Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYAR MÜŞTERİ HİZMETSİZLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya yazmaya karar verdim. Nisan 2015 yılında Vatan Bilgisayardan aldığım Samsung Galaxy S6'nın bataryası çok çabuk bitmesi çerçevenin boyasının atması ve en önemlisi kendi kendine şarj soketinin yamulması üzerine aldığım Vatan'a götürdüm.

    Cihazı 21 Eylül 2016 tarihinde bıraktım. Üzerinden 8 gün geçmesine rağmen bir bildiri gelmedi sürekli kontrol ettiğimde ise servis yolunda dedi. Daha sonra 8. gün yani 29 Eylül 2016'da servise ulaştı yazdı. O zamandan beri 2-3 günde bir yetkili servis kontrolünde bildirisi bulunuyor internet sitesinde. Daha önceden cumartesi günlerinin iş gününe dahil edildiğini bilmediğim için 18 Eylül'ü beklemeyi tercih etmiştim fakat dahil edildiğini öğrendiğimde 15 Ekim itibariyle 22 iş günü olmuş bulunmakta.

    Vatan Bilgisayar'ı arayıp gerçekten kibar bir şekilde sorumu sordum ücret iadesi veya indirim kuponu verilerek benzeri bir cihaz almak istediğimi söyledim. Bana vaktinin geçmediğini söyledi. Bende 22. iş günü olduğunu belirttim. Bana sert bir ifade ile bulunduğunuz ilin Vatan'ına başvurun dedi. Peki başvurayım dedim evet buyurun başvurun dedi ve kapattı. Sorun burada başlıyor. Buradaki muhattabım olan Vatan servise gönderdiği günü baz alıyor fakat "http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm" linkinde olduğu gibi madde 3-te "Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar." yazıyor. Onların hesabına göre şuan 15. iş günündeyim.

    Bulunduğum Vatan'a gittiğimde ise yine aynı şeyi yine aynı işgüzarlıkla belirtti fakat ben o zaman Vatan'dan aldığım ürünün Vatan'ın garantisi dışında olduğu ve beni gereksiz yere 8 beklettiğini söyledim. "Yapacak bir şey yok dedi." Hakem Heyetine başvurmak istediğimi söylediğimde buyurun başvurun bizi haklı çıkartacak dedi.

    Konuya parantez olarak sakinliğimi koruyup beni mağdur ediyorsunuz bari şu kızaklı telefondan kurtulayım muadili bir telefon verin dedim onu biz değil yetkili servis veriyor dedi. Peki dedim alışveriş mağazasında bulunan Samsung'a gittiğimde bizlik bir durum yok her şey Vatan'a ait dediler.

    Şuan düşününce 22 iş günü geçen bir telefonum var 25 gündür telefonum yok. 10 iş günü geçtiği halde kanunlarda hakkım olan muadili telefonum yok. Tüketici Hakem Heyetine başvurmak istiyorum fakat daha önceden başvuran kişilerin deneyimini öğrenmek istediğim için yazıyorum. Vatan'dan aldığımız ürünün garantide hiçbir şey yapmaması nasıl bir durum ayrıca.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.