Şimdi Ara

Vatan bilgisayar iade kabul etmiyormu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
47.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: girmiyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: girmiyor

    Ya kusura bakmayında elma armutmu alıyorsunuz? Ben mecmurmuyum başkasının açıp kullandığı fareyi yada başka birşeyi kullanmaya?

    Acilip kullanilip geri iade urunler tekrar rafa giremez ama Turkiye'de kutusunu yenileyip koyuyorlar gayet. Ve bunlara en guzel ornek kadikoydeki buyuk bilgisayar magazalari. Isim vermeme gerek yoktur herhalde..

    Her yer koyuyor çünki mevzuatta geri iade diye bişey yok. Açılıp kullanılan ürün garanti kapsamına girer , iade diye bir şey yok ama işte milleti memnun etmek adına geri alıp alıp raflara koyuyorlar. Yeterki siz de kutusu açılmamış gibi gösterin yetiyor.

    Elma armut alıyo mursunuz derkende elektronik ürün alıyorsunuz bence en azından 30 dakika bu ürün neymiş ne değilmiş bakılmalı varsa incelemesi okunmalı. En azından kutulu halinde iken bir kaç inceleme okunsaydı mesela bir çok kişinin g9/g9x in şeklinden memnun olmadığını görürdü.

    1 haftaa içinde memnun kalınmayan ürün satışa engel olacak şekilde zarar görmediği sürece iade edilebilir.
    ben belkide 1000 lerce liralık ürün aldım ve memnun kalmadığım için iade edip yerine başka bir ürün tercih ettim.
    bilgisizce konuşmayın mevzuat diye,
    tüketicinin korunmasını sağlayan yasalarla elirlenmiştir bu

    İventus
    quote:

    Paketi Açılmış Ürünler
    Paketi açılmış ürünler kargo tesliminden itibaren 7 gün içerisinde gerekçe gösterilerek iade edilebilir.

    İade gerekçesinin İnventus tarafından kabul edilmemesi
    Ürün üzerinde yeniden satışını güçleştirecek veya imkansız kılacak hasar, çizik vs. bulunması
    Ürün paketinde mutat kullanımla bağdaşmayacak hasar bulunması
    Ürün içeriğinde veya paketinde eksik, yırtık, yazı, etiket vs. bulunması

    durumunda iade kabul edilmeyebilir.


    Sanalmarket
    quote:

    Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum?

    Teslim tarihinden itibaren ilk 7 gün içerisinde belirli koşullarda ürünü iade etme hakkınız vardır. Bunun için ürünü güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip etmeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan her türlü aksesuarı ve kutu içeriğini (kablolar-kitapçık-sürücüler vb) eksiksiz olarak göndermelisiniz. Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir. Orijinal ambalaj ya da üründe herhangi bir çizik, hasar, bant-etiket, kutu içeriğinde eksik vb. problemler varsa iade kabul edilmez.
    Bazı özel ürünlerde iade kabul edilemez. Tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, koruma bandı çıkarılmış ürünler, pres baskı ambalajlı ürünler, DVD medya, CD medya, kartuş, toner gibi bilgisayar sarf malzemeleri. Vücutla temas eden kulak içi, kulak üstü kulaklık gibi ürünler hijyenik nedenlerden dolayı arızalı ya da ayıplı değilse iade alınamaz. Herhangi bir ayıbı ya da arızası olmayan notebook, kişiye özel hazırlanmış pc, monitör, cep bilgisayarı/palm, cep telefonu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünün ambalajının hiç açılmamış, kullanılmamış, bozulmamış olması şartına bağlıdır.



    quote:

    Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
    Kullanılmış, ambalajı açılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünler iade edilemez.


    daha çok var. Bence siz bilip bilmeden yazmayın. Dediğim gibi çoğu mağaza açılıp kullanılmış ürünleri sırf müşteri memnuniyeti adı altında neredeyse hiç bir teste tabi tutmadan geri alıyor yeter ki bir sonraki müsteriye kakalayabilecekleri kadar düzgün verin kutuyu içindeki ürün bozuk mu değil mi , aksesuarlada eksik varmı yokmu hiç umursamazlar direk raflara yerleştirirler.

    Ayrıca servise gönderirler yeniden paketlerler felan yazmışsınzıda Logitech'in türkiyede yetkili servisi yok. .


