Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar'dan UZAK DURUN!!! Vatan'dan Asus Laptop Alacaklar İçeri 2.edit geldi SONUÇLANDI....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
6.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Vatan ile maceram 3 ay önce aldığım Asus X550JX marka notebook ile başladı , aleti yine vatanın yalandan yaptığı kampanyalı satış fiyatıyla internetten almıştım.Laptopta, ekran ile panel arasındaki fazla olan açıklık dışında herhangi bir sıkıntı yok gibiydi fakat birkaç gün sonra Dvd rom u kullanmak isteyince çok zor kapandığını farkettim alet sürekli dvd romu geri atıyordu neyse dedim nasıl olsa fazla kullanmıyorum dedim.3.hafta asus servisini işletim sistemi ile ilgili birşey sormak için aramak istedim seri no yu bulmak için cihazın arkasını çevirdim, cihazın ekran menteşe kapaklarında açıklık vardı ki bu yüzdendir her ekranı açışımda tık diye ses geliyordu.Artık dayanamadım hemen vakit kaybetmeden vatan bilgisayara götürdüm ve değişim istediğimi söyledim bana 15 gün içinde getirseydiniz değişim yapardık mecbur servise göndermemiz lazım dediler.Sesimi çıkarmadım.Daha doğru düzgün laptopumu kullanamadan servise göndermek zorunda kaldım. (okuduğum bölümden dolayı sürekli kullanmam gereken programlar var , işlerimi eski notebook umda sinir krizleri geçirerek halletmek zorunda kaldım)

    Buyrun cihazdaki menteşe açıklıkları :

     Vatan Bilgisayar'dan UZAK DURUN!!! Vatan'dan Asus Laptop Alacaklar İçeri 2.edit geldi SONUÇLANDI....


    DVD romun videosu da var isteyene atarım.

    Herneyse yaklaşık 1 ay sonra ürünüm tamirden geldi ,teknik servis diye ürünü TELESERVICE'e yollamışlar. Ürün geldiğinde menteşe kapaklarını değiştirmişler fakat dvd rom artık kullanılamaz hale gelmiş hiçbir şekilde kapanmıyordu ve sorunum giderilmemişti.Notebook'un klavyeye yakın kısmına çizik atmışlar. .Notebook arkasını çevirdiğimde maket bıçağına benzer kesici birşeyle yaklaşık 4'cmlik derin bir çizik vardı ve vidalarının rengi atmış artık, 0 bilgisayarı 2.el yapmışlar bildiğiniz. Vatan müşteri hizmetlerini aradım tabi ki her zamanki gibi yardımcı olmadılar. Ben de o kadar vize sınavlarım arasında okadar yol gidip ASUS'un kendi teknik servisine elden olarak teslim ettim ve durumumu anlattım aldıgım günden beri dvd romun doğru düzgün kapanmadıgını menteşelerde açıklık olup değiştiğini vs. herşeyi anlattım , çalışan arkadaş saolsun çok iyi yardımcı oldu. . 1 ay da o şekilde geçtikten sonra yetkili ASUS teknik servisi bana değişim raporu çıkardı.Asus'un yetkili servisi için internette çok eleştiri var eğer tamire gidiyorsa çizik veya darbeli gelme ihtimali var tabi ki :) ama herhangi bir problemden dolayı değişim talebiyle veriyorsanız sizi üzmezler en azından beni üzmediler :).


    Değişim raporumla gidip Vatan Bilgisayar'dan çek aldım ve üstüne nakit ekleyip Asus X550VX modelini aldım . O heyecanla fazla inceleyemeden eve geldim direkt yumuldum laptop'a . 3.gün ekranda sağ üstte ekranın içinde bir leke farkettim siyah nokta ölü piksel olmadığına eminim çünkü Laptop kapalıyken de gayet belli oluyor.

    Lekenin Resimleri:


     Vatan Bilgisayar'dan UZAK DURUN!!! Vatan'dan Asus Laptop Alacaklar İçeri 2.edit geldi SONUÇLANDI....

    ----

    Ekran Kapalıyken de böyle görünüyor.

     Vatan Bilgisayar'dan UZAK DURUN!!! Vatan'dan Asus Laptop Alacaklar İçeri 2.edit geldi SONUÇLANDI....



    Herneyse artık uğraşmak istemediğimden neyse böyle kullanayım dedim 4. 5. gün baya gözüme batmaya başladı açık renkli arkaplanlarda .Ben de 6.gün vatan bilgisayara ürünü geri götürdüm ve birebir değişim istediğimi söyledim , bana illaki servise göndermem gerektiğini rapor olmadan hiçbirşey yapamayacaklarını söylediler .6 günlük 0 laptopu servise felan göndermem diye direttim , neden göndereyim ki değişim kararının çıkıp çıkmayacağı belli değil , çıkmazsa laptopun ezikllerle veya çiziklerle dönme ihtimali var bu riski almak istemedim.. Müşteri hizmetlerindeki çalışanla hafif tartışmaya başladık sonra başka bir çalışanı daha olaya katıldı ve değişim yapamayız illaki teknik servisin onayı lazım vs. diye. Adamlarla baya tartıştıktan sonra vermiyorum servise felan dedim aldım Laptopu eve geldim. Artık servisle veya vatanla uğraşacak enerjim sabrım felan kalmadı .Eğer notebook bana şuan acil lazım olmasaydı belki uğraşırdım ama malesef proje çizimlerin için vs. lazım ayrıca bir kaç haftaya tatile gideceğim. Servisten değişim çıkacak mı belli bile değil çıksa bile rapor göndercekler evde olmayacağım bulamayacaklar vs. vs. Kısacası artık uğraşmak istemedigimden bu şekilde kullanacağım çünkü çok yoruldum. Bu 3 aydaki süreçte yaklaşık 15 defa vatanı , 5-6 kere de asus desteği aramışımdır.


