Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar'dan UZAK DURUN!!! Vatan'dan Asus Laptop Alacaklar İçeri 2.edit geldi SONUÇLANDI.... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
6.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle cevabınız için teşekkürler . 1. Menteşe açıklığını projelerim yüzünden değil sorunu ürünün seri numarasını öğrenmek için arkasını çevirdiğimde yani alalı 20 günden fazla olduğunda farkettim tekrar okuyabilirsiniz konuyu. Vatan internetten alanlara 14 gün iade sunuyor belki adam 10 gün çatır çatır kullanıyor belki fiziki fazla belli olmayan bir hasar veriyor sonra 12 13 . Gün götürüp ben bundan memnun kalmadım diyor. O ürün paketlenip bize tekrar satılıyor ve adamın kullandığı ellediği belki bi taraflarını çarptığı laptop sana denk geliyor yani 0 değil 2.el sayılıyor ben vatanın 14 gün içinde doa ve kusurlu ürünleri hariç aldığı iadeyi hiç doğru bulmuyorum açıkçası. Müşteri araştırıp alsaydı ozaman laptopu sonuçta sen bakkaldan gofret aldığında yarısını yiyip tadı kötüymüş paramı geri istiyorum veya başka gofret istiyorum diyemezsin di mi? Ama gofretin son kullanma tarihi geçmişse ürün bozuksa bakkal sana yeni bir gofret verir. O gofreti seçip senin alman senin sorumluluğun. Bana hiç gelip vatanı savunmayın burda vatanın sattığı doa ürünler ve müşteriyle ilgilenmediği için yardımcı olmadığı için hani 14 gün değişim 2. Ekranı problemli laptopu 6 . Gün götürdüm ve çalışanlar evet sıkıntılı diye kabul etti ama yine de servise göndermemiz lazım dedi bu sebepten 3 aydır laptop kullanamadım doğru düzgün ve hala kullanamaıyorum haberiniz var mı? Ödeme şeklim taksitle olduğu için , para iadesi talep etmiyorum çünkü param taksit taksit ödencek bana, dolayısıyla şuan serviste olan laptopumun değişim raporunu bekliyorum o geldiğinde gidip tam inceleyip sorunsuz olanı ile değiştireceğim ve bi daha bu adi firmadan hiçbir şekilde alışveriş yapmayı düşünmüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 29 Haziran 2016; 16:30:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sülümandönmez

    Ürünün üretimi yok diye bir üst model verme zorunluluğunda olan taraf ürünün üretici firması yani Asustur. Satıcı firma değil. Bu tarz durumlarda üretici firma üstüne sorumluluk biner ve size ya ürünün misli veya bir üst modeliyle değişim yapmaları ya da para iadesi vermeleri gerekir ki bu durumda zaten üstüne düşeni yapıp para iadesi vermiş. Şanslısınız ki ürün fiyatını iade etmişler. Genelde üretici firmalar bu durumda arayıp başka bir model göndermeyi teklif ederler.

    Hayır asus un öyle bir zorunluluğu yok firmayla yüz yüze görüştüm biz size iade değişim raporunuzu veriyoruz siz gidip satın aldığınız satıcı firmayla işinizi hallediyorsunuz dedi tecrübeyle sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho


    quote:

    Orijinalden alıntı: sülümandönmez

    Ürünün üretimi yok diye bir üst model verme zorunluluğunda olan taraf ürünün üretici firması yani Asustur. Satıcı firma değil. Bu tarz durumlarda üretici firma üstüne sorumluluk biner ve size ya ürünün misli veya bir üst modeliyle değişim yapmaları ya da para iadesi vermeleri gerekir ki bu durumda zaten üstüne düşeni yapıp para iadesi vermiş. Şanslısınız ki ürün fiyatını iade etmişler. Genelde üretici firmalar bu durumda arayıp başka bir model göndermeyi teklif ederler.

    Hayır asus un öyle bir zorunluluğu yok firmayla yüz yüze görüştüm biz size iade değişim raporunuzu veriyoruz siz gidip satın aldığınız satıcı firmayla işinizi hallediyorsunuz dedi tecrübeyle sabittir.

    bu mesaji size karşı değil bir arkadaş bilgisayarını asusa değişim için göndermiş ve para iadesi kararı çıkmış onun için yazdım. Çünkü ürünün üretimi bitmiş. Sizin söylediğiniz ile bu olay farklı şeyler. Örnek vereyim. Daha önceden elimde inca im300nx modelinde bir modem vardı. Teknosadan almıştım ve bir arızadan dolayi teknosa aracılığı ile teknik servise gitti. Inca teknik servisi tarafindan doğrudan arandim ve ürünün fabrika çıkışlı sorunlu olduğunu onun yerine bir üst modeli göndereceklerini belirtip izin istediler. bende onay verdim. yani Ürün servise gider ve artık o ürün üretilmiyor ise veya fabrikasyon bir arizaya sahip ise muhattap tamamiyle üretici firmadir. Teknosa vatan vs degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solam -- 29 Haziran 2016; 17:26:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    Öncelikle cevabınız için teşekkürler . 1. Menteşe açıklığını projelerim yüzünden değil sorunu ürünün seri numarasını öğrenmek için arkasını çevirdiğimde yani alalı 20 günden fazla olduğunda farkettim tekrar okuyabilirsiniz konuyu. Vatan internetten alanlara 14 gün iade sunuyor belki adam 10 gün çatır çatır kullanıyor belki fiziki fazla belli olmayan bir hasar veriyor sonra 12 13 . Gün götürüp ben bundan memnun kalmadım diyor. O ürün paketlenip bize tekrar satılıyor ve adamın kullandığı ellediği belki bi taraflarını çarptığı laptop sana denk geliyor yani 0 değil 2.el sayılıyor ben vatanın 14 gün içinde doa ve kusurlu ürünleri hariç aldığı iadeyi hiç doğru bulmuyorum açıkçası. Müşteri araştırıp alsaydı ozaman laptopu sonuçta sen bakkaldan gofret aldığında yarısını yiyip tadı kötüymüş paramı geri istiyorum veya başka gofret istiyorum diyemezsin di mi? Ama gofretin son kullanma tarihi geçmişse ürün bozuksa bakkal sana yeni bir gofret verir. O gofreti seçip senin alman senin sorumluluğun. Bana hiç gelip vatanı savunmayın burda vatanın sattığı doa ürünler ve müşteriyle ilgilenmediği için yardımcı olmadığı için hani 14 gün değişim 2. Ekranı problemli laptopu 6 . Gün götürdüm ve çalışanlar evet sıkıntılı diye kabul etti ama yine de servise göndermemiz lazım dedi bu sebepten 3 aydır laptop kullanamadım doğru düzgün ve hala kullanamaıyorum haberiniz var mı? Ödeme şeklim taksitle olduğu için , para iadesi talep etmiyorum çünkü param taksit taksit ödencek bana, dolayısıyla şuan serviste olan laptopumun değişim raporunu bekliyorum o geldiğinde gidip tam inceleyip sorunsuz olanı ile değiştireceğim ve bi daha bu adi firmadan hiçbir şekilde alışveriş yapmayı düşünmüyorum