    Not:Bu söylediklerim sadece ayıpsız ürünler içindir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: girmiyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    quote:

    Orijinalden alıntı: girmiyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: girmiyor

    Ya kusura bakmayında elma armutmu alıyorsunuz? Ben mecmurmuyum başkasının açıp kullandığı fareyi yada başka birşeyi kullanmaya?

    Acilip kullanilip geri iade urunler tekrar rafa giremez ama Turkiye'de kutusunu yenileyip koyuyorlar gayet. Ve bunlara en guzel ornek kadikoydeki buyuk bilgisayar magazalari. Isim vermeme gerek yoktur herhalde..

    Her yer koyuyor çünki mevzuatta geri iade diye bişey yok. Açılıp kullanılan ürün garanti kapsamına girer , iade diye bir şey yok ama işte milleti memnun etmek adına geri alıp alıp raflara koyuyorlar. Yeterki siz de kutusu açılmamış gibi gösterin yetiyor.

    Elma armut alıyo mursunuz derkende elektronik ürün alıyorsunuz bence en azından 30 dakika bu ürün neymiş ne değilmiş bakılmalı varsa incelemesi okunmalı. En azından kutulu halinde iken bir kaç inceleme okunsaydı mesela bir çok kişinin g9/g9x in şeklinden memnun olmadığını görürdü.

    1 haftaa içinde memnun kalınmayan ürün satışa engel olacak şekilde zarar görmediği sürece iade edilebilir.
    ben belkide 1000 lerce liralık ürün aldım ve memnun kalmadığım için iade edip yerine başka bir ürün tercih ettim.
    bilgisizce konuşmayın mevzuat diye,
    tüketicinin korunmasını sağlayan yasalarla elirlenmiştir bu

    İventus
    quote:

    Paketi Açılmış Ürünler
    Paketi açılmış ürünler kargo tesliminden itibaren 7 gün içerisinde gerekçe gösterilerek iade edilebilir.

    İade gerekçesinin İnventus tarafından kabul edilmemesi
    Ürün üzerinde yeniden satışını güçleştirecek veya imkansız kılacak hasar, çizik vs. bulunması
    Ürün paketinde mutat kullanımla bağdaşmayacak hasar bulunması
    Ürün içeriğinde veya paketinde eksik, yırtık, yazı, etiket vs. bulunması

    durumunda iade kabul edilmeyebilir.


    Sanalmarket
    quote:

    Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum?

    Teslim tarihinden itibaren ilk 7 gün içerisinde belirli koşullarda ürünü iade etme hakkınız vardır. Bunun için ürünü güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip etmeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan her türlü aksesuarı ve kutu içeriğini (kablolar-kitapçık-sürücüler vb) eksiksiz olarak göndermelisiniz. Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir. Orijinal ambalaj ya da üründe herhangi bir çizik, hasar, bant-etiket, kutu içeriğinde eksik vb. problemler varsa iade kabul edilmez.
    Bazı özel ürünlerde iade kabul edilemez. Tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, koruma bandı çıkarılmış ürünler, pres baskı ambalajlı ürünler, DVD medya, CD medya, kartuş, toner gibi bilgisayar sarf malzemeleri. Vücutla temas eden kulak içi, kulak üstü kulaklık gibi ürünler hijyenik nedenlerden dolayı arızalı ya da ayıplı değilse iade alınamaz. Herhangi bir ayıbı ya da arızası olmayan notebook, kişiye özel hazırlanmış pc, monitör, cep bilgisayarı/palm, cep telefonu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünün ambalajının hiç açılmamış, kullanılmamış, bozulmamış olması şartına bağlıdır.



    quote:

    Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
    Kullanılmış, ambalajı açılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünler iade edilemez.


    daha çok var. Bence siz bilip bilmeden yazmayın. Dediğim gibi çoğu mağaza açılıp kullanılmış ürünleri sırf müşteri memnuniyeti adı altında neredeyse hiç bir teste tabi tutmadan geri alıyor yeter ki bir sonraki müsteriye kakalayabilecekleri kadar düzgün verin kutuyu içindeki ürün bozuk mu değil mi , aksesuarlada eksik varmı yokmu hiç umursamazlar direk raflara yerleştirirler.

    Ayrıca servise gönderirler yeniden paketlerler felan yazmışsınzıda Logitech'in türkiyede yetkili servisi yok. .


