Şimdi Ara

VATAN'A DEĞİŞİM İÇİN YOLLADIĞIM DS3 VE ALDIĞIM CEVAP! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
2.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en azından bir cevap vermişler, benim bigboy flashdisk bozulup asnet e gönderdiğimde sadece '' garati dışı'' diye bir notla geri göndermişlerdi hiç bir gerekçe göstermeden...
    cpu pinleri eğilmişse sorun anakartta değildir, sistem cpu yu görmediği için çalışmayacaktır. pinleri düzeltip geri taktığında çalışması gerekir.
  • arkadaşlar benim tavsiyem küçük bilgisyar firmalarından almanız tamam belki 20 - 30 $ daha fazla ama zaten bu paradan daha fazlası kargo ya gidiyor . bi sorun çıkınca da distribütörlerle ve kargo ücretlerine karşmazsınız kafanız rahat olur benim de DS3 ümde ram slotlarından ikisi çalışmıyordu bilgisayarcım garantiye gönderdi ve yerine geçici olarak S3 verdi işlerimi hiç aksatmadan devam ettiriyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: seasoul

    en azından bir cevap vermişler, benim bigboy flashdisk bozulup asnet e gönderdiğimde sadece '' garati dışı'' diye bir notla geri göndermişlerdi hiç bir gerekçe göstermeden...
    cpu pinleri eğilmişse sorun anakartta değildir, sistem cpu yu görmediği için çalışmayacaktır. pinleri düzeltip geri taktığında çalışması gerekir.

    kardes eğer dediğin gibi sorun pinlerdeyse ve düzeltip işlemciyi gorebilecekse sanırım bunu garanti dısı demeden düzeltip geri gönderirler.. Bir de hiç ellemeyip bu garanti dısı diyip yollamasınlar
    ama dediğim gibi ben yollamadan önce anakartı tertemiz bir şekilde yolladım, her tarafına da baktım birşeyi varmı diye.. Eğer pinleri eğik olsaydı görürdüm yani! Peki bu eğik olmayan pinler, üzerine koruyucu kapağini koydugum ve de guzelce paketlediğim halde nasıl birden bire eğilmiş olabilir!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casper_55 -- 28 Mart 2007; 15:43:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUS__

    geçmiş olsun..cpu pinleri eğilmesi garanti kapsamına girmiyor bildiğim kadarıyla ve kullanıcı hatası olarak gözüküyo..dikkat etttiğinizi söylemişsiniz bundan eminseniz hakkınızı arayın..dediğiniz gibi baştan savmak için bu tarz bi eyleme başvurmuş olabilirler..gerçi vatan dan pek şikayet eden yoktu snaırım..güvenilir ve müşteri odaklı bi firma diyodu herkes


    Pinler malesef anakartı garanti dışı bırakıyor hele kopmuşsa gitti canım kart,garanti dışı kaldığı gibi yapılsada %50 çalışmama şansı var...
    Bu sebeble 2 canavar gibi anakartım yalan oldu.
    Umarım DS3 anakartının sorununu çözersiniz,ama dediğin gibi anakartın düzgün çalıştırsa demekki sana düzgün gelmiş ama çıkarırkende bir hata meydana gelmediyse hakkını ara peşini bırakma.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    quote:

    Orjinalden alıntı: seasoul

    en azından bir cevap vermişler, benim bigboy flashdisk bozulup asnet e gönderdiğimde sadece '' garati dışı'' diye bir notla geri göndermişlerdi hiç bir gerekçe göstermeden...
    cpu pinleri eğilmişse sorun anakartta değildir, sistem cpu yu görmediği için çalışmayacaktır. pinleri düzeltip geri taktığında çalışması gerekir.

    kardes eğer dediğin gibi sorun pinlerdeyse ve düzeltip işlemciyi gorebilecekse sanırım bunu garanti dısı demeden düzeltip geri gönderirler.. Bir de hiç ellemeyip bu garanti dısı diyip yollamasınlar
    ama dediğim gibi ben yollamadan önce anakartı tertemiz bir şekilde yolladım, her tarafına da baktım birşeyi varmı diye.. Eğer pinleri eğik olsaydı görürdüm yani! Peki bu eğik olmayan pinler, üzerine koruyucu kapağini koydugum ve de guzelce paketlediğim halde nasıl birden bire eğilmiş olabilir!

