Şimdi Ara

Vaillant TurboTec Pro 242/5-3 şansızlığım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16.06.2016 günü Ankara'da Vaillant TurboTec Pro 242/5-3 sıfır cihaz satın aldım, Bayi montajı yaptı fakat cihazın kalorifer modunun çalışmasına rağmen sıcak su vermediğini tespit etti ve bununla ilgili olarak tarafıma Vaillant Yetkili Servisi yönlendirdi. Gelen servis de sensör arızası olduğunu kayda geçti. Cihaz değişimi talebinde bulundum; fakat prosedür karmaşasından dolayı (10 gündür gaz çıkış belgesinin Başkent Doğalgazdan verilmesini bekliyoruz) gaz çıkış belgesi gelmeden Vaillant işlem yapamayacağını söyledi. Dolayısıyla iki haftadır sıcak Ramazan günlerini kombisiz geçiriyoruz. Sıfır cihazın kusurlu/arızalı olduğu hem aracı yetkili bayii hem de Vaillant yetkili servis tarafından kabul edilmesine rağmen çözüm için gaz akış belgesinin çıkmasını beklemek normal midir? Daha önceki kombimde 20 sene kullandığım Vaillanttı, kalitesine ve müşteri mennuniyetine büyük önem verdiğini düşündüğüm için yine tercihim Vaillant oldu. Fakat iki haftadır yaşadığım stres de canımı sıktı. Sıfır cihaz müşteriye teslim edilmeden önce gerekli ön kontrol/kalite testlerinden etkili bir şekilde geçirilseydi, bugün bu sorunu yaşamayacaktım.

    Belki beni şansızlığımdı ama bu sorundan sonra Pro modelden soğudum, acaba değişimde sorun yaşamamak adına Plus modeli mi tercih etmeliyim? Bütün bu süreç ve kombi tercihi hakkında tecrübeli ve bilgili arkadaşların yorumlarını bekliyorum.







  • fermat06 F kullanıcısına yanıt
    vaillant ın yaptığı ayıp büroktratik işlemleri es geçip hızlı bir çözüme kavuşturmaları gerekir vaillant ciddi bir firmadır
    bence yarın müşteri hizmetlerini,genel merkezi arayın ayrıca şikayet var sitesine de yazın
    pro ve plus modeli arasında muazzam fark yok sizinki şansızlık olmuş bence hızlı çözüm için üsteleyin

    geçmiş olsun
  • Teşekkürler disintegration. Çözüm merkezi ile geçen hafta bir kaç kez görüştüm, değişimi yapacaklarını ama gaz akış belgesi olmadan işlem yapamayacaklarını tekrarlıyorlar. Vaillant web sayfasında bize ulaşın diye bir bölüm var oraya yazmak istediğimde mesaj gitmiyor, sanki özellikle müşteriler ulaşamasınlar diye yapmışlar. Vaillant Türkiye'ye email atmak istiyorum ama bir türlü kurumsal email adreslerine ulaşamadım. Vaillant Turkiye, niçin diğer ülkelerde olduğu gibi kurumsal email adresini müşterileriyle paylaşmıyor, anlam veremedim.
  • fermat06 F kullanıcısına yanıt
    http://www.vaillant.com.tr/musterilerimize-ozel/iletisim/adres-ve-telefon-numaralar-m-z/index.tr_tr.html