    Not:Bu söylediklerim sadece ayıpsız ürünler içindir.

    valla kim ne yazmış beni hiçmi hiç ilgilendirmez.
    vatan banada baştan olmaz falan diyodu sonrada kuzu kuzu iade aldırlar.
    üstelik kutunun üzerindeki bantı sökmüştüm.
    en cahil insan bile onun üzerine yenisi bile takılsa açıldığını anlar.
    logitech yada başka biyerde çalışmıyorum ama binlerce ürün getiren distrübütör illaki birazda boş kutu getirmiştir.
    gelelim yasaya 4077 sayılı tüketicinin korunması için düzenlenen kanun var.
    tek tek yazmıyorum al link ara içinden bul kesin vardır.
    http://www.tbb.org.tr/Content/Upload/Dokuman/501/4077kanuntaslak.pdf
    1. olarak m ağazadan alınan ürünün geri aide alınma zorunluluğu yok çünki görerek ve bilerek almışsın buna itirazımız yokç
    ama internet üzerinden almışsan ve sadece fotoraflarını görerek aldığın için kullanım koşuluna göre uygunsuzluk varsa mazeretsiz iade edebilirsin.
    (cd giyim gıda tarzı şeyler hariç)
    iade ederkende mala herhangi birşekilde zarar vermemen yeterli.
    dahada alıntı yapsanda ceevaplamam zaten yoksa münakaşaya giricez kimsenin kalbi kırılmasın




  • İlgili kanunun daha düzgün bir versiyonunu koyayımda aramak isteyenler arasın senin koyduğun resim formatındaydı.
    http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.4077.pdf

    Dediğim gibi mevzuatta ayıpsiz ve kullanılmış ürünü geri iade etmekle ilgili bir bilgi yok. Size telefondaki kişi söylemesi gerekeni söylemiş. Tabi magazaya gidipte yüz yüze görüşünce ne çalışanlar uğraşmak istiyor ne de müdürleri. Zaten mağazanında işine geliyor müsteri memnuniyeti adı altında , ondan sonra benim mal arkadaşım gidip ekran kartı alıyor Vatandan içinden driver cd si çıkmıyor, gidip isteyincede başka bir kutununda ırzına geçip ordaki cdyi bos bir cdye kopyalayıp benim arkadaşa veriyorlar.




  • konuyla ilgili hiç bişey demiyorum.
    aynı şeyleri tekrarlıyosun çünki.
    pdf ye resim deyip aynı pdf uzantısını paylaşıyosun.
    çözemedim ben seni
  • http://bc.vc/Me1Ciu

    buradaki numara ile ic irtibata gectn mi?
  • ben zaten ürünü iade ettim
    iadededen sonra gelen yorumlar tartışma mahayetinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonyali

    konuyla ilgili hiç bişey demiyorum.
    aynı şeyleri tekrarlıyosun çünki.
    pdf ye resim deyip aynı pdf uzantısını paylaşıyosun.
    çözemedim ben seni

    Senin verdiğin linkte ctrl+f yap A harfini arat anlarsın. Egolardan kurtulsakta doğruyu yanlışı kabul etsek çok iyi olucak.
  • Arkadaşla vatandan edifier m3300sf aldım ve hemen aynı yerde denediğim logitech z523ü almadığıma pişman oldum alırkene aralarında 50 tl fark vardı 2 haftayı geçmiştir aldığım faturası kutusu her şeyi sapasağlam acaba geri verip üstüne para saysam kabul ederler mi değişimi? Var mı deneyimi olan?
  • 14 Günü geçtiyse imkansızında ötesinde birşey.
  • Desene elimde patladı neyse eyvallah..
  • Benim de merak ettiğim bir şey var ;bilgisayar aldım ama memnun kalmadım, Win 8 de problemli çıktı hiç birşey yapamıyorum.Acaba iade alırlar mı ? Parçalara hiç zarar gelmedi.Fakat açarken doğal olarak poşet ambalajlar zarar gördü.Bir sıkıntı olur mu ? Çek versinler hiç sorun değil .
  • Arkadaşlar bende GT 730 Ekran kartı almıştım ve memnun kalmadığım için İade edip R7 250 aldım ama şöyle bir şey var ben GT 730 'un içinden çıkan asus ürün kaydını vs vs kullandım şimdi bunlar beni arayıp ürünün "ürün kaydı kodunu" kullanmışsınız diyip bana o ekran kartının parasını ödettirirler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazeran

    Vatandan vatana değişiyor bu politakalar bence çünkü ben kaç kere sebepsiz iade yaptığımı hatırlıyorum geri vermek istiyorum dedim oldu bitti valla.