    hemşehrim, pinler herhangi bir darbe ile eğilebileceği gibi hatalı yerleştirme ile de eğilebilir ve çok dikkatli bakmadan farkedilemeyeceği için sen fark etmemiş de olabilirsin, ama sorun sadece pin eğilmesi ise büyük olasılık çözülecektir yeterki pin kırılmamış olsun..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    Merhaba arkadaşlar, az çok hatırlıyorsunuzdur, Vatan bilgisayardan rev3.3 DS3 almistim ve de sistemi toplamama rağmen sistemi boot edememiştim. Yani fanlar calısmasına rağmen ekrana görüntü gelmiyordu.. Aynı zamanda hdd'ye, fdd ye, klavye ve mouse'a da güç gelmiyordu.. En sonunda anakartın problemli olduğuna karar verip vatan bilgisayara yolladım ds3'ümü..

    Bugün itibari ile kendilerini aradım ve de bana verdikleri cevap şu

    "Cpu pinleri eğik, bu sebeple yetkili servisine yolladık, size pazartesiden sonra bilgi verebiliriz "

    Ben anakart zaten problemli olduğu için değişim istemiştim.. Daha 4 günlük anakarttı ve de Cpu pinlerinin eğilmesi mümkün değil, çok dikkat gösterdim ayrıca öyle olsa bile anakart işlemci hatası verirdi. Aynı zamanda ramleri cıkardıgımda ram hatası vermesi gerekirdi değil mi???? Belki de cpu pinleri eğik değil ve de aleti baslarından savmak ve de değişim yapmamak için yetkili servisle muhattap etmeye calısıyorlar beni.. Daha kullanamadan anakart bozuk cıkıyor, kendilerine inanarak ve de sitelerinde yazdıkları " ayıplı ürün değişim veya iade yapılır " söylemine inanarak böyle bir yola başvuruyorum ve de basıma bunlar geliyor..

    Bundan sonra ne yapmam gerekir arkadaşlar? Ayrıca Gigabyte anakartlara kim bakıyor yetkili servis olarak?
    şimdiden teşekkürler
    IMDAT ENES

    not : anakart dısında sistemim su
    e4300, 1 gb ddr2 667 kingston ram, leadtek 7600gt ekran kartı.. ve hepsi de anakart gibi sıfırdı!

    Anakarta bakarak CPU pinlerinin eğikliğini nereden uydurdular anakartta değil ki pinler CPU üzerinde ve sadece anakartı yolladıysan anlamaları mümkün değil...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SwordsMan

    Eğer cpu ile anakartın iletişiminde problem varsa herhangi görsel veya işitsel bir uyarı almazsınız. Eğer anakart ve cpu sağlam olsaydı ramleri veya ekran kartını çıkardığınızda sesli bir uyarı almanız gerekirdi. Muhtemel anakartın sorunu baştan beri pinlerinin eğik olmasıydı.

    Garanti kapsamında olup olmadığına gelince; eğer siz anakartı götürdüğünüzde kontrol edip arıza formuna fiziksel arızası olduğunu not etselerdi garanti kapsamı dışında olurdu. Ama anladığım kadarı ile böyle bir not düşmemişler arıza formuna. Bu durumda anakartı fiziksel olarak sağlam bir şekilde teslim ettiğinizi söyleyip değişimde ısrar etmelisiniz. Olmadı gerekli yerlere şikayet edersiniz.

    Ayrıca bu mükemmel bir dikkat tebrik ederim eğer bunu not etmedilerse rahatlıkla yoo böyle birşey yoktu kapı gibi form der gösterirsin bu durumda sana h,içbişi olmaz çatır çatır alırsın ürününü ancak ürünü alırken not etmeyen personel fena azar yer




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    Merhaba arkadaşlar, az çok hatırlıyorsunuzdur, Vatan bilgisayardan rev3.3 DS3 almistim ve de sistemi toplamama rağmen sistemi boot edememiştim. Yani fanlar calısmasına rağmen ekrana görüntü gelmiyordu.. Aynı zamanda hdd'ye, fdd ye, klavye ve mouse'a da güç gelmiyordu.. En sonunda anakartın problemli olduğuna karar verip vatan bilgisayara yolladım ds3'ümü..