    14 gün değişim süresi sadece internet satışları için mevcut ki bu durum vatanın veya oranın buranın belirlediği birşey değil direk devletin tüketicilere internetten alışverişte mağdur olmamasi için ve birazda teşvik için verdiği bir haktır. Mağaza teslim haklarını bilmiyorum. Menteşe muhabbetindeki yanlışlığımdan dolayıda özür dilerim. Gözümden kaçmış.bir diğer muhabbette başkası ürünü 10 gün kullanıp iade ediyor vatan o ürünü sana geri satıyor demişsiniz. Böyle birşeye sadece gülerim. Çünkü vatan üretici firma değil ve o ürünü kapalı kutuya koyup geriye satamaz. Bunların yasal süreçleri var. Böyle birşey yaptığın da kimsenin çıkıpta senin elinde 10 tane 0 ürün vardı 5 tanesini sattın ama 3 tanesi geri geldi simdi elinde hiçbir belge olmadan 8 tane 0 ürün var. Bu nasil oluyor? diye sormadiklarini mi sanıyorsunuz. Geri iade edilen ürünler direkt olarak distrübütör firmaya gider. Gerisi o firmaya ait. He tabi o firmadada bu üründe birşey yok tekrar paketleyelim satalım diye birsey yaparlarsa bu durum tamamiyle o firmanin sorumluluğunda. Diğer mevzu ise ürün hasarlıysa zaten 14 gün mevzusu ortadan kalkar. 14 gün sadece arızalı ve memnuniyetsizlik garantisi adi altindadir. Hasarlı ürünler isterse 2. gün götür servis raporuna gitmek zorunda. Bide hasarlı ürün iade ediliyorsa demişsiniz. Hasarlı ürün iadeside tamamiyle ordaki teknisyenin sorunu. Çünkü ürün iade değişim icin gider öndeki bayan sizin bilgilerinizi alır arkadaki teknisyene ürünü verir ve inceletir. Ordaki teknisyen onay verirse ürününüz geri alınır. Bu saatten sonrada vatanı kullanip kullanmamak size kalmış ki bu durumda kimse size birsey söyleyemez zaten. Tekrar söylüyorum ben burada vatanı savunmuyorum. Sadece siz çok yeriyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solam -- 29 Haziran 2016; 17:55:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hocam , ben elimden geldiğince forumdaki tüketiciyi bilgilendirmeye çalışacağım ki bu müşteri memnuniyetine hiç önem vermeyen tüccar firmalara 3 5 fazla veriyoruz düzgün olsun kafasıyla bu firmalara boşuna para yedirmesinler çünkü internette 400 500 daha ucuza satan firmalardan hiçbir farkı yok çünkü vatan da doa ürün satabiliyor en azından bana 2 dir doa ürün geliyor ve daha sonra hiçbir şekilde müşteriye yardımcı olunmuyor millet boşuna parasını verip vatanın müşteri hizmetlerine güvenip ürün almaya kalkmasın gitsin daha ucuza internetteki diğer firmalardan alsın , hatta o firmalar müşteri memnuniyeti konusunda müşteriyi kaçırmamak için daha iyi yardımcı bile oldukları oluyor. Vatan gibi kendini bi b*k sanan nasıl olsa müşteri var diyip müşteriyle doğru düzgün ilgilenmeyen firmalara rağbet etmeyin. Açın bakın sikayetvar.com a vatanla ilgili okadar çok şikayet var ki hiçbirine cevap verme tenezzülünde bile bulunmamış , zaten buradan bile vatanın müşteriye önem vermediğini şikayetleri sallamadığını görebiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 29 Haziran 2016; 18:07:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Evet vatan Bilgisayardan aldım.n551 4.500 tl ,ben n550 yi 3000 tl ye aldım ama 3-4 ay önce stokta vardı n550 5000-5500tl civarındaydı.Ben şimdi gidip neden düşük seviye de bilgisayar alayım ki? ASUS'un bu konuda yardımcı olması lazım.
  • Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.