    ÖZET:

    Özet geçecek olursam Vatan Bilgisayar'dan Notebok vs. almayı düşünüyorsanız kesinlikle önermiyorum , bu yazıyı yazma gereği duydum ki siz aynı hataya düşmeyin diye. Müşteri memnuniyeti 0 , madem 6 günlük mağazadan alınan cihazı kabul etmiyorsunuz ozaman internetten sipariş verilen ürünü kayıtsız şartsız neden alıyorsunuz , belki kullanıcı sizin göremeyeceğiniz gizli bir kusur yaratıyor laptopta ve iade etmek istiyor belki içindeki donanıma zarar veriyor. Bu iade edilen ürünler ne oluyor sanıyorsunuz tabi ki tekrar paketlenip Vatan'da satışa sunuluyor. Vatan alışmış artık sorun çıkarttığınızda mahkemeye gidin diyorlar biliyorlar sürecin uzun sürdüğünü , laptop lazım olmasa bu aralar uğraşırdım. Diyeceğim o ki gidin sadecenotebook , ebrarbilgisayar vs. vs. artık hangileri olumlu yorum aldıysa bu gibi yerlerden alışveriş yapın.Çünkü müşteriye çok daha fazla önem veriyorlar.Vatan zaten müşteri çok diye artık müşteri sallamaz duruma gelmiş. Sonuçta para kolay kazanılmıyor bu ülkede ve 3000 küsür lira verdiğim aletin tabi ki ekranının da herşeyinin de tamam olmasını , mükemmel olmasını bekliyorum.Vatan'dan bir kaç ay önce aldığım notebook fanı da teşhir ürünü çıkmıştır ayrıca bunu da belirtmek isterim.Sattıkları ürünlere artık hiçbi şekilde güvenmiyorum kesinlikle iade alınan kusurlu vs. ürünlerin tekrar paketlenip satıldığını düşünüyorum. Hakkımı ve paramı helal etmiyorum...


    Okuyan ve yorum yapan arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim.


    Saygılar...


    Edit: Cihazı servise vermeye karar karar verdim , yarın kısmetse vereceğim umarım değişim olur. Sonucu editlerim.



    2.edit (01.07.2016)

    Arkadaşlar servisten değişim kararı çıktı ve raporum elime bugün ulaştı , önce Vatan Bilgisayar' ın elmadağ şubesine gittim ve işlemler bugüne yetişmez dediler ana merkez(topkapı) göndermemiz lazım raporu dediler .Ben de aldım faturayı ve raporu Vatanın Topkapı şubesine gittim hediye çekimi aldım , ürünü değiştirdim . Şimdi bu 3.aldığım laptop oluyordu ve kurulum için yukarıki kattaki montaj yerlerine gittik ve laptopu elime aldım inceledim heryerini herhangi bir vuruğu vs. yoktu cd rom vs. düzgün çalışıyordu menteşelerde açıklık yoktu.Herneyse ölü piksel testi yaptırmak için görevl iarkadaşa verdim arkadaş ta saolsun ölü piksel testini yapmaya çalıştı bu sırada space tuşunun düzgün basmadığını farketti , bunu bana beyan etti .Laptopu alıp ben inceledim gerçekten de space tuşu basmıyordu , başka görevli bir arkadaş geldi tuşu yerinden felan çıkardı baktı tuşun oradaki zemin bombe yapmış dedi tuşu takmaya çalıştı etti bi de takamadı yerine .Ben de kesinlikle değişimini istiyorum dedim.Tekrar aşağı indik 4.laptopumu aldık ve orada incelemelerini yaptım , ekranda ölü piksel veya leke yok çok şükür ,cd rom düzgün çalışıyor space tuşu basıyor , menteşelerde açıklık vs. yok.Sadece arka tarafında harddisk ve ram kapaığının vidalarından birinin üstü çizik içindeydi hafif te vidanın yıldız kısımları kanırtılmış diğer vidalarda hiçbir sıkıntı görünmüyordu yani içi açılmamış aletin.Aldım aleti eve geldim şimdi kurulumlarını yapıyorum 2-3 saat oyun testini de yaptıktan sonra içim rahatlayacak.


    Tekrardan uyarıyorum sizi laptop alırken mağazadan alıyorsanız mutlaka heryerini kontrol edin eğer ben kurulum bölümüne çıkmasaydım , space tuşunu farketmeseydim eve gelip tekrar gittiğimde servise göndermemiz lazım diyeceklerdi.En temizi siz uzak durun Vatan Bilgisayar'dan ben 4.laptopta düzgün doa olmayan bir makine bulabildim , çoğu ürünün (doa olanların)Distrübütorde tekrar paketlenip doa olarak mağazaya geri gönderildiğini ve mağazada 0 ürün gibi satıldığını düşünüyorum , halbu ki o gelen ürünün doa kapsamında olduğu için üzerinde etiketi olması ve ürünün normal fiyatından ço kdaha aşağıda satılması gerekir.Bence durum böyle sonra o doa ürünler 70 tane cihazın(ellerindeki stok bu kadarmış şuan) arasına serpiştiriliyor artık kampanya kime vurursa , ben aynen böyle yapıldığını düşünmeye başladım 3.laptopta da sıkıntı çıkınca. Oradaki görevli de çok şanssızmışsın sen bu konuda dedi bu üründen bi sürü sattık sadece 6 değişim iade aldık 3 tanesi sana ait dedi.Ben hiç inanmıyorum açıkçası ve doğru düzgün bir ürün bulabildiğime şükür ediyorum bi daha Vatan bilgisayar'la işim olmaz. Asus'un servisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum saolsun varolsun , internette biraz kötü yorumlar almış ama eğer elden götürürseniz çok iyi yardımcı oluyorlar ben 2 seferdir asus'un teknoser servisine götürüyorum ve 2 dir çok güzel yardımcı oluyor arkadaşlar ve rapor tutup bana tutanak verip ana servise Üsküdar'a yolluyorlar incelenmesi için laptop'un.Ana servis 2 seferdir beni hiç üzmedi , çok çok memnunum servisten. Gidin laptopunuzu elden teslim edin yüzyüze anlatın sorununuzu sıkıntınızı üzeleceğinizi sanmıyorum ama evden ups kargoyla vs. yollarsanız ve laptop kırık gelirse işte o an yandınız , risk almayın elden verin gidip.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 3 Temmuz 2016; 3:12:50 >







  • Aynı olayın benzerini acer ile yaşadım. Detaylarını mahkeme bittikten sonra paylaşıcam ben de.

    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlmostFly

    Aynı olayın benzerini acer ile yaşadım. Detaylarını mahkeme bittikten sonra paylaşıcam ben de.

    Geçmiş olsun

    Saolun hocam hala düşünüyorum servise versem mi diye ama değişim kabul edilmezse laptop olduğu gibi dönerse o laptopun halinden hayır gelmez gibi geliyor , çoğu kişi servisten şikayetçi .Bazısıninki ekranı kırık gelmiş bazısıninki çizik gelmiş bazısının kasasında vuruk gelmiş üstünde çizik çatlak vs. vs. diye gidiyor.Ben şimdi nasıl güvenipte vericem servise.Burada vatanın bana ayrdımcı olması gerekirdi çünkü ekrandaki ölü piksel değil , bildiğiniz fabrikasyon hatası piksel yok gibi orda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 15 Haziran 2016; 1:05:08 >
  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Vatan bi halt yapmıyor. En iyisi bundan sonra yurtdışından almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlmostFly

    Vatan bi halt yapmıyor. En iyisi bundan sonra yurtdışından almak

    3 5 kuruş fazla verdim ki böyle durumlarda hemen servise gönderin demez değişim yapar diye , vatan satış sonrası desteğine güvendiğim için ama işler böyle yürümüyormuş.Dolayısıyla gidin ucuza satan yer neresi varsa oradan alın emin olun vatan dan daha cok ilgilenirler.
  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Vatandaki çalışanlar da satıcılar da ayrı bi entresan, ne malının arkasında duruyorlar ne de yardımcı oluyorlar. Yok 15 günde gelseydiniz filan hikaye bunlar ben ilk haftada götürdüm. 3 gün içinde gelseydiniz değiştirirdik dediler. Komedi bunlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konularda önemli olan mevzuatı bilmektir, internet için 15 günlük bir süre var ürün iadesinde ama mağazadan satış için bu süre nedir bilmiyorum, tüketici heyeti diye bir merci var bazen burası çok kısa zamanda sonuç alınabiliyor diye biliyorum. bütün bu bahsettiğim konularda ben ayrıntıları bilmiyorum bilenler varsa bilgi verirse herkes yararlanır
    ayrıca bu konu sadece vatan bilgisayarla olduğu gibi bütün satıcılarla yaşanabilir. tüketici olarak haklarımızı bilmeliyiz aslında...
  • İşiniz bi defa servise düştüyse yandınız bende asus n551wv aldım teknosadan ekranında ışık sızması vardı ve değişim istedim servise gitti onarılıp geri geldi ordaki çalışan 3 günlük cihazı onarmazlar değişirler demişti alırken baya kavga ettim ama değişen bişey olmadı allahtan sızmaları yok etmişler aynı şekilde gelseydi direk mahkemeye vercektim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bence çok yanlış yoldan yürümüşsünüz.

