Şimdi Ara

VATAN'A DEĞİŞİM İÇİN YOLLADIĞIM DS3 VE ALDIĞIM CEVAP! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
2.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hızlı sistem'e benim anakartım aldıktan 1 yıl sonra arızaya gitti. ürünü onarıp gönderdiler; ancak tam 36 işgünü sonra. (araya 6 günlük bayram tatili girmişti) sonuçta onarılıp geldi.
    değişime çok nadiren gittiklerini biliyorum.
    vatan bilgisayardan, eğer sende yoksa, kart no (servise giriş numarası) nı öğren. hızlı sistemin telefonu 0212 454 99 00. oradan teknik servise bağlan.
    bana sorarsan sık sık, "ne oldu bu kartın hali" diye araman gerekiyor. teknik servis, onarılamaz raporu verirse değişime gidiyorlar. değişimi 212 454 99 68 den Ümit bey gerçekleştiriyor. istersen ümit bey ile bir konuş, kendisinin yaklaşımı bana iyiydi.

    not: kartın 29. gün kargoya verilir, 30. gün elinde olur... e, sistem hızlı olunca, teknik biraz geride kalıyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi narada -- 29 Mart 2007; 2:37:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    demek hizli sistem o kadar kötü ha
    hakkımı sonuna dek arayacağim merak etmeyin Ben nasil bir anakart gönderdiğimi çok iyi biliyorum..


    Gaza gelme kardeş, biraz sabret. Bakalım ne cevap gelecek, ona göre davranırsın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pajero


    quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    demek hizli sistem o kadar kötü ha
    hakkımı sonuna dek arayacağim merak etmeyin Ben nasil bir anakart gönderdiğimi çok iyi biliyorum..


    Gaza gelme kardeş, biraz sabret. Bakalım ne cevap gelecek, ona göre davranırsın.


    +1111 daha ne olduğu belli değil hemen sonuca vardık




  • başka monitörde dene --aynısı bana da oldu
  • En iyi satis sonrasi destek mahallemizin bilgisayarcilarinda vardir...

    Büyük firmalar maalesef bu konuda cok zayiflar...

    Ben sahsen kesinlikle vatandan golddan maviden carttan curttan alışveriş yapmam... Bir sorun oldu mu kime bagiricam, telefondaki ses kayitlarina mi ?

    20-30$ fazla veririm kendi bilgisayarcimdan alirim, bisey oldu mu götürürüm o ilgilenir benim hic basim agrimaz...

    Hatta böyle kücük esnaflar eger araniz iyi ise sizden kaynaklanan hatalardan dolayi olusan arizalari bile garanti kapsamina sokabilirler

    Ben bi kac sefer yaptim acikcasi




  • valla ben bir defa daha 1 aylik guzelim asus p5wdh delux marka anakartinin pinlerini yamultup hatta iki tanesini koparmi$tim firmaya goturdugumde cope at demi$lerdi bende kiyamami$tim bekleyip ,anakarti biraz unuttuktan sonra attim o pinlere her zaman dikkat etmek lazim cok hasssastirlar. $imdi aklima geldi iki karti boyle bozmu$tum . cok sakarimdir ovunmek gibi olmasinda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BABA ADAM -- 30 Mart 2007; 2:47:15 >
  • Eyvah,sizedemi oldu böyle birşey.Banada 4 gün önce oldu ram i çıkardım ses gelmedi cpu sesi gelmiyor ve görüntüde gelmiyor.Aynı sorun bendede oldu 12 gün içerisinde servise yollamış beyefendiler kendileri tespit edememiş.Benimki ama kendi kendine oldu öyle.Akşam kapadım sabah açamadım pc yi.Benim pc yide gigatek topladı eğmişte olamaz.Rev 3.3 lerde bir sorun mu var acaba.Dediğim gibi aynı sorun bendede var hemde 12. gününde.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_13199527/mpage_1/key_//tm.htm#13200168 burayada konu açmıştım ama pek ilgilenmediler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pajero

    Gigabyte dağıtıcıları Türkiyede gayet sağlam korkmaya gerek yok.

    benim imzadaki anakart gigabyte ın kendi programı ile windows üzerinden bios yükledikten sonra bir daha açılmadı, gönderdim ve gigayte ın teknik servisinden 20 günü aştı hiç bir haber yok.. yasal sürenin sonunu beklemek zorundalar mı bunlar.. sonuçta yapılacak iş bir iki saatlik iş ve kanun 30 iş günü demiş diye bunu sonuna kadar kullanıyorlar.
    20 gündür billgisayarsızım ve gigabyte fena kızgınım.