    Sonuna kadar haklısınız zaten sırf bundan dolayıda üretici firmalar para iadesi yapıyor. Çünkü o dönemin muadili bu dönemde daha pahalı olduğundan üst model vermeyi pek tercih etmiyorlar. Bu forumdan mıydı tam hatırlamıyorum bir arkadaş Vodafone hediye çekiyle teknosadan ürün alıyor Hp marka. Bu ürün bir süre sonra servise gidiyor ve üretimden kalktığı için Hp tarafından aranıyor ve ürünün misli veya bir üst modeli gönderilmesi gerekirken alt modelini göndermeyi teklif ediyorlar. Tabi arkadaş kabul etmiyo para iadesi istiyor fakat şöyle bir sıkıntı var vodafone indirim kampanyasi kullandığı için 1270 liralik ürünü 270 liraya alıyor ve faturada sadece 270tl yazıyor. Serviste size ödeyeceğimiz fiyat 270 tldir faturada ne yazıyorsa o deyip arkadaşı mağdur durumuna düşürüyorlar. Sorun sonrasında bir şekilde düzeliyor ama Türkiye de A firması veya B firmasi olsun hepsi tüketiciyi s*kme peşinde tamamiyle. Bu yüzden tüketici haklarını kesinlikle araştırın ve bilgi sahibi olun. Genel anlamda tüketici sorunları yaşadığınız da Konuşmada önce salağa yatıp karşı tarafın tepkisini ölçün sonra şu şu maddeye göre bana bunu yapmak zorundasınız vs dediğinizde gösterilen ilgi değişecektir. Bunu farkedeceksiniz. Ayrıca eğer büyük satıcı firmalarla sorun yaşıyorsanız sorunu öncelikli olarak telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak halletmeye çalışın. Hatta tüm muhattabınız o olsun. Çünkü konuşmalar dinlendiginden ve orda oturanlar tüm yasalari bildiğinden sizde bildiğinizi gösterince size yardım etmek zorunda kalacaktır. mağazaya gidince sadece müşteri temsilcisinin ismini ve görüşme muhabbetini anlatarak işleminizi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: solam


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.

    Sonuna kadar haklısınız zaten sırf bundan dolayıda üretici firmalar para iadesi yapıyor. Çünkü o dönemin muadili bu dönemde daha pahalı olduğundan üst model vermeyi pek tercih etmiyorlar. Bu forumdan mıydı tam hatırlamıyorum bir arkadaş Vodafone hediye çekiyle teknosadan ürün alıyor Hp marka. Bu ürün bir süre sonra servise gidiyor ve üretimden kalktığı için Hp tarafından aranıyor ve ürünün misli veya bir üst modeli gönderilmesi gerekirken alt modelini göndermeyi teklif ediyorlar. Tabi arkadaş kabul etmiyo para iadesi istiyor fakat şöyle bir sıkıntı var vodafone indirim kampanyasi kullandığı için 1270 liralik ürünü 270 liraya alıyor ve faturada sadece 270tl yazıyor. Serviste size ödeyeceğimiz fiyat 270 tldir faturada ne yazıyorsa o deyip arkadaşı mağdur durumuna düşürüyorlar. Sorun sonrasında bir şekilde düzeliyor ama Türkiye de A firması veya B firmasi olsun hepsi tüketiciyi s*kme peşinde tamamiyle. Bu yüzden tüketici haklarını kesinlikle araştırın ve bilgi sahibi olun. Genel anlamda tüketici sorunları yaşadığınız da Konuşmada önce salağa yatıp karşı tarafın tepkisini ölçün sonra şu şu maddeye göre bana bunu yapmak zorundasınız vs dediğinizde gösterilen ilgi değişecektir. Bunu farkedeceksiniz. Ayrıca eğer büyük satıcı firmalarla sorun yaşıyorsanız sorunu öncelikli olarak telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak halletmeye çalışın. Hatta tüm muhattabınız o olsun. Çünkü konuşmalar dinlendiginden ve orda oturanlar tüm yasalari bildiğinden sizde bildiğinizi gösterince size yardım etmek zorunda kalacaktır. mağazaya gidince sadece müşteri temsilcisinin ismini ve görüşme muhabbetini anlatarak işleminizi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz

    Bakalım bugün ASUS'u arayacağım onları ölçüp biçeceğim. Olmadı direk ihtarname çekeceğim. Çünkü kanunda geçen bir şey ürün yoksa, üretimden kalktıysa misli ile değişme hakkına sahiptir.Bunlardan sonuç alamazsam para iadesi alıp amazondan laptop alacağım hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_


    quote:

    Orijinalden alıntı: solam


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.

    Sonuna kadar haklısınız zaten sırf bundan dolayıda üretici firmalar para iadesi yapıyor. Çünkü o dönemin muadili bu dönemde daha pahalı olduğundan üst model vermeyi pek tercih etmiyorlar. Bu forumdan mıydı tam hatırlamıyorum bir arkadaş Vodafone hediye çekiyle teknosadan ürün alıyor Hp marka. Bu ürün bir süre sonra servise gidiyor ve üretimden kalktığı için Hp tarafından aranıyor ve ürünün misli veya bir üst modeli gönderilmesi gerekirken alt modelini göndermeyi teklif ediyorlar. Tabi arkadaş kabul etmiyo para iadesi istiyor fakat şöyle bir sıkıntı var vodafone indirim kampanyasi kullandığı için 1270 liralik ürünü 270 liraya alıyor ve faturada sadece 270tl yazıyor. Serviste size ödeyeceğimiz fiyat 270 tldir faturada ne yazıyorsa o deyip arkadaşı mağdur durumuna düşürüyorlar. Sorun sonrasında bir şekilde düzeliyor ama Türkiye de A firması veya B firmasi olsun hepsi tüketiciyi s*kme peşinde tamamiyle. Bu yüzden tüketici haklarını kesinlikle araştırın ve bilgi sahibi olun. Genel anlamda tüketici sorunları yaşadığınız da Konuşmada önce salağa yatıp karşı tarafın tepkisini ölçün sonra şu şu maddeye göre bana bunu yapmak zorundasınız vs dediğinizde gösterilen ilgi değişecektir. Bunu farkedeceksiniz. Ayrıca eğer büyük satıcı firmalarla sorun yaşıyorsanız sorunu öncelikli olarak telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak halletmeye çalışın. Hatta tüm muhattabınız o olsun. Çünkü konuşmalar dinlendiginden ve orda oturanlar tüm yasalari bildiğinden sizde bildiğinizi gösterince size yardım etmek zorunda kalacaktır. mağazaya gidince sadece müşteri temsilcisinin ismini ve görüşme muhabbetini anlatarak işleminizi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz

    Bakalım bugün ASUS'u arayacağım onları ölçüp biçeceğim. Olmadı direk ihtarname çekeceğim. Çünkü kanunda geçen bir şey ürün yoksa, üretimden kalktıysa misli ile değişme hakkına sahiptir.Bunlardan sonuç alamazsam para iadesi alıp amazondan laptop alacağım hayırlısı.

    Hocam bu işlemleri yapacaksanız hızlı yapmaya çalışın çünkü iade değişim raporunun 30 gün süresi var sonra o süre geçerse tekrar düzenletmekle felan ugrasırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    quote:

    Orijinalden alıntı: umtont

    bende vatan bilgisayardan aynı ürünü x550jx i kampanyadan almıştım. Mağazada kurulumu yapıldı eve geldim laptobu açar açmaz aşırı yüksek bir ses gelmeye başladı. Sesi dinledim ve hdd den geldiğini anladım. Boş odayı inletiyordu resmen o kadar rahatsız etti ki dayanamadım kapattım. Sabah direk aldığım söğütözü şubesine götürdüm. Elemanlara anlattım ses geliyor diye ilk başta birisi ben duyamıyorum dedi ama çok net geliyordu ses. Başka bir arkadaşını çağırdı içeriden. O elemanda dinledi ve bu hdd sesi çok normal hiç pc kullanmadın mı anlamıyon mu gibi aşağılayıcı şeyler söyledi. Evet hdd ses çıkarabilir belki ama evdek 10 senelik laptopdan bile böyle ses gelmiyor resmen uçaçak ürün. Ben iade edicem dedim almam ben sorun yok bunda dedi. Bende geri almıyorum deyincede servise gönderelim ama bir ey çıkmaz çıkamaz vs diyerel tehtit etti resmen.
    Sonuç olarak dediği gibi sevise gitti ama sonuç olumsuz çıktı. Hasarlı ürünü kakaladılar bize.

    VATAN BİLGİSAYARDAN LAPTOP ALINMAZ

    Çok geçmiş olsun hocam malesef böyle vatan , kampanya diye yaptığı yalandan indirimle bile netteki diğer sitelerden 200-300 daha pahalıya gelmiştir size eminim ki... Ben de ilk aldığım X550JX'i kampanya ile 2700 e almıştım .İçindeki işletim sistemi+fazladan 8 gb rami ( piyasadaki diğer X550JX sürümlerine göre) çıkardığınızda yine piyasadaki üründen en az 200 tl pahalıya almış oluyorsunuz.Neden çünkü güvendiniz bi sorun olursa ilgilenirler dediniz , ben de öyle demiştim :) Vatan bilgisayar, teknik servis diye kıytırık TELESERVICE denen telefonlara bakan servise yolluyor laptop'u. Size tavsiyem teknik servis rapor kağıdına bakın TELESERVICE mi yazıyor diye , öyle yazıyorsa , İstanbul Avrupa yakasında TEKNOSER servisi var yetkili asus teknik servisi oraya yollayabilirsiniz ama söğütözü dediniz yani Ankara'da oturuyorsunuz anladığım kadarıyla , çok çok rahatsız etmiyorsa hiçbi şekilde ellemeyin hocam sonradan çok pişman olma ihtimaliniz var.Laptopun yolda hasar görme ihimali , veya servisten dolayı çizik kırık gelme ihtimali var, ondan sonra bu laptop niye böyle geldi diyeceksiniz servisi arayacaksınız servis biz yapmadık diyecek topu kargoya atacak kargo da servise atacak.Olan size olacak kısacası... Üzülerek belirtmek istiyorum hdd den ses gelse bile ancak hdd değişimi yapılır hocam zaten kendiniz de demişsiniz servise gitmiş olduğu gibi gelmiş.Bu saatten sonra size tavsiyem laptopta rahatsız eden başka birşey yoksa, bütçeniz musait olunca 256 gb ssd alabilirsiniz.(256 gb oyun oynayan kişiye bile yetiyor tecrübeyle sabittir) Hem hdd nin sesinden hem de ısınmasından yavaşlığından vs. sonsuza kadar kurtulursunuz.Saygılar..

    Bu dediklerinizin aynısı başıma geldi. 2aylık n550jv laptobumu sapasağlam servise yolladım. Servisten bi geldi kasa kırık. Hemen servisi aradım siz yapmışsınızdır ya da kargoda olmuştur dediler utanmadan siz yapmışsınız diyorlar.Kargoda olması mümkün değil orjinal kutu ile yolladım hiç bir yerinde ezik filan yoktu. Kargo görevlisi ile hasar tutanağı tuttuk laptop ile geri yolladım. Aradılar beni tekrardan bana ve kargoya attılar suçu yaklaşık 2 ay uğraştım laptop bu arada gitti geldi. İnat ettim peşini bırakmadım üst makamları aradım sonra müşteri memnuniyeti için asus ücretsiz onardı. 14.06.2016 tarihinde de ekranda beyaz leke vardı o yüzden yolladım pişman olarak çünkü beyaz sayfalarda çok rahatsız ediyordu. Keşke yollamasaydım dedim tekrardan Asusdan pişman oldum cihazdan memnun olmama rağmen.

