kilitledikten sonra bi 2-3 dakika bekle öyle dene alarm kapı kilitlenir kilitlenmez kurulmuyor! :) Benim aracımda yok alarm ama vag ile açtım sadece 4lüleri yakıyor.. Ama dediğim gibi beklemen gerek 2-3 dakika ;) Hemen yaparsan olmaz.


    Bak bunu denemedim işte (beklemedim )
    Nereden açtın?

    Yasin ustam ''Komfor Ünitesi var ise adres 46´ya gir ve orada DWA isaretlenmis '' demiştin bahsedilen 46 [CENTRAL CONV]---CODİNG 07---[LONG CODİNG HELPER] byte 0 dan 29 a kadar baktım ama DWA ibareli bir seçenek göremedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Devvil

    Senin aracında iç denetimde olabilir mi? Golf ve Sciroccolarda beklemek gerek az bir az...


    Passatlarda Dış denetim kapıyı kitlediğimiz an devreye girerken İç Denetim ise tam 5 dk sonra devreye giriyor test edilmiştir hatta videosunu da çekip koymuştm bir zamanlar
  • srcn09 o zaman etkinse zaten en kötü ihtimalle 4lü yakması gerek..

    f_turgay bizde şu şekilde.. 09 kodlama Byte 5 0-5 e kadar aktif ediyoruz.. Golf ve Rocco ların 46 sı 9 a gömülü olduğu için..


    +


    Byte 6 Bit 1-7 hepsi aktif ediyoruz buda var.. ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Devvil -- 10 Ekim 2010; 21:48:19 >
  • kodlama Menüsü aşağıdaki fotoğraftaki menü ile bir benzerliği varmı ?

    --- VAG COM / VCDS Kullanicilar ve Kodlamalar Bölümü ---
  • 7 ye kadar hepsini işaretle.. Şuanki durum alarm olmadığını bizim araçlarda olduğu gibi 4lü yakacağını gösteriyor.. 15 saniyemiymiş dk değil yani hmm..

    Kapı kilitlediğinde 2-3 kere yanıp sönecek alarm ışığı sonra biraz yanık kalacak söndüğünde kaputu aç ;) devrede demektir tekrar yanıp söndüğünde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Devvil -- 10 Ekim 2010; 22:02:19 >
  • Ok Teşekkürler en kısa zamanda deneyip sonucu yazarım
    Birde bu sinyali rölesini bulabilseydik hemen takardım sireni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t u r g a y -- 10 Ekim 2010; 22:51:26 >
  • Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drozia -- 11 Ekim 2010; 20:28:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun


    Tam en yazıcaktım abi sen yazmışsın biz geçenlerde 4.300 K xenonları taktırmak için Şahkan Oto'ya gittik onlarda Vag.com 'dan çok iyi anlıyorlar özel olarak araçlara kod filan açıyorlar sordum bu uzunları nasıl yaparız gündüz farı diye çok kolay dedi vag.com dan açıyoruzherhangi bir arıza da oluşmadığını belirtti ancak aracın sigorta beyni için uzunların sürekl yanması riskliymiş o yüzden açılmaması daha iyi dedi...Ben yine deniycektim ancak artık kapatıyorlardı dedim başka bir zamana veya Metin abi'nin yanınna gidince bir deniycem çok merak ettim bu durumu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun


    Tam en yazıcaktım abi sen yazmışsın biz geçenlerde 4.300 K xenonları taktırmak için Şahkan Oto'ya gittik onlarda Vag.com 'dan çok iyi anlıyorlar özel olarak araçlara kod filan açıyorlar sordum bu uzunları nasıl yaparız gündüz farı diye çok kolay dedi vag.com dan açıyoruzherhangi bir arıza da oluşmadığını belirtti ancak aracın sigorta beyni için uzunların sürekl yanması riskliymiş o yüzden açılmaması daha iyi dedi...Ben yine deniycektim ancak artık kapatıyorlardı dedim başka bir zamana veya Metin abi'nin yanınna gidince bir deniycem çok merak ettim bu durumu...

