|
Bildirim
|
SON DURUM GÜNCELLEMESİ
1-2 defa daha telefonla aradım sonuç çıkmayınca ''ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr'' adresine detaylı bir mail attım. Daha sonra şikayet var üzerinden attığım maili şikayet olarak oluşturdum ve twitterdad @TTDESTEK hesabına uzun bir twit serisi attım. Twitten sonra geri dönüş yaptılar ve genel müdürlükten arayan hanımefendi ilgilenmeye çalıştı. Biraz gergin ve sert konuştum. Sorunu çözmeden kaydımı kapamayacaklarını ve arıza ekipleri ile bire bir görüşeceklerini söylediler. Bu telefondan 24 saat sonra şu an Cumartesi akşamı saat 21:00 ve pingim 400lerden 3-5 seviyesine düşmüş durumda. Hatta hızım 24 Mbps olmasına rağmen arada 26 28 civarlarına çıkıyor. Yani şu an sorunum çözülmüş görünüyor. Umarım geçiçi değil kalıcı bir çözüm uygulamışlardır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif2780 -- 8 Şubat 2019; 0:18:29 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif2780 -- 8 Şubat 2019; 0:27:21 > |
|
|
|
|