    Not:Annem samsungdan telefon almıştı. Telefonda sorun çıkmıştı. Götürdük cihazı ve geri aldılar. Sonra haber geldi cihaz üretimden kalkmış bir üst modelini vereceğiz dediler. Bazı firmalar kanunu işlerken bazıları neden hukuka aykırı iş yapıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_


    quote:

    Orijinalden alıntı: solam


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.

    Sonuna kadar haklısınız zaten sırf bundan dolayıda üretici firmalar para iadesi yapıyor. Çünkü o dönemin muadili bu dönemde daha pahalı olduğundan üst model vermeyi pek tercih etmiyorlar. Bu forumdan mıydı tam hatırlamıyorum bir arkadaş Vodafone hediye çekiyle teknosadan ürün alıyor Hp marka. Bu ürün bir süre sonra servise gidiyor ve üretimden kalktığı için Hp tarafından aranıyor ve ürünün misli veya bir üst modeli gönderilmesi gerekirken alt modelini göndermeyi teklif ediyorlar. Tabi arkadaş kabul etmiyo para iadesi istiyor fakat şöyle bir sıkıntı var vodafone indirim kampanyasi kullandığı için 1270 liralik ürünü 270 liraya alıyor ve faturada sadece 270tl yazıyor. Serviste size ödeyeceğimiz fiyat 270 tldir faturada ne yazıyorsa o deyip arkadaşı mağdur durumuna düşürüyorlar. Sorun sonrasında bir şekilde düzeliyor ama Türkiye de A firması veya B firmasi olsun hepsi tüketiciyi s*kme peşinde tamamiyle. Bu yüzden tüketici haklarını kesinlikle araştırın ve bilgi sahibi olun. Genel anlamda tüketici sorunları yaşadığınız da Konuşmada önce salağa yatıp karşı tarafın tepkisini ölçün sonra şu şu maddeye göre bana bunu yapmak zorundasınız vs dediğinizde gösterilen ilgi değişecektir. Bunu farkedeceksiniz. Ayrıca eğer büyük satıcı firmalarla sorun yaşıyorsanız sorunu öncelikli olarak telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak halletmeye çalışın. Hatta tüm muhattabınız o olsun. Çünkü konuşmalar dinlendiginden ve orda oturanlar tüm yasalari bildiğinden sizde bildiğinizi gösterince size yardım etmek zorunda kalacaktır. mağazaya gidince sadece müşteri temsilcisinin ismini ve görüşme muhabbetini anlatarak işleminizi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz

    Bakalım bugün ASUS'u arayacağım onları ölçüp biçeceğim. Olmadı direk ihtarname çekeceğim. Çünkü kanunda geçen bir şey ürün yoksa, üretimden kalktıysa misli ile değişme hakkına sahiptir.Bunlardan sonuç alamazsam para iadesi alıp amazondan laptop alacağım hayırlısı.

    Hocam bu işlemleri yapacaksanız hızlı yapmaya çalışın çünkü iade değişim raporunun 30 gün süresi var sonra o süre geçerse tekrar düzenletmekle felan ugrasırsınız

    Aradım asusu yasal kanun bu biz değişim raporunu yollarız sizde aynı cihaz varsa alırsınız yoksa paranızı geri alırsınız diyorlar.Biz mağdur olmuşuz olmamışız umurlarında değil. Allah belalarını versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_


    quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_


    quote:

    Orijinalden alıntı: solam


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Şimdi Vatan Bilgisayar ile görüştüm.ASUS size değişim raporu sundu ise ve ürün artık piyasadan kalktı ise ASUS size üst modelini karşılamak zorunda dedi.Biz sadece tedarikçiyiz bize o belgeyi getirirseniz biz kupon veririz dedi.

    Sonuna kadar haklısınız zaten sırf bundan dolayıda üretici firmalar para iadesi yapıyor. Çünkü o dönemin muadili bu dönemde daha pahalı olduğundan üst model vermeyi pek tercih etmiyorlar. Bu forumdan mıydı tam hatırlamıyorum bir arkadaş Vodafone hediye çekiyle teknosadan ürün alıyor Hp marka. Bu ürün bir süre sonra servise gidiyor ve üretimden kalktığı için Hp tarafından aranıyor ve ürünün misli veya bir üst modeli gönderilmesi gerekirken alt modelini göndermeyi teklif ediyorlar. Tabi arkadaş kabul etmiyo para iadesi istiyor fakat şöyle bir sıkıntı var vodafone indirim kampanyasi kullandığı için 1270 liralik ürünü 270 liraya alıyor ve faturada sadece 270tl yazıyor. Serviste size ödeyeceğimiz fiyat 270 tldir faturada ne yazıyorsa o deyip arkadaşı mağdur durumuna düşürüyorlar. Sorun sonrasında bir şekilde düzeliyor ama Türkiye de A firması veya B firmasi olsun hepsi tüketiciyi s*kme peşinde tamamiyle. Bu yüzden tüketici haklarını kesinlikle araştırın ve bilgi sahibi olun. Genel anlamda tüketici sorunları yaşadığınız da Konuşmada önce salağa yatıp karşı tarafın tepkisini ölçün sonra şu şu maddeye göre bana bunu yapmak zorundasınız vs dediğinizde gösterilen ilgi değişecektir. Bunu farkedeceksiniz. Ayrıca eğer büyük satıcı firmalarla sorun yaşıyorsanız sorunu öncelikli olarak telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak halletmeye çalışın. Hatta tüm muhattabınız o olsun. Çünkü konuşmalar dinlendiginden ve orda oturanlar tüm yasalari bildiğinden sizde bildiğinizi gösterince size yardım etmek zorunda kalacaktır. mağazaya gidince sadece müşteri temsilcisinin ismini ve görüşme muhabbetini anlatarak işleminizi daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz

    Bakalım bugün ASUS'u arayacağım onları ölçüp biçeceğim. Olmadı direk ihtarname çekeceğim. Çünkü kanunda geçen bir şey ürün yoksa, üretimden kalktıysa misli ile değişme hakkına sahiptir.Bunlardan sonuç alamazsam para iadesi alıp amazondan laptop alacağım hayırlısı.