    Sercan,

    Aslında bu işi çözersen sen çözeresin Yasininki bixenon olduğu için uymuyor sigortayla alakası yok 55 w h7 ampül yanacak yalnız şu var sürekli de yansa çektiği amperi kaldıracak bir sigorta sistemi var zaten şöyle düşün amerikan tipi gündüz yaptın ve sürekli sisler yanıyor onda da aynı şey sislerde de 55 w h7 ampül yanacak o zaman onda da sorun olması lazım uzunlar yanarsa şiddetini %60 yapıyor zaten ve amper düşecektir tek sorun Yasinin söylediği selektör arızası ayni uzunlar yanmıyormuş bu bana saçma geliyor çünkü farları yaktığın an zaten beyin gündüzleri söndürecek ve uzun far hattı boşa düşecek ozaman yanmaması gibi bir şey olmamalı diye düşünüyorum bir araştırıver kardeş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun


    Tam en yazıcaktım abi sen yazmışsın biz geçenlerde 4.300 K xenonları taktırmak için Şahkan Oto'ya gittik onlarda Vag.com 'dan çok iyi anlıyorlar özel olarak araçlara kod filan açıyorlar sordum bu uzunları nasıl yaparız gündüz farı diye çok kolay dedi vag.com dan açıyoruzherhangi bir arıza da oluşmadığını belirtti ancak aracın sigorta beyni için uzunların sürekl yanması riskliymiş o yüzden açılmaması daha iyi dedi...Ben yine deniycektim ancak artık kapatıyorlardı dedim başka bir zamana veya Metin abi'nin yanınna gidince bir deniycem çok merak ettim bu durumu...

    Sercan,

    Aslında bu işi çözersen sen çözeresin Yasininki bixenon olduğu için uymuyor sigortayla alakası yok 55 w h7 ampül yanacak yalnız şu var sürekli de yansa çektiği amperi kaldıracak bir sigorta sistemi var zaten şöyle düşün amerikan tipi gündüz yaptın ve sürekli sisler yanıyor onda da aynı şey sislerde de 55 w h7 ampül yanacak o zaman onda da sorun olması lazım uzunlar yanarsa şiddetini %60 yapıyor zaten ve amper düşecektir tek sorun Yasinin söylediği selektör arızası ayni uzunlar yanmıyormuş bu bana saçma geliyor çünkü farları yaktığın an zaten beyin gündüzleri söndürecek ve uzun far hattı boşa düşecek ozaman yanmaması gibi bir şey olmamalı diye düşünüyorum bir araştırıver kardeş



    Abi Şahkan Oto'ya gittiğimde detaylı olarak bu konuya değinicem ancak Yasin'in dediği sorun sanırım gündüz farları devrede iken sellektör yapmak o zaman nasıl yapıcaz mecburen araç arıza lambası yakıyor olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun


    Tam en yazıcaktım abi sen yazmışsın biz geçenlerde 4.300 K xenonları taktırmak için Şahkan Oto'ya gittik onlarda Vag.com 'dan çok iyi anlıyorlar özel olarak araçlara kod filan açıyorlar sordum bu uzunları nasıl yaparız gündüz farı diye çok kolay dedi vag.com dan açıyoruzherhangi bir arıza da oluşmadığını belirtti ancak aracın sigorta beyni için uzunların sürekl yanması riskliymiş o yüzden açılmaması daha iyi dedi...Ben yine deniycektim ancak artık kapatıyorlardı dedim başka bir zamana veya Metin abi'nin yanınna gidince bir deniycem çok merak ettim bu durumu...