    Ben msi ge72 aldm 5800 liraya coil whine sorunu varmış laptoplarda anakart işlemci tarafindan ince bi cirilti geliyo özellikle gaming modda.

    Ama şimdi söylesem şu var diye cahil cahil yorumlara maruz kalacağımdam emindim yok fan sesidir,yok hard disk öyle çalışıyor gibisinden bende götürdüm laptopu 14 gün dolmamıştı elbette dedim ki laptopu beğenmedim çok sesli çalışıyor ısınıyor felan, ki 2. Kısımda doğruydu. Bu şekilde geri verip anında kurtuldum 5 gün sonra para geldi hesaba.

    Sonradan forumları araştırdım tüm alanlarda aynı sorun varmış bobinlerin sıkı sarılmamasından kaynaklanıyormuş akım geçerken ses yapıyormuş iyiki vermişim vermeye çalışıp dert anlatanları geri çevirmişler,kimisi kabullenmiş fln.

    Şimdiki sıkıntım eski pc ile idare ediyorum param var ve alamıyorum şaka gibi bu ülke

    Asus n552 bakıyorum 2/1 gibi bi oranla iade var,lenovo y700 ekranı fln beğenmemişler hemde tasarımını sevmedm pek,
    Dell insp 7559 baktım o iyi gibi diyorlar genelde en az iade sorun onda var, fiyatta 3300 lerde çok iyi ama,klavye aydınlatması ve ssd si yok

    Sonuç olarak böyle ülkenin

    Ek: galaxy s6 yıda servisin kabul etmediği sorundan tüketici heyetine gittm 6 ay kullandm teli. Karar sonrası iade ettim paramı aldım işe yarıyor uğraşın o arada kullanmaya devam ediyorsunuz zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trakyacus -- 15 Haziran 2016; 16:27:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen dediğiniz gibi işlerine gelirse , internette 7 gün içinde getirirseniz değişim olur vs. diye bişeyler dolanıyordu 6.gün götürdüm içim rahat etmedi , ama değiştirmediler ölü piksel olsa eyvallah ama panel hatalı eminim ekran kapalıyken de orda boşluk görünüyor böyle ve panel ekran arasında açıklık vardı.Ayıplı bir ürün ama illa servise gönderin gönderin.Bir daha bitti zaten vatan bilgisayar benim için.

    @AlmostFly

    Hocam haklarımı biliyorum 7 gün içinde gidip mağazadan sorunlu ürünü değiştirebilmem lazım kanunen ama değiştirmediler servise yollamamız lazım dediler , tartıştık ettik baya ama cık. Müşteri hizmetlerini aradım internetten yapılan alışverişte 14 gün içinde değiştirebiliyormuşuz ama mağazadan yapılan alışverişlerde mağazadan çıktığın an hiçbir değişim iade hakkın yokmuş , direkt servis.

    @kolleteral


    Geçmiş olsun hocam.Servise göndermekten vazgeçtim ben de ekran felan değişse bile orası burası kırık çizik gelecek yepyeni laptop kalsın böyle yapacak birşey yok

    @oguzhan297

    Hocam iade alacaklarını hiç sanmıyorum , çünkü internetten siparişlerde iade ve değişim kabul ediyorlar ben 2.ekranı sıkıntılı olanı mağazadan aldım kabul etmediler.1.menteşe kapağı sıkıntılı laptopumu internetten almıştım vatandan , 3. hafta farketmiştim sıkıntısını 14 gün içinde gelmeliydiniz dediler yine servise gönderdiler.Kısacası lanet olsun böyle firmaya...

    @Trakyacus

    Herşeyi yaptım hocam mikrofiber bezle ovdum 1 dakika boyunca parmağımla hafif bastırarak renk dalgalanması felan yaptım ama nafile , sanki oraya piksel koyulmamış gibi görünüyor.Ekran kapalıyken de belli olması bunu açıklıyor bence.Yine de çok teşekkür ederim yanıtınız için başka bir tavsiyeniz var mı? Jscreen , UDpixel programlarını da 10 ar saat çalıştırdım ama malesef sonuç hüsran...

    @06_EMRE




  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme olsun diye yazıyorum yazdığımdan %100 eminim

    Samsung telefonunu mağazadan bakarak kontrol ederek aldım sorun 3-5 gün sonra çıktı 11. Gün felan götürdüm.olmadı heyetle halloldu

    Şu şekilde oluyor mağaza internet farketmeksizin aldığımoz üründe 1 ay içinde kusur çıkıyorsa iade yada değişim yapmakla yükümlüler.

    Sana tavsiyem: Git bu yasayı söyle 1 ay içinde alılan üründe arıza felan değiştiriyormusunuz yada para iade ediyormusunuz sorum bariz çünkü

    Deki değiştirmediğiniz taktirde ben bu ürünü alıp 6 ay paşa paşa kullanıp 6 ayın sonunda paramı kuruşu kuruşuna sizden geri alıcam üstünde 300-400 lira gibi ceza da ödeyeceksiniz devlete.