    Hocam bu işlemleri yapacaksanız hızlı yapmaya çalışın çünkü iade değişim raporunun 30 gün süresi var sonra o süre geçerse tekrar düzenletmekle felan ugrasırsınız

    Aradım asusu yasal kanun bu biz değişim raporunu yollarız sizde aynı cihaz varsa alırsınız yoksa paranızı geri alırsınız diyorlar.Biz mağdur olmuşuz olmamışız umurlarında değil. Allah belalarını versin.

    Aynen tahmin ettiğim gibi hocam , uyaracaktım sizi bu konuda ama yukarıdaki konuşmalarda bahsetmiştim zaten ben de asusla bizzat görüşüp laptopunu verirsem değişim iade raporunu alınca benim laptoptan bulamazsam ne yapacağım demiştim biz sadece iade/ değişim raporu veriyoruz geri kalanı sizinle firma arasında demişlerdi. Dolayısıyla size ne önereceğim hiçbir fikrim yok iade alsanız olmaz çok zarar etmiş olursunuz, değişim de olmuyor sizin laptoptan kalmamış. Asusun veya vatanın size vermesi gerekirdi üst modeli . Ürünün kutusundaki garanti belgesine bakar mısınız distrübütor firma hangisi ise bi de onla görüşmeyi deneyin isterseniz , yoksa bu durumda baya zarar etmiş olursunuz ki , internette araştırırsanız daha önce bu durum başına gelen çok var vatandan aldığı ürün 3-4 ay servislerde sürünüyor sonunda değişim iade çıkıyor ve ürün piyasadan kalktığı için arkadaş bişey yapamamıştı en son ne oldu bilmiyorum. En mantıklısı nerden satın aldıysanız laptopu orayı tüketici hakem heyetine vermek , bu gibi durumlarda kesinlikle servisi şikayet etmeyin aleyhinize sonuçlanır , bunu bu tüketici hakem heyetinden baya iyi anlayan bi arkadaşım demişti. Size pm atayım arkadaşın ismini ona bir danışın isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar servisten değişim kararı çıktı ve raporum elime bugün ulaştı , önce Vatan Bilgisayar' ın elmadağ şubesine gittim ve işlemler bugüne yetişmez dediler ana merkez(topkapı) göndermemiz lazım raporu dediler .Ben de aldım faturayı ve raporu Vatanın Topkapı şubesine gittim hediye çekimi aldım , ürünü değiştirdim . Şimdi bu 3.aldığım laptop oluyordu ve kurulum için yukarıki kattaki montaj yerlerine gittik ve laptopu elime aldım inceledim heryerini herhangi bir vuruğu vs. yoktu cd rom vs. düzgün çalışıyordu menteşelerde açıklık yoktu.Herneyse ölü piksel testi yaptırmak için görevl iarkadaşa verdim arkadaş ta saolsun ölü piksel testini yapmaya çalıştı bu sırada space tuşunun düzgün basmadığını farketti , bunu bana beyan etti .Laptopu alıp ben inceledim gerçekten de space tuşu basmıyordu , başka görevli bir arkadaş geldi tuşu yerinden felan çıkardı baktı tuşun oradaki zemin bombe yapmış dedi tuşu takmaya çalıştı etti bi de takamadı yerine .Ben de kesinlikle değişimini istiyorum dedim.Tekrar aşağı indik 4.laptopumu aldık ve orada incelemelerini yaptım , ekranda ölü piksel veya leke yok çok şükür ,cd rom düzgün çalışıyor space tuşu basıyor , menteşelerde açıklık vs. yok.Sadece arka tarafında harddisk ve ram kapaığının vidalarından birinin üstü çizik içindeydi hafif te vidanın yıldız kısımları kanırtılmış diğer vidalarda hiçbir sıkıntı görünmüyordu yani içi açılmamış aletin.Aldım aleti eve geldim şimdi kurulumlarını yapıyorum 2-3 saat oyun testini de yaptıktan sonra içim rahatlayacak.


    Tekrardan uyarıyorum sizi laptop alırken mağazadan alıyorsanız mutlaka heryerini kontrol edin eğer ben kurulum bölümüne çıkmasaydım , space tuşunu farketmeseydim eve gelip tekrar gittiğimde servise göndermemiz lazım diyeceklerdi.En temizi siz uzak durun Vatan Bilgisayar'dan ben 4.laptopta düzgün doa olmayan bir makine bulabildim , çoğu ürünün (doa olanların)Distrübütorde tekrar paketlenip doa olarak mağazaya geri gönderildiğini ve mağazada 0 ürün gibi satıldığını düşünüyorum , halbu ki o gelen ürünün doa kapsamında olduğu için üzerinde etiketi olması ve ürünün normal fiyatından çok daha aşağıda satılması gerekir.Bence durum böyle sonra o doa ürünler 70 tane cihazın(ellerindeki stok bu kadarmış şuan) arasına serpiştiriliyor artık kampanya kime vurursa , ben aynen böyle yapıldığını düşünmeye başladım 3.laptopta da sıkıntı çıkınca.

