Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar (Sıfır Diye 2nci El Ürün Satmış)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar,

    Vatan bilgisayar denilen firma ile yaşadığım olayı aktarmak istiyorum. Umarım alışveriş yaparken 1 kere daha düşünürsünüz.

    23.02.2014 tarihin'de Asus DSL-N11E model modem satın aldım. 129TL'ye 50 liralık modem'de vardı. Ordaki personel bu modem şu anda stok'taki en iyi modem hiçbir sorun yaşamazsınız. En ufak bir sorun'da mağazadan bire bir değiştirip arızalı ürünü servise yollarız demesi üzerine 129tl lik modem aldım. Buraya kadar herşey güzel. Modem arıza yaptı adsl ışığı yanıp yanıp sönüyor 1 2 saat sonra 10 - 15dk internet veriyor sonra gene kesiyordu. Yazılım vs herşeyi denedim olmadı. 19.05.2015 'de aldığım mağazaya gidip denemelerini istedim. Böyle birşeyin burda olmayacağı bana modemi satan vatandaşın işten ayrıldığı asus'a yollayacaklarını söylediler. Buraya kadar neyse yapacak birşey yok dedik. Aradan 5 gün geçti vatanbilgisayar sitesinden kontrol ettiğimde ürün servis yolunda diyordu. Bide asus'dan kontrol edeyim dedim. Bana 23.02.2014'de satılan ürün 09.01.2014'de asus'a gönderilmiş vatan bilgisayar tarafın'dan modem onarılıp sıfır kutuya konulup bana satılmış. Aradım müşteri hizmetlerini vatanın anlattım derdimi dalga geçer gibi asus'un sistemi bozuk ondan dolayı öyle gözüküyor. Yanlış seri numarasına arıza kaydı oluşturmuş dedi. Asus müşteri hizmetiyle görüştüğüm'de. Ürün henüz bize gelmemiş, mağazaya gidip ordan arayın dedi. Size sıfır ürün versin dedi. Gittim mağazaya aradım asus'u telefonu mağaza müdürüne verdim. Bizim yapacağımız birşey yok dava açsın dedi :). Ürün veremeyyiz biz dedi. Bizim stoklarımız'da sıfır gözüküyor ürün sizin sisteminiz bozuk diyor.

    Sonuç itibari ile 7 gündür modem yok. Satılan modem 2nci el tekrar arıza yaptı çözüm 0 .

    Vatan denilen firmadan uzak durmak gerekiyor 129tl'den olduk durduk yere umarım sizin başınaza gelmez.

    Fatura:
     Vatan Bilgisayar (Sıfır Diye 2nci El Ürün Satmış)

    Seri NO: CAIEDL001469

    Asus Sorgulama:http://www.asus.com/tr/support/Repair-Status-Result?RMANO=&SN=CAIEDL001469&country=Turkey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realbyx -- 26 Mayıs 2015; 16:42:25 >







  • Şikayet var a yazin
    Vatanın mh numarasını arayıp ordanda durumunuzu anlatın
    Bariz puştluk var yardımcı olmak zorundalar. Sonuç alırsınız fiye umuyorum.

    Ekleme:gerçi aramışsınız. Asus 2. El oldugunu dogruluyorsa, yani mh yanılıyorsa/yanlış bilgi vermişse. magazaya gidin ve hakkınızı almadan çıkmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popeyex -- 26 Mayıs 2015; 17:23:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • popeyex kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetini 4 defa aradım ilgilenmiyor zaten hiç umrunda değil mahkemeye verin diyor.
  • realbyx R kullanıcısına yanıt
    Mağazanın hareketli olduğu bir gün gidin müşterilerin yanında biraz sesinizi yükselterek derdinizi anlatın Hocam belki bir ümit o zaman sizinle ilgilenirler
  • Açıkçası denemek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bilgisayar kesinlikle uzak durulması gereken bir firmadır, maalesef benzer şey arkadaşımın başına geldi.
  • Hırlamadıkça sonuç alamazsın, geçen Yapı Kredi bankasında adamın biri vezne çalışanı kadına bir fırçalar kaydı kimsenin sesi çıkmadı.... Adam "bankacılığı banamı öğreteceksiniz para benim istediğim gibi kullanırım, karışamazsınız" diye bağırdı. Kadın tamam beyefendi ama bankamızın kuralları var cart curt desede adam sıçtı sıvadı..... Ara sıra yapmak lazım boşuna SS kuralı çıkmamış....
  • Vatan çirkeflikle çalışıyor daha önce de tecrübe ettik bunu. Gidin bağırın çağırın hatta gelen bi iki müşteri varsa orda onlara da dönüp almayın kardeşim mağdur siz olursunuz deyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi bak ciddiyim. Urun 2. El oldugu kesinse, magazaya gir ve çıkma, yoruma açık bi problem olsa anlarım fakat bariz hatalılar. Magazaya gir ve çıkma taki hakkını alana dek. Bizde hizmet sektorunde çalıştık, hata ysptığımızda muşteri kapıdan çıkıncaya dek ozur dilerdik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici haklarına git.

    İade ürünün outlet diye belirtilmesi gerekir.

    Belirtilmemiş. Mecbur alacaklar.
  • Benimde iadesi alınan ekran kartımın parasını 3 ay olacak hala yatırmadılar, ne kadar arasak biz bankaya gönderdik bankada paranız diyorlar bankada tek kuruş yok, işleri güçleri vatandaşı dolandırmak.
  • Dostum vatanda bağırmadan hır gür çıkarmadan hakkını alamazsın.

    Yapman gereken şey müşterilerin içinde sesini yükseltip hakkını aramak başka türlü olmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.