    Al eline heyetten bi kağıt doldur evde öyle git direk
    Bilirkişi incelemesi oluyor çok bariz görünen bişi %100 çıkar benim telde çok hafif bi pembelik vardı beyaz renkte telin sağ altında Bilirkişi beni aradı az bişey var gibi ben yazıyorum al paranı dedi bu şekilde gelişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trakyacus

    Bilgilendirme olsun diye yazıyorum yazdığımdan %100 eminim

    Samsung telefonunu mağazadan bakarak kontrol ederek aldım sorun 3-5 gün sonra çıktı 11. Gün felan götürdüm.olmadı heyetle halloldu

    Şu şekilde oluyor mağaza internet farketmeksizin aldığımoz üründe 1 ay içinde kusur çıkıyorsa iade yada değişim yapmakla yükümlüler.

    Sana tavsiyem: Git bu yasayı söyle 1 ay içinde alılan üründe arıza felan değiştiriyormusunuz yada para iade ediyormusunuz sorum bariz çünkü

    Deki değiştirmediğiniz taktirde ben bu ürünü alıp 6 ay paşa paşa kullanıp 6 ayın sonunda paramı kuruşu kuruşuna sizden geri alıcam üstünde 300-400 lira gibi ceza da ödeyeceksiniz devlete.

    Al eline heyetten bi kağıt doldur evde öyle git direk
    Bilirkişi incelemesi oluyor çok bariz görünen bişi %100 çıkar benim telde çok hafif bi pembelik vardı beyaz renkte telin sağ altında Bilirkişi beni aradı az bişey var gibi ben yazıyorum al paranı dedi bu şekilde gelişti

    Anladım hocam cevabınız için çok teşekkür ederim birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim böylece bu konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımız da faydalanır.

    1-Ürünüm bilirkişide mi kalıyor nasıl oluyor ?
    2-Habire laptopu ordan oraya taşımam gerekiyor mu?Form doldurabilmek için hakem heyetine götürmem gerekiyor mu nasıl oluyor?
    3-Yarın vatan bilgisayara laptopu götürmeden gitsem böle böyle bikaç gün önce gelmiştim değişim vermemiştiniz tutanak tutulmasını istiyorum desem.Bunu tüketici hakem heyetine versem işime yarar mı?
    4-İnternette bazı kaynaklarda mahkeme olduğu yazıyor mahkemeye felan mı çıkıyoruz nasıl oluyor , bilirkişiye ücret ödüyormuşuz onu alıp mahkemeye felan getiriyormuşuz bunlar gerekli mi? ben çalışmıyorum etmiyorum altımda arabam yok üniversite okuyorum.
    5-Aldığım ürün 3000 üstü bu durumda ilçe hakem heyetine gidebilir miyim yoksa il hakem heyetine mi gitmem gerekir?
    6-Son olarak internette 1-2 yıl sonra sonuçlandığı yazıyor.Yaklaşık olarak iade almam ne kadar sürer?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 15 Haziran 2016; 23:11:04 >




  • bende vatan bilgisayardan aynı ürünü x550jx i kampanyadan almıştım. Mağazada kurulumu yapıldı eve geldim laptobu açar açmaz aşırı yüksek bir ses gelmeye başladı. Sesi dinledim ve hdd den geldiğini anladım. Boş odayı inletiyordu resmen o kadar rahatsız etti ki dayanamadım kapattım. Sabah direk aldığım söğütözü şubesine götürdüm. Elemanlara anlattım ses geliyor diye ilk başta birisi ben duyamıyorum dedi ama çok net geliyordu ses. Başka bir arkadaşını çağırdı içeriden. O elemanda dinledi ve bu hdd sesi çok normal hiç pc kullanmadın mı anlamıyon mu gibi aşağılayıcı şeyler söyledi. Evet hdd ses çıkarabilir belki ama evdek 10 senelik laptopdan bile böyle ses gelmiyor resmen uçaçak ürün. Ben iade edicem dedim almam ben sorun yok bunda dedi. Bende geri almıyorum deyincede servise gönderelim ama bir ey çıkmaz çıkamaz vs diyerel tehtit etti resmen.
    Sonuç olarak dediği gibi sevise gitti ama sonuç olumsuz çıktı. Hasarlı ürünü kakaladılar bize.

    VATAN BİLGİSAYARDAN LAPTOP ALINMAZ




  • bende vatanbilgisayar.com dan ASUS N551VW aldım. 1 hafta içerisinde elime ulaşır. Bu yazılanlardan sonra korkmaya başladım inşallah bi sıkıntı çıkmaz. Elime ulaştıktan sonra buraya yazacağım laptopun durumunu
  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Asus'un yetkili servisi için söylediğiniz şeyler çok doğru. Tecrübeyle sabit. Bende ekrandaki bir çizik için 3-4 kere gönderdim. Zor gücün para iadesi almıştım. Ekrandaki, sağındaki solundaki çizikleri ve ezikleri görseydiniz çıldırırdınız.
    Bu arada çok geçmiş olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RapperKabus -- 16 Haziran 2016; 0:38:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umtont