    Vatandan vatana değişmesinin sebebi nedir biliyor musun?

    Vatanı kotulemek cidden kolay bişey ama muşteri olarak biz dogru bir yaklaşim sergiliyor muyuz diye oz eleştiri yapmaliyiz.

    Her urunde sorun cikabilir, her urunden memnun kalmayabiliriz ama ben cok karsilastim daha ortada bi durum yokken musteri hizmetlerine girip kaba bi davranis ve o anin vermis oldugu ofke ile deli gibi bagiran cagiran musteri. Dogal olarak karsisindaki de gorevli bile olsa bir insan.
    Bu gibi durumlari cok gordum.
    Bi urun satin alip sonra da memnun kalmayan cogu musteri kaziklanma psikolojisine giriyor ve alisveris sirasindaki durumundan cok daha farkli oluyor. Onemli olan dogru bir diyalog. Ben de cok alisveris yaptim memnun kalmadim ve iade ettigim cok urun oldu ama bunu suclayarak bagirarak cagirarak degil; kendi haklarimi ve ozellikle de "kendimi" bilerek yaptim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben yıllar önce vatandan x530 almıştım net üzerinden. Arka sağ kolonun çalışmadığını farkettim. Adamlara telefon ettim biri çıktı telefona. Dedim böyle böyle çalışmıyor arkadaki kolon ne yapacağız. Siz geri yollayın teknik servise göndeririz garantiye. Yani bana sözde sıfır paketten hoparlör sistemi geliyor arızalı çıkıyor ve direkt değiştirmek yerine servise yollayacaklarmış. Hiç uğraşmadım göndermeye elektronikçinin birine götürdüm sağ arka kolonun kablosu hatalıymış tam temas etmiyormuş nasıl olduysa belki de kullanılmış üründü benden önceki adam kabloyu çekti öyle oldu yada fabrikadan öyle üretildi bilemiyorum kabloda temassızlık vardı yani. Adam o işi haletti ben kullandım o sistemi öyle. Ben buna rağmen akıllanmadım sonra vatandan Imac aldım (O an Antalya'da bir tek orada vardı) bir kere bile tamire gitmedi bozuk da çıkmadı. Şans işi. Demek istediğim sorunlu ürünü bile değiştirmeye yanaşmayan adamlar sorunsuz ürünü hiç değiştirmezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xtreme4495 -- 25 Eylül 2014; 12:23:55 >




  • Arkadaşlar bu vatandaki son durum nedir? Ben de bugün bir mouse aldım. Gerçekten hiç hoşuma gitmedi. Ambalaj tabi açılmış oldu dolayısıyla. Yani böyle bir hakkımız var mı? Ben onu öğrenmek istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtreme4495

    Ben yıllar önce vatandan x530 almıştım net üzerinden. Arka sağ kolonun çalışmadığını farkettim. Adamlara telefon ettim biri çıktı telefona. Dedim böyle böyle çalışmıyor arkadaki kolon ne yapacağız. Siz geri yollayın teknik servise göndeririz garantiye. Yani bana sözde sıfır paketten hoparlör sistemi geliyor arızalı çıkıyor ve direkt değiştirmek yerine servise yollayacaklarmış. Hiç uğraşmadım göndermeye elektronikçinin birine götürdüm sağ arka kolonun kablosu hatalıymış tam temas etmiyormuş nasıl olduysa belki de kullanılmış üründü benden önceki adam kabloyu çekti öyle oldu yada fabrikadan öyle üretildi bilemiyorum kabloda temassızlık vardı yani. Adam o işi haletti ben kullandım o sistemi öyle. Ben buna rağmen akıllanmadım sonra vatandan Imac aldım (O an Antalya'da bir tek orada vardı) bir kere bile tamire gitmedi bozuk da çıkmadı. Şans işi. Demek istediğim sorunlu ürünü bile değiştirmeye yanaşmayan adamlar sorunsuz ürünü hiç değiştirmezler.
    sorun yaşamadım bence yaklaşımda hatalar olablir ilk 14 gün içinde kronik bir sorun varsa gidip belirteceksiniz ben bunu iade etmek değişmek istiyorum diye haliyle ya böyle sorun var denildiğinde adamlarda servise yollayalım diyorlar. Vatanın şuanki en büyük sorunu kazık fiyatlar yoksa servis garanti süreci hb den falan daha iyi.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.