    Bugün itibari ile kendilerini aradım ve de bana verdikleri cevap şu

    "Cpu pinleri eğik, bu sebeple yetkili servisine yolladık, size pazartesiden sonra bilgi verebiliriz "

    Ben anakart zaten problemli olduğu için değişim istemiştim.. Daha 4 günlük anakarttı ve de Cpu pinlerinin eğilmesi mümkün değil, çok dikkat gösterdim ayrıca öyle olsa bile anakart işlemci hatası verirdi. Aynı zamanda ramleri cıkardıgımda ram hatası vermesi gerekirdi değil mi???? Belki de cpu pinleri eğik değil ve de aleti baslarından savmak ve de değişim yapmamak için yetkili servisle muhattap etmeye calısıyorlar beni.. Daha kullanamadan anakart bozuk cıkıyor, kendilerine inanarak ve de sitelerinde yazdıkları " ayıplı ürün değişim veya iade yapılır " söylemine inanarak böyle bir yola başvuruyorum ve de basıma bunlar geliyor..

    Bundan sonra ne yapmam gerekir arkadaşlar? Ayrıca Gigabyte anakartlara kim bakıyor yetkili servis olarak?
    şimdiden teşekkürler
    IMDAT ENES

    not : anakart dısında sistemim su
    e4300, 1 gb ddr2 667 kingston ram, leadtek 7600gt ekran kartı.. ve hepsi de anakart gibi sıfırdı!

    Anakarta bakarak CPU pinlerinin eğikliğini nereden uydurdular anakartta değil ki pinler CPU üzerinde ve sadece anakartı yolladıysan anlamaları mümkün değil...


    (Yanlış yazdını heralde,yoksa E6300 kullanıpta pinleri bilememek olmaz,
    LGA 775 pin soketinde Pinler anakart üzerinde işlmciüzerinde pin yok.
    478 soketinde ise Pinler işlemci üzerinde anakart üzerinde pin yok.




  • umarım anakartın koyuncu ürünüdür.koyuncu 1 haftada değişimi yapıp,sana yeni boardunu yollar.Ayrıca aldığınız zaman mutlaka anakartın pinleri ve önemli belgelerini resimleyin.

    Ben Asus P4P800-X imi P5LD2-VM le değiştirirken,sağolsun Çizgi Elektronik Müh. Barış Altıner,kendi bizzat kutuyu açıp,pinlerini kontrol edip,bendende onaylattı.İşte alaka böyle olmalı.(bunu yazmamdaki sebep,daha anakart fabrika çıkışında pinleri hasarlı çıkma olasılığı var olması demişti bana Barış Bey)

    Koyuncu ise 1 haftada değişir merak etme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 28 Mart 2007; 18:41:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    umarım anakartın koyuncu ürünüdür.koyuncu 1 haftada değişimi yapıp,sana yeni boardunu yollar.Ayrıca aldığınız zaman mutlaka anakartın pinleri ve önemli belgelerini resimleyin.

    Ben Asus P4P800-X imi P5LD2-VM le değiştirirken,sağolsun Çizgi Elektronik Müh. Barış Altıner,kendi bizzat kutuyu açıp,pinlerini kontrol edip,bendende onaylattı.İşte alaka böyle olmalı.(bunu yazmamdaki sebep,daha anakart fabrika çıkışında pinleri hasarlı çıkma olasılığı var olması demişti bana Barış Bey)

    Koyuncu ise 1 haftada değişir merak etme

    Hirotaro kart coktan Hızlı Sisteme gitmis yani uzerine soguk su icmek lazım casper_55 yazmıs HS deymis kart bakalım ne olacak yani bu kadar mı zor degisim yapmak cidden anlamıyorum yabancı ulkelerde gerekce bile gostermeden verebilirsiniz ilk 1 ay( refurb urunlerin cogu bu sekilde adam alıyor kullanıyor sıkılıyor yada begenmiyor iade ediyor ) bizde bir hafta icinde degisim yapabilirsiniz diye geciyor sanırım tuketici yasasında ama uygulayan bir tek yer bile gormedim diyebilirim ozelliklede elektronik konusunda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_mech -- 28 Mart 2007; 19:09:22 >