    bende vatan bilgisayardan aynı ürünü x550jx i kampanyadan almıştım. Mağazada kurulumu yapıldı eve geldim laptobu açar açmaz aşırı yüksek bir ses gelmeye başladı. Sesi dinledim ve hdd den geldiğini anladım. Boş odayı inletiyordu resmen o kadar rahatsız etti ki dayanamadım kapattım. Sabah direk aldığım söğütözü şubesine götürdüm. Elemanlara anlattım ses geliyor diye ilk başta birisi ben duyamıyorum dedi ama çok net geliyordu ses. Başka bir arkadaşını çağırdı içeriden. O elemanda dinledi ve bu hdd sesi çok normal hiç pc kullanmadın mı anlamıyon mu gibi aşağılayıcı şeyler söyledi. Evet hdd ses çıkarabilir belki ama evdek 10 senelik laptopdan bile böyle ses gelmiyor resmen uçaçak ürün. Ben iade edicem dedim almam ben sorun yok bunda dedi. Bende geri almıyorum deyincede servise gönderelim ama bir ey çıkmaz çıkamaz vs diyerel tehtit etti resmen.
    Sonuç olarak dediği gibi sevise gitti ama sonuç olumsuz çıktı. Hasarlı ürünü kakaladılar bize.

    VATAN BİLGİSAYARDAN LAPTOP ALINMAZ

    Çok geçmiş olsun hocam malesef böyle vatan , kampanya diye yaptığı yalandan indirimle bile netteki diğer sitelerden 200-300 daha pahalıya gelmiştir size eminim ki... Ben de ilk aldığım X550JX'i kampanya ile 2700 e almıştım .İçindeki işletim sistemi+fazladan 8 gb rami ( piyasadaki diğer X550JX sürümlerine göre) çıkardığınızda yine piyasadaki üründen en az 200 tl pahalıya almış oluyorsunuz.Neden çünkü güvendiniz bi sorun olursa ilgilenirler dediniz , ben de öyle demiştim :) Vatan bilgisayar, teknik servis diye kıytırık TELESERVICE denen telefonlara bakan servise yolluyor laptop'u. Size tavsiyem teknik servis rapor kağıdına bakın TELESERVICE mi yazıyor diye , öyle yazıyorsa , İstanbul Avrupa yakasında TEKNOSER servisi var yetkili asus teknik servisi oraya yollayabilirsiniz ama söğütözü dediniz yani Ankara'da oturuyorsunuz anladığım kadarıyla , çok çok rahatsız etmiyorsa hiçbi şekilde ellemeyin hocam sonradan çok pişman olma ihtimaliniz var.Laptopun yolda hasar görme ihimali , veya servisten dolayı çizik kırık gelme ihtimali var, ondan sonra bu laptop niye böyle geldi diyeceksiniz servisi arayacaksınız servis biz yapmadık diyecek topu kargoya atacak kargo da servise atacak.Olan size olacak kısacası... Üzülerek belirtmek istiyorum hdd den ses gelse bile ancak hdd değişimi yapılır hocam zaten kendiniz de demişsiniz servise gitmiş olduğu gibi gelmiş.Bu saatten sonra size tavsiyem laptopta rahatsız eden başka birşey yoksa, bütçeniz musait olunca 256 gb ssd alabilirsiniz.(256 gb oyun oynayan kişiye bile yetiyor tecrübeyle sabittir) Hem hdd nin sesinden hem de ısınmasından yavaşlığından vs. sonsuza kadar kurtulursunuz.Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 16 Haziran 2016; 1:07:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    quote:

    Orijinalden alıntı: umtont

    bende vatan bilgisayardan aynı ürünü x550jx i kampanyadan almıştım. Mağazada kurulumu yapıldı eve geldim laptobu açar açmaz aşırı yüksek bir ses gelmeye başladı. Sesi dinledim ve hdd den geldiğini anladım. Boş odayı inletiyordu resmen o kadar rahatsız etti ki dayanamadım kapattım. Sabah direk aldığım söğütözü şubesine götürdüm. Elemanlara anlattım ses geliyor diye ilk başta birisi ben duyamıyorum dedi ama çok net geliyordu ses. Başka bir arkadaşını çağırdı içeriden. O elemanda dinledi ve bu hdd sesi çok normal hiç pc kullanmadın mı anlamıyon mu gibi aşağılayıcı şeyler söyledi. Evet hdd ses çıkarabilir belki ama evdek 10 senelik laptopdan bile böyle ses gelmiyor resmen uçaçak ürün. Ben iade edicem dedim almam ben sorun yok bunda dedi. Bende geri almıyorum deyincede servise gönderelim ama bir ey çıkmaz çıkamaz vs diyerel tehtit etti resmen.
    Sonuç olarak dediği gibi sevise gitti ama sonuç olumsuz çıktı. Hasarlı ürünü kakaladılar bize.