  • arkadaslar müjdeli haber mi desem bilmiyorum
    narada rumuzlu arkadasın tavsiyesi ile Ümit Beyle ( 0 212 454 99 68 ) görüştüm, neredeyse 20 dk konustuk bir anlamda da dertleştik, o da sasırdı henüz yeni bir anakart nasıl bunu yapti diye. Iste durumu anlattim, orada calısan birisi vasıtasıyla ve takip numarasiyla anakartı buldu ve de telefondayken anakartı ve soketi inceledi, evet hasarlı biraz ama cpu'nun calısmayacaği kadar da değil sanırım dedi ve de onarcaklarını onaramasalar bile yeni bir soket ile değişim yapacaklarını soyledi. En son ihtimal değişim yapılacak.. Muhtemelen bugun olmadı yarın halledilecek ve bir iki gun icinde gonderilecekmiş
    Umarım telefondaki hassasiyeti diğer safhalarda gösterirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casper_55 -- 30 Mart 2007; 11:56:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: casper_55

    arkadaslar müjdeli haber mi desem bilmiyorum
    narada rumuzlu arkadasın tavsiye ile Ümit Beyle ( 0 212 454 99 68 ) görüştüm, neredeyse 20 dk konustuk bir anlamda da dertleştik, o da sasırdı henüz yeni bir anakart nasıl bunu yapti diye. Iste durumu anlattim, orada calısan birisi vasıtasıyla ve takip numarasiyla anakartı buldu ve de telefondayken anakartı ve soketi inceledi, evet hasarlı biraz ama cpu'nun calısmayacaği kadar da değil sanırım dedi ve de onarcaklarını onaramasalar bile yeni bir soket ile değişim yapacaklarını soyledi. En kötü ihtimal değişim yapılacak.. Muhtemelen bugun olmadı yarın halledilecek ve bir iki gun icinde gonderilecekmiş
    Umarım telefondaki hassasiyeti diğer safhalarda gösterirler

    hayırlısı olsun dostum uğraşların meyvasını alacaksın




  • VatanBilgisayardan neler çektiğimi bir ben birde Allah Bilir arkadaşlar. 26/02/2007 tarihinde P965-Neo-f anakartlı 2000YTl civarında bir sistem aldım. 1+1 GB NCP markalı ramlar bana aitti.1 Martta ürünler elime ulaştı ve heyecanla sistemi kurdum. . Sistemi bir türlü çalıştıramadım. Neyseki yan komşumda işlemci ram ve ekran kartını test ettim. Hiç bir sorun çıkmadı. Anlaşılan MSI Neo-f NCP DDR2 ramlarla uyumsuzdu. Hemen Vatan Bilgisayar Teknik servisi aradım ve anakartı geri gönderdim. 5-6 gün sonra mailime anakartın açılmış olduğundan dolayı ayrıca 7 gün içinde göndermediğimden dolayı kabul edemeyeceklerini söylüyorlardı. Hemen Vatan bilgisayarı aradım toplam (şaka demiyorum aralıklarla ) 2-3 saatlik konuşmam bile fayda vermedi. Malesef anakart bana geri geldi bende telefon ücreti dahil 90 YTL zararla 120 YTL sattım. Buyrun size VATANBİLGİSAYAR kazığı.




  • ne kadar bagirsak çağırsak bos, sağlam bir tepki vermedikten sonra
  • vatan dan aldgım ds3 aynı gün ilk overclock denememde gitti. ne yaptıysam boot etmedi. ertesi gün geri gönderdim. bakalım kac gün sonra elimize ulasacak. Vallacanım cok sıkkın 2 gb geil ddr 800 ram ve e4300 evde yatıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mimarsinan

    vatan dan aldgım ds3 aynı gün ilk overclock denememde gitti. ne yaptıysam boot etmedi. ertesi gün geri gönderdim. bakalım kac gün sonra elimize ulasacak. Vallacanım cok sıkkın 2 gb geil ddr 800 ram ve e4300 evde yatıyor

    valla ben dayanamadım, ilk takısımda nasıl olduysa boot etmeyen anakartı yolladıktan sonra imzamdaki anakartı aldım, henüz 1 haftalık, süper birşey.. DS3 gelirse hangisini kullanacağimi bilmiyorum ama ikisinden birisini kesin saticam..
  • bende vatandan seagete 160 hd gb aldım yanlışlıkla sata2 almışım anakartım desteklemiyor ertesi gün giitim değiştirmeye hemen değiştirdiler patayla hiç sorun yaşamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BABA ADAM

    valla ben bir defa daha 1 aylik guzelim asus p5wdh delux marka anakartinin pinlerini yamultup hatta iki tanesini koparmi$tim firmaya goturdugumde cope at demi$lerdi bende kiyamami$tim bekleyip ,anakarti biraz unuttuktan sonra attim o pinlere her zaman dikkat etmek lazim cok hasssastirlar. $imdi aklima geldi iki karti boyle bozmu$tum . cok sakarimdir ovunmek gibi olmasinda