    buradaki numaraları arayın ve şikayetvar.com sitesine yazın müşterisini mağdur edip 2hafta boyunca ramazan ayında sıcak sudan mahrum bırakmak vaillant adına çok büyük ayıp
  • Teşekkür ederim, şikayet sitesine de yazacağım akşam. Bakalım sonuç ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vaillant çok büyük hayalkırıklığı! Şuan bu satırları okuyan arkadaşlar var ise kesinlikle uzak durun, evinize sokmayın. Şu 2 haftadır yaşadığımız stres, sıkıntı bugün tavan yaptı. Sıfır aldığımz cihazda sensör arızası vardı, yetkili servis de bunu raporladı. Cihaz değişimi için 2 hafta beni Başkent Doğalgazdan gaz uygunluk belgesi çıkması için beklettiler, oyaladılar. Bugün Başkent Doğalgaz bu belgeyi verdi. Şimdi Vailant merkezden arayan yetkili kişi cihaz değişim yapamayacaklarını, parça değişimi yapacaklarını söylüyor. Zaten 2 haftadır, parça değişimi istemediğim için ben bu sıkıntıya katlandım. Sıfır cihaza Vailantı kaliteli marka diye bilip, muadillerinden daha fazla para ödeyerek satın almışım. Şimdi sanki 2. el cihaz almışım gibi, bana lütfederek parça değişimi yapacaklarını söylüyorlar. Bulunduğum tüm platformlarda, Vailantın yurtdışı merkezine de mail atarak, müşterisine gerekli ön kontrolü yapmayıp, ayıplı mal satan, kusurlu/ayıplı cihazlarını değiştiremeyecek kadar küçük hesaplar peşinde koşan bu markayı tercih etmemeleri hususunda çevremi yönlendireceğim. Şu mübarek Ramazan günlerinde yaşadığım mağduriyetten dolayı bunua sebep olan kişilere hakkımı helal etmiyorum. Avukatımla görüşüp, hukuksal süreci de başlatacağım. Bir daha Vailant mı? Asla! Asla! Asla!




  • fermat06 F kullanıcısına yanıt
    %100 haklısınız

    vaillanta yazıklar olsun

    geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    %100 haklısınız

    vaillanta yazıklar olsun

    geçmiş olsun

    Hocam merhaba. Öncelikle sorum için özel mesajı denedim fakat engellemiş olduğunuz için buradan sormak istedim. Cevaplarsanız sevinirim.

    Ankara‘daki 100 m2 bir ev için tüm kalorifer tesisatını yenileyeceğiz. Boru sisteminden kombiye kadar. Şuan en verimli çalışan sistem hangisidir? Mobil sistem denilen her peteğe ayrı çekilen hattan oluşan bir sistem varmış. Evde kombi bir uçta odalar ise sırası ile diğer uca doğru gitmektedir. Bu yüzden ısıyı en iyi şekilde sağlamam gerekiyor. Kombi olarakda tabiki kaliteli olmasını isterim. Bütçe sınırlaması olarak kombi ve sistem için 5-6 bin civarı ayırabilirim ama gerçekten kaliteli olacaksa.
    Yardımlarınızı bekliyorum hocam.
    İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Quidditch06 Q kullanıcısına yanıt
    kalorifer tesisatında en kaliteli sistem bakır borudur sıva altı ve sıva üstü yaptırabilirsiniz.ankarada kabır boru yapan varsa yaptırın
    mobil sistem plastik tesisatlarda en iyisidir ama evinizde zemin altından gideceği için kırım döküm yapmak gerekiyor mobil sistem yaptırırsanız oksijen bariyerli pex boruyu tercih edin
    aynı borunun oksijen bariyersizi var
    bir kombiye 6000lira ayırmanıza gerek yok 100m2 eve 24kW bir kombi yeter en pahalı premix yoğ kombi 3000liradır
    sizin evde 2000lira civarında premix yoğ kombi yeter ve önerdiğim kombilerin hepsi iyidir siz servise dikkat edin yeter bölgenizde evinize yakın olan servisleri tercih edin
    baymak duo tec,eca scot kombi,bosch condens 2500w,airfel digifel premix,termoteknik logic,buderus gb62
    kombinin yanında oda termostatı ve kaliteli termostatik vanalar tasarruf yaptırır:danfoss ra 2000
  • Şuan Vaillant'tan korkmuş durumdayım..
    Hocam kombinin son durumu ve kullanımı nasıl peki bu şanssızlığın üstüne memnunmusunu bari ?
  • Kombiyi satarken gaz çıkış belgesi mi istemişlerde değişirken istiyorlar???
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.