    VATAN BİLGİSAYARDAN LAPTOP ALINMAZ

    Çok geçmiş olsun hocam malesef böyle vatan , kampanya diye yaptığı yalandan indirimle bile netteki diğer sitelerden 200-300 daha pahalıya gelmiştir size eminim ki... Ben de ilk aldığım X550JX'i kampanya ile 2700 e almıştım .İçindeki işletim sistemi+fazladan 8 gb rami ( piyasadaki diğer X550JX sürümlerine göre) çıkardığınızda yine piyasadaki üründen en az 200 tl pahalıya almış oluyorsunuz.Neden çünkü güvendiniz bi sorun olursa ilgilenirler değişirler dediler ben de öyle demiştim :) Vatan bilgisayar, teknik servis diye kıytırık TELESERVICE denen telefonlara bakan servise yolluyor laptop'u. Size tavsiyem teknik servis rapor kağıdına bakın TELESERVICE mi yazıyor diye öyle yazıyorsa , İstanbul Avrupa yakasında TEKNOSER servisi var yetkili asus teknik servisi oraya yollayabilirsiniz ama söğütözü dediniz yani Ankara'da oturuyorsunuz anladığım kadarıyla , çok çok rahatsız etmiyorsa hiçbi şekilde ellemeyin hocam sonradan çok pişman olma ihtimaliniz var.Laptopun yolda hasar görme ihimali , veya servisten dolayı çizik kırık gelme ihtimali var, ondan sonra bu laptop niye böyle geldi diyeceksiniz servisi arayacaksınız servis biz yapmadık diyecek topu kargoya atacak kargo da servise atacak.Olan size olacak kısacası... Üzülerek belirtmek istiyorum hdd den ses gelse bile ancak hdd değişimi yapılır hocam zaten kendiniz de demişsiniz servise gitmiş olduğu gibi gelmiş.Bu saatten sonra size tavsiyem laptopta rahatsız eden başka birşey yoksa, bütçeniz musait olunca 256 gb ssd alabilirsiniz.(256 gb oyun oynayan kişiye bile yetiyor tecrübeyle sabittir) Hem hdd nin sesinden hem de ısınmasından yavaşlığından vs. sonsuza kadar kurtulursunuz.

    aynen hocam bu saatten sonra yapılacak en iyi şey o vatana bulaştık bir daha göndermem sonuç belli çünkü. Ssd almaya bakıcaz şimdilik biraz böyle kullanalım ileriki zamanlarda ssd ye geçeriz. teşekkürler yorum için :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmangram

    bende vatanbilgisayar.com dan ASUS N551VW aldım. 1 hafta içerisinde elime ulaşır. Bu yazılanlardan sonra korkmaya başladım inşallah bi sıkıntı çıkmaz. Elime ulaştıktan sonra buraya yazacağım laptopun durumunu

    Hocam hayırlı olsun şimdiden korkmanıza hiç gerek yok internetten sipariş verdiğiniz ürünlerde 14 gün içinde iade / değişim hakkınız var. Ürün geldiğinde ilk gün heryerini kontrol edin menteşe kapakları olsun , dvd rom 'u olsun, ekran panel açıklığı , ölü piksel testleri vs. daha sonrada ağır grafik isteyen bir oyun kurup sıcaklıklara , mavi ekran verecek mi , anlık donma yapacak mı vs. bunlara bakın.İçinize sinmeyen birşey olursa gidip ertesi gün dediklerine göre iade edebilirmişsiniz ama değişimi yaptıktan sonra oldu ki başka hasarlı bir ürün aldınız işte ozaman vay halinize...Ürünü mağazadan aldığınız için mağazadan çıktığınız andan itibaren isterseniz anakart arızalı olsun hiçbir şekilde değişim yapmıyorlar.Bütün bir üstte saydıklarımı mağazada ayakta kalabalık içinde kontrol edemeyeceğinize göre ki bana olan buydu , şansınıza kalmış artık. Umarım tüm bunlara gerek kalmaz ve ilk gelen laptopunuz sağlam şekilde gelir.Hayırlı günlerde kullanmanız dileğiyle.

    Şunu da belirteyim şüphelendiğiniz bir durum olursa laptopun arkadaki vidalarına da bakın tornavida izi var mı açılmış mı vs. diye Vatan ayıplı ürünü ( vatana göre küçük kullanıcıya göre büyük hatalar örneğin ölü piksel vs.) , kullanılmış ürünü iade alıp tekrar paketleyip satmayı huy edindiği için bu uyarıyı yapmak istedim.Vatana göre laptop çalıştan sonra sıkıntı yok ( bana aynen bunu ima ettiler ekran piksel hatası için götürdüğümde) isterse hdd den ses gelsin isterse ölü piksel olsun isterse menteşe açıklığı olsun umurlarında değil direkt servise göndereceğiz diyor.Hatta şikayetvar.com da 2.gün mavi ekran veren laptopları bile servise gönderdiği yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 16 Haziran 2016; 1:41:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RapperKabus

    Asus'un yetkili servisi için söylediğiniz şeyler çok doğru. Tecrübeyle sabit. Bende ekrandaki bir çizik için 3-4 kere gönderdim. Zor gücün para iadesi almıştım. Ekrandaki, sağındaki solundaki çizikleri ve ezikleri görseydiniz çıldırırdınız.
    Bu arada çok geçmiş olsun hocam.