    Sercan,

    Aslında bu işi çözersen sen çözeresin Yasininki bixenon olduğu için uymuyor sigortayla alakası yok 55 w h7 ampül yanacak yalnız şu var sürekli de yansa çektiği amperi kaldıracak bir sigorta sistemi var zaten şöyle düşün amerikan tipi gündüz yaptın ve sürekli sisler yanıyor onda da aynı şey sislerde de 55 w h7 ampül yanacak o zaman onda da sorun olması lazım uzunlar yanarsa şiddetini %60 yapıyor zaten ve amper düşecektir tek sorun Yasinin söylediği selektör arızası ayni uzunlar yanmıyormuş bu bana saçma geliyor çünkü farları yaktığın an zaten beyin gündüzleri söndürecek ve uzun far hattı boşa düşecek ozaman yanmaması gibi bir şey olmamalı diye düşünüyorum bir araştırıver kardeş



    Abi Şahkan Oto'ya gittiğimde detaylı olarak bu konuya değinicem ancak Yasin'in dediği sorun sanırım gündüz farları devrede iken sellektör yapmak o zaman nasıl yapıcaz mecburen araç arıza lambası yakıyor olabilir

    gündüz selektör pek kullanmayız artık gündüz yanacakya önemli olan gece yanması o da sanırım çalışır çünkü gündüz devrede olmayacak




  • VAG Kablosu ile turbo basıncı vs.. değerleri görebilmemiz mümkün mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin merhaba,
    uzunlar üzerinden gündüz farı kodlandığında gündüz selektör yaptığında yanmayabilir ancak gece farlar "on"olduğu için otmatik olarak gündüz farı "off" olacağından uzunların çalışması lazım vagcom üzerinden buna izin verildiği halde hata çıkması veya yanmaması çok saçma değilmi? bence diyota gerek yok ki
    bi de sana sormak istediğim bu orijinal olmayan cd li vag kablolarında bu uzunu gündüz yapma modu açılıyor mu yoksa seninki lisanslı olduğu için mi bu fonksiyonu işletebiliyorsun


    Tam en yazıcaktım abi sen yazmışsın biz geçenlerde 4.300 K xenonları taktırmak için Şahkan Oto'ya gittik onlarda Vag.com 'dan çok iyi anlıyorlar özel olarak araçlara kod filan açıyorlar sordum bu uzunları nasıl yaparız gündüz farı diye çok kolay dedi vag.com dan açıyoruzherhangi bir arıza da oluşmadığını belirtti ancak aracın sigorta beyni için uzunların sürekl yanması riskliymiş o yüzden açılmaması daha iyi dedi...Ben yine deniycektim ancak artık kapatıyorlardı dedim başka bir zamana veya Metin abi'nin yanınna gidince bir deniycem çok merak ettim bu durumu...

    Sercan,

    Aslında bu işi çözersen sen çözeresin Yasininki bixenon olduğu için uymuyor sigortayla alakası yok 55 w h7 ampül yanacak yalnız şu var sürekli de yansa çektiği amperi kaldıracak bir sigorta sistemi var zaten şöyle düşün amerikan tipi gündüz yaptın ve sürekli sisler yanıyor onda da aynı şey sislerde de 55 w h7 ampül yanacak o zaman onda da sorun olması lazım uzunlar yanarsa şiddetini %60 yapıyor zaten ve amper düşecektir tek sorun Yasinin söylediği selektör arızası ayni uzunlar yanmıyormuş bu bana saçma geliyor çünkü farları yaktığın an zaten beyin gündüzleri söndürecek ve uzun far hattı boşa düşecek ozaman yanmaması gibi bir şey olmamalı diye düşünüyorum bir araştırıver kardeş



    Abi Şahkan Oto'ya gittiğimde detaylı olarak bu konuya değinicem ancak Yasin'in dediği sorun sanırım gündüz farları devrede iken sellektör yapmak o zaman nasıl yapıcaz mecburen araç arıza lambası yakıyor olabilir

    gündüz selektör pek kullanmayız artık gündüz yanacakya önemli olan gece yanması o da sanırım çalışır çünkü gündüz devrede olmayacak


    Sahkan Otoya sorabilirsen sercan, Uzunlarin oraya bir tane Direnc takiliyor onun sayesinde Gündüz Fari calisirken Selektör yaptiginda Farlar ayni düzgün ve hatasiz bir sekilde calisiyormus.

    Saygilar Yasin




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.