Şimdi Ara

vatan bilgisayar' IN İLGİSİZLİĞİ(vatandan alısverıs yapmıcam bırdaha)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vatan bilgisayardanhttp://www.vatanbilgisa...b-15-6-w10-notebook.html cuma günü bu ürünü aldım kardesım ıcın Balıkesir e yollayacaktım deneyım sorun cıkmasın sımdı dıye dusundum neyse actım lol yukledım donuyor kasıyor hdd %100 sonra recorvery programı var kendısının calıstırdım 4-5 saatte anca yukeldı tekrardan bende ertesı gun gıttım vatana boyle boyle dedım bız ıade almıyoruz dedıler e nasıl almıyorsunuz dedım bozuk urun dedım asus servıse gotuceksınız dedı ben burda aldım urunu olurmu dedım maalesef bırsey yapamıyoruz dedıler bıraz da tartıstım tabı burdan uzatmak ıstemıyorum serefsızler neysekı ıclerınde bırı vardı duzgun davrandı yoksa dısarıya tasardı olay bende kendım gıttım asus un balgattakı servısıne tam anlatıyorum olayı vatan pcden bırı geldı servıs yetkıslısı bak almamıssınız urunu dedı bana dedıkı vatandan gelen arkadas hangı magazandan aldın ankamalldekı vatandan ben oyle dıyınce servıs yetkılısne dondu abı dedı forum ankara ve anakamallde kı vatan bılgısayarlarda musterı hızmetlerı yok dedı o yuzden almamıslardır dedı yoksa alıyoruz dedı bende dedımkı o zaman ankamall ve forum ankarada vatan pc den alısverıs yapma dıyosun yanı dedım oyle bırsey demıyorum almazsan senın yararına olur dedı satıs sonrası destek alamazsın sadece tavsıye dedı

    Benim başıma böyle bi olay geldı ankamall vatan pc ve forum ankara vatan pc den alısverıs yapmayın







  • Ne dediğinizi pek anlayamasamda, ürünün linkinide verememişsiniz, sanırım Asus X550VX marka bilgisayar aldınız. Kronik sorun var o bilgisayarda, vatanı ne kadar eleştirsenizde bir etkisi olmuyor adamlar bildikleri çizgide devam edip müşterileri gereksiz yere uğraştırıyor. Fakat size şöyle bir açıklama yapayım, Asus gibi bir firmaya garantiye ürün gönderecekseniz Vatan Bilgisayarı devreye sokmayın, Vatan Bilgisayar zaman kaybıdır, sinir katsayısını yükseltir bunun haricinde pek bir işe yaramaz. O yüzden en güzeli gireceksiniz Asus'un sitesine ürün gönder kısmından, ürün kaydını oluşturacaksınız, ardından 1 veya max. 2 gün bekliyeceksiniz ve E-posta adresinize bir mail gelecek, içerisinde bilgilerin yazdığı, burda dikkat etmeniz gereken husus size verdiği UPS kargo ile anlaşma kodudur. Bunu mailde vermemişlerse arıyorsunuz Asus'u ups kargo ile ürünü tarafınıza göndereceğim fakat tarafıma gelen mailde göndermem için gereken anlaşma kodu bulunmuyor. Onlar size 1ZX... ile başlayan veya buna benzer bir kod verecek. Sizde UPS müşteri hizmetlerini arayarak bu kodu söyleyip, ürünü teslim almalarını isteyeceksiniz.

    Değişim veya iade mi istiyorsunuz;
    O zaman hemen bir A4 kağıdı alıp, A4 kağıdını kaplayacak şekilde DOA yazıyorsunuz Elle veya Yazıcı çıktısı farketmez, bunu alıp bilgasayarın kutusunun üzerine para bandıyla yapıştırıyorsunuz, ardından bir A4 kağıdı daha alıp üzerine Asusun sitesinden gönderirken oluşturduğunuz açıklamayı veya kendiniz sorunu izah eden ve değişim istediğinizi belirten kısa bir yazı yazıyorsunuz sonra bu kağıdıda bilgisayarın üzerine para bandıyla yapıştırıyorsunuz.

    Buraya kadar tamamsanız şimdi ürünün garanti belgesini açın ve kaşe, imza var mı diye kontrol edin eğer yoksa ürün direk onarıma alınıyor. Kaşe, imza yoksa hemen vatan bilgisayara gidin müşteri hizmetlerinden kaşe ve imza vurdurun.