  • b
    quote:

    Orjinalden alıntı: CyBeRsToRM

    arkadaşlar benim tavsiyem küçük bilgisyar firmalarından almanız tamam belki 20 - 30 $ daha fazla ama zaten bu paradan daha fazlası kargo ya gidiyor . bi sorun çıkınca da distribütörlerle ve kargo ücretlerine karşmazsınız kafanız rahat olur benim de DS3 ümde ram slotlarından ikisi çalışmıyordu bilgisayarcım garantiye gönderdi ve yerine geçici olarak S3 verdi işlerimi hiç aksatmadan devam ettiriyorum


    buna katılıyorum küçük yerler de çalışanlar çok daha yardımcı oluyor ve seni hiç uğraştırmıyorlar...
  • eğer hizli sistem dediğiniz gibi bu kadar kötüyse şimdiden bi şişeye su doldurup dolaba koyayım, 2-3 günm sonra kullanmak zorunda olabilirim Veya en güzeli soda
  • arkadaşlar bir de şunu iddia ediyorum halen.. Internet üzerinde yapılan alısverişlerde ve de olası garanti ve değişim durumlarında gönderdiğiniz arızalı ürünün ne olacaği Allaha bağlı.. Yani telefonla bu işler yürümüyor.. Sapasağlam görünümlü ürün belki de daha berbat şekilde yetkili servise yollanıyor, haliylen satan yer ben yaptim demiyeceği için ihale biz müşterilere kalıyor. Ben hala "eğer gerçekten dedikleri doğruysa" pinleri vatandaki ne idüğü belirsiz teknik servisin eğdiğini düşünüyorum, vakit bulunca size şikayetvar.com dan beni destekleyebilecek argümanlar bulabilirim..

    Bu yüzden çok mecbur kalmadıkça internet üzerinden alışveriş yapmayın
    Bir ozanın da söylediği gibi ; "Ben yandım eller yanmasın..."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casper_55 -- 28 Mart 2007; 19:30:40 >




  • hepsiburada dan 1,5 sene önce gigabyte 915gduo anakart aldım ve şu meşhur xp kurulumunda f6 ile floppyden raid sürücüsü yüklemeyi bilmediğimden bi türlü hdd yi tanıtamamıştım. Hs ya tel açıp durumu anlattığımda bana telefonla anakart cd sinden floppye sürücüyü kopyalayana kadar tam 15 dk boyunca yardım ettiler ve sorun çözüldü. Ertesi gün anakartın com portunun çalışmadığını gördüm ve tekrar aradılar.Telefona bakan arkadaş sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmek için neredeyse yarım saat boyunca biostan veya xp den yapılabilecek herşeyi anlattı ama olmadı. 2 gün sonra beni evden aradılar ve bir patch dosyasını mail adresimi verirsem göndereceklerini söylediler ve gönderdiler de. O dosya sorunu çözdü. Demek istediğim hs ile çok güzel bir satış sonrası destek tecrübem oldu ve bütün bunlardan sonra otomatikman hs ye sempati duyuyorum. Umarım senin sorununda çözülür casper55




  • Sadece anakart cpu pinlerinde eğilme varsa problem olmaz, düzeltir gönderirler geri. Ama kopma varsa garanti dışı kalır çünkü o boardlarda soket değişimi yapılmıyor bildiğim kadarıyla.

    Fabrika çıkışı bir anakartın eğik pinli çıkma ihtimali çok düük, ancak satıcı firma birisinden iade aldığı bir ürünü sana yolladıysa o zaman bu durum olabilir.