    Oradaki görevli de çok şanssızmışsın sen bu konuda dedi bu üründen bi sürü sattık sadece 6 değişim iade aldık 3 tanesi sana ait dedi.Ben hiç inanmıyorum açıkçası ve doğru düzgün bir ürün bulabildiğime şükür ediyorum bi daha Vatan bilgisayar'la işim olmaz. Asus'un servisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum saolsun varolsun , internette biraz kötü yorumlar almış ama eğer elden götürürseniz çok iyi yardımcı oluyorlar ben 2 seferdir asus'un teknoser servisine götürüyorum ve 2 dir çok güzel yardımcı oluyor arkadaşlar ve rapor tutup bana tutanak verip ana servise Üsküdar'a yolluyorlar incelenmesi için laptop'un.Ana servis 2 seferdir beni hiç üzmedi , çok çok memnunum servisten. Gidin laptopunuzu elden teslim edin yüzyüze anlatın sorununuzu sıkıntınızı üzeleceğinizi sanmıyorum ama evden ups kargoyla vs. yollarsanız ve laptop kırık gelirse işte o an yandınız , risk almayın elden verin gidip.



    Konuyu takip eden, mesaj atıp destek çıkan , yorum yapan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

    Hayırlı Kandiller,


    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 1 Temmuz 2016; 17:34:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    Arkadaşlar servisten değişim kararı çıktı ve raporum elime bugün ulaştı , önce Vatan Bilgisayar' ın elmadağ şubesine gittim ve işlemler bugüne yetişmez dediler ana merkez(topkapı) göndermemiz lazım raporu dediler .Ben de aldım faturayı ve raporu Vatanın Topkapı şubesine gittim hediye çekimi aldım , ürünü değiştirdim . Şimdi bu 3.aldığım laptop oluyordu ve kurulum için yukarıki kattaki montaj yerlerine gittik ve laptopu elime aldım inceledim heryerini herhangi bir vuruğu vs. yoktu cd rom vs. düzgün çalışıyordu menteşelerde açıklık yoktu.Herneyse ölü piksel testi yaptırmak için görevl iarkadaşa verdim arkadaş ta saolsun ölü piksel testini yapmaya çalıştı bu sırada space tuşunun düzgün basmadığını farketti , bunu bana beyan etti .Laptopu alıp ben inceledim gerçekten de space tuşu basmıyordu , başka görevli bir arkadaş geldi tuşu yerinden felan çıkardı baktı tuşun oradaki zemin bombe yapmış dedi tuşu takmaya çalıştı etti bi de takamadı yerine .Ben de kesinlikle değişimini istiyorum dedim.Tekrar aşağı indik 4.laptopumu aldık ve orada incelemelerini yaptım , ekranda ölü piksel veya leke yok çok şükür ,cd rom düzgün çalışıyor space tuşu basıyor , menteşelerde açıklık vs. yok.Sadece arka tarafında harddisk ve ram kapaığının vidalarından birinin üstü çizik içindeydi hafif te vidanın yıldız kısımları kanırtılmış diğer vidalarda hiçbir sıkıntı görünmüyordu yani içi açılmamış aletin.Aldım aleti eve geldim şimdi kurulumlarını yapıyorum 2-3 saat oyun testini de yaptıktan sonra içim rahatlayacak.


    Tekrardan uyarıyorum sizi laptop alırken mağazadan alıyorsanız mutlaka heryerini kontrol edin eğer ben kurulum bölümüne çıkmasaydım , space tuşunu farketmeseydim eve gelip tekrar gittiğimde servise göndermemiz lazım diyeceklerdi.En temizi siz uzak durun Vatan Bilgisayar'dan ben 4.laptopta düzgün doa olmayan bir makine bulabildim , çoğu ürünün (doa olanların)Distrübütorde tekrar paketlenip doa olarak mağazaya geri gönderildiğini ve mağazada 0 ürün gibi satıldığını düşünüyorum , halbu ki o gelen ürünün doa kapsamında olduğu için üzerinde etiketi olması ve ürünün normal fiyatından ço kdaha aşağıda satılması gerekir.Bence durum böyle sonra o doa ürünler 70 tane cihazın(ellerindeki stok bu kadarmış şuan) arasına serpiştiriliyor artık kampanya kime vurursa , ben aynen böyle yapıldığını düşünmeye başladım 3.laptopta da sıkıntı çıkınca. Oradaki görevli de çok şanssızmışsın sen bu konuda dedi bu üründen bi sürü sattık sadece 6 değişim iade aldık 3 tanesi sana ait dedi.Ben hiç inanmıyorum açıkçası ve doğru düzgün bir ürün bulabildiğime şükür ediyorum bi daha Vatan bilgisayar'la işim olmaz. Asus'un servisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum saolsun varolsun , internette biraz kötü yorumlar almış ama eğer elden götürürseniz çok iyi yardımcı oluyorlar ben 2 seferdir asus'un teknoser servisine götürüyorum ve 2 dir çok güzel yardımcı oluyor arkadaşlar ve rapor tutup bana tutanak verip ana servise Üsküdar'a yolluyorlar incelenmesi için laptop'un.Ana servis 2 seferdir beni hiç üzmedi , çok çok memnunum servisten. Gidin laptopunuzu elden teslim edin yüzyüze anlatın sorununuzu sıkıntınızı üzeleceğinizi sanmıyorum ama evden ups kargoyla vs. yollarsanız ve laptop kırık gelirse işte o an yandınız , risk almayın elden verin gidip.



    Konuyu takip eden, mesaj atıp destek çıkan , yorum yapan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

    Hayırlı Kandiller,


    Saygılar...