    Ürünü internetten aldıysanız, fatura orjinalinin fotokopisi olmadığı takdirde iade yapılmıyor. E-fatura kabul etmiyorlar yine aynı şekilde onarıma alıyorlar. Arayacaksınız Vatan Bilgisayarı veya satıcı firmayı veya her nerden aldıysanız, size maille veya fotoğrafını veya faxını atmalarını isteceksiniz. Sonra bunuda bilgisayar kutusuna koyacaksınız.

    Ürünü mağazadan aldıysanız e-fatura mıdır diye dert etmenize gerek yok, elinizdeki faturanın fotokopisini çekin bunuda kutunun içine koyun.

    Kısacası bilgisayarın tüm parçalarını orjinal kutunun içerisine koyun. Sonra garanti belgesini açın, kaşe ve imza var mı kontrol edin yoksa, nereden aldıysanız oraya gidip kaşe ve imza vurdurun. Daha sonra orjinal faturanın fotokopisini çekin(E-fatura olmuyor). Bu ikisini alın bilgisayar kutusunun içerisine koyun. Sonra 2 tane A4 kağıdı alın, birinin üzerine DOA diğerine durumu anlatan açıklamayı yazın, tabi değişim istediğinizi belirtin. DOA yazanı bilgisayarın kutusunun üzerine, açıklamayıda bilgisayarın üzerine para bandıyla yapıştırın. Sonra asusun sitesine girin ve ürün gönder deyip kayıt oluşturun. Ups anlaşma kodunu bulun ve UPS'i arayın gelip adresinizden alsın.

    Burdan sonrasında sadece 10-15 gün beklemeniz gerekiyor. Ürün ups ile Asusa ulaştıktan sonra 4-5 gün içerisinde ürün kaydınızı oluşturuyorlar. 1, 1.5 hafta içerisinde de ürünün iadesi elinize ulaşıyor. Daha doğrusu belge, bunuda alıp Vatan Bilgisayara veriyorsunuz veya nereden aldıysanız. Bunu tarayıp genel merkeze gönderiyorlar ve onay alıyorlar maximum 1 gün sürer. Sonra gidiyorsunuz size iade çeki veya her ne isterseniz onu yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakcanalgul

    Ne dediğinizi pek anlayamasamda, ürünün linkinide verememişsiniz, sanırım Asus X550VX marka bilgisayar aldınız. Kronik sorun var o bilgisayarda, vatanı ne kadar eleştirsenizde bir etkisi olmuyor adamlar bildikleri çizgide devam edip müşterileri gereksiz yere uğraştırıyor. Fakat size şöyle bir açıklama yapayım, Asus gibi bir firmaya garantiye ürün gönderecekseniz Vatan Bilgisayarı devreye sokmayın, Vatan Bilgisayar zaman kaybıdır, sinir katsayısını yükseltir bunun haricinde pek bir işe yaramaz. O yüzden en güzeli gireceksiniz Asus'un sitesine ürün gönder kısmından, ürün kaydını oluşturacaksınız, ardından 1 veya max. 2 gün bekliyeceksiniz ve E-posta adresinize bir mail gelecek, içerisinde bilgilerin yazdığı, burda dikkat etmeniz gereken husus size verdiği UPS kargo ile anlaşma kodudur. Bunu mailde vermemişlerse arıyorsunuz Asus'u ups kargo ile ürünü tarafınıza göndereceğim fakat tarafıma gelen mailde göndermem için gereken anlaşma kodu bulunmuyor. Onlar size 1ZX... ile başlayan veya buna benzer bir kod verecek. Sizde UPS müşteri hizmetlerini arayarak bu kodu söyleyip, ürünü teslim almalarını isteyeceksiniz.

    Değişim veya iade mi istiyorsunuz;
    O zaman hemen bir A4 kağıdı alıp, A4 kağıdını kaplayacak şekilde DOA yazıyorsunuz Elle veya Yazıcı çıktısı farketmez, bunu alıp bilgasayarın kutusunun üzerine para bandıyla yapıştırıyorsunuz, ardından bir A4 kağıdı daha alıp üzerine Asusun sitesinden gönderirken oluşturduğunuz açıklamayı veya kendiniz sorunu izah eden ve değişim istediğinizi belirten kısa bir yazı yazıyorsunuz sonra bu kağıdıda bilgisayarın üzerine para bandıyla yapıştırıyorsunuz.

    Buraya kadar tamamsanız şimdi ürünün garanti belgesini açın ve kaşe, imza var mı diye kontrol edin eğer yoksa ürün direk onarıma alınıyor. Kaşe, imza yoksa hemen vatan bilgisayara gidin müşteri hizmetlerinden kaşe ve imza vurdurun.

    Ürünü internetten aldıysanız, fatura orjinalinin fotokopisi olmadığı takdirde iade yapılmıyor. E-fatura kabul etmiyorlar yine aynı şekilde onarıma alıyorlar. Arayacaksınız Vatan Bilgisayarı veya satıcı firmayı veya her nerden aldıysanız, size maille veya fotoğrafını veya faxını atmalarını isteceksiniz. Sonra bunuda bilgisayar kutusuna koyacaksınız.

    Ürünü mağazadan aldıysanız e-fatura mıdır diye dert etmenize gerek yok, elinizdeki faturanın fotokopisini çekin bunuda kutunun içine koyun.

    Kısacası bilgisayarın tüm parçalarını orjinal kutunun içerisine koyun. Sonra garanti belgesini açın, kaşe ve imza var mı kontrol edin yoksa, nereden aldıysanız oraya gidip kaşe ve imza vurdurun. Daha sonra orjinal faturanın fotokopisini çekin(E-fatura olmuyor). Bu ikisini alın bilgisayar kutusunun içerisine koyun. Sonra 2 tane A4 kağıdı alın, birinin üzerine DOA diğerine durumu anlatan açıklamayı yazın, tabi değişim istediğinizi belirtin. DOA yazanı bilgisayarın kutusunun üzerine, açıklamayıda bilgisayarın üzerine para bandıyla yapıştırın. Sonra asusun sitesine girin ve ürün gönder deyip kayıt oluşturun. Ups anlaşma kodunu bulun ve UPS'i arayın gelip adresinizden alsın.

    Burdan sonrasında sadece 10-15 gün beklemeniz gerekiyor. Ürün ups ile Asusa ulaştıktan sonra 4-5 gün içerisinde ürün kaydınızı oluşturuyorlar. 1, 1.5 hafta içerisinde de ürünün iadesi elinize ulaşıyor. Daha doğrusu belge, bunuda alıp Vatan Bilgisayara veriyorsunuz veya nereden aldıysanız. Bunu tarayıp genel merkeze gönderiyorlar ve onay alıyorlar maximum 1 gün sürer. Sonra gidiyorsunuz size iade çeki veya her ne isterseniz onu yapıyorlar.

    Oncelikle tesekkur ederim cevabin icin aciklayici ve bilgi iceren bi yazi olmus vatandan kase imza vurdum oncelikle sonra kendim goturup teslim ettim sorunu anlattim gorei yazdi iade icin vatan pc goturulmek uzere rapor istedim pazartesi vermistim gecen gun aradim hardddiskde sorun var dediler 20 gun icinde alabilcegimi suan is islem gordugunu solediler sanirim parca bekliyolar ama ben suandan itibaren iade hakkim yandimi? Benim talebim bu sekilde degildi cunku

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Iade hakkınız yanmaz Tuketici Kanununa göre ilk 6 ay içerisinde oluşan donanımsal arizalarda iade veya değişim hakkınız var. Harddiskte sorun varsa bu donanimsal arizadir ve size iade yapmak zorundalar, tabi siz istiyorsanız. En kötü ihtimalle Tüketici Hakem Heyetine başvurur paranızı paşa paşa alırsınız. Fakat yukarıda anlattığım herşeyi eksiksiz yaptiysaniz sizi daha fazla uğraştırmadan iade yaparlar. Ama eğer ki onarıma almışlarsa bir yerde bir eksik var demektir. Ya gönderilen kağıtta DOA istediğiniz yazmiyordur. Ya garanti belgesi ile sıkıntı vardır ya fatura ile ilgili veya ürünün orjinal kutusunda sıkıntı vardır veya son olarak ürünün parçalarından birisi eksiktir. Aksi taktirde size iade yapmak zorundalar. Asus Müşteri hizmetlerini arayarak sorun neden iade alamadığınızı olmazsa mail atın ilgili birime, fakat size açıklayıcı bir cevap vermeyebilirler. Bu durumda dediğim herşeyi eksiksiz yaptığınıza emin olup Asusun sitesinden kayıt oluşturun, upsi arayın gelip alsınlar. Bu şekilde deneyin, iade yapmayacaklarını sanmam ama olurda yapmazlarsa serviste uygulanan işlemin raporunu bilgisayarla birlikte gönderiyorlar alırsınız onu Tüketici Hakem heyetine başvurursunuz, eğer iade almakta kararliysaniz ki bencede almalısınız, gidin Tüketici Hakem Heyetine biraz beklersiniz belki ama paranızı alırsınız. Haklarınızı arayın lutfen bilinçsiz müşteri sınıfına koymasinlar siz, size bozuk bir ürün satıldı ve bunu iade etmek istiyorsunuz olay bu kadar sonuna kadar haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.