    Gigabyte dağıtıcıları Türkiyede gayet sağlam korkmaya gerek yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: grotesque

    hepsiburada dan 1,5 sene önce gigabyte 915gduo anakart aldım ve şu meşhur xp kurulumunda f6 ile floppyden raid sürücüsü yüklemeyi bilmediğimden bi türlü hdd yi tanıtamamıştım. Hs ya tel açıp durumu anlattığımda bana telefonla anakart cd sinden floppye sürücüyü kopyalayana kadar tam 15 dk boyunca yardım ettiler ve sorun çözüldü. Ertesi gün anakartın com portunun çalışmadığını gördüm ve tekrar aradılar.Telefona bakan arkadaş sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmek için neredeyse yarım saat boyunca biostan veya xp den yapılabilecek herşeyi anlattı ama olmadı. 2 gün sonra beni evden aradılar ve bir patch dosyasını mail adresimi verirsem göndereceklerini söylediler ve gönderdiler de. O dosya sorunu çözdü. Demek istediğim hs ile çok güzel bir satış sonrası destek tecrübem oldu ve bütün bunlardan sonra otomatikman hs ye sempati duyuyorum. Umarım senin sorununda çözülür casper55

    En yakın arkadasım bir HDD aldı ve HDD sorunlu oldugunu anlamaları tam 1.5 ay surdu bu sure zarfında sizin sisteminizde sorun lutfen kasayı getirin dediler sonra olaylar basladı Ankaradaki Hızlı Sistemin teknik servisin bilgisi 5 yasındaki cocukların bilgisayar bilgisinden farksız o kadar zaman ve paraya mı yanarsın getir gotur yaparken benzine mi yanarsın cok ugrastık cok aynı sey baska bir arkadasımında basına ekran kartında geldi 9800 pro almıstı zamanıın en ii kartı iken neredeyse 400 dolar falandı ve oda surekli git gel yaptı keske bizim sorunlarda sizin gibi telde halledilen seyler olsaydı ama sonuc olarak 2 parcada degisti ama parca parası kadar telefon parası yol parası ama en onemlisi zaman harcandı ben de butun bu nedenlerden dolayı HS ye derin bir antipati duyuyorum bence degisim yapmıs olsaydınız ne demek istedigimi anlardınız telefonla sorununuz cozulebiliyorsa foruma yazsaydınız da bir sekilde halledilebirdi cidden cok sanslısınız umarım kimse HS den urun degistirmek zorunda kalmaz. ben sadece 2 sorun yasayan bir insan olarak en az 3-4 arkadasımın daha Asus laptopla ilgili sorun yasadıgını biliyorum HS de (pillerle ilgili ) insallah departman mudurleri ve teknik servisleri su 1-2 yıl icerisinde degismistir de casper 55 in sorunu cozulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_mech -- 28 Mart 2007; 20:36:25 >




  • kart hs ye gittiyse sen yeniş bir kart için para biriktirmeye başla. Ben anlamadığım bi nedenden dolayı kısa devre olup yanan gül gibi ds4 ü yolladım arıza notu olarakta onu belirttiğim halde ne alakaysa bana cpu pinleri eğik bazı devreler yanmış garanti dışı dediler. Halbuki benim tek suçum power düğmesine basmaktı hani belki ben anakartı takarken yanlışlık yapıp kasaya temas ettirdim belkide ama cpu pinleri nasıl eğik çıktı onu hiç anlamadım. zaten umudu kestiğim içinde üstüne gitmedim 250 ytl nin üstüne bi soğuk su içip p5b deluxe aldım. Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_metallica -- 28 Mart 2007; 23:03:23 >
  • demek hizli sistem o kadar kötü ha
    hakkımı sonuna dek arayacağim merak etmeyin Ben nasil bir anakart gönderdiğimi çok iyi biliyorum..
  • anakartı kargo ile gönderdiysen cpu yatağı koruma plastiği takılı değilse pinler kargo sırasında(eger düzgün bi şekilde taşınmamış ise) eğilmiş olabilir..
  • bu vatan bilgisayardan açıldığı günden buyana gıcık kapıyorum. daha hiç alışveriş yapmadım ve bundan sonrada kısmet olursa yapmayı düşünmüyorum. arkadaşı durumun için gerçekten üzüldüm ama kendinden eminsen ve nasıl bir şekilde teslim ettiğini biliyorsan. gidip şikayetçi etmeni tavsiye ederim. başka türlü bunların birşey yapacağı yok.


    kolay gelsin...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.