    Geçmiş olsun hocam.Bende tekrarlayam ASUS ile sıkıntınız çıktığında direk teknosere verin yoksa uğraşırsınız.Bende yarın paramı alacağım tekrardan asus alacağım.Hayırlı olsun yeni bilgisayarınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _DarthVader_ kullanıcısına yanıt
    Saolun hocam çok teşekkür ederim , sizin de şimdiden yeni bilgisayarınız hayırlı olsun. Sorununuzu halledebildiniz mi? üst model fiyat farkında sıkıntı yaşıyordunuz alet piyasada bulunmadığından son durum nedir?


    Teknoser 'e saygılarımı sevgilerimi gönderiyorum buradan vallahi acayip yardımcı oldular 2 seferdir , zannediyorum orası aynı zamanda operasyon merkezi yani mudahale de edilebiliyor laptoplara. Ama değişim veya iade istiyorsanız sorunu çözmek için arkadaşlar yardımcı oluyor , değişimlik veya iadelik bir durum varsa size tutanak tutuyorlar ve Ana servise Üsküdar'a yolluyorlar laptop burada inceleniyor , değişim veya iade kararı verilirse , size rapor geliyor evinize ( benim 2 hafta sürdü gelmesi) daha sonra o rapor ile ürünü satın aldığınız yere gidip işlem yaptırıyorsunuz.
  • Mesajda belirttim buraya da yazayım arkadaşlar fikir sahibi olur.

    Tüketici derneğine gittim ordakiler ya para iadesi ya da aynı ürün varsa onunla değişim dediler. Bir üst modeli ile değişim filan ülkemizde imkansız. Ben yarın paramı alacağım inşallah nakit olarak verirlerse amazondan yeni cihaz alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşlerim,abilerim bugün kuruşuna kadar para iademi aldım müşteri hiznetleri sıkıntı çıkartmadı sağolsun. Müşteri temsilcisi ile kısa bir görüşme yaptım asus hakkında söylediklerini aynen aktarıyorum.
    "şuan asus almak akıl karı değil.menteşeleri sorunlu,içindeki sistem sorunlu,tuşlarda sıkıntı çıkıyor vs.Müşteri format için asus laptop getirdi kapağını kaldırdım menteşe kırıldı.Müşteriler hep şikayetçi devamlı geri iade ya da servise yolluyoruz."

    Önerebileceği bilgisayar sorduğumda direk servis ve kalite yönünden lenova dedi(bu bana pek samimi gelmedi :)) Para var ise MSI dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DarthVader_

    Kardeşlerim,abilerim bugün kuruşuna kadar para iademi aldım müşteri hiznetleri sıkıntı çıkartmadı sağolsun. Müşteri temsilcisi ile kısa bir görüşme yaptım asus hakkında söylediklerini aynen aktarıyorum.
    "şuan asus almak akıl karı değil.menteşeleri sorunlu,içindeki sistem sorunlu,tuşlarda sıkıntı çıkıyor vs.Müşteri format için asus laptop getirdi kapağını kaldırdım menteşe kırıldı.Müşteriler hep şikayetçi devamlı geri iade ya da servise yolluyoruz."

    Önerebileceği bilgisayar sorduğumda direk servis ve kalite yönünden lenova dedi(bu bana pek samimi gelmedi :)) Para var ise MSI dedi.

    Doğru söylemiş hocam , şuan piyasada muadili olsaydı o fiyata ben de o modele yönelecektim dün , ama laptoplara göz attım o fiyat aralığında bundan başka doğru düzgün laptop yok yani 200 lira ekleyip lenono y50-70 alabilirdim ama bileşenleri eski nesil ve artık üretilmiyormuş. Msi alabilirdim msi n da ekran kartı ddr3 tü ve 2 gb ti , laptopun ram i de 8 gb di. Üstüne 50 lira eklemem gerekiyordu. Ben de mecbur yine asus tercih ettim ve 4. Laptopumda doğru düZgün bi tanesini bulabildim .

    Ben size X550VX modellerinde gördüğüm genel sorunlarını sayayım;

    -Menteşeler çok küçük dolayısıyla hemen kırılabiliyor .

    -Tuşlarda sıkıntı olabiliyor aynen dün yaşadığım gibi space tuşu bombe yapmıştı ve basmıyordu

    -Bazı cihazlar gereğinden fazla ısınıyor ve söylediğiniz gibi işletim sistemi problemi çıkarabiliyor ama temiz bi win10 kurulumu bunu çözüyor

    - Ayrıca bazı cihazlarda ekran ve panel arasında gereğinden fazla açıklık olabiliyor ( sağ tarafından normal açıklıkta olup sol tarafın gereğinden fazla olup bastırdığınızda esnemesi gibi)

    -Dvd rom un sertçe ittirmedikçe kapanmaması

    Bunları kontrol ettikten sonra Ölü piksel ekranda leke vs. Menteşelerinde açıklık
    Var mı gibi genel kontrollerinizi yapmanız gerekir.

    Asus un artık piyasaya laptop sürerken doğru düzgün kontrolden geçirdiğini sanmıyorum.

    Son olarak Asus un servisi piyasaya göre iyidir , mağdur etmez . Lenovo ' nun servisi de iyidir bi de Dell servisi muazzamdır ama vatan dell satmadığı için dün tercihimi yine asus tan yana kullanmak zorunda kaldım.

    Msi için bişey diyemeyeceğim ama okuduğum kadarıyla laptoplarında kronik problem bulunmuyor ve baya sağlam , servisi de iyi diye okumuştum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 2 Temmuz 2016; 19:12:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Helal olsun hakkınızı sonuna kadar aramışsiniz. Pcdepo dan dolandirilip hala gerekli basvurulari yapmayan bazı zengin arkadaşlarımız gibi yapmamışsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.