Şimdi Ara

vatan bilgisayar iade yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vatan bilgisayardan aldığım ekran kartı eve gittiğimde görüntü ver,medi satın aldığım ordaki yetkili adam bunlarda iade yapılmadığını söylemişti sorduğumda bende bu yüzden ertesi gün müşteri hizmetlerine gidip garantiye yollattırdım teknik servis kontrol edicek internetten biraz araştırdığımda 15 gün içinde sorgusuz iade yapıldığını öğrendim ve çok sinirlendim yalan söyleyen adama kesşe iade yapsaydım ama acaba ekran kartındamı sorun var benim bilgisayarımdamı bilmiyorum şimdi değişim veya para iade çıkarsa sorun yok ama tamir edilip yollarsa geri iade hakkım varmı acaba yardım teşekkürler



  • merhaba 15 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade imkanı mesafeli satışlarda geçerlidir.

    ilk 30 gün içerisin de cihaz arızalı çıkarsa;


    • Sözleşmeden cayarak bedel iadesi isteme
    • Ürünün değişimini isteme


    Haklarınız bulunuyor. Aslında 6 ay ama ne yazık ki firmalar 30 gün diyerek işin içinden çıkıyor. Yani ürün arızalı çıkarsa kesinlikle tamir istemeyin, bedel iadesi isteyin.
  • hocam çook teşekkür ederim bilgilendirmeniz için peki şimdi ürün arızalı çıkarsa direk tamir etmeden bana soruyorlar değil mi bu çok önemli yani birden arayıp ürün tamir edildi demesinler teşekkür ederim tekrar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GROBOCOP

    hocam çook teşekkür ederim bilgilendirmeniz için peki şimdi ürün arızalı çıkarsa direk tamir etmeden bana soruyorlar değil mi bu çok önemli yani birden arayıp ürün tamir edildi demesinler teşekkür ederim tekrar :)

    cihazı servise gönderdiniz mi? servis formuna cihazı alalı 30 günü geçmediği için bedel iadesi istediğini yazarsanız çok iyi olur.

    hangi firma olduğunu bilmediğim için ararlar mı aramazlar mı bilemiyeceğim. ama arayan firma çok azdır, Türkiye'de ki servis firmaları kesinlikle bedel iadesine yanaşmıyor.

    Cihaz tamir edilmiş olsa bile gelen cihazı kabul etmeyin, bedel iadesi istediğinizi söyleyin. kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz, ama çok uzun sürüyor ben başvuralı 45 gün oldu bir sonuç yok. o yüzden konuşarak halletmeye çalışın. başarılar. eğer arızalıysa kesinlikle vazgeçmeyip paranızı alın, bu sizin yasal hakkınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 27 Ağustos 2016; 22:06:52 >




  • Benim aldigim ssd ve monitor de bozuk cikmisti. Hemen birsonraki gun goturursen direkt degisim veya iade yapiyorlar. Ikinci gune kalirsan teknik servise gonderiyorlar, 2-3gun sonra ya para iadesi yapiyorlar ya da ayni urunun yenisiyle degistiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamir edilse bile istemiyorum diyin,olmaz derlerse olay çıkartın maalesef başka dilden anlamıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazı bugun yolladım kontrol edilcek yazıyo web sitesindeki takip yerine girdiğimde 30 gün geçmediğini yazmadım malesef haberim yoktu böyle birşeyden ama arızalı çıkarsa kesinlikle kabul etmeyeceğim dediğiniz gibi yaparım teşekkür ederim korkum surecin uzaması 1 ay dediniz 20 iş günü yani bilerek uzatıyolar diye okumuştum
  • Raz3rs kullanıcısına yanıt
    haklısınız hocam başka dilden anlamıyorlar malesef
  • UcanTospa kullanıcısına yanıt
    ben götürdüğümde öyle birşeyden bahsetmediler direk arkadaşlarımız kontrol etsin bi ne çjkarsa dedi ordaki görevli adam ve bende verdim direk çıkan duruma göre bişeyler yaparım artık ama dediğiniz gibi olur inşallah bazen zorluk çıkartabiliyorlar diye okumuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GROBOCOP

    cihazı bugun yolladım kontrol edilcek yazıyo web sitesindeki takip yerine girdiğimde 30 gün geçmediğini yazmadım malesef haberim yoktu böyle birşeyden ama arızalı çıkarsa kesinlikle kabul etmeyeceğim dediğiniz gibi yaparım teşekkür ederim korkum surecin uzaması 1 ay dediniz 20 iş günü yani bilerek uzatıyolar diye okumuştum

    yarın günlerden pazar, servis kapalıdır. pazartesi günü arayıp durumu anlatın, bedel iadesi istediğinizi söyleyin.

    tekrar söylüyorum yasal süre 6 ay, ama çoğu firma 1 ay diye geçiştiriyor, o yüzden 1 ay dedim.

    süreç uzatmaları birşey değiştirmez. siz cihazı servise sanırım 2.gün de verdiniz; eğer ki ürün arızalıysa bedel iadesi yapılmak zorunda. yani korkunuz olmasın servise vermişsiniz. keşke vatan bilgisayara biraz ısrar etseydiniz. neyse hocam beni de haberdar ederseniz sevinirim. geçmiş olsun.




  • internette 7 gün açık olduğu yazıyordu sitesinde hocam sanırım yanılmıyorsam inanın bugun araştırdığımda öğrendim bende böyle bir şey olduğunu ordaki adam iade olmuyor bu ürünlerde demişti özellikler sormuştum en kötü pazartesi arayıp sorarım haberdar ederim sizi hocam teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.