    Öncelikle çok teşekkür ederim hocam size de çok geçmiş olsun :) . Laptoptaki çiziği servis mi yaptı hocam? Benim konuda bahsettiğim menteşe açıklığı sebebiyle ilk servise giden 0 laptopum çizikler içinde gelmişti en derinleri klavye bölümü ve arka hdd kapağı kısmındaydı. Gördüğümde deliye dönmüştüm vatanı aradım değişim istiyorum diye bağırdım çağırdım vs. kendimi hırpaladım cidden acayip üzülmüştüm. Sonra vatanı hiç karıştırmadan TEKNOSER'E asusun yetkili servisine götürdüm bi de üsküdar'da var ama hiç gitmedim oradakine , bilmiyorum.Hiç umutlu değildim ama 2 buçuk hafta sonunda değişim çıktı , artık dvd rom'un kapanmadığından mı değişim verdiler yoksa tamir gördükten sonra ürünün hırpalanmış bir şekilde gelmesinden mi bilmiyorum açıkçası ama bu bana gülen bi şanstı.Ben de bu şansı iyi değerlendirdim.Üstüne nakit ekleyip X550JX serisinin yeni serisi gelmişti ondan aldım.Bu laptop'ta tek sıkıntı yukarıda bahsettiğim ekrandaki nokta arada bir gözüme geliyor 1-2 saniye bakakalıyorum sonra vatana sövüyorum :) , bi de ekran panel açıklığı var. Ama en azından dvd romu düzgün çalışıyor ve menteşelerinde açıklık yok.Artık bu şekilde kullanacağım kesinlikle servise yollamam değişim istesem bile ya tamir edilip gelcek ya da değişim kabul olmayacak sonra gelen laptoptan hayır geleceğini sanmıyorum elektronik aletlerimi çok titiz kullanan biriyim düzgün çalışması bana yeter diyemiyorum malesef çizikli , vuruklu gelirse bu sefer baya pişman olurum.Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RapperKabus

    Çok teşekkür ederim hocam. Servise gittikten sonra oldu hepsi. Aynı şekilde bende çok titiz kullanırım ve maalesef küçücük detaya takılır kalırım. İadeyi o yüzden aldım zaten. Ekranda küçücük bir çizgi vardı o yüzden yollamıştım. Sonra bi geldi bilgisayar ekranı değiştirmişler. Bi tuhaf ekran takmışlar galiba ikinci el. Sağdan, soldan, üstten bakınca ekran sararıyordu Sonra bilgisayara baktım batarya kısmı bi ısıtıcı değmiş galiba delinmiş. Neyin parçası bilmiyorum, bi parça ekranının oraya sıkışmış olarak duruyordu. Daha bilgisayardaki açılma izleri, tornavida izlerini hiç söylemiyorum bile. Bilgisayar toz içinde geldi falan. Gözüm gibi bakardım bende bilgisayarıma. Asus'un teknik servisi gerçekten kötü.

    Sizi çok iyi anlıyorum hocam cidden şaka gibi geliyor değil mi tüm bunlar ilk gördüğünüzde Heleki batarya kısmı gerçekten çok enteresan , ben insanları anlamıyorum yahu biraz titiz çalışılır değil mi laptopu masaya koymadan bi altına çizmeyecek bez konulur sert plastik tornavida kullanılır , maket bıçağı gibi kesici aletlerle bişeyler açılmaya çalışılmaz ve uzak tutulur.Tüm bunları yapmak bu kadar mı zor be birader , şu saydığım 3 önlemi bile alsalar çoğu kişi daha memnun kalır servisten.

    Ekrandaki çizgi laptopu ilk aldığınızda mı vardı? YABANCI FORUMLARDAN ARAŞTIRDIĞIMA GÖRE DE ASUS KALİTE KONTROL YAPMADAN yolluyor tüm ürünleri.Çünkü yeni kullandığım piksel hatası olan laptopunda kenarında çok ufakta olsa bir vuruk var.Bundan önceki laptopta menteşe açıklığı vardı menteşede çatlak var yukarıdaki resimde pek belli olmuyor.Bu problemlerin yolda gelirken olacağını sanmıyorum çünkü böylesine korunaklı kutuda gelen laptopun menteşe kapağı çatlağı gibi bir problemi olması için baya şiddetli bir darbe yemiş olması gerekir ki , bu da kutuda deformasyona yol açar ve belli eder kendini fakat kutuda hiç bozulma göçük vs. yoktu Ben şu son 3 ay içinde baya akıllandım önümüzdeki seneler ne gösterir bilemem ama Vatan'dan artık kesin olarak uzak duracağım, Asusu ise mümkün olduğunca yeni laptop alırken tercih etmemeye çalışacağım.Bir daha Dell tercih etmeyi düşünüyorum açıkçası nette araştırdım doğru düzgün şikayet bile yok.Ayrıca servisi kalitesi 10 numaraymış arıyormuşsunuz sıkıntıyı anlatıyormuşsunuz gün ve tarih ayarlıyormuşsunuz teknik eleman o gün o saatte senin evine gelip gözünün önünde parçayı değiştirip gidiyormuş.Teknik servis hizmeti budur bence.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.