    GİGATEK ten 3 arkadaş 1 sene içinde 4000-5000 ytl lik alışveriş yaptık GÜNEŞ BEY saolsun müşterisi için büyük firmalar ile servislerle telefonda kavga eden bi insan(gözümle defalarca şahit oldum tlf da dövecekti valla adamları :) )
    asus p5w dh çalışmadı dükkanda ne var ne yok denedi arkadaşlar (ram-cpu-e.kartı..)olmadı ses geliyo görüntü yok sonra tam paketleyip servise gidecekti arkadaş başka bi monitörde denedi çalıştı..

    anlamadım bu işi saolsunlar 2-3 saat uğraştılar..

    yorumları dinledim vatanın servisi berbat önünden geçmem valla..

    aldığım sistem p5w deluxe-e4300-veritech 1gb ddr2 800(tavsiye ederim o.c cilere ramı manyak bişi)

    ve ufak bi ayar ..

     VATAN'A DEĞİŞİM İÇİN YOLLADIĞIM DS3 VE ALDIĞIM CEVAP!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emrah_Tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: mimarsinan

    vatan dan aldgım ds3 aynı gün ilk overclock denememde gitti. ne yaptıysam boot etmedi. ertesi gün geri gönderdim. bakalım kac gün sonra elimize ulasacak. Vallacanım cok sıkkın 2 gb geil ddr 800 ram ve e4300 evde yatıyor

    valla ben dayanamadım, ilk takısımda nasıl olduysa boot etmeyen anakartı yolladıktan sonra imzamdaki anakartı aldım, henüz 1 haftalık, süper birşey.. DS3 gelirse hangisini kullanacağimi bilmiyorum ama ikisinden birisini kesin saticam..



    emrah senin DS3 demi gitti!!! hay allah ne oluyor böyle yaw ,ben de ds3 aldım sorun yok şimdiye kadar çok şükür ...hiç OC denemedim bu yorumlardan sonra da sonsuza kadar denemeyeceğim sanırım..bu arada benim ki rev1.0 , bu sorunlar 3.3 ile gelmeye başladı sanırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi japonozan -- 30 Mart 2007; 20:57:24 >




  • Arıza Kayıt No : 186459
    Düzenleme Tarihi : 26.03.2007
    Kargo Geliş Tarihi : 26/03/2007
    Garanti Bitim Tarihi : 07.03.2009
    Ürünü Getiren Firma : 34305 - VATAN BILGISAYAR SAN.TIC.A.Ş.
    Seri No : SN0705407913
    Ürün Kodu : MB.GIGA.8I965P-DS3
    Ürün Açıklaması : GA-8I965P-DS3 S775 P965 ATX FSB1066 DualDDR2 PCIe16x PCI
    Müşteri Arıza Açıklaması : soket pimleri hasarlı +kutu set değişim isteniyor +notu var
    Test Açıklaması : KULLANICIDAN DOLAYI ZARAR GÖREN OLAN SOKET 775 PİNLER DÜZELTİLDİ SORUNSUZ OLARAK ÇALIŞIYOR.
    Onarım Açıklaması :
    Sonuç : Ürününüz teslim/sevk edilmeye hazırdır.


    Arkadaşlar uğraşlarımın sonucunu aldım, madem sorunsuz oalrak calısmakta, pinleri ben eğdim diye kabul ediyorum (TEVAZÜ), kimbilir gerçekten de ben yaptim ama o kadar muntazam takmıştım ki emindim öyle olmadiğina.. Neyse buradan yardımcı olan herkeze özellikle de HS dan Umit Beyle birebir görüşmemi sağlayan narada rumuzlu arkadasıma teşekkür ediyorum.. Bu sefer bilgisayar ürünleri satan ve genelde intel işlemcili bilgisayar toplayan bir arkadasımla birlikte toplayacağim bilgisayarı..
    Tekrardan herkeze teşekkür ederim
    saygilarimla
    IMDAT ENES




  • hayırlısı olsungözün aydın
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.