< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkrgl -- 2 Ocak 2019; 16:48:50 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkrgl -- 2 Ocak 2019; 16:48:50 > |
Bu arada MiGo ve E-relax cihazlarının klasik sorunu olan ekran bozulma olayı da benim başıma geldi. DemirDöküm ve Vaillant MiGo ve E-realx'ın yedek parçalarını getirmediğinden, Türk Ticaret Kanunu Satış Sonrası Hizmetler Yönetmenliği Madde 19 ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet Verilmesi Zorunlu Ürünler arasında Madde 13.8 hükmünce DemirDöküm'den değişim talebinde bulundum ve 1 hafta içerisinde sorunlu ürünüm yenisi ile değiştirildi. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar lütfen hakkınızı arayın. |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |