Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar(Ankara) ve Sıfır Ölü Piksel Garantisi(müşteri memnuniyeti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle hoşbulduk arkadaşlar:)

    Senelerdir LCD monitör almak için araştırma yapıyordum fakat ölü piksel korkusundan ve piyasadaki marka/model çeşitliliğinden dolayı karar veremiyordum. Bu foruma hergün defalarca giriyirodum ve her seferinde kararsızlığım iyice artıyordu.

    Sonunda nasıl olduysa bir marka/model bazı özelliklerinden dolayı çok hoşuma gitti. Vatan Bilgisayarın tüm LCD monitörlere 1ay ölü piksel garantisi verdiğini de öğrenince hiç tereddüt etmeden satın aldım. Bazen talihsiz bir adam olduğumu düşünürdüm, yine yanılmamıştım, aldığım monitörde 1tane ölü piksel çıktı, aslında çok önemli değildi belki ama habire kafama takılıyordu. Kutuladım monitörü, götürdüm Vatan'a.

    Müşteri Hizmetleri bölümüne girdim. Bankalardaki gibi numara alma sistemi koymuşlardı, çok şaşırdım, daha önce görmediğim bir sistemdi. Aldım numaramı, oturup bekledim, sıra hemen bana geldi. Sağolsun Haydar Bey sorunumu dinledi, monitörü alıp teknik servise verdi, tabi bu sırada monitörü benden teslim aldıklarını gösteren ve arızanın yazılı olduğu bir kağıt verdi bana. Teknik servisteki arkadaş ölü pikseli bulamamış olacak ki beni çağırıp göstermemi istedi. Gösterdiğim zaman en ufak bir problem çıkartmadan monitörü değiştireceklerini söyledi. Yine çok şaşırmıştım çünkü bazı sokak arası mağazalarında gördüğüm muameleyi görmemiştim. Tahminen 15dakka içinde tüm işlemler halloldu ve yeni bir monitör ile mağazadan çıktım.

    Bazen talihsiz bir adam olduğumu düşünürdüm, tarih yine tekerrür etmişti. Eve gelip, değiştirdiğim monitörü çalıştırınca yine ölü bir piksel ile karşılaştım:) Ertesi gün çekine çekine yine Vatan'a gittim. Yine aynı şekilde sorunumla ilgilendiler. Bu sefer monitörü başka bir marka ile değiştirdim, fiyat farkını vererek.

    Fiyat farkını atm karttan tek çekim ile ödedim, LCD bölümündeki bayan arkadaşlar özür dileyerek bir hata yaptıklarını söylediler. Karttan tek çekim yapıldığında sanırım %3.5 gibi bir indirim yapılıyormuş, o indirimi yapmayı unutmuşlar. Oysaki ben farkında değildim ama onlar bu durumu bana anlattılar ve anında düzelttiler.

    Hafta içi geç vakit gidebildiğim için mağaza kalabalık değildi ve yeni aldığım monitörü hemen çalıştırarak ölü piksel testi yaptık. LCD bölümündeki arkadaş çok yardımcı oldu sağolsun, kendisine alıyormuş gibi ilgilendi.

    Bir müşteri daha ne isteyebilir ki, %100 müşteri memnuniyeti ile ayrılmıştım mağazadan. Herşey için Vatan Bilgisayar'a teşekkür ediyorum.

    2 kere değiştirdiğim monitörün markasını ve modelini söylemek istemiyorum, başkalarını yanlış yönlendirebilirim. Ölü piksel her markada çıkabilir, önceki markayı kötülemek doğru olmaz.

    Kimi arkadaşlar reklam amaçlı yazdığımı düşüneceklerdir, tek amacım ölü piksel konusunda benim gibi takıntılı olanlara yardımcı olabilmektir. Ayrıca başka firmaların da çeşitli marka/modellerde kendi insiyatifleri doğrultusunda belirli sürede sıfır ölü piksel garantileri var: Gigatek ve Nova Bİlgisayar gibi







  • önceden garanti vermiyordu vatan

    piyasa kızışınca demekki

    bostancı mağazasındada almadan önce açıp baktırıyolar monitöre ölü pixel varmı diye

    müşteri hizmetleri iyi yine o kadar kötü değil
  • 1 ay ölü piksel garantisi cidden güzel oldu ben vatanın 15 gün verdiğini hatırlıyordum demekki rekabet başlayınca 1 aya kadar uzatmışlar
  • acaba vatan ın hangi mağazasında bu ilgiyi gördün merak ettim doğrusu
  • Vatan bilgisayar' ın ankaradaki yeri çok güzel
  • Vatan Bilgisayar çalışanı olarak, önceliğimizin herzaman müşteri memnuniyeti olduğunu belirtmek isterim..Bahsedilen sistem ve müşteri hizmetleri kalitesi tüm mağazalarımız için geçerlidir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MysticuM -- 1 Mayıs 2007; 12:24:53 >
  • paylaşımın için teşekkürler...ülkemizde her kuruluş böyle olsa keşke...
  • cidden müşteri memnuniyetine önem verilmesi çok iyi, ama bi de şu var; hangi firma olursa olsun bu değişim olayını yapmak ZORUNDADIR, sonuçta tüketici hakları var. bence vatan'ı alkışlamaktansa (gerçi kesinlikle hak ediyor alkışı bu tutumuyla), bu tarz işlemlerde işleri yokuşa süren firmaları yuhalamak lazım
  • Sevgili Mene, üretici firma sıfır ölü piksel garantisi vermiyor ise satıcı firmanın belli bir miktar ölü piksele kadar değiştirme zorunluluğu yok. Bu durumda Vatan Bil. ve diğer bazı firmaların verdiği garanti tamamen müşteri memnuniyeti odaklı bir hizmet. Ölü piksel ve garanti hususu internette çeşitli kaynaklarda mevcut, üreticiler kendi sitelerinde de ölü piksel-garanti politikalarını açıklıyorlar genelde.
    Tüketici kanununa göre yeni alınan ayıplı malı değiştirme gibi bir hakkımız var fakat LCD monitörlerde ölü pikselden dolayı ayıplı mal sınıfına girebilmesi için ölü pikselin sayısı/yoğunluğu(?)/bulunduğu yer(?) gibi kriterler vardı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hie

    Vatan bilgisayar' ın ankaradaki yeri çok güzel



    Vatan ankara şubesini vergi borcu affı ile anlaşarak açtı ama gerçekten güzel oldu eski market halinden güzeldir.
  • Benq FP94VW'dur o model. :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhung

    Sevgili Mene, üretici firma sıfır ölü piksel garantisi vermiyor ise satıcı firmanın belli bir miktar ölü piksele kadar değiştirme zorunluluğu yok. Bu durumda Vatan Bil. ve diğer bazı firmaların verdiği garanti tamamen müşteri memnuniyeti odaklı bir hizmet. Ölü piksel ve garanti hususu internette çeşitli kaynaklarda mevcut, üreticiler kendi sitelerinde de ölü piksel-garanti politikalarını açıklıyorlar genelde.
    Tüketici kanununa göre yeni alınan ayıplı malı değiştirme gibi bir hakkımız var fakat LCD monitörlerde ölü pikselden dolayı ayıplı mal sınıfına girebilmesi için ölü pikselin sayısı/yoğunluğu(?)/bulunduğu yer(?) gibi kriterler vardı.


    ileride çıkacak ölü pikseller için dediğin gibi garanti olayları firmalara kalıyor AMA yeni alınan bir ürün tüketici haklarına göre NE OLURSA OLSUN (tabii kullanıcı hatası dışında )ilk 15gün içerisinde her hangi bir sorunu çıkarsa ürün değişimi, üründeki ayıp oranında indirim veya ürünün para iadesi gibi KENDİMİZİN seçeceği bir yol ile ayıp karşılanır. Şu ana kadar 5 tane tüketici hakları davası kazandım ve gayet iyi biliyorum yasayı zaten Vatan da zevkinden garantiyi vermiyor tüketici haklarından dolayı 15günlük değişim garantisi veriyor

    edit: 3 dava kazandım yazmıştım şimdi hatırladım 4 olacaktı

    edit2: walla kusura bakmayın hatırladıkça yazasım geldi hehe bi tane daha aklıma geldi de 5 oldu dava sayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mene -- 1 Mayıs 2007; 22:03:41 >




  • Bir zamanlar Vatan ın yerden yere vurulduğunu hatırladım forum da.
  • direk 15günlük iade hakkı var süper. bizzat test ettim.
    klavye aldım geri verdim yine aynı klavyeyi aldım....
    golda benzer bişi başlattı tel. bile ettiler mail atım cebi aradılar.

    exa. da ona benzer bişi var biliyom...
    yine test ettim monitördü 17 aldım geri verdim 19 aldım geri verdim tekrar 19 aldım

    eksen çok kıllık yapıyor.
    markom la pek çalışmadım.
  • Monitör konusunda müşteri memnuniyeti var peki ya diğer alanlarda hiç sorun yaşanmıyormu? şikayetimvar.com sitesinde yüzlerce şikayet görmüştüm.
  • Gerçekten helal olsun. Eger boyle çalışyırlarsa.
  • n61jq aldım pixel çıkdı bakalım napcaklar
  • Bana az evvel telefonda böyle bir garanti vermediklerini söylediler 444 56 56'dan görüştüğüm hanımefendi... Webden alınan monitör için mağazaya mı gitmek gerek? Garantileri varsa ve bir yanlış anlaşılma olmuşsa gideyim ama eğer böyle bir garanti vermiyorlarsa bu sıcaklarda hayatımı maffetmeyeyim :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamkaya

    Bana az evvel telefonda böyle bir garanti vermediklerini söylediler 444 56 56'dan görüştüğüm hanımefendi... Webden alınan monitör için mağazaya mı gitmek gerek? Garantileri varsa ve bir yanlış anlaşılma olmuşsa gideyim ama eğer böyle bir garanti vermiyorlarsa bu sıcaklarda hayatımı maffetmeyeyim :(


    İnternetten alınan tüm ürünlerde 1 hafta içinde koşulsuz iade hakkı var. Bir an önce mağazaya gidip iade edin.
  • bende sık sık vatandan alışveriş yapıyorum.en son 1-2 gün önce lcd+receiver falan filan aldık.dedim lcd de bir tane bile ölü piksel çıkarsa iade ederim dedim.o da 1 degilde 3 tane olursa hemen değiştiririz dedi.allahtan servisle kontrol ettik, bir tane bile çıkmadı.

    çok büyük problemim olmadı ama vatandan memnunum.ucuz,kaliteli daha ne olsun
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.