Merhaba Arkadaşlar; Doğru yerden mi açtım bilmiyorum ama diğer konu başlıkları üzerinden bakarak devam ettim. Yaşayan var mı bilmiyorum ancak 16 Nisan 2024 tarihinde benim bulunduğum şehirde stok olmadığından internet üzerinden ps5 slim sipariş verdim. 18 Nisan'da elime ulaştı ve ürünü vatan bilgisayar kendi kolisine koymuştu. Ürünü açtığımda içerisinden çıkan ps5 kutusu hasarlı çıktı(Yurticinden gelen vatan kolisinde yani dış kolisinde hasar mevcut değildi, ürün öncesinde bu şekilde olduğu belliydi). Bunun üzerine telefon ile görüştüm ve bana whatsapp hattından ürünün fotoğraflarını göndermelerini istediler. Allah'tan ürünü çalıştığım iş yerine söylemiştim ve ürün açılırken bile kayıtları vardı. Sonra ben gene kendim video ve fotoğrafları whatsapptan ulaştırdım. Ürünü açmamı fiziki olarak incelememi istediler açtığımda üründe de çizikler de mevcuttu ürünün tehsir veya önceden iade olmuş bir ürün olduğu belliydi. Sonunda bana konu ile ilgili firmayla görüşme sağlanacak denildi ve 22.04 tarihine kadar beni bu şekilde konuşarak beklentiler. 22.04 saat 16.00 arayıp ürünü iade alacaklarını ve tarafımıza gönderebilirsiniz diye gönderi kodu verdiler hemen kargo kapanmadan yurtici kargoya verdim. 24.04 ellerine ulaştı ve sorduğumda inceleme yapılacağı söylendi bu şekilde de 26.04 kadar oyaladilar. Sonrasında bir mesaj geldi ve ürünün yetkili servise gönderileceği yazıyordu. Arayıp görüştüğümde ürünün inceleme sonucu iade değişim kararı alınacak denildi. 30.04 tarihinde yolda olan ürün merkezde olarak değişti ve kendilerine sorduğumda merkezden yetkili servise gideceğini söylüyorlar. Bugün 03.05 ve aradan 3 gün daha geçti ve bir hafta sonu daha geldi. Toplam vatan bilgisayar ile bu sürecimde 16 gün oldu iş günü olarak ise cumartesi ve tatiller hariç 10 iş günü oldu. Ben bu süreçte ne yapabilirim bilgisi olan var mı ? Vatan bilgisayara sorduğumda sabırlı olun sabırlı olun sürekli robot gibi aynı cevapları alıyorum yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim